VIII. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferencia Az egészség dimenziói a táplálkozásmarketingben 2012. május 24. - Zamárdi.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Advertisements

Gayár Csilla, pénzügyi menedzser VÁTI Kht. Pécsi Területi Iroda DDOP Utólagos akadálymentesítés (Egyenlő esélyű hozzáférés a közszolgáltatásokhoz)
Kétéltűek az utakon – probléma és lehetőség Hogyan kapcsolódhatnak be a kétéltűmentésbe a diákok a közösségi szolgálaton keresztül? Kéri András Varangy.
Dr Raffay Ágnes Dr Lőrincz Katalin Hajmásy Gyöngyi
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Elérhetőségek: Elérhetőségek: Cím:4400, Nyíregyháza Lapály u Cím:4400, Nyíregyháza Lapály u Tel.: +36/ , +36/ , +36/
melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
okostelefon alkalmazások a turizmusban
MaYoR elektronikus napló
Az Iskolai Könyvtári Világnap Dömsödy Andrea Seresné Barta Ibolya.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
Életkor – második látásra 2 éves az „Öreg a Nénikéd!” MFP 50+ Konferencia 2010 március 31 Kerényi Péter.
- Nézőszámok - Stadionunk befogadóképessége összesen: fő - Tervezett átlag nézőszám a követekző 3 évben: fő - Tervezett átlag nézőszám
 Moduláris képzési módszertan kidolgozása.  Hátrányos helyzetű, az oktatási rendszerből lemorzsolódók szakképzésbe való bevonása.  Módszertan.
Nemzetközi energiahatékonysági kezdeményezések
@ccess:az információs társadalom fejlesztési stratégiaalkotási projektje A projekt a Szlovénia- Magyarország- Horvátország Szomszédsági programban az Európai.
Közösségi portálok használata (Etikett, veszélyek..)
( munkatársi csapat épités) ( felnőttoktatás, átképzés)
A globális netgeneráció – aktuális helyzetkép itthon és külföldön Fehér Péter PhD.
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
A takarmány nyers táplálóanyagainak sorsa a szervezetben:
CSAKNEKEDSITE MINDENT ÖNÉRT BLOGOLUNK! Az ön jó kedvéjért.
Önkéntesség a Debreceni Egyetem hallgatói táborában Lipcsei László MSZT Konferencia november 12.
 Hát először is a kedvenc játékom a Wow itt van pár kép!
. Üdv Olvasó ! Május Voltika, Koko1362 GT Mlap GT MAGAZIN.
Tanulás, kommunikáció, nevelés Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság IV. Országos Neveléstudományi KonferenciaMagyar Tudományos Akadémia 2004.
OSZV, a közösség- építő műhely Szakmán innen – szakmán túl: - fiatalos, nyílt légkör - lelkes, segítőkész kollégák - kalákák, bulik - vállalati szilveszterek.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
INNOCSEKK 156/2006 ONLINE SZAKÉRTŐI KERETRENDSZER FEJLESZTÉSE Developing an online expert system generator Készítette: Gerendás László, ISZAM III. Szent.
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
Digitális világ – interaktív táblán
Sejtbiológia (BSc, biomérnök)
Támogatási idő adatok az ETR-ben Burányi Péter DEXTER.
Háztartási költségvetési és életkörülmény adatfelvétel
A bio- és funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése
Gyors mikrobiológiai módszerek
Idősor előrejelzés Önálló laboratórium 2. Kollár Péter Attila ICG36F Konzulens: Dr. Pataki Béla.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
Készítette: Gocsál Ákos, Gocsál Klára, Fehér Péter 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Internet az oktatásban – taneszközök.
Do not put content in the brand signature area 7 szűk esztendő? Nemes Krisztián ING Lease Hungary értékesítési igazgató VIII. Manager konferencia Tata,
Egészség Betegség.
A SZAKDOLGOZAT CÍME (ARIAL 32 pt)
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Összefoglalás 2.. Összefoglalás - 1. feladat (a ; b) = 23·33·7 a szám = 2x·33·72·115 b szám = 24·3y·5·7z x = ? y = ? z = ? Mennyi az x, y és z értéke?
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
2012/2013 Implom József Általános Iskola
A telemedicinális szolgáltatások hazai és nemzetközi bevezetésének üzleti kérdései Mi működik? Miért nem működik? Mitől működik? Miletics Pál
Festetics Hajós Klaszter  Történeti áttekintés:  május - Festetics György Program a magyar vitorlázás fejlesztésért  szeptember.
A Wlislocki Henrik Szakkollégium részvétele és tapasztalatai TÁMOP „A tudás disszeminációja.” Trendl Fanni.
APRÓSÁG Specifikus apróhirdetési oldal
VIII. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferencia Az egészség dimenziói a táplálkozásmarketingben május Zamárdi.
VIII. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferencia Az egészség dimenziói a táplálkozásmarketingben Zamárdi, május 24. P INTÉR A TTILA, T ÓTH L ILLA.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
Budapest, február 23. Vállalati társadalmi szerep- és felelősségvállalás pr-es szemmel,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Tőzsdei idősorok előrejelzése Excel-alapú hibridmodellel Varga Zoltán SZIE GSZDI PhD hallgató 2014 november
ERASMUS Barcelonában.  Angol tárgyak tanítósoknak ( kiejtés, kultúra, irodalom stb. )  Tánc  Zene  Német nyelv  Sport tanítósoknak  Matematika.
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
Akadálymentesség felmérése Önkéntes segítő gyakorlat.
A TanodaPlatform eredményei
EURÓPAI AUTÓSZERVIZEK MAGYARORSZÁGI EGYESÜLETE
A SZÉLSŐJOBBOLDALI EGYETEMISTÁK MINT VIRTUÁLIS CSOPORT Sőrés Anett Egyetemi élethelyzetek – Campus-lét a Debreceni Egyetemen május 29., DAB Székház.
AZ EGYSÉGESÍTETT ANYAKÖNYVEZÉS KIALAKÍTÁSÁNAK ÚTJÁN 1. rész 1. dia.
Epres joghurtok élvezeti értékének objektív (műszeres) vizsgálata
( munkatársi csapat épités) ( felnőttoktatás, átképzés)
Specializáció választás Hallgatói felület bemutatása.
Regionális termékek az élelmiszer-kiskereskedelemben Szente Viktória és Szűcs Andrea Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem.
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Előadás másolata:

VIII. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferencia Az egészség dimenziói a táplálkozásmarketingben május Zamárdi

A szemkamera általános jellemzői

A szemkamera típusai és működése A szem mozgását figyeli A vizsgálandó anyagot figyeli

A vizsgálatunk…

A „Mizoboci” honlapjának részekre bontása Fejléc Játék felület Regisztrációs és bejelentkezési rész Játék ranglista Játék lista Elérhetőségek és szabályzat Szponzorok Társoldalak

A honlap részeken eltöltött idő aránya 9% 75% 0% 2% 5% 9% 0% 0% 0% 14% 58% 3% 1% 12% 0% 1% 4% 7% Z-generációY-generáció

A szemmozgás befolyásoló tényezői a „Mizoboci” honlapján Z-generáció

Y-generáció

A „Szeretem a Mizo-t” Facebook-os oldal részekre bontása Fejléc Borítókép Bélyegkép Információs sáv Idősor Hirdetések Ismerő s lista Friss bejegyzése k Kedvencek, bejegyzése k

A Facebook oldal részeken eltöltött idő aránya 1% 1% 0% 30%22% 0% 0% 2% 24% 20% 33% 0% 20% 2% 1% 32% 1% 8% 4% 0% Z-generációY-generáció

A szemmozgást befolyásoló tényezők a „Szeretem a Mizo-t” Facebook oldalon

1 2 3

Összefoglalás

Összefoglalás

Összefoglalás