Alsó tagozat Demény Gabriella igh

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás

Advertisements

A Szegeden tanuló külföldi középiskolások egészségi állapota
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Palánczné Németh Zsuzsanna igazgató Újbudai Speciális Szakiskola
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2006.
Gyermekvédelmi munka áttekintése
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Közoktatási projektelemek Készítette: Deli Mária Közoktatási koordinátor.
AMIT FELTÉTLENÜL TUDNI KELL AZ ÉRETTSÉGI VIZSGÁKRÓL 2014.
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Gönczy Pál Általános Iskola
Humánkineziológia szak
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
ISKOLÁK Az iskolai oktatásban 48 olyan intézmény vesz részt, ahol a komi- permják nyelvet anyanyelvként lehet tanulni. Ez 38,1%-a az iskolák összes számának.
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
A felvételi eljárás intézmény specifikus részei november 29. Előadó: Papp Gabriella, Felvételi Irodavezető ELTE IK Nyílt Nap.
A tételek eljuttatása az iskolákba
2008. február KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGA. KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGA ÉRETTSÉGI ELŐKÉSZÍTŐ középszintű emelt szintű ÉRETTSÉGI VIZSGA Feltétele: a tanuló.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Pontszámítás BSc,osztatlan képzések és felsőfokú szakképzések esetén, 2011 Nagy Pontszámítási Nap Felvételi összpontszám ( pont): -Tanulmányi.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
szakmérnök hallgatók számára
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
FÉLÉVI ÉRTEKEZLET 2008 / 2009 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Kápolnásnyék.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Tanulói lemorzsolódás 2009/2010. tanév. A 2008/2009. tanévben tanulóink közül 42 fő bukott meg (tavaly 45). Közülük 2 tanuló bukott 3 vagy több tárgyból,
7. Házi feladat megoldása
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2007 Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények.
Tájékoztató a 2011/2012-es tanév legfontosabb feladatairól
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Alsó tagozat és napközi a számok tükrében
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
Kétszintű érettségi.
Évvégi beszámoló Felső tagozat Kardos Zsuzsa igh
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
A felsőoktatási intézmények felvételi eljárásairól (2011. január 01-jétől) (2012. január 01-jétől) 237/2006. (XI. 27.) Korm. rendelet alapján.
Kvantitatív módszerek
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
2015. február KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGA
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Statisztika 2014/2015. félév.
Tájékoztató 10. osztályosoknak
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
Félévi értekezlet 2014/2015-ös tanév.
STATISZTIKAI MUTATÓINK 2014/ LÉTSZÁMOK 1. a1.b1. c2.a2.b2.c2.d3.a3.b3.c3.d4.a4.b4.c5.a5.b5.c6.a6.b7a7.b8.a8.c SZUM
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
Félévi beszámoló Napirend Törvényi változások Törvényi változások Statisztika, tanulmányi helyzet, műszaki beszámoló Statisztika, tanulmányi.
A LEMORZSOLÓDÁS MEGELŐZÉSÉT SZOLGÁLÓ TEVÉKENYSÉGEK
Év Vége.
Év végi értekezlet.
Általános iskola eredménye, értékelése
Általános Iskola tanév
Néhány adat a 2016/2017-es tanévről
Előadás másolata:

Alsó tagozat Demény Gabriella igh. 2012. 06.27. Év végi beszámoló 2011-2012 Alsó tagozat Demény Gabriella igh. 2012. 06.27.

Létszám 242 fő 256 fő fiú: 130 fő lány: 112 fő Magántanuló 1fő (4.a) Érkezett: 7 fő (1.b, 2.a, 2.d, 3.b, 3.d) Távozott: 7 fő (1.b, 2.a, 2.b, 3.d, 4.b)

Hiányzás Összes: 11811 óra (48,8 óra/fő) (12467 óra) Igazolt: 11741 óra 90 órát meghaladja: 29 fő Igazolatlan: 70 óra – 5 fő (57 óra) (1.b, 2.d, 4.a, 4.b – 5 tanuló) felszólítás: 5

Fejlesztés Nev. Tan. szakvélemény: 71 fő (63 fő) SNI: 9 fő (10 fő) Nyelvi felmentett: 0 fő Fejlesztésre jár: 74 fő (69 fő) Gyógypedagógushoz jár: 9 fő (10 fő) Logopédushoz jár: 46 fő (53 fő)

Hátrányos helyzetű: 40 fő (39 fő) Halmozottan hátrányos helyzetű: 2 fő (2 fő) Veszélyeztetett: 15 fő (14 fő) Tartósan beteg: 12 fő (17 fő)

Szakkörre járt: 119 fő (143 fő) Napközis létszám év elején: 216 fő (233 fő) év végén: 213 fő (230 fő) Szakkörre járt: 119 fő (143 fő)

Tanulmányi munka

Év végi felmérők

Követő mérés matematika

Magatartás: 4,3 Szorgalom: 4,3

Tanulmányi átlagok

Tantárgyi teljesítmények 1. évfolyam

Tantárgyi teljesítmények 2-4. évfolyam Fsz: 3 gyerek: 3.a 1 gyerek - 4 tantárgy, 3.d 2 gyerek – 3 tantárgy, 1 tantárgy

Tantárgyi teljesítmények 2-4. évfolyam

Tanulói teljesítmények 1. évfolyam Kiválóan megfelelt - 20 fő (1.a 10 fő) Felzárkóztatásra szorul - 5 fő (1.b 3 fő) Szülői kérésre ismétel – 2 fő (1.b, 1.d)

Tanulói teljesítmények 2-4. évfolyam Kitűnő – 35 fő (2.b 11 fő) Jeles – 40 fő (3.b 8 fő) Gyenge – 24 fő (2.a, 3.d – 5 fő) Bukás – 3 fő (2.d, 3.b)

Igazgatói dicséret: 59 Igazgatói figyelmeztető …: 5 Osztályfőnöki dicséret: 59 Osztályfőnöki figyelmeztető …: 45 Szaktanári dicséret: 52 Szaktanári figyelmeztető, intő: 28

Tantárgyi dicséret: 251 (99) Nevelőtestületi dicséret: 6 (1.a, 1.d, 3.b, 4.b, 4.d)