Comenius Logo (teknőc).

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dupláz-e a Jobbik? Mérők Klubja, január 30. Előadó: Závecz Tibor.
Advertisements

A területegységek átalakítása
Az élet körfolyamat Mit jelent az életben a siker?... A magyarázat nagyon egyszerű.
NYELVVÁLASZTÁS A 10B 10C. LEHETŐSÉGEK • EDDIGI NYELV FOLYTATÁSA 12. OSZTÁLY VÉGÉIG • ÚJ NYELV VÁLASZTÁSA ELŐREHOZOTT ÉRETTSÉGI UTÁN.
Fotó: Fenyősi László. Fotó: Fenyősi László Fotó: Fenyősi László.
ÉLETÜNK ÉS A ZAJ Keresztény Egészségtudományi Napok Pécs, június Zsilinszki János – egészségnevelő, zajszakértő.
Gyakorló feladatok Makroökönómia.
M IKOR MENNYIT KERESEL ?. J ÁRMŰ ÜZEMELTETÉS KÖLTSÉGÉNEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA 2x96+18=210 óra x 53900/40 = 1350 Ft 168 óra x 3500 Ft.
Szigorlati mintafeladat megoldása (folytatás)
AMIT FELTÉTLENÜL TUDNI KELL AZ ÉRETTSÉGI VIZSGÁKRÓL 2014.
Hoval nap május 19.- Budapest
KOMPLEX CUKORRENDSZEREK
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
Korszakváltás az adapterek alkalmazásában
MÉRLEG A) BEFEKTETETT ESZKÖZÖK I. Immateriális javak
TK 2. Áruk 3.300Ny /a. TK 3. Vevők /b. TK 4. Eredmény ERER KE: TK 8. ELÁBÉ 3.000ER3.0001/a. TK 9. ÉNÁ ER /b
Comenius Logo alkalmazásai
Horváth Gábor: A geometriai optika biológiai alkalmazása - Biooptika
A tételek eljuttatása az iskolákba
Gazdaságmatimatika Gyakorló feladatok.
Amit a Honismeret órákkal kapcsolatban tudni kell!
Stackelberg, Cournot, Bertrand
Rekurziós példa „Az érzékek elé kell tárni mindent, mégpedig a láthatókat a látás elé, a hallhatókat a hallás elé, a szagolhatókat a szaglás elé, az ízelhetőket.
EMC © Farkas György.
Győr, NYME Minőségbiztosítási Bizottság munkaértekezlete Az EFQM modell - rövid ismertetés- Vas Beatrix Minőségfejlesztési és Informatikai Központ.
LP5 Objektumok csatolása Szuperponálás Tégla-logo.
13.Óra AZ OLDATOK TÖMÉNYSÉGE
14.Óra GYAKORLÁS OLDATOK KEVERÉKE ÉS SZÁMÍTÁSA
C = C/Y Ĉ=∆C/∆Y A fogyasztási függvény Reáljövedelem Y
szakmérnök hallgatók számára
Gyakorló feladatok Mikroökonómia.
A.) Költséghely – költségviselő elszámolás
29. Feladat 6-7-es Termelő Kft..
Anyagok 3. feladat 168. oldal.
41. feladat Könyvviteltan szemináriumi és gyakorló feladatok Budapesti Corvinus Egyetem, Számvitel tanszék 2007/2008. tanév.
SZJA feladatok Gazdasági közjog. Szja 1. 1.Munkabér: Ft/hó jutalom: Ft, étkezési utalvány: 3.000Ft/hó 2. FB tag: Ft/hó 3. megbízási.
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
Költséghatékonyság a XXI. századi vállalatirányításban
Mennyiségi sorelemzés
1 Szóródás Példák. 2 Szóródás munkatábla Árak nagysága (eЄ) xixi fifi didi
Standardizálás Példák.
Védőoltások A következőkben a védőoltásokra vonatkozó feladatlapokon szereplő kérdésekre adandó válaszok láthatók, Hasznos lehet kivetíteni, amikor az.
Gyomfelvételezés Mintaterület kijelölése: a társulásra jellemző összes fajt tartalmazza, reprezentálja a társulást (2 m x 2 m) Feltüntetendő adatok: Felvételező.
Bontsd fel a zárójeleket, vonj össze, majd helyettesíts be!
Százalék számítás - 1. feladat
Ki az aki meg van elégedve az anyagi helyzetével? Ki az aki nincs megelégedve az anyagi helyzetével? Ki az aki szeretne az anyagi helyzetén változtatni?
Szabó Márton Kopint –Tárki Zrt. ELÁRASZTJA A MAGYAR PIACOT AZ IMPORT ÉLELMISZER ?
SZÁMÍTÁSI FELADAT Határozzuk meg, hogy egy biomassza alapú tüzelőanyag eltüzelésekor a kén-dioxid emisszió tekintetében túllépjük-e a határértéket. Az.
A BKV ZRT. HAJÓINAK BEMUTATÁSA Tabán  Gyártási éve:1984.  Befogadó képessége: 100 személyes termes hajó, amely az alsó fedett részen biztosítja.
KAP A Közös Agrárpolitika változásai
eDM adatbázisok eHírlevél.hu adatbázis Felvi.hu adatbázis
TÁRSADALOMSTATISZTIKA Sztochasztikus kapcsolatok II.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Amit a Honismeret órákkal kapcsolatban tudni kell!
VI/1. dia Az etoricoxib tolerálhatósági profilja.
Logo feladatok – Optikai csalódások
Variációk zászlók rajzolására
Sarki róka Hossz: 80–110 cm Testsúly: 5,5–9,5 kg.
ISMÉTLÉS A LOGOBAN.
Szöveggel vezérelt rajzolás
Faanyag: C30 1. MINTAFELADAT: 150/150 3,00 2×120/200 A 4,00 4,00
2.1. ÁTMENŐCSAVAROS FA-FA KAPCSOLATOK
IV/1. dia Rheumatoid arthritis. IV/2. dia Rheumatoid arthritis Az etoricoxib vizsgálatainak áttekintése Etoricoxib párhuzamos dózisösszehasonlító vizsgálat.
Imagine Logo.
K OVÁCS ANDRÁS, Ph D. E GYETEMI ADJUNKTUS S ELYE J ÁNOS E GYETEM november 25. IX. MRTT Vándorgyűlés, Révkomárom Selye János Egyetem Gazdaságtudományi.
Budapesti Corvinus Egyetem, Számvitel tanszék
Alkalmazott élettan – II: Légzés, oxigénterápia Molnár Zsolt 2009
Ismétlés 6. osztály Image Logo
Logo – teknőcgrafika 3. óra Gyakorlás
Előadás másolata:

Comenius Logo (teknőc)

Comenius Logo utasításai előre 100 vagy rövidebben: e 100 jobbra 90 vagy j 90 hátra 80 vagy h 80 balra 90 vagy b 90 törölrajzlap vagy tr

Feladat e 50 h 50 j 90 Feladat E 40 J 120 5. Feladat e 130 j 90 Írd be a következő parancsokat! Ha kész egy feladat, akkor tr parancs után folytasd a következővel! Feladat e 50 h 50 j 90 Feladat E 40 J 120 5. Feladat e 130 j 90 J 30 e 130 J 120 e 130 2. Feladat H 50 B 90 4. Feladat e 80 h 80 j 120

6. feladat e 100 j 90 e 50 j 90 e 50 b 90 e 50 j 90 e 50 j 90 e 100

Comenius Logo további utasításai tf h 100 tl e 100 j 90 e 200 j 90 e 100 j 90 e 200 j 90 e 100 j 30 e 200 j 120 e 200 j 120 e 100 b 90 tf e 20 j 90 h 50 e 100 j 90 tl j 90 e 100 j 90 e 50 j 90 e 100 j 90 e 50 e 106 tl e 50 j 90 e 20 j 90 e 15 tf e 300 Comenius Logo további utasításai tollatfel vagy tf tollatle vagy tl Például: tollatfel e 43 tollatle e 45

Az ismétlés, mint utasítás Ismétlés N [utasítások] Például: ism 3 [e 20 j 20 e 20 b 20] Írjunk közösen ismétléses utasításokat! Aztán önállóan is írj ismétléses utasításokat!

ism 8 [e 50 j 135] ism 12 [e 50 j 150] ism 15 [e 50 j 168] Ismétlés a Logo-val ism 8 [e 50 j 135] ism 12 [e 50 j 150] ism 15 [e 50 j 168] ism 3 [e 40 j 120] j 90 ism 4 [e 40 j 90] j 60 ism 6 [e 40 j 60]

ism 6 [ism 4 [e 60 j 90] j 90] ism 4 [ism 6 [e 60 j 90] j 90] ism 10 [ism 6 [ism 36[e 1 j 10] j 60] e 35] Írjunk közösen ismétléses utasításokat! Aztán önállóan is írj ismétléses utasításokat!

ism 80 [ism 500 [e 1 j 1] b 12] Ellenőrző feladatok ism 30 [ism 40 [ism 500 [e 1 j 1] b 12] b 5 tf e 100 tl] ism 30 [ism 40 [ism 100 [e 100 j 90] b 12] b 10 tf e 100 tl] ism 20 [ism 20 [ism 100 [e 100 j 90] b 12 e 20] b 10 tf e 100 tl] ism 40 [ism 3 [e 100 j 120] tf e 50 tl] ism 30 [e 200 h 200 ism 100 [e 1 j 1]]