Kölcsey Ferenc Gimnázium1714 (1684;1744) Országosan 1635 (1634;1636) 8 évfolyamos gimnáziumokban 1826 (1821;1830) 6 évfolyamos gimnáziumokban 1805 (1803;1808)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos kompetenciamérés eredményeinek helyi felhasználása és az intézkedési terv Zalaegerszeg május 21.
Advertisements

Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Kompetenciamérés eredményei 2012/2013. tanév. LétszámadatokFő 6. ÉVFOLYAMON TANULÓK201 SNI-s tanulók10 Jelentésben szereplő tanulók 187 Tanulói kérdőívet.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2011 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2006.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Gönczy Pál Általános Iskola
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
Zrínyi Miklós Életrajz-életmű.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Rubens, Rembrandt, Velázquez
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
1 FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2007/2008. TANÉVBEN 1 Oktatási Hivatal.
Igazgató: Zsolnai Györgyné
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
(középszintű érettségihez)
Középpontban a fejlődés
Átlageredményeink összehasonlítása Iskolánk eredménye az eddigi kompetenciamérésekben Mérési terület Évf. Képzési forma Átlageredmény
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Meglévő gázlók, hajóút szűkületek
Beiskolázási tájékoztató Batthyány Lajos Gimnázium
Newton hatása: 1. a fizikára (a) Végül mégis polgárjogot nyer az analízis használata a fizikában Végül mégis polgárjogot nyer az analízis használata a.
Szegedi Péter Tudománytörténet és Tudományfilozófia Tanszék DT es szoba vagy 6670-es m. és hps.elte.hu.
A hőmérséklet mérése Gabriel Daniel Fahrenheit ( )
Az anyag atomos szerkezete
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
Statisztikai alapfogalmak
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
Érettségi eredmények május-június.
Mérési szótár, illetve útmutató
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
Országos kompetenciamérés
FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2014/2015. TANÉVBEN A 2014/2015. tanévben lezajlott eljárás 1.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉRÉS EREDMÉNYEI 2016.Március 7.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Iskolafejlesztési lehetőségek: utak és dimenziók OFI, január 27.
Országos mérési eredmények
Általános iskola eredménye, értékelése
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
Statisztika Érettségi feladatok
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Geometria Érettségi feladatok
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Országos Kompetencia Mérés 2011
A gimnázium ÉV VÉGI STATISZTIKÁJA
Gimnáziumi statisztika
3. osztályban.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Statisztika Érettségi feladatok
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Kölcsey Ferenc Gimnázium1714 (1684;1744) Országosan 1635 (1634;1636) 8 évfolyamos gimnáziumokban 1826 (1821;1830) 6 évfolyamos gimnáziumokban 1805 (1803;1808) 4 évfolyamos gimnáziumokban 1724 (1722;1725) Szakközépiskolákban 1624 (1622;1625)Kis 4 évf. gimn (1641;1649) Szakiskolákban 1456 (1454;1458) Közepes 4 évf. gimn (1698;1704) Felzárkóztató szakiskolákban 1419 (1409;1428) Nagy 4 évf. gimn (1751;1754) A tanulók átlageredménye és az átlag megbízhatósági tartománya (konfidencia-intervalluma)

A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

A képességeloszlás néhány jellemzője osztályonként

Szövegértés A tanulók átlageredménye és az átlag megbízhatósági tartománya (konfidencia-intervalluma) Kölcsey Ferenc Gimnázium 1725 (1694;1751) Országosan 1617 (1616;1618) 8 évfolyamos gimnáziumokban 1798 (1795;1802) 6 évfolyamos gimnáziumokban 1781 (1778;1785) 4 évfolyamos gimnáziumokban 1723 (1722;1725) Szakközépiskolákban 1604 (1603;1605)Kis 4 évf. gimn (1646;1655) Szakiskolákban 1417 (1415;1418) Közepes 4 évf. gimn (1695;1701) Felzárkóztató szakiskolákban 1393 (1379;1407) Nagy 4 évf. gimn (1750;1754)

Az adott eredményt elért tanulók száma a KFG-ben

A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

A tanulók képességeloszlása az önök telephelyén működő osztályokban