Interaktív reporting SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Getting started with intercultural dialogue - perspectives from HungaryAvviare il dialogo interculturale – prospettive nei musei ungheresiGetting started.
Advertisements

Vállalati struktúra áttekintése
Bevezető Innovációs területek S+S Epilógus. pptPlex Section Divider Bevezető The slides after this divider will be grouped into a section and given the.
Merényi Ádám Microsoft Magyarország
Tevékenységkezelés SAP Best Practices for CRM
© 2011 IBM Corporation profit + admin = asl. © 2011 IBM Corporation APPLICATION SPECIFIC LICENSING *Certain countries may be excluded based on IBM's exclusive.
Mobile Voice Communication Project Review •Cooperating partners: Cisco and T- Mobile, HTTP Foundation •Aim: new course on Cisco WLAN and Mobile.
Az Intel® Xeon® processzor 5500 sorozat
Tester Developer Architect Project Manager Business Analyst Designer Database Professional.
Nyereményjátékok és a Facebook - aki mer, az nyer!?”
Richter Elek Technikai terméktámogatási felelős Microsoft Magyarország.
Az SAP válasza az új generációs mobilbanki folyamatok támogatására
© 2008 Cisco Systems, Inc. All rights reserved.Cisco ConfidentialPresentation_ID 1 Üzleti Megoldások a KKV szegmens számára Cisco partner nap 2009 április.
Messages Szöveg A A B B C C A A B B C C A A B B C C Endpoint.
21 Years of Partnership and Innovation 1989 Citrix Systems founded 2010 Citrix signed licensing agreement with Microsoft for NT Server Introduced Independent.
Szolgáltatás interakció-központ SAP Best Practices for CRM
2 8 Kiadás éve / Platform Server (1000’s of users) Workgroup (Dozens of users) Desktop (Single User) Laptop Tablet PC Windows CE.
Optikai sugázrás hatása az emberi bőrre és szemre
Nyugdíjreform folyt. köv.? Pension Reform To Be Continued? Bodor András “PENSION REFORM IN HUNGARY: DO WE NEED ONE (PILLAR) MORE?” symposium Washington.
Marketing interakció-központ SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
ENEREA - Észak –Alföld Regional Energy Agency Gábor Vámosi Managing director.
Árvai Zoltán Számalk Oktató központ.
Bevezetés a tárgyakhoz Tárgyak  Objects are the containers for values of a specified type  Objects are either signals, variables or constants  Once.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt eTwinning: a digital touch in teacher training Klaudia.
Az elektronikus üzletelés globális szabványa Forrás: The Global Standard for Electronic Business Dale Waldt Program Development, OASIS
Course Situation and Event Driven Models for Multilevel Abstraction Based Virtual Engineering Spaces Óbuda University John von Neumann Faculty of Informatics.
Magyarország pénzügyi megítélése nemzetközi aspektusból László Csaba október 12.
KÖZÉP-ÁZSIA:A GREAT GAME- MASODIK FELVONÁS Tamás Pál MTA SZKI.
„MICROSOFT IT ÜZLETI INTELLIGENCIA MEGOLDÁS BEMUTATÓ” Avagy az IT adat vizualizációs lehetőségi egyéb szervezeti egységek felé („ablak” a nagyvilágra)
Edge Transport Routing and AV/AS Enterprise Network External SMTP servers Phone system (PBX or VOIP) Client Access Client connectivity Web services.
„MICROSOFT SYSTEM CENTER 2012 OPERATIONS MANAGER” Intelligens mérési megoldások gyorsan Benkovics Viktor Vezető tanácsadó Microsoft Magyarország – Services.
Projektmunka az NI-nál
Elektroanalitikához segédábrák Az ábrák több, részben szerzői jogokkal védett műből, oktatási célra lettek kivéve. Csak az intranetre tehetők, továbbmásolásuk,
Aktuális helyzet Elhasznált gumiabroncs hasznosítás MAGUSZ
Szervező program Pénzügy figyelő, számlázó program Legújabb alkalmazás.NET Framework 2.0 WSE.NET Framework 4.0 WCF Régebbi, jól bevált alkalmazás.
Egy GAZDAG HIBAJELENTÉS elég információt tartalmaz ahhoz, hogy AZONNALI LÉPÉSEKET lehessen tenni, a javítás érdekében.
EGEE-II INFSO-RI Enabling Grids for E-sciencE EGEE and gLite are registered trademarks P-GRADE Portal gyakorlat ismertető Gergely.
Tanulni, tanulni, tanulni Értékesítői képességek, a személyzet képzése.
Könyvtár, csomag és alprogramokVHDL Könyvtár, csomag és alprogram n Library és use n Package n Alprogramok –Procedure –Function –Resolution function Egy.
Multilingual websites in Hungary Gabriella Szalóki Egy előadás könnyen vitára ösztönözheti a hallgatóságot. A PowerPoint bemutatók használatával azonban.
Pipeline Performance Management SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Ráfordításbecslés előfeltételei és feltételezései
BW Analytics SAP Best Practices for Customer Relationship Management SAP Best Practices.
Szervizrendelés-lebonyolítás SAP Best Practices for CRM
Lean Campaign Management SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Opportunity-kezelés SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Fiók- és kapcsolatkezelés SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Szcenárió áttekintése – 1
Területkezelés SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Lead-kezelés SAP Best Practices for CRM
Reklamáció- és visszáru-lebonyolítás SAP Best Practices for CRM
SAP Best Practices for CRM Újdonságok. © SAP 2010 / Oldalszám: 2 Az SAP Best Practices for Customer Relationship Management az alábbi területekhez tartalmaz.
E-Service: megoldástámogatás SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Készült az ERFP – DD2002 – HU – B – 01 szerzősésszámú projekt támogatásával Chapter 1 / 1 C h a p t e r 1 Introduction.
© 2013, LogMeIn, Inc. | The Capability Cloud TM Git használata Visual Studio-ból.
TALÁLTAM EGY OLDALT AHOL EZEKET A “TOJÁSOKAT” LEHET LÁTNI. NAGY MÛVÉSZNEK KELLET LENNI, HOGY ILYEN SZÉPEN TUDTA FORMÁZNI A TOJÁSOK HÉJÁT, DE SZERINTEM.
Web Application 1 Web Application 3 Web Application 2 Web Application 4 Shared Service Provider 1 Shared Service Provider 2 Excel Services1 Search1.
A rétegrepesztés gyakorlata Nyugat-Európai minták, tapasztalatok
Design Thinking módszertan Juhász Dániel UI Designer / DT Coach Buday Balázs Product Owner / DT Coach.
Fej irányultságának becslése Ügyféltérben gyanús viselkedés jelzéséhez Kültéren kiegészítő hő szenzor szükséges.
DECENT PROJEKT D eveloping E mployees C apacity through E uropean and N ational level T rainings.
Beszerzési szerződés SAP Best Practices.
IVSZ Konferencia 2006.december 1. Veres Zsolt KKV Kereskedelmi Igazgató SAP Közép Európa.
Egyszerűsített raktárkezelés SAP Best Practices. ©2012 SAP AG. Minden jog fenntartva.2 Célkitűzés és főbb folyamatlépések Célkitűzés  Az egyszerűsített.
Microsoft SQL licenselés a gyakorlatban
Systems Hardware Business challenge
Nokia C5 Data Sheet Planned Market Introduction • Q Category
TECHNICAL TRAINING December 2012.
PLATEminus™ V4 MADE IN USA PLATEminus™ V4 is built with the same fully
PLATEminus™ V3 PLATEminus™ V3 is built with the same fully
Előadás másolata:

Interaktív reporting SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices

Szcenárió áttekintése – 1 Felhasználási lehetőségek Ez a szcenárió leírja, hogyan kell a CRM-rendszert konfigurálni a marketing, értékesítés és szolgáltatás területeiről származó beszámolók megtekintéséhez. A konfiguráció a CRM-mandantban és a reporting- mandantban is megtörténik. Előnyök Pontos, aktuális, jól hasznosítható információt nyújt a vezetők, a menedzserek és az ügyfélszolgálati dolgozók számára Teljes mértékben beágyazott az SAP CRM tranzakciós alkalmazásaiba Azonnal futtatható, csak minimális beállítást és oktatást igényel Felhasználási lehetőségek és előnyök:

Szcenárió áttekintése – 2 Szükséges SAP CRM 7.0 Érintett vállalati szerepek Adatelemzésért felelős üzleti felhasználó Szükséges SAP-alkalmazások: A dokumentumban bemutatott szcenárió áttekintése érdekében a következő diákon a fő beszámolók találhatók.

Interaktív reporting: rendelkezésre álló beszámolók Marketing reporting Leadstátus elemzése: Ez a beszámoló megadja a leadek minősítési szintenkénti számát és az egyes hónapokhoz tartozó státusait. Lead-eredet státus: Ez a beszámoló a leadeket státusuk (nyitott, elvesztett, elnyert) és minősítési szintjük (kis esélyű, nagy esélyű, közepes esélyű) alapján elemzi, és megmutatja az ezekhez a kategóriákhoz tartozó leadek számát. Kampány hatékonysága: Ez a beszámoló megjeleníti a kapcsolatok és a válaszok számát, valamint a kampányonkénti leadek számát.

Interaktív reporting: rendelkezésre álló beszámolók Értékesítési reporting Fiókok nyitott tevékenységekkel: Ez a beszámoló megjeleníti a fióknevek listáját és a nyitott tevékenységek számát. További elemzések végrehajtásához közvetlenül elérheti az egyes fiókokat is. Aktív fiókok: Ez a beszámoló tartalmazza a fiókok listáját tevékenységekkel, ideértve azok irányát is (bejövő vagy kimenő). További elemzések végrehajtásához közvetlenül elérheti az egyes fiókokat is. Fiókok nyitott opportunity-kkal: Ez a beszámoló megjeleníti a fióknevek listáját és a nyitott opportunity-k számát. További elemzések végrehajtásához közvetlenül elérheti az egyes fiókokat is.

Interaktív reporting: rendelkezésre álló beszámolók Értékesítési reporting Lezárt opportunity-k: Ez a beszámoló felsorolja a lezárt opportunity-kat státusuk szerinti felosztásban (elvesztett vagy elnyert). Opportunity források: Megneleníti az opportunity-k számát zárásdátum és eladási fázis szerint, valamint a várt forgalmat is, amennyiben az releváns. Opportunity pipeline: Ez a beszámoló felsorolja a pipeline-ban szereplő opportunity-kat a várt forgalommal együtt. Siker-/sikertelenségelemzés opportunity-khez okok szerint: Megjeleníti az opportunity-k számát státusuk (elnyert vagy elvesztett), a siker vagy sikertelenség oka és az eladási fázis szerint.

© 2010 SAP AG. All rights reserved. No part of this publication may be reproduced or transmitted in any form or for any purpose without the express permission of SAP AG. The information contained herein may be changed without prior notice. Some software products marketed by SAP AG and its distributors contain proprietary software components of other software vendors. Microsoft, Windows, Excel, Outlook, and PowerPoint are registered trademarks of Microsoft Corporation. IBM, DB2, DB2 Universal Database, System i, System i5, System p, System p5, System x, System z, System z10, System z9, z10, z9, iSeries, pSeries, xSeries, zSeries, eServer, z/VM, z/OS, i5/OS, S/390, OS/390, OS/400, AS/400, S/390 Parallel Enterprise Server, PowerVM, Power Architecture, POWER6+, POWER6, POWER5+, POWER5, POWER, OpenPower, PowerPC, BatchPipes, BladeCenter, System Storage, GPFS, HACMP, RETAIN, DB2 Connect, RACF, Redbooks, OS/2, Parallel Sysplex, MVS/ESA, AIX, Intelligent Miner, WebSphere, Netfinity, Tivoli and Informix are trademarks or registered trademarks of IBM Corporation. Linux is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries. Adobe, the Adobe logo, Acrobat, PostScript, and Reader are either trademarks or registered trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. Oracle is a registered trademark of Oracle Corporation. UNIX, X/Open, OSF/1, and Motif are registered trademarks of the Open Group. Citrix, ICA, Program Neighborhood, MetaFrame, WinFrame, VideoFrame, and MultiWin are trademarks or registered trademarks of Citrix Systems, Inc. HTML, XML, XHTML and W3C are trademarks or registered trademarks of W3C®, World Wide Web Consortium, Massachusetts Institute of Technology. Java is a registered trademark of Sun Microsystems, Inc. JavaScript is a registered trademark of Sun Microsystems, Inc., used under license for technology invented and implemented by Netscape. SAP, R/3, SAP NetWeaver, Duet, PartnerEdge, ByDesign, Clear Enterprise, SAP BusinessObjects Explorer, and other SAP products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP AG in Germany and other countries. Business Objects and the Business Objects logo, BusinessObjects, Crystal Reports, Crystal Decisions, Web Intelligence, Xcelsius, and other Business Objects products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP France in the United States and in other countries. All other product and service names mentioned are the trademarks of their respective companies. Data contained in this document serves informational purposes only. National product specifications may vary. The information in this document is proprietary to SAP. No part of this document may be reproduced, copied, or transmitted in any form or for any purpose without the express prior written permission of SAP AG. This document is a preliminary version and not subject to your license agreement or any other agreement with SAP. This document contains only intended strategies, developments, and functionalities of the SAP® product and is not intended to be binding upon SAP to any particular course of business, product strategy, and/or development. Please note that this document is subject to change and may be changed by SAP at any time without notice. SAP assumes no responsibility for errors or omissions in this document. SAP does not warrant the accuracy or completeness of the information, text, graphics, links, or other items contained within this material. This document is provided without a warranty of any kind, either express or implied, including but not limited to the implied warranties of merchantability, fitness for a particular purpose, or non-infringement. SAP shall have no liability for damages of any kind including without limitation direct, special, indirect, or consequential damages that may result from the use of these materials. This limitation shall not apply in cases of intent or gross negligence. The statutory liability for personal injury and defective products is not affected. SAP has no control over the information that you may access through the use of hot links contained in these materials and does not endorse your use of third-party Web pages nor provide any warranty whatsoever relating to third-party Web pages.