TIOP 1.1.1/09/1-2010-0003 Tanulói laptopok használata a kollégiumi fejlesztő foglalkozásokon.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
Advertisements


Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÓ PROGRAMOK HATÁSVIZSGÁLATA
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
A MABISZ és a fogyasztók I.MABISZ szervezeti átalakulása: érdekképviselet szint szakmai kompetenciaközpontok.
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Humánkineziológia szak
Tanulmányi eredmények Bornemisza Péter Gimnázium
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
ISKOLÁK Az iskolai oktatásban 48 olyan intézmény vesz részt, ahol a komi- permják nyelvet anyanyelvként lehet tanulni. Ez 38,1%-a az iskolák összes számának.
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata. Megoldás: „A” vállalat: Beszerzés : 100 millió Árrés: ( 12 %) = 100 x 0,12=12 millió Nettó eladási ár =
Fodrostollú magyar lúd
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Aszociációs kolloidok, micellaképződés
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Kutyafajták Retrieverek Készítette: Bak Barna József
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Az építőipar fejlődése és válsága Dél-Dunántúlon.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
szakmérnök hallgatók számára
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
A kutatás-fejlesztési tevékenység évi adatai Kiemelt fontosságú diák a 143. diás ppt-s bemutatóból: 2-3, 5,7,20,21,24,42,44,54,55,57-58,60,62,65-66,71-72,73-74,87-89,91-94,95-98, ,,119-
Kiegészítés a Minőségbiztosítás II. oktatási segédlethez (BSC) A 2. konzultáción kiemelt diasorszámok: 7-10, 17,18-23,31,34-44,59,66,75-82,85-86,88- 90, ,
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Az internetes ismerkedés hatása a homofíliára Lőrincz László Budapesti Corvinus Egyetem Szociológia és Társadalompolitika Intézet
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
7. Házi feladat megoldása
PEDAGÓGIAI KÍSÉRLET KOOPERATÍV MÓDSZEREK ALAKAMAZÁSA II. OSZTÁLYBAN A MATEMATIKA TANÍTÁSÁBAN ARI LÁSZLÓ II. év- távoktatás.
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
1 Konjunktúrajelentés 2009  Az üzleti helyzet és várakozások  A befektői környezet A DUIHK 15. konjunktúrafelmérése Dirk Wölfer április 21.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Kutatási eredmények és fehér foltok a migránsok munkaerő-piaci beilleszkedésének kutatásában Kováts András MTAKI.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Adalékok a magyar tizenévesek vallásosságáról a rendszerváltás után Csákó Mihály CSc egyetemi docens WJLF Pedagógiai Tanszék.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Ágazati GDP előrejelző modell Foglalkoztatási és makro előrejelzés Vincze János Szirák, november 10.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
TÁRSADALOMSTATISZTIKA Sztochasztikus kapcsolatok II.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
ERKÖLCS ÉS JOG …………………………………………………………….…..…4 A jog …………………………………………………..…………………5 A jogrendszer és a jogágak, jogszabályok kapcsolata …………………..6 A MAGYAR.
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
Kvantitatív módszerek
TÁRSADALMI VERSENYKÉPESSÉG ÉS SIKER A MAGYARORSZÁGI NAGYVÁROSI TÉRSÉGEKBEN BARÁTH GABRIELLA PHD TUDOMÁNYOS MUNKATÁRS KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA A MAGYAR.
1 „ Beszéljünk végre világosan az energetikáról” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Energetika Október 2.
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A félévi tanulmányi munka bemutatása 2014/2015. Összeállította: Kovács Tibor.
Az ÉMGK tagvállalatainak szakképzési igényei Miskolc, június. 09. Dr. Barkóczi István – ÉMGK elnök.
Előadás másolata:

TIOP 1.1.1/09/ Tanulói laptopok használata a kollégiumi fejlesztő foglalkozásokon

Életpálya építés Oktató-nevelő munkát segítő dokumentum Szerző: Nyerges Tibor I. Béla Gimnázium, Informatikai Szakközépiskola, Kollégium, Általános Iskola és Óvoda Kollégium Szekszárd, április 14. TÁMOP – /

TIOP 1.1.1/09/

Életpálya – építés 11. évfolyamon 2010 – 2011 tanévbe Ideje: szerda 17,45 – 18,30 – ig Helye: lány 2. em. tanuló Célja: Élethosszig tartó tanulás szükségességének felismerése. A pályaorientáció egy olyan folyamat, amely a tanuló egyéni igényeinek figyelembevételével segíti a megfelelő pálya, szakma kiválasztását, a lehető legszélesebb információnyújtás révén. A kollégiumi pályaorientáció elsődleges célja, hogy a pályaválasztó megismerje és érzékelje a válaszható továbbtanulási, szakmaválasztási lehetőségeket. Felmérje saját készségeit és adottságait és a továbblépéshez szükséges kompetenciák közötti távolságot, ennek legyőzhetőségét. Megismerje az általa választott út társadalmi viszonyait, a felé támasztott követelményeket (állásinterjú, önéletrajz…). A modul segítséget nyújt a sikeres pályaválasztáshoz, jövőkép kialakításához. A sikeres pályaválasztás feltétele, hogy a kollégista rendelkezzen megfelelő pályaismerettel, reális önismerettel, határozott életcéllal, korszerű értékorientációval. A jó döntéshez tehát az önismeret (kollégiumunk önismereti modulja) és a választott pálya/út megvalósításához szükséges információk, ismeretek és készségek egyaránt fontosak! Szekszárd, Készítette: Nyerges Tibor Jóváhagyta: dr. Buri Antalné TIOP 1.1.1/09/

Életpálya – építés Foglalkozások tervezete 2010 – 2011 tanévre SorszámIdőpontA foglalkozás tartalma, módszerei, eszközei A csoport tagjai megismerkednek egymással. Feladatok megbeszélése. Frontális és kooperatív A diákok feltérképezik az MMI (Mini Munkaügyi Iroda) szerkezetét. Frontális és kooperatív A lehetséges információforrások előzetes feltérképezése. Frontális és kooperatív. Informatikai eszközök A MMI projektterületeinek és feladatainak tisztázása. Frontális és kooperatív. Informatikai eszközök Marketing szemléletmód formálása. Frontális és kooperatív. Informatikai eszközök Reklámkampány tervezése. Frontális és kooperatív. Informatikai eszközök Az adatbázis formájának megtervezése. Frontális és kooperatív. Informatikai eszközök. TIOP 1.1.1/09/

Az információforrások összegyűjtése. Egyéni. Informatikai eszközök Terepgyakorlat. Frontális, egyéni. Informatikai eszközök A reklámkampány ütemterve. Frontális. Informatikai eszközök Kérdőívek áttekintése. Frontális és kooperatív. Informatikai eszközök A válaszok felkutatása. Egyéni. Informatikai eszközök Az adatbázis feltöltése. Frontális és kooperatív. Informatikai eszközök A MMI eredményeinek értékelése. Frontális és kooperatív. Informatikai eszközök A szakkör értékelése, lezárása. Frontális. Informatikai eszközök. TIOP 1.1.1/09/

Felmérés 1. 1.) Üzleti terveket összeállítani és befektetésekről tárgyalni. □ 2.) Számítógépes programokat írni, szoftverfejlesztéssel foglalkozni. □ 3.) Pszichológiával, szociológiával, vagy más társadalomtudománnyal foglalkozni. □ 4.) Törvényeket, jogszabályokat megalkotni, értelmezni. □ 5.) Betegeket ápolni, vagy más segítő munkát végezni. □ 6.) Művészeti alkotásokat, produkciókat létrehozni. □ 7.) Ásványi kincsek, vagy kőolaj lelőhelyet felkutatni. □ 8.) Eladás, vagy vétel kérdésében megállapodásra jutni. □ 9.) Egy versenyautó, vagy luxusautó prototípusát megtervezni. □ 10.) Üzleti vállalkozások pénzügyi kimutatásait vezetni, elkészíteni. □ 11.) Családi házakat, középületeket, vagy hidakat tervezni, építeni. □ 12.) Egy iskolát, vagy kultúrházat irányítani. □ 13.) Betöréseket, gyilkosságokat felderíteni. □ 14.) Mások fájdalmát enyhíteni, betegségeket gyógyítani. □ 15.) Regényeket, novellákat, vagy forgatókönyveket írni. □ 16.) Veszélyeztetett állatfajokat megóvni a kihalástól. □ 17.) Piackutatással foglalkozni. □ Felmérés ) Energiatakarékos és környezetbarát közlekedési eszközöket kifejleszteni. □ 19.)Növekedési trendek, vagy tőzsdei árfolyamok alakulását tanulmányozni. □ 20.) Műszaki újításokat kigondolni, tanulmányokat kifejleszteni. □ 21.) Kulturális programokat, előadóesteket, vagy konferenciákat szervezni. □ 22.) Az ország területének fegyveres védelmet biztosítani. □ 23.) Életmentő műtétet, vagy szervátültetést végezni. □ 24.) Tárgyakat, tájat, vagy portrékat rajzolni, festeni. □ 25.) Molekuláris biológiával vagy genetikával foglalkozni. □ 26.) Fogyasztási cikkeket, (autókat, ruhaneműt stb.) értékesíteni, eladni. □ 27.) Egy híd, vagy felüljáró szerkezetét, teherbírását felülvizsgálni. □ 28.) Kockázatfelmérést végezni, a banki fedezet értékét felbecsülni. □ 29.) Számítógépes portálokat vagy, játékprogramokat kifejleszteni. □ 30.) Jogszabályokat, jogeseteket tanulmányozni. □ 31.) Véralkohol, koleszterin, vércukor szintet megállapítani. □ 32.) Műsortervet, kulturális programokat összeállítani, tervezni. □ 33.) Verset mondani, vagy zenés darabban fellépni. □ 34.) Éghajlati és légköri jelenségek kutatásával foglalkozni. □ TÁMOP – /

Felmérés ) Megrendeléseket feladni, üzleti levelezéseket folytatni. □ 36.) Járműveket hatósági szemlére, műszaki vizsgára felkészíteni. □ 37.) A várható nyereség összegét megállapítani, kalkulálni. □ 38.) Szerkezeteket méretezni, kivitelezési technológiát megtervezni. □ 39.) Elmagyarázni a tananyagot a diákoknak. □ 40.) Járőrszolgálatot teljesíteni. □ 41.) Elesett embereknek támaszt nyújtani. □ 42.) Alkotó, vagy előadó művészettel foglalkozni. □ 43.) Bioélelmiszerek előállításával és gyártásával foglalkozni. □ 44.) Részvényekkel, kötvényekkel kereskedni, tőzsdei ügyleteket lebonyolítani. □ 45.) Légi,- közúti, vagy vasúti közlekedést irányítani. □ 46.) Egy nagyvállalat költségvetését megtervezni, vagy jóváhagyni. □ 47.) Vízellátással vagy víztisztítási technológiák kifejlesztésével foglalkozni. □ 48.) Hír, vagy szórakoztató műsorokat vezetni, riportokat készíteni. □ 49.) Gyilkossági ügyekben a vádat képviselni. □ 50.) Baleseti helyszínen ellátni a sérülteket. □ 51.) Divattervezéssel vagy belsőépítészettel foglalkozni. □ Felmérés ) Vulkánkitörést vagy cseppkőbarlangot megfigyelni. □ 53.) Reklamációkat, minőségi kifogásokat kivizsgálni, kezelni. □ 54.) Autópályát tervezni, építeni. □ 55.) Árbevételt és kiadásokat, költségeket lekönyvelni. □ 56.) Gépeket, ipari robotokat, gyártó automatákat tervezni, kivitelezni. □ 57.) Az emberiség történetét kutatni. □ 58.) Hadseregben vagy fegyveres testületnél szolgálni. □ 59.) Betegek korlapját vezetni. □ 60.) Portrékat, esküvői képeket, videofelvételeket készíteni. □ 61.) Égitestekre, (nap, bolygók, stb.) vonatkozó kutatásokat végezni. □ 62.) Egy szálloda vendégforgalmát fellendíteni. □ 63.) Áru, vagy személyszállítással foglalkozni. □ 64.) Folyószámlát vezetni, banki átutalásokat teljesíteni. □ 65.) Számítástechnikai programokat tesztelni. □ 66.) Tananyagokat írni, vagy pedagógiai értékeléseket, méréseket végezni. □ 67.) Gyanúsítottakat, vagy szemtanukat kihallgatni. □ TÁMOP – /

Felmérés ) Egy újszülött világra jöttét elősegíteni. □ 69.) Zenekar, vagy együttes részére zenét komponálni. □ 70.) Növénynemesítéssel vagy magtermeléssel foglakozni. □ 71.) Ingatlanok állapotát felmérni, piaci árát megállapítani. □ 72.) Víz,- gáz-, vagy elektromos vezetékeket megtervezni, kiépíteni. □ 73.) A gazdasági növekedés kutatásával foglalkozni. □ 74.) Számítógépet, nyomtatót vagy mobiltelefont összeszerelni, javítani. □ 75.) Oktatási, nevelési programokat kidolgozni, megvalósítani. □ 76.) Büntetőügyben védelmet ellátni. □ 77.) Magányos emberekkel beszélgetni. □ 78.) Zenekarban játszani, vagy klubokban énekelni. □ 79.) Növényvédelemmel foglalkozni. □ 80.) A vevők, vagy beszállítók megrendeléseit nyilvántartani. □ 81.) Generáljavítást végezni autó, vagy repülőgépmotorokon. □ 82.) Adó-és járulékbevallásokat ellenőrizni, felülvizsgálni. □ 83.) Elromlott radiátort, csöpögő csapot megjavítani. □ 84.) Gyerekeket tanítani az iskolában. □ Felmérés ) Törvényhozó, vagy rendvédelmi testületben dolgozni. □ 86.) Gyógyíthatatlan betegségek okait kideríteni, pl. a rákkutatással foglalkozni. □ 87.) Ékszereket és dísztárgyakat készíteni aranyból és ezüstből. □ 88.) Vadvédelemmel, vadelhárítással foglalkozni. □ 89.) Az áruról felvilágosítást adni, vevőket kiszolgálni. □ 90.) Új kép- és hangátviteli rendszerek kifejlesztésével foglalkozni. □ 91.) Gazdasági jelenségek pl. az infláció mélyebb összefüggéseit feltárni. □ 92.) Épületek műszaki állapotát ellenőrizni. □ 93.) Egy könyvtár látogatóit eligazítani, könyvet kikölcsönözni. □ 94.) Határsértőket elfogni, embercsempészeket leleplezni. □ 95.) A drogfüggőség leküzdésében segíteni. □ 96.) Bútorokat, vagy lakástextíliákat tervezni. □ 97.) Légszennyezettség mértékét megállapítani. □ 98.) Árubemutatókat, kiállításokat vásárokat szervezni. □ 99.) Áruk, termények vagy hulladékok elszállítását megtervezni, megszervezni. □ 100.) Számokat összeadni, végösszeget megállapítani. □ 101.) Műszaki rajzokat készíteni szabadkézzel vagy számítógéppel. □ TÁMOP – /

Felmérés ) Ásatások során tárgyi emlékek, leletek után kutatni. □ 103.) Rendőrségi fogdában fogvatartottakat őrizni. □ 104.) Beszédhibákat javítani, kezelni. □ 105.) Diákszínpadot, vagy pop együttest vezetni. □ 106.) Zöldség- vagy gyümölcsféleségeket termeszteni, gazdálkodni. □ 107.) Külkereskedelmi képviseletet vezetni. □ 108.) Távközlési és műsorszóró berendezéseket tervezni vagy szerelni. □ 109.) Előállítási vagy szállítási költségeket kimutatni, leszámlázni. □ 110.) Bútorokat, ajtókat, ablakokat vagy faházakat tervezni, gyártani. □ 111.) Könyv- vagy lapkiadóban, szerkesztőségben dolgozni. □ 112.) Túszejtőkkel vagy öngyilkosjelöltekkel tárgyalni. □ 113.) Fogyókúrás diétákról tanácsot adni. □ 114.) Akciófilmben vagy vígjátékban szerepelni. □ 115.) Fákat ültetni egy új erdő telepítésekor. □ 116.) Vendégeket vagy vevőket kiszolgálni. □ 117.) Taxit, autóbuszt vagy kamiont vezetni. □ 118.) Bér vagy a nyugdíj összegét kiszámítani. □ Felmérés ) Illesztések, hegesztések pontosságát mérő műszerekkel leellenőrizni. □ 120.) Szakkört, klubbot vagy más öntevékeny csoportot vezetni. □ 121.) Katasztrófák vagy veszélyhelyzet esetén rendvédelmi feladatokat ellátni. □ 122.) Kisgyerekre vigyázni, játszani velük. □ 123.) Plakátokat tervezni, vagy reklámszöveget írni. □ 124.) Állattartással foglalkozni. □ 125.) Étteremben vagy kávéházban dolgozni. □ 126.) Karambolos, koccanásos autók karosszériáját helyre hozni. □ 127.) Pénzt kezelni, pénzzel hiánytalanul elszámolni. □ 128.) Számítógéppel vezérelt szerszámgépeket programozni. □ 129.) Interjúkat készíteni, vagy cikkeket, tudósításokat írni. □ 130.) Balesetek, tűz, katasztrófa során keletkező károkat felmérni. □ 131.) Tanulási problémás, vagy veszélyeztetett gyerekekkel foglalkozni. □ 132.) Animációs filmekhez képeket rajzolni, vagy illusztrációkat készíteni. □ 133.) Szőlőfajtákat telepíteni, metszeni, szüretelni és bort készíteni. □ 134.) Külföldi nyaralásokat, társas utakat szervezni. □ 135.) Járművekbe klíma-, vagy riasztórendszert tervezni, szerelni. □ TÁMOP – /

ÉRDEKLŐDÉSI TERÜLET 4 Igen, ezt nagyon szívesen teszem 3 Igen, szívesen teszem 2 Nem, kevésbé szívesen teszem 1 Nem, egyáltalán nem teszem szívesen SZABADBAN VÉGZETT MUNKA NÖVÉNYEKKEL, ÁLLATOKKAL FOGLALKOZNI EMBEREK KÖZÖTT DOLGOZNI TESTI ERŐ KELL HOZZÁ FORMÁKKAL, VONALAKKAL VÉGZETT MUNKA KÉZI ERŐVEL, SZERSZÁMMAL VÉGZETT MUNKA TECHNIKAI FELADATOKAT ELLÁTNI IRODÁBAN DOLGOZNI

TÁMOP – / ÉRDEKLŐDÉSI TERÜLET 4 Igen, ezt nagyon szívesen teszem 3 Igen, szívesen teszem 2 Nem, kevésbé szívesen teszem 1 Nem, egyáltalán nem teszem szívesen EMBEREKEN SEGÍTENI ELADNI, VÁSÁROLNI TISZTA KÖRNYEZETBEN DOLGOZNI GÉPEKET ÖSSZESZERELNI ÉS JAVÍTANI AUTÓMATA GÉPEKKEL DOLGOZNI FÉMEKKEL DOLGOZNI ELEKTROMOS KÉSZÜLÉKKEKK EL DOLGOZNI ÉPÍTŐIPARBAN DOLGOZNI LABORATÓRIUM BAN DOLGOZNI

TIOP 1.1.1/09/ Tanulás egyénileg notebook segítségével

TÁMOP – / Tanulópárok

TÁMOP – / Notebook használata kis csoportban

TÁMOP – / Csoportmunka

1.Mi a nemed? Nő Férfi 2.Életkorod: __ 3.Érdeklődési köröd: 4.Milyen szakon tanulsz? Szakmunkás Szakközépiskola Gimnázium Egyéb 5.Gondviselő iskolai végzettsége: 8 általános 8 általánosnál kevesebb Szakmunkás végzettség Szakközépiskolás végzettség Gimnáziumi végzettség Felsőoktatás 6.Szeretnél-e tovább tanulni? Igen Nem 7.Ha igen, hol tervezed a tovább tanulást? Főiskola Egyetem Egyéb 8.Szeretnél-e családot alapítani? Igen Nem 9.Mikor szeretnél családot alapítani? 5 éven belül 10 éven belül 15 éven belül TÁMOP – / Pályaorientációs kérdőív

10.Hány gyereket szeretnél? Egyet sem at vagy annál többet 11.Hol szeretnél élni? Városban Faluban egyéb 12.Milyen épületben képzeled el az életed? Panel Családi Tanya 13.Van-e állandó partnered? Igen Nem 14.Terveztek-e közös jövőt? Igen Nem 15.Ha igen akkor hogyan tervezitek? 16.Társaddal együtt szeretnétek-e munkát vállalni? Igen Nem Nem tudom 17.Társaddal együtt szeretnétek-e tanulni? Igen Nem Nem tudom TÁMOP – /

18.Milyen munkát vállalnál el? Alkalmi Állandó Feketemunka 19.Milyen területen szeretnél dolgozni? Mezőgazdasági Könnyű ipar Nehézipar Szórakoztató ipar Irodai adminisztráció Építő ipari Egyéb 20.Melyik országba szeretnél dolgozni? Magyarország Környező országok Európai unió USA Bármely országba 21.Hogy tetszett a kérdőív? Tetszett Nagyon tetszett Nem tetszett Nem tudom 22.Te még mit kérdeztél volna meg? TÁMOP – / Szeksz á rd, K é rdező neve: ………………………………………..

TÁMOP – / Öröm és Bánat

Köszönöm a figyelmet!