termékcsalád bevezetése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás

Advertisements

„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
A GYÓGYSZERHAMISÍTÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓS VETÜLETEI
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
A Solera company 1 I AUTOonline Szakértők, akik értéket teremtenek Budapest, 2010.
Minőség elejétől a végéig Abranet ™. ABRANET  •ABRANET TM egy új típusú porelszívásos csiszolóanyag.
“The mind once stretched by an idea never returns to its original form” “Az elme amit egyszer kitágított egy eszme soha nem tér vissza eredeti formájába”
Scharffen Berger Csokoládégyár
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
Humánkineziológia szak
ÚJ KIHÍVÁSOK, ALTERNATÍVÁK A FENNTARTHATÓSÁG ÚTJÁN „LEGYEN SZÍVÜGYÜNK A FÖLD!” Nukleáris energiatermelés a fenntarthatóság jegyében Bátor Gergő.
Mellár János 5. óra Március 12. v
MFG-Pro váll-ir. rendszer bemutatása
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata. Megoldás: „A” vállalat: Beszerzés : 100 millió Árrés: ( 12 %) = 100 x 0,12=12 millió Nettó eladási ár =
A diákat jészítette: Matthew Will
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Túl magasak-e Magyarországon az adóterhek? Készített: Fekete Zsófia júniusa.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Az EU kohéziós politikájának 20 éve ( ) Dr. Nagy Henrietta egyetemi adjunktus SZIE GTK RGVI.
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Fekete László Született: Csillagjegye: Vízöntő
) 27/07/2014 A befektetői tőke szerepe a távhőszolgáltatás fejlesztésében Fernezelyi Ferenc Kereskedelmi igazgató Dalkia Energia Zrt. MaTáSzSz konferencia.
szakmérnök hallgatók számára
GKI Zrt., Bizalom és beruházás Budapest, május 19. Akar László csoport-vezérigazgató GKI Gazdaságkutató Zrt.
Tejfogyasztási szokásaink a demográfiai változások tükrében
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
4. Feladat (1) Foci VB 2006 Különböző országok taktikái.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Gyümölcslevek, ásványvíz, üdítők, tejtermékek
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
GENERALI Alapkezelő Zrt. Az oroszlán erejével GENERALI Alapkezelő Zrt. Milyen új együttműködés szükséges a választható portfoliós rendszer bevezetése során.
1 Konjunktúrajelentés 2009  Az üzleti helyzet és várakozások  A befektői környezet A DUIHK 15. konjunktúrafelmérése Dirk Wölfer április 21.
H-2310 Szigetszentmiklós, Gyári út 70. Tel./Fax:
Europapier Hungária A logisztika szerepe a versenyképességben Laskai István - Kócsó Tamás
Szabó Márton Kopint –Tárki Zrt. ELÁRASZTJA A MAGYAR PIACOT AZ IMPORT ÉLELMISZER ?
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Mit lehet és mit kellene tenni?
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Gondolkodjunk el ! Zene A változások már léteznek!
Ágazati GDP előrejelző modell Foglalkoztatási és makro előrejelzés Vincze János Szirák, november 10.
termékcsalád bevezetése
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Kvantitatív módszerek
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
 Anaerob program  Mikroaerofil program  Szén-dioxid dúsítás  Minőség teszt  Követhetőség Szabványosított automata rendszer az oxigénre érzékeny baktériumok.
NEMZETKÖZI TRENDEK ÉS PILOTOK MOTE Konferencia június 12. Mercure Budapest Buda Előadó: Vilmos Andras.
Az ÉMGK tagvállalatainak szakképzési igényei Miskolc, június. 09. Dr. Barkóczi István – ÉMGK elnök.
Mikroprocesszorok (Microprocessors, CPU-s)
Gyakorlatok WoS Core Collection és Scopus
Európai Parlament – a polgárok érdekképviselete
Suma Combi Egyszerűsítse le a mosogatást.
Előadás másolata:

termékcsalád bevezetése 01/06/14 01/06/14 Suma Café termékcsalád bevezetése 1

Tartalom A kávé története A jó kávéfőzés titka, miért fontos a kávégép tisztítása? A Diversey és Urnex együttműködés A Suma Café termékcsalád bemutatása A Diversey piaci helyzete Marketing anyagok Cikkszámok, migrálások

01/06/14 01/06/14 A kávé története

A kávé története A kávé olyan termék ami a természetből származik Honnan is ered a kávé? A kávé olyan termék ami a természetből származik Az etióp hegyvidékből ered A 10-edik század előtt a helyi törzsek megették a kávé termést A 13-adik / 14-edik században a kávépalánták arab földre kerültek, onnan pedig már szállították világszerte

A kávé története A történet mese része Egy Kaldi nevű kecskepásztor észrevette, hogy a kecskéi energikusak lesznek miután kávémagokat esznek. Ezért úgy döntött, hogy Ő is eszik a kávémagokból és lám Ő is olyan energikus lett, mint a kecskéi. Elmesélte élményeit barátjának, majd ketten egy italt készítettek a kávémagokból, aminek ugyanolyan élénkítő hatása volt, de finomabb volt mint a nyers magokat enni.

01/06/14 01/06/14 A jó kávé titka

Mi kell egy kiváló eszpresszóhoz? . 1. Tiszta víz. A kávé 99%-a víz. A vízkeménységnek 150 ppm alatt kell lennie. 2. Friss kávészemek. A frissen pörkölt kávészemek ízben és aromában gazdagok. 3. A tiszta főzőrendszer elősegíti a magas főző nyomást (8/9bar), röviden tartja a főzési időt (kb. 25 másodperc), amik fontos tényezői egy jó csésze kávénak.

Miért fontos a kávégép tisztítása? 01/06/14 01/06/14 Miért fontos a kávégép tisztítása?

Vevői szemszögből… Vevő megtartás - Egy tiszta kávégéppel finomabb a lefőzött kávé. Biztonság - Egy tiszta tej rendszer megakadályozza az egészségügyi problémákat. Kiszolgálás - Egy tiszta kávégép mindig főzésre kész, nincs üzemen kívül meghibásodás miatt.

A Diversey és Urnex együttműködés

Mit kell tudni az Urnex-ről? A kávégép tisztítószerekre specializálódott 1936-ban jött létre New Yorkban 4 generációs családi vállalkozás 35 kávégép gyártóval (OEM) áll kapcsolatban 65 országban van jelen Két számjegyű növekedést ért el 2001-ben Urnex corporate video : http://www.youtube.com/watch?v=12EVNkORMrw :Urnex és gyártók (OEM) kapcsolata

Urnex és a kávégép gyártók(OEM) kapcsolata Közösen kifejlesztett kávégép tisztítószerek az egyes gép típusokra a az adott gyártó előírásai szerint Hatékonyság és rugalmasság az alkalmazások és a gyártók együttes közreműködésével Közös márkázású termékek

01/06/14 Mit nyer a piac? A Diversey/Urnex együttműködés páratlan előnyökkel jár: Egy beszállító: a kávéfőzőgép tisztítószerek szakértője az egyik legnagyobb tisztítószer beszállítóval együtt költséghatékony szállítást fog eredményezni. Szakértői támogatás: Az Urnexnek erős kapcsolatai vannak a kávéfőzőgép gyártókkal, ami biztosítja a megfelelő termékhasználatot még az új gépek esetén is. Globális ajánlat: Ugyanaz a teljes termékcsalád van jelen minden nagy nemzetközi vevőnél. 13 Suma Café…for better tasting coffee 13

Suma Café termékcsalád bemutatása

Suma Café bevezetése Kiváló kávé hatékony tisztítással Megoldás minden típusú kávégéphez Egyszerűség és megbízhatóság

Kiváló íz hatékony tisztítással A Suma Café termékcsaláddal nincsenek többé olajos maradványok és vízkő lerakódások, amik ronthatnák a kávé ízét. Helyette a következőket nyújtja: Kiváló tisztítási eredmények Hatékony adagolás az előre meghatározott tabletta adagokkal és adagoló flakonokkal Kisebb csomagok az alacsonyabb rendelési költség és kisebb tárolási tárhely igény érdekében Kevesebb a kávégép meghibásodása, kevesebb karbantartási költségek Bizonyított tény, hogy a kávégép rendszeres tisztítása megelőzi a kávészűrők eltömődését és a gép meghibásodását.

Egyszerűség és megbízhatóság A termékeket úgy tervezték meg, hogy egyszerűen és kényelmesen használhatók legyenek a felhasználók számára, a tanúsítványok pedig megbízhatóságot nyújtanak a vevők számára. Könnyű használni és adagolni a 1 vagy 2 literes flakonokból A tabletták kis csomagokban A címkék színkódolása segíti a beazonosítást A termékek Halal és Kosher tanúsítvánnyal rendelkeznek, hogy eleget tegyenek a vevői követelményeknek Néhány termék NSF tanúsítvánnyal ellátott, így megfelel a health & safety sztenderdeknek

Környezetvédelem A termékcsalád úgy lett kifejlesztve, hogy minimális legyen a környezetre gyakorolt hatás Minden termék foszfátmentes és biológiailag lebomló összetevőkből készül. A csomagolásuk 100%-ban újrahasznosítható. A címkék digitális nyomással készülnek, a káros anyag kibocsátások csökkentése érdekében. A termékek gyártása környezetvédelmi előírások alapján történik.

Tanúsítványok Appendix A termékek megfelelnek a Halal követelményeknek és sztenderdeknek. A termékek nem tartalmaznak olyan összetevőket, amelynek a fogyasztása az iszlám vallás szerint nem megengedettek. Appendix A termékek megfelelnek a Kosher követelményeknek és sztenderdeknek. A termékek nem tartalmaznak olyan összetevőket, amelynek a fogyasztása az zsidó vallás szerint nem megengedettek. A termékek megfelelnek a health & safety követelményeknek

Suma Café termékek 7522999 Suma Café AutoTab 1.2gx12mm C1.1 2x60db 7522832 Suma Café AT 2.0gx15mm C1.3 2x60db Leírás: Foszfátmentes tabletta automata eszpresszó- és kávéfőzőgépek erőteljes napi tisztítására. A kávégépek, eszpresszógépek részeinek áztatására is kiválóan alkalmas.

Suma Café termékek 7522835 Suma Café Powder C2.1 2x0.566kg Leírás: Foszfátmentes kávégép tisztítószer a hagyományos eszpresszógépek napi tisztításához. 7522847 Suma Café Clean C2.4 2x2L Leírás: Aktívklór tartalmú, lúgos tisztítószer. Kifejezetten alkalmas a kávé-, tea-, kakaó-, és tejmaradványok eltávolítására a kávéautomatákból.

Suma Café termékek 7523002 Suma Café MilkClean C3.1 6x1L Leírás: Foszfátmentes, sav alapú tisztítószer kávégépek tejjel érintkező részeinek tisztításához.

Tisztítási megoldás minden géptípushoz 01/06/14 01/06/14 Tisztítási megoldás minden géptípushoz

Minden típusú géphez Filteres kávégép Hagyományos eszpresszógép Automata eszpresszógép Kávéautomata

Tisztítási eljárás minden típusú géphez Tesztelték az összes terméket és a használati útmutatókat alkalmazási szakértők szakértelme szerint alakították ki.

A Diversey piaci helyzete

Suma coffee termékek eladása (2012) Country $ NS 2012 %SGP 2012 Austria $49.962 64,60% Belgium $45.506 73,28% Czech Republic $88.718 54,90% Denmark $64.407 58,33% Europe $779 3,67% Finland $25.410 65,30% France $70.979 59,98% Germany $656.088 51,45% Greece $75 67,24% Hungary $8.192 53,91% Ireland $21.867 65,95% Italy $105.327 51,70% Netherlands $1.871.949 66,27% Poland $36.136 65,81% Portugal $16.636 Romania $546 40,54% Russia $328 60,73% Slovak Republic $9.749 64,86% Slovenia $8.995 71,88% Spain $4.072 66,48% Sweden $13.959 60,13% Switzerland $181.859 70,26% United Kingdom $406.129 72,11% Total $3.687.670 61,85% Totál NS 2012: $3,6 millió Hollandia az abszolút győztes ország, NS 50%-át ők generálták ((>$1,8millió) A sorban Németország és Anglia követi (kb. fél millió)

Eladás terméktípusonként Description material $ NS 2012 %SGP 2012 Suma CoffeeClean $1.182.431 64,42% Suma MilkClean $994.752 63,16% Suma Caffé $346.793 64,57% Suma EspressoClean Caps $304.418 55,94% Suma Coffee Tabs CT $162.266 57,94% Suma Coffee Tabs conc 1g $118.411 69,55% Suma Coffee Tabs XL 3.6g $80.228 59,29% Suma Coffee Tabs F 2.3g $76.370 61,26% Suma Caffé Plus $49.719 64,40% Koffiemachi. Startpak.NL $271.780 51,22% Clean&Co Limades NL $81.510 41,83% CoffeeClean Starterkit NL $18.990 59,94% Total $3.687.670 61,85% Folyékony szerek >¾ of NS CoffeeClean és MilkClean a legjelentősebb Tabletták Kávégép gyártók (OEM) dominálnak Elsőroban McD-nak adunk el a kávégép gyártókon keresztül Gyártásukban kisebb tapasztalat

Kávégép tisztítószer beszállítók Piaci részesedés Régió Megjegyzés Urnex 30% Global, US Legnagyobb jelenlét USA-ban OEM branded COMBINED 25% Global & regional Puly Caff 12% Global, Europe Schulz & Sohn 8% Europe Dr. Weigert Csak Európában Cafetto 4% Australia Pacific Rim, India/Dubai CDCC/Ecolab US Ibeda 2% Diversey Adeka 1% Japan Gyenge minőség Kanto Maistar 1 local vendor Korea 5 local vendors Germany (Kávégép gyártók) OEM 25% Urnex-nek van a legnagyobb piaci része * OEM Original Equipment Manufacturers (OEM)

Célpiac és hozzáadott érték 01/06/14 Célpiac és hozzáadott érték Célpiac: Mindenki , aki kávéfőzőgéppel rendelkezik és vendégeinek a legjobb kávé élményt akarja nyújtani. FS&R, Hospitality, HealthCare, Channel vevők Hozzáadott érték Egy teljes Suma márkájú kávégép tisztítószer termékcsalád a Diversey és Urnex kialakításával, amely az összes típusú kávégép tisztítási feladatait lefedi, beleértve az automata eszpresszógépeket, hagyományos eszpresszó gépeket, automata kávégépeket és segít a vendéglátóegységeknek abban, hogy vendégeiknek egy jobb ízű kávét tudjanak kínálni. 31 Suma Café…for better tasting coffee 31

Marketing anyagok

termékismertető címke MSDS A biztonsági adatlapokat az Urnex készítette

Method cards sales prezentáció Traffic light brossúra terméklista PIS

hirdetés poszter banner

döntési fa Használati útmutatók traffic light oldal Suma Café…for better tasting coffee

Cikkszámok, migrálások, árazás

Suma Coffee  Suma Café Az új termékcsalád árazása egységár alapján Jelenlegi, átlag eladási árak megtartása Profitabilitás növelése a meglévő termékekhez képest Elérhetőség: Április vége/május eleje, DE először meglévő készletek kifuttatása Migrálás várhatóan év végén Suma Café…for better tasting coffee

Köszönöm a figyelmet!