PROJEKTZÁRÓ RENDEZVÉNY 2014. június 12. Rövidebb képzési idejű szakképzés a Ganz-Munkácsyban TÁMOP 2.2.5.B-12/1-2012-0020.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Tehetségpont létrehozása
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
TÁMOP A projekt: Segítség a sikerhez.
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Projektnyitó.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
„ Tiszaalpár Nagyközség szennyvízelvezetése és tisztítása a település vonzó természeti környezetének, felszíni és felszín alatti vizeinek megóvásáért”
Szűts József Általános Iskola
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
TÁMOP – B-12/1 Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére. László Zoltánné Kereskedelmi tagozatvezető.
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
NYITÓRENDEZVÉNY TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül”- hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Az új szakképzési törvény alkalmazása, a tanulók gyakorlati képzése
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
A kerettantervek fejlesztése
HUMÁN TISZK TÁMOP 07/1-2F SZÁMÚ PROJEKT Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója 2009 október 02. „Mércénk az ember”
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Új évszázad - Új módszerek1. 2 Támogató: ESZA A projekt megvalósításának kezdete: A projekt befejezésének időpontja:
Mi a TISZK? T: Térségi I: Integrált SZ: Szakképző K: Központ.
TÁMOP A-12/ Innováció a szakképzésben, új irány - új iránymutatás a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetéséhez NYITÓRENDEZVÉNY.
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
TÁMOP / „Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése, 2
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
TÁMOP /09 Az önkéntesség elterjesztése Az elszámolhatóság feltételei.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TAMOP /1 „CÉHÁLÓZAT KAPACITÁSFEJLESZTÉSE” Kézenfogva Alapítvány Projektnyitó Szakmai Nap
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
Modellprogram a szociális szövetkezetek hálózatosodása érdekében TÁMOP /1.
TÁMOP / „Tudásdepó Expressz” Új szolgáltatások Zala megye könyvtáraiban –élethosszig tartó tanulás könyvtári környezetben február.
TÁMOP B-12/ „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére” az 500. Sz. Angster József.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
TÁMOP / „GYÖNGYÖSSOLYMOS ÖSSZEFOG A CSALÁDOKÉRT, A MUNKÁÉRT!”
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
TÁMOP B- 12/ „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés bevezetésére” az 500. Sz. Angster József Szakképző.
Változások és eredmények a GINOP 5. 2
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
Szakiskolai fejlesztési program
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
„Alacsony képzettségűek és közfoglalkoztatottak képzése”
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Pályaválasztási szülői értekezlet
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Projekt ismertető Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
NYITÓ KONFERENCIA Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
Pályaválasztási szülői értekezlet
Előadás másolata:

PROJEKTZÁRÓ RENDEZVÉNY június 12. Rövidebb képzési idejű szakképzés a Ganz-Munkácsyban TÁMOP B-12/

A projekt célja: A szakképzési rendszer átalakításának célja, hogy a képzési szerkezet a szakirányok és a létszámok is igazodjon a gazdaság igényeihez, és az intézményrendszer hatékonyabban, átláthatóbban működjön. A szakképzési törvény szeptember 1-jétől az iskolai rendszerű képzésben kötelezően előírta az új típusú, általánosan hároméves szakiskolai és az ágazati szakközépiskolai szakképzés bevezetését. Az új típusú szakképzési rendszerre történő „átállás” a fenti célok teljesülését segítette.

A pályázati konstrukció „B” komponense az új típusú szakképzés 2013/2014. tanévi kötelező bevezetését, a törvény bevezetéséből adódó új feladatok magas színvonalú teljesítését, a fejlesztések elindítását, a korszerű képzési struktúra mielőbbi stabilizálását és a megújult képzési tartalmak hatékony disszeminációját támogatta. A projekt célja:

A projekt tartalmának megfelelően a 2013/2014 tanévtől jelen pályázat keretében a kialakult pályázati keretek között három ágazatban és két szakmában indítottuk az új OKJ szerinti képzést. szakközépiskolában: gépészet közlekedés közlekedésgépészet szakiskolában: gépi forgácsoló épület- és szerkezetlakatos A projekt célja:

A projektben 7 munkacsoport dolgozott: 1 szakközépiskolai közismereti munkacsoport 1 vezető +5 fő tag 1 szakiskolai közismereti munkacsoport 1 vezető +5 fő tag 5 szakmai munkacsoport 5 munkacsoport-vezető és összesen 13 tag Mind az öt bevezetésre kerülő új típusú szakképesítéshez 1-1 szakmai munkacsoportot rendeltünk. A projekt működése:

1.Projekt előkészítő szakaszában: Szükségletfelmérés/helyzetfeltárás készítése Iskolai alapdokumentumok módosításának előkészítése Pedagógiai program, szakmai program elkészítése A projekt tevékenységei:

2.Szakmai megvalósítás szakaszában : Szakmai dokumentumok elkészítése (minden tantárgyra elkészített tanmenet, követelmények, feladatgyűjtemény, dolgozatok) A projekt tevékenységei:

Bemutató órák megtartása A projekt tevékenységei:

Szakmai, módszertani támogatás, mentor szerep vállalása intézményen belül A projekt tevékenységei:

3.Szakmai megvalósítás egyéb feladatai: A projekthez kapcsolódó nyitó és záró rendezvény szervezése A projekt tevékenységei:

A szakmai megvalósítók akkreditált képzése „A differenciált tanulásszervezés lehetőségei és módszerei” témakörben A projekt tevékenységei:

Két pályaválasztási rendezvényen való részvétel (Zalaegerszeg, Zalalövő) A projekt tevékenységei:

A szakképesítés megszerzéséhez kötődő, tanulmányi célú kirándulás a célcsoport tanulóinak A projekt tevékenységei:

A megújuló helyi tanterv bevezetését az oktatást szolgáló eszközök beszerzése segítette. A projekt tevékenységei:

2012. november - a pályázat benyújtása február – támogatói döntés február – a munkacsoportok megalakulása április – projektnyitó rendezvény augusztus – szakmai megvalósítók képzése október – tanulmányi kirándulás március – monitoring ellenőrzés június – projektzáró rendezvény A projekt története:

A pályázat megvalósítja: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Zalaegerszegi Tankerület - Ganz Ábrahám és Munkácsy Mihály Szakközépiskola és Szakiskola A projekt címe: Rövidebb képzési idejű szakképzés a Ganz- Munkácsyban A megvalósítás ideje: A projekt megvalósítására fordított összeg: Ft A projekt adatai:

Projektmenedzsment: Pajorné Rákos Beáta – projektmenedzser Kóré József – szakmai vezető Klujber István – pénzügyi vezető A projekt megvalósítói:

Szakmai megvalósítók: A projekt megvalósítói: Balazsicz JánosJugovits TamásNémeth Dezső Becze AndrásKamondiné Kerkai ViktóriaNémeth Péter Biróné Molnár BeátaKaróczkai ÉvaNémethné Tóth Krisztina Borda ZoltánKerkai KárolyPék József Borsos RolandKollerics AnettPéntek Zóra Borsos TamásKonrád CsabaSeregélyes László Fullár ZoltánKulcsárné Kalamár ZsuzsannaTóth István Gerencsérné Horváth EszterLászló KrisztinaTölgyes László Hári AntalLuczi KatalinUdvari István Jász PéterMórocz TiborVucskóné Talabér Tünde

PROJEKTZÁRÓ RENDEZVÉNY Köszönjük a figyelmet!