Biztonságkutató Mérnöki Iroda

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 groupement national interprofessionnel des semences et plants Vetőmagpiac forgalom az Európai Unióban Az EU vetőmag súlya a világ vetőmag termesztésében.
Advertisements


„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
MegyeVersenysport (fő)Amatőr sport(fő) Baranya Bács-Kiskun 38 Nincs adat Békés 26 Nincs adat Borsod-Abaúj-Zemplén Budapest Csongrád.
NYÍREGYHÁZI VASVÁRI PÁL GIMNÁZIUM
MEDDŐ SZÉNHIDROGÉN KUTAK HASZNOSÍTÁSI LEHETŐSÉGEI
Cash flow-kimutatás esettanulmány
A BORVIZEK ÚTJA. A projekt általános bemutatása •PHARE 2006, Gazdasági és Szociális Kóhézió - Nagy Regionális Infrastruktúra Projektek •KÓD: PHARE RO2006/
A győztesek felelőssége – Tájkép csata után
Biztonsági kihívások a gyorsforgalmi úthálózaton Jákli Zoltán műszaki vezérigazgató-helyettes ÁAK zrt.
Magyar Államkincstár Dél - alföldi Regionális Igazgatóság Állampénztári Iroda Kecskemét, Tájékoztató a évi HÖF pályázatokról.
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Címalcím 1 A külterületek, tanyák lehetséges tervezése Dr. Czene Zsolt - Jávor Károly VÁTI Kht. Stratégiai Tervezési Igazgatóság augusztus 25. Kecskemét,
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
VPOP Jövedéki Igazgatóság
Dél-alföldi régió Országos adatok Itt!!! Bezárás
Termékszerkezet-elemzés
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Védőgázas hegesztések
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Darupályák tervezésének alapjai
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
TÁJÉKOZTATÁS A ÉVI BEJELENTÉSEKRŐL KBSZ SZAKMAI NAPOK- REPÜLÉS Siófok, április 8. Sipos Sándor főosztályvezető.
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
2009. év rendezvényeinek összefoglalója február 8-16.
AZ ÖNKORMÁNYZATOK PÁLYÁZATI AKTIVITÁSÁNAK VIZSGÁLATA A DÉL- DUNÁNTÚLI RÉGIÓBAN.
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
szakmérnök hallgatók számára
Fej vagy írás? a tüdőrák éve. Fej vagy írás? 2006 – a tüdőrák éve Mucsi János, Farkas Éva, Tormay Károly Egészségügyi Központ Tüdőbeteg-gondozó.
Tejfogyasztási szokásaink a demográfiai változások tükrében
Aktuális helyzet Elhasznált gumiabroncs hasznosítás MAGUSZ
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Anyagok 3. feladat 168. oldal.
Az oktatási segédanyagokhoz szükséges ismeretanyag összeállítását a megyei rendőr-főkapitányság bűnmegelőzési osztálya gerontológiai szakemberek bevonásával.
Szerviztevékenység jövedelmezősége Ausztriában Varsányi Gyula GÉMOSZ konferencia, május 20.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Kormányszóvivői tájékoztató február 24. Európa Terv a versenyképes gazdaságért.
Az országos közúthálózat legfontosabb biztonsági kérdései Dr. Lányi Péter Közlekedési Infrastruktúra Főosztály október 20.
„Erős pillérek – javuló közlekedésbiztonság” c. konferencia ORFK, Budapest, október 20. 1/19 Közlekedésbiztonsági trendek az Európai Unióban és Magyarországon.
START – Tanácsadó és Továbbképző Iroda TEMESVÁR. Állami támogatási rendszer Munkaügyi, Szociális és Családügyi Minisztérium Nemzeti Ifjúsági Iroda Kultusz.
A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia Thoroczkay Zsolt főosztályvezető-helyettes.
UMFT támogatások felhasználására benyújtott pályázatok százalékos megoszlása.
A fáradtság szerepe a közúti közlekedési balesetekben – az M70 példája
Óberling József r. ezredes
FRAMA01dBH Kft. BUDAPEST  0 Zajmérési helyszínek az M0 4-es szakaszán MZ 10 (Bp. XVI. Magtár u. 56, 66.) MZ 11 (Bp. XVI. Vecseház u. 45.) MZ 12 (Csömör.
M0 útgyűrű déli szektor bővítése
2011-ben a hazai gyorsforgalmi utak fejlesztése. úthálózat bővülése Gyorsforgalmi úthálózat bővülése.
40).6-os szint X. feltörésnél az omlás ideiglenes biztosítása
Ki az aki meg van elégedve az anyagi helyzetével? Ki az aki nincs megelégedve az anyagi helyzetével? Ki az aki szeretne az anyagi helyzetén változtatni?
Kutatási eredmények és fehér foltok a migránsok munkaerő-piaci beilleszkedésének kutatásában Kováts András MTAKI.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
OTP Pénztárak S A J T Ó T Á J É K O Z T A T Ó január 6. OTP PÉNZTÁRAK.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Útépítési munkálatok és új forgalmi rend (a Kőrösi út, Kisfaludy, Bacsó B., Vasút, Csontos J. utcákban)
1 Gyarapodó Köztársaság Növekvő gazdaság – csökkenő adók február 2.
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
Infrastrukturális fejlesztési lehetőségek és között
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
A Föld népességének növekedése Dr. Kozma Gábor. A. A Föld népességének növekedése - duplázódás CiklusIdőszakNövekedés (fő) A megkétszereződéshez szükséges.
Kvantitatív módszerek
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
NAGYGÉPES ESEMÉNYEK KBSZ SZAKMAI NAPOK - REPÜLÉS
SIGNAL Biztosító Partnereink a szakszervezetek
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
(Zárójelben a I-V. havi megfelelő adatok)
A regisztrált bűncselekmények száma Komárom-Esztergom megyében, 2009
(Zárójelben a év megfelelő adatai)
Előadás másolata:

Biztonságkutató Mérnöki Iroda Halálos balesetek bekövetkezését befolyásoló tényezők Az infrastruktúra szerepe Dr. Jankó Domokos Biztonságkutató Mérnöki Iroda Siska Tamás Együtt Bt.

Módszer Halálos kimenetelű balesetek rendőrségi vizsgálati dokumentumainak elemzése Megbízó: ORFK-OBB, ÁAK ZRt.

Autópályákon kívül történt halálos balesetek A vizsgált balesetek száma: 176 Elhunytak száma: 202 A balesetek 2005-ben 4 megye (Pest, Hajdú-Bihar, Győr- Sopron-Moson, Bács-Kiskun) közútjain történtek

33 baleset bekövetkezését befolyásolta az infrastruktúra állapota Nem megfelelő állapotú útbur- kolat: 13 baleset Útmenti fa, oszlop: 16 baleset Nem megfelelően elhelyezett védőkorlát: 1 baleset Egyéb problémák: 3 baleset

Nem megfelelő állapotú útburkolat 48 sz. út 18+400

2105 út 51+500

4 sz. út 215+400

Út melletti fa, oszlop 54 sz. út 25+050 1408 sz. út 7+600

5 sz. út 21+850 51 sz. út 69+150

4 sz. út 209+280 (4 és a 34121 sz. utak kereszteződése)

4 sz. út 209+280 (4 és a 34121 sz. utak kereszteződése)

4 sz. út 18+950 (Vecsés)

Nem megfelelően elhelyezett védőkorlát

Egyéb problémák 451- 4625 sz. utak csomópontja

Kunfehértó lakott területe

4. sz. út 91 + 50

Autópályákon történt halálos balesetek A vizsgált balesetek száma: 57 Elhunytak száma: 74 A balesetek az ÁAK Zrt. kezelésében lévő autópályákon, 2004. 07.01. – 2006. 06.30. között történtek.

23 baleset bekövetkezését befolyásolta az infrastruktúra állapota 18 esetben a védőkorlát hiánya vagy nem megfelelő elhelyezése volt a befolyásoló tényező

Fa veszélyes közelségben M3 bal pálya 15+700

Nincs biztonságos megállási lehetőség

Beton árok M1 jobb pálya 107+400

Bal padka karbantartásának fontossága

Rövid a védőkorlát M1 bal pálya 154+100

Rövid a védőkorlát M1 jobb pálya 115 + 000 (M1 – 81 sz. utak)

A védőkorlát nem véd M7 bal pálya 48+50

A védőkorlát nem véd M3 jobb pálya 19+50 kmsz

Köszönjük figyelmüket!