Textúrázás Szécsi László. giraffe.jpg letöltése SolutionDir/Media folderbe.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
GraphGame gg001-Triangle
Advertisements

1. foreach( fejlesztő in Lurdyház ) { fejlesztő.Agy. Delete If( delegate ( Content c ) { return c.ContainsAny( „Win32 / User32.dll”, „GDI”,„GDI+”,„WindowsForms”,
3 5 6 Application Services Deployment Services Databinding USER INTERFACE SERVICES XAML Accessibility Property System Input & Eventing BASE SERVICES.
Lua script Szécsi László
Spring School Mathematics and Computer-Aided Modeling in Sciences Szeged: May Novi Sad: May Jó szomszédok a közös jövőért Good neighbours.
Térfogatvizualizáció Szirmay-Kalos László. Térfogati modellek v(x,y,z) hőmérséklet sűrűség légnyomás potenciál anyagfeszültség... v(x,y,z) tárolás: 3D.
Szécsi László. June 2010 DirectX SDK Visual Studio 2010.
Mesh betöltés, kirajzolás Szécsi László. dx11-ben nincs – játékfejlesztők írnak maguknak úgyis DXUT-ban van – CDXUTSDKMesh – csak sdkmesh formátumot tud.
GPGPU labor I. OpenGL, Cg.
Kortárs diagnózisok helyzetfelmérés.
Socket programozás Példák
Image készítés Windows AIK segítségével
TRANZIENS ADATTÁROLÁS State objektum Egy alkalmazásszintű gyűjtemény (Dictionary), mely Tombstone esetén megőrzi tartalmát a memóriában kulcs/érték párokként.
Borland C/C++ mintapéldák tömbökre
Oracle multimédia Kiss Attila Információs Rendszerek Tanszék
Module 2: A Windows XP Professional automatikus telepítése
ART és ARTMAP hálózatok működését bemutató animációk
VFP xBase adatkezelés - munkaterületek - DML - DDL - navigáció - eljárások, függvények - vezérlési szerkezetek - változók - képernyő IO - mintaprogram.
A megértés körei Binzberger Viktor Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Filozófia és Tudománytörténet Tanszék.
PHP VI Adatbázisok, MySQL
Multimédiás programok készítése Macromedia Director fejlesztői környezetben 4. előadás Készítette: Kosztyán Zsolt
Gábor Dénes Főiskola (IAI)Programozási technológia (Java) - III. / 1 13.Állományok, bejegyzések 14.Folyamok 15.Közvetlen hozzáférésű állomány.
A diasor ismerete nem helyettesíti a tankönyvet, és a példatárat. A diasor ismerete szükséges, de nem elégséges feltétele a minimum elégséges érdemjegynek!
Segédlet vizuális programozáshoz Kovács László
Könyvtár, csomag és alprogramokVHDL Könyvtár, csomag és alprogram n Library és use n Package n Alprogramok –Procedure –Function –Resolution function Egy.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudomanyi Egyetem Elektronikus Eszközök Tanszéke 1 Tokozások termikus tesztje, minősítése.
1 Hernyák Zoltán Programozási Nyelvek II. Eszterházy Károly Főiskola Számítástudományi tsz.
Térfogatvizualizáció Szirmay-Kalos László. Térfogati modellek v(x,y,z) hőmérséklet sűrűség légnyomás potenciál anyagfeszültség... v(x,y,z) tárolás: 3D.
Térfogatvizualizáció
Motor IIII. Vezérlés Szécsi László. Letöltés diák: //l09-engine4.ppt.
Pozitron-Emission Tomography Reconstruction (A computer graphics view) Szirmay-Kalos László.
Motor II. Env map Spotlight Szécsi László. Letöltés /code/E/code/EggCoreSecondBase.zip Kibontani (vagy előző labor folyt.):
Terep Szécsi László. Mechanizmus NxHeightField-ek definiálása PhysicsModel-be NxHeightFieldShapeDesc-ek betöltése Mesh-ek gyártása az NxHeightField- ekből.
DirectX9 empty project Szécsi László. Visual Studio Első indításkor C++ választása.
Motor I. Scene graph XML Rendering Szécsi László.
Environment mapping Szécsi László. Új osztály: Lab3EnvMap copy&paste: Lab2Trafo.h -> Lab3EnvMap.h copy&paste: Lab2Trafo.cpp -> Lab3EnvMap.cpp copy&paste:
Vízfelület Szécsi László. Nyílt víz a nyílt óceánon a felületi cseppecskék körmozgást végeznek trochoid hullámforma hullámhossz hullámmagasság amplitúdó.
PhysX integráció Szécsi László. Letöltés diák: bagira.iit.bme.hu/~szecsi/GraphGame //l11-physx.ppt modell: bagira.iit.bme.hu/~szecsi/GraphGame //pickup.zip.
Transzformációk, textúrák, árnyalás Szécsi László.
DirectX9 empty project Szécsi László. Project létrehozása Microsoft DirectX SDK (August 2008) telepítése Start Menu \ Microsoft DirectX SDK (August 2008)\
OIS. Kezdeti teendők Letöltés: OgreLabControllersBase.zip Kicsomagol, betölt:.sln Additional include és library path beállítása Working directory beállítása.
III. labor AWT, eseménykezelés Applet. Új class: ButtonView import java.awt.*; import java.awt.event.*; import java.util.LinkedList; public class ButtonView.
Textúrák Grafikus játékok fejlesztése Szécsi László g07-texture.
Kamera, 3D, transzformációk Szécsi László. Math.zip kibontása az Egg projectkönyvtárba – float2, foat3, float4 típusok, HLSL-ben megszokott műveletekkel.
Plakátok, részecskerendszerek Grafikus játékok fejlesztése Szécsi László g09-billboard.
Megjelenítő-motor, színtér- menedzsment Szécsi László.
Effect framework, HLSL shader László Szécsi. forráskódban elérhető egyszerűsíti a shaderek fordítását, rajzolási állapot beállítását – pass: egy ilyen.
Többmenetes renderelés Grafikus játékok fejlesztése Szécsi László g11-multipass.
Grafikus játékok fejlesztése Szécsi László t09-texture
OO framework, Egg util library László Szécsi. Projektek nem osztoznak semmilyen kódon – DXUT mindegyikben – effect betöltés, mesh betöltés, GUI mindegyikbe.
Geometry instancing Szécsi László. copy-paste-rename gg009-Gui folder vcxproj, filters átnevezés solution/add existing project rename project working.
User interface Szécsi László. Egg projectben DXUTgui.cpp – CDXUTDialogResourceManager::CDXUTDialogReso urceManager() m_SpriteBufferBytes11 = 0; ezt kihagyták,
GPGPU labor XII. Tomográfiás rekonstrukció. Kezdeti teendők Tantárgy honlapja, Monte Carlo szimuláció A labor kiindulási alapjának letöltése (lab12_base.zip),
GPGPU labor X. Monte Carlo módszerek. Kezdeti teendők Tantárgy honlapja, Monte Carlo módszerek A labor kiindulási alapjának letöltése (lab10_base.zip),
GPGPU labor II. GPU mint vektor processzor. Kezdeti teendők Tantárgy honlapja, Bevezetés – Alap könyvtárak letöltése Tantárgy honlapja, GPU mint vektor.
Készült az ERFP – DD2002 – HU – B – 01 szerzősésszámú projekt támogatásával Chapter 7 / 1 C h a p t e r 7 Behaviour of Plate Elements of Steel Frames.
New Horizons in Brain Research & Gendered Innovation VALÉRIA CSÉPE Brain Imaging MTA RCNS, Budapest.
2. gyakorlat DirectX 2007/2008 tavasz Klár Gergely
ELTE-IK, Számítógépes grafika 2./haladó 2. gyakorlat Klár Gergely.
DECENT PROJEKT D eveloping E mployees C apacity through E uropean and N ational level T rainings.
Vizualizáció és képszintézis Sugárkövetés (Dart + GLSL) Szécsi László.
SKANDINÁV DESIGN FIESZL FANNI.
gg004-Mesh project copy-paste-rename gg002-App folder
Kamera, 3D, transzformációk Szécsi László
Direct3D DirectCompute
OO framework, Egg util library László Szécsi
In memoriam Nagy Imre.
Environment mapping Szécsi László
Integrálva….
Antibiotic Drug Prescription
Előadás másolata:

textúrázás Szécsi László

giraffe.jpg letöltése SolutionDir/Media folderbe

copy-paste-rename gg006-Shade folder vcxproj, filters átnevezés solution/add existing project rename project working dir: $(SolutionDir) Project Properties/Configuration Properties/Debugging/Command Arguments --solutionPath:"$(SolutionDir)" --projectPath:"$(ProjectDir)" build, run

class Game { ID3D11ShaderResourceView* kdSrv;

createResources() { loadEffect(); D3DX11CreateShaderResourceViewFromFileA( device, systemEnvironment.resolveMediaPath( "giraffe.jpg" ).c_str(), NULL, NULL, &kdSrv, NULL); // 1. opció: egyszer beállítás manuálisan effect->GetVariableByName("kdTexture")- >AsShaderResource()->SetResource(kdSrv);

ID3DX11EffectPass* basicPass = effect- >GetTechniqueByName("idletextured")- >GetPassByName("idletextured"); Egg::Mesh::Material::P idletexturedMaterial = Egg::Mesh::Material::create(basicPas s, 0); shadedMesh = binder- >bindMaterial(idletexturedMaterial, indexedMesh); #8.0

// 2. opció: material-beállításként texturedMaterial->set( effect ->GetVariableByName("kdTexture")) ->AsShaderResource() ->SetResource(kdSrv);

releaseResources(){ kdSrv->Release();

solution fx folderbe textured.fx

#include Texture2D kdTexture; SamplerState linearSampler { Filter = MIN_MAG_MIP_LINEAR; AddressU = Wrap; AddressV = Wrap; }; #7.0

float4 psTextured(VsosTrafo input) : SV_Target { return abs(saturate(input.normal).y) * kdTexture.Sample(linearSampler, input.tex); } technique11 textured { pass textured { SetVertexShader ( CompileShader( vs_5_0, vsTrafo() ) ); SetPixelShader( CompileShader( ps_5_0, psTextured() ) ); } #7.1

#include // and nothing else #7.1

textúrázott és árnyalt modell a textúrából jön a kd érték az árnyaláshoz