Wien, 23.11.2014. 2 COMFORT Budapest: tények, eredmények.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
Advertisements


Kamarai prezentáció sablon
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
2. Nemzetközi Környezetipari, Energiahatékonysági és Megújuló Energiaforrások Szakkiállítás Budapest november
Nemszőtt textíliák felhasználási lehetőségei
Weblap szerkesztés HTML oldal felépítése Nyitó tag Záró tag Nyitó tag Záró tag oldalfej tözs.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
To protect the confidential and proprietary information included in this material, it may not be disclosed or provided to any third parties without the.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
A Hangzhou öböl hídja Kína
Mellár János 5. óra Március 12. v
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
MFG-Pro váll-ir. rendszer bemutatása
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
Budapest XIII. kerületi Cigány Kisebbségi Önkormányzat felmérése család bevonásával készített kérdőív kiértékelése.
Az APEH-hoz benyújtott bevallások adatai alapján
A tételek eljuttatása az iskolákba
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
Az EU kohéziós politikájának 20 éve ( ) Dr. Nagy Henrietta egyetemi adjunktus SZIE GTK RGVI.
ATL - mit hirdessünk és hol?
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
szakmérnök hallgatók számára
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A kutatás-fejlesztési tevékenység évi adatai Kiemelt fontosságú diák a 143. diás ppt-s bemutatóból: 2-3, 5,7,20,21,24,42,44,54,55,57-58,60,62,65-66,71-72,73-74,87-89,91-94,95-98, ,,119-
Kalkuláció 13. feladat TK 69. oldal.
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Készítette: Horváth Zoltán (2012)
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
7. Házi feladat megoldása
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
GENERALI Alapkezelő Zrt. Az oroszlán erejével GENERALI Alapkezelő Zrt. Milyen új együttműködés szükséges a választható portfoliós rendszer bevezetése során.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Érettségi eredmények Vizsgázók száma: 114 fő Rendes vizsga: 82 fő Előrehozott vizsga: 32 fő (30+2) Összes értékelt tantárgyi vizsga: 495 Összes.
Kvantitatív módszerek
Budapesti liturgiai felmérés 2012 Válaszadók száma: 26 fő.
TÁRSADALMI VERSENYKÉPESSÉG ÉS SIKER A MAGYARORSZÁGI NAGYVÁROSI TÉRSÉGEKBEN BARÁTH GABRIELLA PHD TUDOMÁNYOS MUNKATÁRS KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA A MAGYAR.
Mikroökonómia gyakorlat
Wien, TFH 2007 eredmények - tények Terület: Bruttó nm. kiállítói terület Bruttó nm. konferencia helyszín.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Az ÉMGK tagvállalatainak szakképzési igényei Miskolc, június. 09. Dr. Barkóczi István – ÉMGK elnök.
Rendezvényszervezés Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok! Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok!
Előadás másolata:

Wien,

2 COMFORT Budapest: tények, eredmények

3 COMFORT tények és eredmények Terület: m2 (A és C csarnok) Látogatók száma: Szakmai látogatók aránya: 82 % Kiállító és konferencia előadó cégek száma: 80

4 Kutatási eredmények - kiállítás Más szakkiállításokhoz képest feltűnően magas - 90 %-os - a kiállítás szakmai színvonalával teljesen elégedettek és elégedettek aránya, ezen belül a tervezők aránya kis mértékben ennél is magasabb, 91 %-os.

5 Kutatási eredmények - kiállítás

6 A Comfort a látogatói kampány során a szaksajtó mellett a TV reklámra helyezte a hangsúlyt. A TV által utólagosan készített felmérés szerint a televíziós reklámkampány a teljes lakosság körében 60,4 GRP-t ért el, ami azt jelenti, hogy a lakosság több mint egynegyede, 2,5 milló néző találkozhatott a Comfort reklámspotjával. Ez a szám nem tartalmazza a HírTv-ben sugárzott 13 spot hatékonyságát, mert ott csak blokkokra vonatkozó felmérés van, az egyes spotok nézettségét nem mérik.

7 Kutatási eredmények - kiállítás A legsikeresebb újdonságnak bizonyult a Magyarországon egyedülálló, komplex látogatói regisztrációs rendszer, melyet jelez, hogy a látogatók 91 %-a volt megelégedve (elégedett vagy teljesen elégedett) a rendszerrel.

8 A táblázat azt is jelzi, hogy a szórástervben szereplő médiumok mindegyike eljutott – ha nem is egyenlő hatékonysággal - a látogatói célcsoporthoz. A magánépítkezők körében sikeres volt akciónk, mely során db ingyenes belépőjegyet osztottunk szét, és így a magánépítkező látogatók 28 %-át elértük. Kutatási eredmények - kiállítás

TV2 M1 H í r TV Duna TV Viasat Sport nem tudja Melyik TV adón látta a COMFORT Budapest reklámot: Az elektronikus médiában közzétett reklámkampányunk, mint az várható volt, a TV2-n és az m1-en volt a legeredményesebb. A zárt kérdésnek és a széles médiahasználatnak köszönhető, hogy a megkérdezettek 27 %-a látta, de nem tudta megjelölni, hogy hol látta. Valószínűsíthető, hogy ezt a csoportot érte el a Hálózat és a Napkelte Programajánló.

10 Kutatási eredmények - kiállítás Mind (%) Terv (%) Kiv. (%) Magán ép. (%) Keresk. (%) Konf. összes (%) Konf. 1.nap (%) Konf. 2.nap (%) Konf. 3.nap (%) Melyik újságban látta a COMFORT Budapest reklámot vagy olvasta a róla megjelent cikket: Építés-Szerelés Építész Kamarai Közlöny H ű t ő,-Klíma,-Légtechnika Népszabadság Metró Magyar Installateur Víz,-Gáz,-F ű téstechnika Mérnök Újság Magyar Épületgépészet

11 Kutatási eredmények - kiállítás Érdekesség, hogy, a tervezők körében a legtöbb említést (83%) a Mérnök Újság és a Magyar Épületgépészet kapta, ahol a konferenciákat és a kiállítást együtt reklámoztuk. A várakozásnak megfelelően a kivitelezők körében a VGF érte el a legnagyobb, 50%-os említési gyakoriságot. A Metro újságban elhelyezett hirdetések (melléklet) révén a magánépítkezők, lakossági végfelhasználók 40 %-a értesült a kiállításról.

12 Kutatási eredmények - kiállítás

13 Kutatási eredmények - kiállítás A „bőség zavarának“ tudható be, hogy igen magas azoknak az aránya - különösen a kereskedők körében - akik nem tudták megemlíteni a portál nevét. Meglepő: a válaszadó magánépítkezők 11 %-a jelölte meg a Hungexpo weboldalát, mint információforrást, ahonnan a Comfortról értesült.

14 Kutatási eredmények - konferenciák A konferenciával való elégedettség szokatlanul magas, minden korábbi építőipari vásáron rendezett konferenciánál nagyobb elégedettséget mutat, hiszen a konferenciákon résztvevők 87 %-a elégedett vagy teljesen elégedett volt, és csupán 3 %-ot tett ki azoknak az aránya, akik egyáltalán nem voltak elégedettek.

15 Kutatási eredmények - kiállítás Ez a grafikon azt jelzi, hogy a szakma minden rétegét el tudtuk érni, legnagyobb arányban az el ő zetes koncepciónak megfelel ő en a tervez ő ket sikerült.

16 Kutatási eredmények - kiállítás % 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% Mind (%)Terv (%)Kiv. (%)Keresk. (%) Konf. Összes (%) Konf.1.nap (%) Konf.2.nap (%) Konf.3.nap (%) A cég döntéshozatali folyamatában milyen szerepet tölt be nem vesz részt tanácsadóként jelent ő s befolyása van els ő számú A táblázatból kiderül, hogy az első számú vezetők aránya a fő célcsoportot jelentő tervezők és kivitelezők körében elérte a 70%-ot.

17 Kutatási eredmények - kiállítás A Comfort sikerét jelzi, hogy a „következő kiállítást biztosan vagy nagy valószínűséggel meglátogatja“ a megkérdezettek 90%-a!!, Ez az arány a tervezőknél 100 %, ami szinte példátlan a hazai szakkiállítások történetében. A magánépítkezők értelemszerűen bizonytalanabbak a jövőbeni látogatási szándékot illetően, mivel ők két év múlva már valószínűleg befejezik az építkezést, lakásfelújítást.

18

19