Közgyűlés 2015. április 13. hétfő Hotel Bonvino. KOMMUNIKÁCIÓ I. Tagsággal való kapcsolattartás folyamatos. Mindenki előtt nyitva áll az ajtónk és mindenben.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Kóstoljon bele” a Vidék Ízébe!
Advertisements

Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Észak-Magyarország Turisztikai Régió
Összefogáson alapuló hagyományőrzés a Móri kistérségben
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Bozzay Andrásné szakmai főtanácsadó
Vác turisztikai attrakciók összefogása a TDM szervezet keretében
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
Pannon Helyi Termék Klaszter. A Pannon Helyi Termék Klasztert október 3-án hozta létre 13, a Nyugat-Dunántúli Régióban működő szervezet, közel egy.
A Pécsi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
Családbarát szálláshelyek Puczkó László Szakmai igazgató.
Zalai Borút Egyesület. Borutak Magyarországon •Villány-Siklós borút Egyesület (1994) •Balatoni Borutak szövetsége (2003) •Magyar Borutak szövetsége (2003)
Budapest, március 5. Az MNVH és a NAKVI szerepe az IKSZT program lebonyolításában Dr. Mezőszentgyörgyi Dávid főigazgató.
Marketing lehetőségek a falusi turizmusban
Előadó: Mihály Mariann TDM menedzser TDM szervezetünk működéséről, eddigi munkájáról.
PÉCS.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
„A sződi Hunyadi János Általános Iskola épületenergetikai korszerűsítése” KEOP-5.3.0/A/ Sajtóközlemények gyűjtése és elemzése.
TDM Szakmai Nap november 21.
A megkoronázott minőség Nemzeti tanúsító védjegyrendszer bevezetése a szálláshelyeken.
Zalai Borút Egyesület. Borutak Magyarországon Villány-Siklós borút Egyesület (1994) Balatoni Borutak szövetsége (2003) Magyar Borutak szövetsége (2003)
Falusi szálláshelyek Napraforgós Nemzeti Tanúsító Védjegy rendszere
Falusi szállásadók képzése Budapest, április 19.
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
GKRTE Közgyűlés, április 20.
Gödöllő és környéke kulturális turisztikai programjainak bővítése Előadó Maka Marianna TTF Nonprofit Kft.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Minőségbiztosítás a falusi turizmusban
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
A MEGÚJULT MAGYAR DIÁKSPORT SZÖVETSÉG TEVÉKENYSÉGE A DIÁKSPORT DIMENZIÓK TÜKRÉBEN, A DIÁKOLIMPIA TOVÁBBFEJLESZTÉSE.
„A BAKONYÉRT” Vidékfejlesztési Akciócsoport Egyesület bemutatása
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
Balatoni Regionális Turizmus Szövetség 201l. 1o.21. Balatonföldvár Hoffmann Henrik Elnök Regionális TDM Szövetség -lehetőség, -kihívás, -siker? Regionális.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Balaton régió turizmusában
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
A KERÉKPÁROS A KERÉKPÁROSTURIZMUSLEHETŐSÉGEI és Balatonkenese rekreációs térséggé válása Balatoni kerékpáros turisztikai fejlesztések jó gyakorlatának.
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
„ Az agrárium, a civil szektor és az önkormányzatok szakmai együttműködésének elősegítése a Sárréti kistérségben” LEADER+ Vidékfejlesztési Konferencia.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ projekttel kapcsolatos kommunikációja,
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Kovács Györgyi Budapest Kártya Divízió Vezető BFTK Nonprofit Kft.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
A FALUSI TURIZMUS HÉTVÉGÉJE JÚNIUS Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület HAZAJÁRÓ HÉTVÉGE.
Pécs és térsége turizmusának helyzete. Magyarország vendégforgalmi adatai ( KSH)‏ Látogatók száma: fő (=2007)‏ Vendégek száma a kereskedelmi.
Szekszárd október 10.. Vízió Új Ptk. (magánszemély tagja nem lehet a szövetségnek) Tagszervezeti elvárások (tagszervezetek anyagi támogatása az.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
„Helyi ízek, helyi értékek” gasztrokulturális kapcsolatok a magyar- horvát határvidéken Dr. Szabó Géza- Endrédi Melinda Baranya Megyei Falusi Turizmus.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
Milyen feltételek mellett jöhetnek létre a Tisza-tavi turisztikai régió bal parti TDM szervezetei?
1. 2 SZOMBATHELY SZEREPE AZ EURÓPAI SZENT MÁRTON KULTURÁLIS ÚTVONAL LÉTREHOZÁSÁBAN Grünwald Stefánia Szombathely MJV Stratégiai és Idegenforgalmi csoportvezető.
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
A DANONE és az MLSZ együttműködésében
ETYEKI BORÚT EGYESÜLET KÖZGYÜLÉSE
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
A turisztikai desztináció menedzsment rendszer Magyarországon
Irány Pécs! kártya.
Falusi szálláshelyek Napraforgós Nemzeti Tanúsító Védjegy rendszere
Előadás másolata:

Közgyűlés április 13. hétfő Hotel Bonvino

KOMMUNIKÁCIÓ I. Tagsággal való kapcsolattartás folyamatos. Mindenki előtt nyitva áll az ajtónk és mindenben próbálunk segíteni. Hírekről, programokról, megjelenési lehetőségekről heti rendszerességgel küldünk anyagokat. ( ben). Hírlevél küldése nyáron hetente, télen havonta. Egyesület facebook oldala yesulet yesulet Együttműködés a Nyugat-Balatoni térségi TDM Egyesülettel, térségi kiadványokwww.west-balaton.hu

KOMMUNIKÁCIÓ II. oldal karbantartása, adatfrissítés - három nyelven (magyar, német, angol) - szálláshelyek81 - vendéglátósok 19 - borászatok 46 - egyéb szolgáltatók 23 - programok, ajánlatok, hírek, infók 49 - látnivalók 31 - strandok 4 Ez összesen 253.

KOMMUNIKÁCIÓ III. Tagjaink türelmét kérjük, mert az egyesületünk weboldala megújul a következőkkel: Új partner adminisztrációs rendszer Új foglalási rendszer bevezetése a portálra Új foglalási rendszer implementálása Honlap elemek átalakítása az új foglalás befogadásához Új partner adminisztrációs rendszer bekötése a foglalási rendszerbe Portál design modernizálása A honlap jelenlegi kinézetének aktualizálása, felhasználóbarátabbá tétele, hozzáigazítása az új foglalási rendszerhez.

KOMMUNIKÁCIÓ IV. Borbarangolás plakát+programfüzet db Bortriatlon programfüzet3.000 db Kinyitható kártyanaptár a régió rendezvényeivel db Buszjárat+régiós kártya hajtogatott kiadvány db Szórótérkép db Régiós kiadvány magyar5.000 db Szállás és szolgáltatói katalógus – ÚJ!5.000 db Ezen kiadványoknak a tartalmát a munkaszervezet gyűjti össze, korrektúrázza, szerkeszti. Terjesztése a tagokon, a Tourinform irodákon, partnereinken, kiállításokon keresztül valósul meg. EGYSÉGES KIADVÁNYCSALÁD!!!

KOMMUNIKÁCIÓ V. Elkészült a desztináció mobil alkalmazása, mely bővebben megismerhető a csony_idestour ineternetes oldalon. csony_idestour A korszerű kommunikációhoz ma már elengedhetetlen QR kódunk is van:

RENDEZVÉNYEINK BORBARANGOLÁS (Cél: téli-tavaszi időszak élénkítése, szálláshelyek bevonása) 2007-től HÁZIBULI I. (Cél: közösségépítés, szálláshelyek ismerjék meg a szolgáltatókat) BADACSONY NEW YORKBAN (Cél: A szakmai és nagyközönség, és a sajtó számára bemutatni egész éves kínálatunkat) 2012-től NYITOTT BALATON (Balatoni TDM Szövetség-országos kampány) (Cél: Balaton Régió a főszezonon kívül is képes olyan kínálatot biztosítani, amiért érdemes ideutazni.) BORTRIATLON (Cél: tavaszi és őszi szezon élénkítése 3 tematikus borhétvége keretében játékkal, szálláshelyek bevonása), 2013-tól PÜNKÖSDI ELJEGYZÉS a Rózsakőnél 2008-tól MÁRTON-NAPI VIGASSÁG (közösségteremtés )2008-tól BÁLAKUPA (A régiós együttműködés erősítése) BOR7 (2013-tól) Ezen rendezvények mellett a desztináció összes programját megjelenítjük kommunikációs és marketing csatornáinkon!!

BORBARANGOLÁS

2014-ben és 2015-ben is 19 résztvevő Február 15-június 28-ig 19 hét – 19 borvacsora Újdonság 2013-tól: gasztro füzet Több információ: személyszállítás+szálláshelyek (2014-ben 11 szálláshely, 2015-ben 22 szálláshely!)

BORTRIATLON

Szürkebarát hétvége május eleje Kéknyelű Virágzás június eleje Rizling Vakáció október eleje (2014-ben tettük át októberre) Három tematikus borhétvége játékkal: boros címke, bélyeg, pecsét gyűjtése

BORTRIATLON A játék mellett különböző szakmai, gasztronómiai és kulturális élmények, pl.: Bortotó, borterasz, saját bor készítése, házi finomságok, jazz est, ültetvény látogatás stb. CÉL: egy-egy hétvégére idecsábítani a bor- és játékkedvelő közönséget!

HÁZIBULI I. Új, közös „rendezvényünk” (Borút Egyesülettel)– január 18. vasárnap Helyszín: Hotel Bonvino CÉL: közösségépítés, szálláshelyeink ismerjék meg a szolgáltatókat Nagy siker: 39 kiállító, közel 60 regisztrált látogató – Folytatás következik!

BADACSONY NEW YORKBAN CÉL: A remek borok bemutatása mellett a szakmai és nagyközönség, valamint a sajtó számára bemutatni egész éves kínálatunkat Kiállítók: Reneszánsz Pálinkaház, 30 borászat, BELLABADACSONY, Szegi sajt Részt vevők: VIP vendég 110 fő Újságíró és szakmai látogató 60 fő Fizető vendég: 196 fő

BADACSONY NEW YORKBAN SAJTÓMEGJELENÉSEK „A Badacsony régió összeállt, és összezárt mindenféle szempontból. A borászok, a turisztikai egyesület, az önkormányzatok és együtt jelenek meg mindenki felé. Közös programokkal, közös rendezvényekkel, tematikusan és egész évben.” (Borászportál)

BADACSONY NEW YORKBAN SAJTÓMEGJELENÉSEK 37 beharangozó cikk Tudósítás az eseményről: 42 (print és online) Facebook megjelenések: 8 Hírlevelek: VinCE, Borászportál, Vinoport, Bornaptár, Útisugó

BADACSONYI SZÜRET CÉL: A rendezvény megújítása, tartalommal való megtöltése 2015-től Főszervező: Kulturális intézmény Társszervező: Céh Egyesület „ Legyen a szüret a borászok, a borvidék ünnepe” A szüreti hétvégére meghívjuk a borvidéki borászatokat Badacsonyba.

BOR tól szervezi az Egyesület közösen az önkormányzattal – 3 éves szerződés Cél: a rendezvény megújítása a borászatokkal közösen Új helyszín – új koncepció 2014-ben újdonság: éttermek (9) bevonása: Ízlelj és nyerj! játék +menüajánlatok

Márton napi vigasság CÉL: közösségteremtés + lakosság felé nyitni Partnerség: óvodai és iskolai SZM, Sport Egyesület, Polgárőrség BÁLAKUPA – ötletgazda az Egyesület CÉL: önkormányzatok közötti kapcsolat erősítése játékos formában A nyertes önkormányzat szervezi.

Magánszálláshelyek minősítése Cél: Minőségbiztosítás, tagjaink pozitív megkülönböztetése – védjegy tábla. Országosan működő minőségbiztosítási rendszer: Az ún. „koronás” rendszer

Magánszálláshelyek minősítése Nemzetgazdasági Minisztérium által működtetett – tulajdonos! Magánszállásadók Országos Szövetsége minősít – megbízás alapján (minisztérium) Minősítésre kerülő szálláshelyek: Apartman Vendégház Vendégszoba

Magánszálláshelyek minősítése Garanciát nyújtson a szakmai elvárásoknak megfelelő színvonalra Pozitív megkülönböztetés Tudatos fogyasztói magatartás elősegítése Fogyasztói döntés megkönnyítése Minőségfejlesztés

Magánszálláshelyek minősítése Minősítési rendszer – nagyon „egyszerű”: Két részből tevődik össze: Alapkövetelmények MEG VAN VAGY NINCS? Extra szolgáltatások – plusz pontok!

Magánszálláshelyek minősítése 2014-ben meghirdettük tagjaink körében a minősítésre való felkészítés lehetőségét: 25 szálláshely jelentkezett március 24-én meghívásunkra a MOSZ elnöke, és két munkatársa minősítési bemutatót tartott 3 szálláshelyen. Cél: A tagok felkészítése/előminősítése

Magánszálláshelyek minősítése Következő lépés: Újból meghirdetjük az előminősítést a magánszállásaink körében – további jelentkezők Elkezdjük az előminősítést a MOSZ-szal közösen Forrás keresése a minősítés finanszírozásához Tagjaink számára (pl. IFA visszatérítés, pályázat stb.)

Köszönjük megtisztelő figyelmüket! További szép estét kívánunk! BCTE Elnöksége és Munkaszervezete