A kérdőív minden kérdésére 1-től 7-ig számozott tartományban válaszolhattak a résztvevők. Az összehasonlító kiértékeléskor a válaszok átlagos értékeit.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás

Advertisements

Kamarai prezentáció sablon
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÓ PROGRAMOK HATÁSVIZSGÁLATA
Sorozatszámítás Sorozatszámítás (N,A,s) s := kezdőérték
Rubber - BL Kft – Műszaki Gumi Szakáruház
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Mellár János 5. óra Március 12. v
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Műveletek logaritmussal
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Európa népessége (egyéb elemek). A., Népsűrűség I. Meghatározó tényezők 1. természeti környezet a., domborzat b., éghajlat 2. gazdasági tényezők II.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
Védőgázas hegesztések
Tűrések, illesztések Áll: 34 diából.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Pázmány - híres perek Pázmány híres perek.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
A nemzetközi konkurencia árának feléért ajánljuk ugyanazt a minőséget! Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma! Monor, Ipar utca.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
osztályvezető főorvos Szent Margit Kórház Nephrologia, Budapest
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Fekete László Született: Csillagjegye: Vízöntő
Híres magyar nők.
Festményei 2 Michelangelo Buonarroti Zene: Gregorian Amazing Grace N.3
dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém
szakmérnök hallgatók számára
Aktuális helyzet Elhasznált gumiabroncs hasznosítás MAGUSZ
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Mechanikai Laboratórium
A szemcsehatárok tulajdonságainak tudatos módosítása Szabó Péter János BME Anyagtudomány és Technológia Tanszék Anyagvizsgálat a gyakorlatban (AGY 4) 2008.
A szemcsehatárok tulajdonságainak tudatos módosítása
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Eurobarometer, %-os jövedelemnövekedés 2,1%-os sportkiadás- növekedés.
var q = ( from c in dc.Customers where c.City == "London" where c.City == "London" select c).Including( c => c.Orders ); select c).Including(
Példák I. Viszonyszám számítás.
7. Házi feladat megoldása
6. Házi feladat megoldása
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
VARIÁCIÓK ISMÉTLÉS NÉLKÜLI ESET DEFINÍCIÓ
20).7-es szint Rákóczi 2. sz. barlang előtt
40).6-os szint X. feltörésnél az omlás ideiglenes biztosítása
Kutatási eredmények és fehér foltok a migránsok munkaerő-piaci beilleszkedésének kutatásában Kováts András MTAKI.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Érettségi eredmények május-június. Az utóbbi évek érettségi eredményei TanévÉrettségi átlag (RFG- AGK) Országos érettségi átlag Kitűnők száma (RFG-
Érettségi eredmények Vizsgázók száma: 114 fő Rendes vizsga: 82 fő Előrehozott vizsga: 32 fő (30+2) Összes értékelt tantárgyi vizsga: 495 Összes.
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
Kvantitatív módszerek
Mikroökonómia gyakorlat
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Előadás másolata:

A kérdőív minden kérdésére 1-től 7-ig számozott tartományban válaszolhattak a résztvevők. Az összehasonlító kiértékeléskor a válaszok átlagos értékeit vettük figyelembe, mely alapján a diagramok leggyakrabban a magasabb (5-6) tartomány számértékeit tartalmazzák.

Intézményvezetők6,48/7 Testnevelő tanárok6,51/7 Nem testnevelő tanárok5,98/7

Intézményvezetők6,44/7 Testnevelő tanárok6,22/7 Nem testnevelő tanárok5,80/7

Intézményvezetők5,25/7 Testnevelő tanárok5,26/7 Nem testnevelő tanárok4,89/7

Intézményvezetők6,33/7 Testnevelő tanárok6,21/7 Nem testnevelő tanárok6,07/7

Intézményvezetők5,79 /7 Testnevelő tanárok6,19/7 Nem testnevelő tanárok5,19/7

Intézményvezetők6,44 /7 Testnevelő tanárok6,32/7 Nem testnevelő tanárok6,20/7

Intézményvezetők5,79/7 Testnevelő tanárok6,19/7 Nem testnevelő tanárok5,19/7 Edzők6,48/7 Szülők5,46/7

Intézményvezetők6,26/7 Testnevelő tanárok5,68/7 Nem testnevelő tanárok6,16/7 Edzők6,04/7 Szülők5,81/7

Intézményvezetők5,25/7 Testnevelő tanárok5,26/7 Nem testnevelő tanárok4,89/7 Szülők5,48/7 Tanulók5,08/7

Szülők6,21/7 Tanulók6,23/7