Információáramlás és kommunikáció 2010/2012. Ön szerint az információ-átadás mely formáját helyezi előtérbe az intézményvezető? 2010. (fő) 2012. (fő)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egy innováció nyomában
Advertisements

Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Az iskola pedagógusainak válaszai a kérdőíves felmérésre.
A kölcsönös befolyásolás
A gyakornokok beilleszkedése
A korrupció észlelése, elfogadása és gyakorlata Keller Tamás – Sik Endre Tárki Európai Társadalmi Jelentés, 2009.
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
PPKE ITK 2009/10 tanév 8. félév (tavaszi) Távközlő rendszerek forgalmi elemzése Tájékoztatás
Lux Judit CSc ÉLETUTAK – GENERÁCIÓK – ÜNNEPEK május 22. SZAKMAI KONFERENCIA ÉS KIÁLLÍTÁS (ISBN-szám: ) HSZOSZ- ICF Magyar Tagozat.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
EURÓPAI VESZÉLYESÁRU BIZTONSÁGI TANÁCSADÓK SZAKMAI TALÁLKOZÓJA BONN / GGVD – NÉMETORSZÁG (2) BIZTONSÁGI TANÁCSADÓK NEMZETKÖZI SZAKMAI EGYESÜLETE – BTE.
Pedagógus-továbbképzés
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Kornai János: VITAINDÍTÓ ELŐADÁS Egészségbiztosítási reform konferencia január
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Mire jó a DÖK?.
Frissdiplomások a munkaerőpiacon - a jövedelmet befolyásoló tényezők
Vizsgabizottsági tag nyilvántartó rendszer működése, koordinálása
“Hány pontot kapunk érte?” Milotta Lászlóné – asszisztens (Vasútegészségügyi NKK Kft – Pécs) Zsoldiné Turi Edit – fiziotherápiás asszisztens (Egyesített.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
Humánkineziológia szak
A munkavállalók munkavédelmi érdekképviseleti lehetőségei
2013. november 15. A központi írásbeli felvételi vizsgát szervező középiskolák jegyzékének közzététele.
SDT-monitor Kommunikáció. Kommunikációs színtereink Levelezés Keretrendszerek TIP-TAP Telefon MSN Skype.
Pázmány - híres perek Pázmány híres perek.
Mindennap egy ablakot kinyitni és a kellemes meglepetést élvezni.
2011/2012. Iskolatípusok  Gimnázium 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos – hagyományos  Szakközépiskola 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos.
1 Szoftverfejlesztési folyamat a gyakorlatban Tamás Árpád – QualSoft Kft
szakmérnök hallgatók számára
Jól látható, hogy a vendéglátás-idegenforgalom, és a mezőgazdasági szakmacsoportok a legelérhetőbbek, illetve legkeresettebbek. Ezeket a gépészet és a.
Kiegészítés a Minőségbiztosítás II. oktatási segédlethez (BSC) A 2. konzultáción kiemelt diasorszámok: 7-10, 17,18-23,31,34-44,59,66,75-82,85-86,88- 90, ,
(Elhívás, felkészítés, elküldés 3.). a) Mt 10:16/a – Én elküldelek titeket… Jn. 10,11: „Én vagyok a jó pásztor. A jó pásztor életét adja a juhokért. Mt.
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Electricity network in Europe Berlin, március 21.
EEM. 12. Változásmenedzselés kultúraváltás
Munkaerő mobilitás Magyarországon
TRUEFOOD záró-konferencia április munkacsomag A hagyományos élelmiszerekkel és azok innovációjával kapcsolatos fogyasztói vélemények Margrethe.
Szempontok az ÜT munkájának megtervezéséhez. ÜT munkájának területei 1.Az üzemi tanács belső tevékenységének megszervezése 2.üzemi tanács kapcsolata a.
Kihívások a HR szakterület előtt Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Rajnai Attila gazdasági vezérigazgató-helyettes.

TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Felvételi tudnivalók Pályaválasztás a es tanévben.
ÉRDEKEGYEZTETÉS ÉRDEKKÉPVISELET
20).7-es szint Rákóczi 2. sz. barlang előtt
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 1 A felsőoktatási marketing folyamatok minőségügyi támogatása Koczor Zoltán - Gáti József –
New View Beszámoló a tanárokkal történt interjúról.
A halottak feltámadása és az utolsó ítélet
KIÉGETTSÉG VIZSGÁLAT 2011/12.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
A t e r m é s z d a l Csak az erős ember ismeri a szeretetet,
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Mi várható gazdasági téren? - az ország gazdasági helyzetének megítélése Szlovákiában, Lengyelországban, Csehországban és Magyarországon - Szeitl Blanka.
1. ELBESZÉLÉS Összeállította: Nikli Károly
A BÁRÁNY ÉS HADSEREGE A SION HEGYÉN Jel 14:1-5 Előadó: Drs Gallusz László.
Csörömpölj a cukorkáért!. 1. A pedagógusnak tanulmányai során miben NEM kell fejlesztenie önmagát? a) a választott szakterület tudományos igényű ismeretében.
Az újság formai jegyei 1. csoport.
A világ legjobb és legkönnyebb pénzkereseti lehetősége ! SOHA vissza nem térő alkalom ! Volt már lehetősége egy olyan üzletben részt venni, ami nem rég.
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
A tanév rendje 2014/2015-ös tanév
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
TÁM-PONT A TESSÉK! Közhasznú Egyesület és a Törökbálinti Kórház mentálhigiénés segítő programja egészségügyi dolgozók számára.
TÁMOP B.2-13/ Szakmai szolgáltató és kutatást támogató regionális hálózatok a pedagógusképzésért az Észak-Alföldi régióban Dobos Zoltánné.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Tisztelt Szülők! Az alábbi kérdések megválaszolásával kérem segítsék munkánkat! Nincsenek jó, vagy rossz válaszok. Kérem minden kérdésnél azt az egy.
Előadás másolata:

Információáramlás és kommunikáció 2010/2012

Ön szerint az információ-átadás mely formáját helyezi előtérbe az intézményvezető? (fő) (fő) írásbeli 44 szóbeli 25 mindkettő egyformán hangsúlyos 1614 számomra követhetetlenül váltakozik -- összesen 2223

Időben megkapja az Önre vonatkozó információkat? (fő) (fő) mindig 108 néha előfordul, hogy nem 1115 gyakran előfordul, hogy nem 1- szinte soha -- összesen 2223

Milyen gyakorisággal ellenőrzi adminisztratív munkáját az intézményvezető? (fő) (fő) szinte soha 1 1 évente egyszer - kétszer havi rendszerességgel 2 2 alkalomszerűen, de igen gyakran 3 3 összesen 22 23

Milyen gyakorisággal ellenőrzi szakmai munkáját - a tanítást - az intézményvezető? (fő) (fő) szinte soha 1 3 évente egyszer - kétszer havi rendszerességgel 1 2 alkalomszerűen, de igen gyakran 6 5 összesen 22 23

Részt vesz-e Ön a munkahelyén legalább havi rendszerességgel szakmai konzultáción? (fő) (fő) igen nem 7 7 összesen 22 23

Szakmai kérdésekben kikéri-e véleményét az intézményvezető? (fő) (fő) igen, gyakran 8 3 soha 6 6 ritkán 8 14 összesen 22 23

A Vezető döntéseiben számol-e a végrehajtásban résztvevők véleményével? (fő) (fő) mindig 7 6 ritkán 15 soha - 2 összesen 22 23

A nevelőtestületben kialakult konfliktusokról tudomást szerez-e az intézményvezető? (fő) (fő) szinte mindig néha 4 5 soha - - nem tudom 4 6 összesen 22 23

Segítséget nyújt-e a konfliktusok megoldásában? (fő) (fő) igen, sokat 10 8 néha soha - - összesen 22 23

Kollégái között van-e olyan, akivel a tanév során egyszer sem beszélt? (fő) (fő) van 1- csak a másik munkaközösségből -- nincs összesen 22 23

Szakmai problémáikat egymás között a kollégáival megbeszélik-e? (fő) (fő) igen, gyakran 18 néha 4 5 soha - - összesen 22 23

Van-e olyan kollégája, akivel a munkahelyen kívül kapcsolatot tart? (fő) (fő) igen, több is 10 7 igen, egy 2 5 nincs összesen 22 23

Milyennek ítéli saját kommunikációját a vezetőséggel? (fő) (fő) őszinte, nyílt visszafogott, udvariaskodó 11 9 rossz, alakoskodó - - egyéb…: - 2 összesen 22 23

Milyennek ítéli saját kommunikációját a kollégáival (munkaközösségen belül)? (fő) (fő) őszinte, nyílt 17 visszafogott, udvariaskodó 44 rossz, alakoskodó 1 - egyéb…: -2 összesen 22 23

Összegzés