2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010
Az eseményről 2 Labdarúgó Világbajnokság 2010 A nemzetközi labdarúgó élet legfontosabb és legnépszerűbb tornája A 19. viadalnak a Dél-afrikai Köztársaság ad otthont A világbajnoki döntő hagyományosan a világ legnézettebb sporteseménye Az egy hónapig zajló 64 mérkőzésen 32, selejtezőkön kiválasztott nemzeti válogatott méri össze az erejét Időszak: június július 11. Kampányidőszak: június 1. - július 15. (45 nap) Labdarúgó Világbajnokság 2010 A nemzetközi labdarúgó élet legfontosabb és legnépszerűbb tornája A 19. viadalnak a Dél-afrikai Köztársaság ad otthont A világbajnoki döntő hagyományosan a világ legnézettebb sporteseménye Az egy hónapig zajló 64 mérkőzésen 32, selejtezőkön kiválasztott nemzeti válogatott méri össze az erejét Időszak: június július 11. Kampányidőszak: június 1. - július 15. (45 nap)
33 Magas vásárlóerővel rendelkező, sport iránt érdeklődő felhasználók elérése Hangsúlyos, tartalomhoz kapcsolt hirdetői megjelenések Erőteljes image-építés Amit kínálunk
férfi (aff 144) 44 72% diplomás (aff 151) Esomar AB (aff 149) 35% 41% vállalkozó, vezető (aff 158) 19% főkereső (aff 119) 55% havi 500 ezer 15+ valós felhasználó Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség)
5 CélcsoportWebhely Látogatók (valós felhasználók) Elérés Közönség összetétel Affinitás Index Esomar AB sportgeza.hu ,21%40,65%148,60 [origo] Sport ,39%29,77%108,82 nemzetisport.hu ,66%31,00%113,31 férfi sportgeza.hu ,62%71,67%143,78 [origo] Sport ,71%63,64%127,67 nemzetisport.hu ,78%67,73%135, férfi sportgeza.hu ,48%37,37%159,00 [origo] Sport ,73%30,05%127,87 nemzetisport.hu ,03%30,05%127,87 diplomás férfi sportgeza.hu ,64%27,07%250,02 [origo] Sport ,16%16,87%155,77 nemzetisport.hu ,39%15,41%142,33 vállalkozó, vezető férfi sportgeza.hu ,00%17,18%228,48 [origo] Sport ,59%11,36%151,15 nemzetisport.hu ,38%9,10%121,01 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) Sport Géza vs. versenytársak: közönség A sport tartalmak közül a Sportgéza biztosítja a legszélesebb és leghatékonyabb elérést az Esomar AB, férfi, éves férfi, diplomás férfi és vállalkozó, vezető férfi célcsoportokban.
Támogató megjelenések: Index vs. Origo 6 Forrás: Webaudit
Együttműködési ajánlat Display megjelenések image építés prémium felületeken
8 A megjelenés elemei: háttér és fejléc szponzoráció* skyscraper (160x600 px) Várható megjelenésszám: becsült átlag AV: /nap összesen (45 nap): AV Várható elérés: napi UU, havi UU *A design-elemet az Index készíti a hirdető arculati anyagai alapján. A felhasznált kép illusztráció! 1. Sport Géza / Labdarúgó VB melléklet szponzoráció
9 A megjelenés elemei: fejléc szponzoráció* skyscraper (160x600 px) Várható megjelenésszám: becsült átlag AV: /nap összesen (45 nap): AV *A design-elemet az Index készíti a hirdető arculati anyagai alapján. 2. Sport Géza / Labdarúgó VB blog szponzoráció
3. Index.hu / Címlapi ajánló fejléc 10 A megjelenés elemei: ajánló box fejléc a VB-vel kapcsolatos cikkek fölött Várható megjelenésszám: becsült átlag AV: /nap összesen (45 nap): AV Várható elérés: napi UU, havi UU *A design-elemet az Index készíti a hirdető arculati anyagai alapján.
5. Sport Géza / Címlapi ajánló box szponzoráció 11 A megjelenés elemei: ajánló box branding Várható megjelenésszám: becsült átlag AV: /nap összesen (45 nap): AV
8. Co-branded bannerek 12 A megjelenés elemei: a Sportgéza szponzorált VB rovatára mutató támogató bannerek (920x110 px) Felületek: Index.hu, Totalcar.hu, SportGéza.hu férfias tematikájú civil blogok Honfoglaló.hu Portfolio.hu Inforádio.hu Garantált megjelenésszám: AV
45 napos folyamatos, aktív kommunikáció komplex display és közösségi média jelenlét várható összes reklámmegjelenés: ~91 millió AV Összesítés 13
Többszintű hatékonyságmérés Gemius AdOcean A kampány direkt hatásainak mérése. Adatok: elérés, megjelenések száma, gyakoriság, interakciók, kattintások, post- view/post-click aktivitások: vásárlások, regisztrációk stb. Gemius ProfileEffect A kampány által elért közönség vizsgálata. A kampánnyal kapcsolatba kerülő, 15 évnél idősebb valós felhasználók száma és szociodemográfiai profilja (nem, életkor, lakóhely, iskolai végzettség, Esomar státusz, foglalkozás stb. szerinti megoszlás). 14 A Labdarúgó VB főszponzorának a kampányra vonatkozó Gemius ProfileEffect (gPE) kutatást is grátisz biztosítjuk! adserver gIA pop-up panel
Főtámogatói csomag Display megjelenések: 1.Sport Géza / Labdarúgó VB melléklet szponzoráció – 1,5 hónap fix (13,5 M AV) 2.Sport Géza / Labdarúgó VB blog szponzoráció – 1,5 hónap fix (2,25 M AV) 3.Index / Címlapi doboz branding – 1,5 hónap (72 M AV) 4.Sport Géza / Címlapi doboz branding – 1,5 hónap (1,35 M AV) 5.Támogató bannermegjelenés a szponzorált Sport Géza rovatra mutatva (6 M AV) A főtámogatói csomag lista ára Ft + Áfa gPE kutatás
Felület: Sport Géza/Labdarúgó VB melléklet + Labdarúgó VB blog 1.Fix billboard (310x232 px) net-net Ft/1,5 hónap 2.Fix superbanner (920x110 px) net-net Ft/1,5 hónap 3.Fix skybox (160x290 px) net-net Ft/1,5 hónap 4.Fix footer (460x200 px) net-net Ft/1,5 hónap 5.Stáb-szponzoráció minden VB cikk végén 1 mondatban: net-net Ft/1,5 hónap További választható támogatói megjelenések 16
17