2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 30-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Általános médiaajáNlat
SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 14-től.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Internetezők – internethasználat alakulása,
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT ÉS TEMATIKUS CSATORNÁK Érvényes: március 14-től.
Általános médiaajánlat
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT szeptember 12.. A TOTALBIKERÓL az Index motoros magazin oldala, a Totalcar motoros kiadása a magazin folyamatosan frissülő.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
KÉPGALÉRIA HIRDETÉS CSOMAGAJÁNLAT Érvényes: március 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Online megjelenési javaslat a részére Január 20.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
1 GENERALI A BIZTONSÁGÉRT ALAPÍTVÁNY Kampányértékelés március.
Generali a Biztonságért Alapítvány részére október Éves együttműködési ajánlat.
A digitális reklám eszközei 1.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Előadás másolata:

2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010

Az eseményről 2 Labdarúgó Világbajnokság 2010  A nemzetközi labdarúgó élet legfontosabb és legnépszerűbb tornája  A 19. viadalnak a Dél-afrikai Köztársaság ad otthont  A világbajnoki döntő hagyományosan a világ legnézettebb sporteseménye  Az egy hónapig zajló 64 mérkőzésen 32, selejtezőkön kiválasztott nemzeti válogatott méri össze az erejét  Időszak: június július 11.  Kampányidőszak: június 1. - július 15. (45 nap) Labdarúgó Világbajnokság 2010  A nemzetközi labdarúgó élet legfontosabb és legnépszerűbb tornája  A 19. viadalnak a Dél-afrikai Köztársaság ad otthont  A világbajnoki döntő hagyományosan a világ legnézettebb sporteseménye  Az egy hónapig zajló 64 mérkőzésen 32, selejtezőkön kiválasztott nemzeti válogatott méri össze az erejét  Időszak: június július 11.  Kampányidőszak: június 1. - július 15. (45 nap)

33 Magas vásárlóerővel rendelkező, sport iránt érdeklődő felhasználók elérése Hangsúlyos, tartalomhoz kapcsolt hirdetői megjelenések Erőteljes image-építés Amit kínálunk

férfi (aff 144) 44 72% diplomás (aff 151) Esomar AB (aff 149) 35% 41% vállalkozó, vezető (aff 158) 19% főkereső (aff 119) 55% havi 500 ezer 15+ valós felhasználó Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség)

5 CélcsoportWebhely Látogatók (valós felhasználók) Elérés Közönség összetétel Affinitás Index Esomar AB sportgeza.hu ,21%40,65%148,60 [origo] Sport ,39%29,77%108,82 nemzetisport.hu ,66%31,00%113,31 férfi sportgeza.hu ,62%71,67%143,78 [origo] Sport ,71%63,64%127,67 nemzetisport.hu ,78%67,73%135, férfi sportgeza.hu ,48%37,37%159,00 [origo] Sport ,73%30,05%127,87 nemzetisport.hu ,03%30,05%127,87 diplomás férfi sportgeza.hu ,64%27,07%250,02 [origo] Sport ,16%16,87%155,77 nemzetisport.hu ,39%15,41%142,33 vállalkozó, vezető férfi sportgeza.hu ,00%17,18%228,48 [origo] Sport ,59%11,36%151,15 nemzetisport.hu ,38%9,10%121,01 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) Sport Géza vs. versenytársak: közönség A sport tartalmak közül a Sportgéza biztosítja a legszélesebb és leghatékonyabb elérést az Esomar AB, férfi, éves férfi, diplomás férfi és vállalkozó, vezető férfi célcsoportokban.

Támogató megjelenések: Index vs. Origo 6 Forrás: Webaudit

Együttműködési ajánlat Display megjelenések image építés prémium felületeken

8 A megjelenés elemei:  háttér és fejléc szponzoráció*  skyscraper (160x600 px) Várható megjelenésszám:  becsült átlag AV: /nap  összesen (45 nap): AV Várható elérés:  napi UU, havi UU *A design-elemet az Index készíti a hirdető arculati anyagai alapján. A felhasznált kép illusztráció! 1. Sport Géza / Labdarúgó VB melléklet szponzoráció

9 A megjelenés elemei:  fejléc szponzoráció*  skyscraper (160x600 px) Várható megjelenésszám:  becsült átlag AV: /nap  összesen (45 nap): AV *A design-elemet az Index készíti a hirdető arculati anyagai alapján. 2. Sport Géza / Labdarúgó VB blog szponzoráció

3. Index.hu / Címlapi ajánló fejléc 10 A megjelenés elemei:  ajánló box fejléc a VB-vel kapcsolatos cikkek fölött Várható megjelenésszám:  becsült átlag AV: /nap  összesen (45 nap): AV Várható elérés:  napi UU, havi UU *A design-elemet az Index készíti a hirdető arculati anyagai alapján.

5. Sport Géza / Címlapi ajánló box szponzoráció 11 A megjelenés elemei:  ajánló box branding Várható megjelenésszám:  becsült átlag AV: /nap  összesen (45 nap): AV

8. Co-branded bannerek 12 A megjelenés elemei:  a Sportgéza szponzorált VB rovatára mutató támogató bannerek (920x110 px) Felületek:  Index.hu, Totalcar.hu, SportGéza.hu  férfias tematikájú civil blogok  Honfoglaló.hu  Portfolio.hu  Inforádio.hu Garantált megjelenésszám:  AV

45 napos folyamatos, aktív kommunikáció komplex display és közösségi média jelenlét várható összes reklámmegjelenés: ~91 millió AV Összesítés 13

Többszintű hatékonyságmérés Gemius AdOcean A kampány direkt hatásainak mérése. Adatok: elérés, megjelenések száma, gyakoriság, interakciók, kattintások, post- view/post-click aktivitások: vásárlások, regisztrációk stb. Gemius ProfileEffect A kampány által elért közönség vizsgálata. A kampánnyal kapcsolatba kerülő, 15 évnél idősebb valós felhasználók száma és szociodemográfiai profilja (nem, életkor, lakóhely, iskolai végzettség, Esomar státusz, foglalkozás stb. szerinti megoszlás). 14 A Labdarúgó VB főszponzorának a kampányra vonatkozó Gemius ProfileEffect (gPE) kutatást is grátisz biztosítjuk! adserver gIA pop-up panel

Főtámogatói csomag Display megjelenések: 1.Sport Géza / Labdarúgó VB melléklet szponzoráció – 1,5 hónap fix (13,5 M AV) 2.Sport Géza / Labdarúgó VB blog szponzoráció – 1,5 hónap fix (2,25 M AV) 3.Index / Címlapi doboz branding – 1,5 hónap (72 M AV) 4.Sport Géza / Címlapi doboz branding – 1,5 hónap (1,35 M AV) 5.Támogató bannermegjelenés a szponzorált Sport Géza rovatra mutatva (6 M AV) A főtámogatói csomag lista ára Ft + Áfa gPE kutatás

Felület: Sport Géza/Labdarúgó VB melléklet + Labdarúgó VB blog 1.Fix billboard (310x232 px) net-net Ft/1,5 hónap 2.Fix superbanner (920x110 px) net-net Ft/1,5 hónap 3.Fix skybox (160x290 px) net-net Ft/1,5 hónap 4.Fix footer (460x200 px) net-net Ft/1,5 hónap 5.Stáb-szponzoráció minden VB cikk végén 1 mondatban: net-net Ft/1,5 hónap További választható támogatói megjelenések 16

17