Összefoglalás 2.. Összefoglalás - 1. feladat (a ; b) = 23·33·7 a szám = 2x·33·72·115 b szám = 24·3y·5·7z x = ? y = ? z = ? Mennyi az x, y és z értéke?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A területegységek átalakítása
Advertisements

Rész számítás összetett
arányosság.

Gayár Csilla, pénzügyi menedzser VÁTI Kht. Pécsi Területi Iroda DDOP Utólagos akadálymentesítés (Egyenlő esélyű hozzáférés a közszolgáltatásokhoz)
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Sorozatszámítás Sorozatszámítás (N,A,s) s := kezdőérték
2010. Augusztus 16. és Augusztus 17. hajnala.
M IKOR MENNYIT KERESEL ?. J ÁRMŰ ÜZEMELTETÉS KÖLTSÉGÉNEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA 2x96+18=210 óra x 53900/40 = 1350 Ft 168 óra x 3500 Ft.
Minőség elejétől a végéig Abranet ™. ABRANET  •ABRANET TM egy új típusú porelszívásos csiszolóanyag.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
A TAO támogatási rendszer Magyar Labdarúgás Fóruma
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Mellár János 5. óra Március 12. v
MFG-Pro váll-ir. rendszer bemutatása
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Műveletek logaritmussal
Koordináta transzformációk
Koordináta transzformációk
A tételek eljuttatása az iskolákba
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata. Megoldás: „A” vállalat: Beszerzés : 100 millió Árrés: ( 12 %) = 100 x 0,12=12 millió Nettó eladási ár =
MATEMATIKA 100. ÓRA MAJOROS MÁRK.
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Karakterisztikák mérése 1 Makan Gergely, Mingesz Róbert, Nagy Tamás V
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Virtuális méréstechnika 12. Óra Karakterisztikák mérése November 21. Mingesz Róbert v
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Műszaki ábrázolás alapjai
Védőgázas hegesztések
Tűrések, illesztések Áll: 34 diából.
2. Koordináta-rendszerek és transzformációk 2.1. Koordináta-rendszerek 2.2. Az egyenes és a sík egyenlete 2.3. Affin transzformációk 2.4. Projektív transzformációk.
Kutyafajták Retrieverek Készítette: Bak Barna József
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
A nemzetközi konkurencia árának feléért ajánljuk ugyanazt a minőséget! Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma! Monor, Ipar utca.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
Lineáris egyenletrendszerek (Az evolúciótól a megoldáshalmaz szerkezetéig) dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém /' /
dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém
szakmérnök hallgatók számára
Anyagok 3. feladat 168. oldal.
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
TÖMBÖK Asszociatív adatszerkezetek Tömbök
Eurobarometer, %-os jövedelemnövekedés 2,1%-os sportkiadás- növekedés.
Költséghatékonyság a XXI. századi vállalatirányításban
var q = ( from c in dc.Customers where c.City == "London" where c.City == "London" select c).Including( c => c.Orders ); select c).Including(
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
VARIÁCIÓK ISMÉTLÉS NÉLKÜLI ESET DEFINÍCIÓ
A pneumatika alapjai A pneumatikában alkalmazott építőelemek és működésük vezérlő elemek (szelepek)
Százalék számítás - 1. feladat
IV. Terjeszkedés.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
MENETREND HASZNÁLATÁNAK GYAKORLÁSA Feladat: autóbusz, villamos, trolibusz, fogaskerekű, HÉV menetrend gyakorlása El szeretnénk jutni a Selyemrét megállóból.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1 Gyarapodó Köztársaság Növekvő gazdaság – csökkenő adók február 2.
Statisztika I. Áruforgalom elemzése Készült években a Marcali, Barcs, Kadarkút, Nagyatád Szakképzés Szervezési Társulás részére a TÁMOP /1-
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
Minden nap egy (újabb) ajándék. Mit tennél? - 24 óra alatt - Mit bánnál a legjobban hogy nem tettél meg? - Lenne még időd rá?
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Mérések MA-DAQ műszerrel 1 Makan Gergely, Mingesz Róbert, Nagy Tamás V
Mikroökonómia gyakorlat
1 TANULÁSI TÍPUS TESZT.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
NAGYGÉPES ESEMÉNYEK KBSZ SZAKMAI NAPOK - REPÜLÉS
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Előadás másolata:

Összefoglalás 2.

Összefoglalás - 1. feladat (a ; b) = 23·33·7 a szám = 2x·33·72·115 b szám = 24·3y·5·7z x = ? y = ? z = ? Mennyi az x, y és z értéke?

Összefoglalás - 2. feladat [a ; b] = 22·35·54·7·113·13 a szám = 3x·54·112·13 b szám = 2y·32·54·7·11z x = ? y = ? z = ? Mennyi az x, y és z értéke?

Összefoglalás - 3. feladat 4,242 = = 0, = 25,3 = = 0, =

Összefoglalás - 4. feladat Egy áru árát 30%-kal leárazták, így 1200 Ft-tal kerül kevesebbe. a) Mennyibe került eredetileg? b) Mennyibe kerülne, ha az eredeti árból még 5% törzsvásárlói kedvezményt is adnának?

Összefoglalás - 5. feladat 5 dolgozó napi 6 órát dolgozik, így 14 nap alatt készülnek el egy munkával. Mennyi idő alatt végezne 7 dolgozó, ha napi 10 órát dolgozna?

Összefoglalás - Házi feladat (a ; b) = 23·34·7·11 a szám = 2x·34·7·112·13 b szám = 25·34·5y·7z·11 x = ? y = ? z = ? 1) Mennyi az x, y és z értéke? [a ; b] = 24·32·54·7·112·13 a szám = 23·3x·54·13 b szám = 2y·32·54·7·11z x = ? y = ? z = ? 2) Mennyi az x, y és z értéke? 9,072 = = 0, = 3,17 = = 0, = 3) 4)Egy dolgoztban a pontszámok 40%-kát elvesztettük: 12 pontot. a) Hány pontos volt a dolgozat? b) Hány pontunk lenne, ha még 15%-ot vesztenénk? 5)6 dolgozó napi 8 órát dolgozik, így 15 nap alatt készülnek el egy munkával. Mennyi idő alatt végezne 10 dolgozó, ha napi 6 órát dolgozna?