7. Házi feladat megoldása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás

Advertisements

Kamarai prezentáció sablon
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Készítette: Boros Erzsi
Rubber - BL Kft – Műszaki Gumi Szakáruház
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
Humánkineziológia szak
Mellár János 5. óra Március 12. v
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Elektromos mennyiségek mérése
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
Számítógépes hálózatok
A tételek eljuttatása az iskolákba
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Fodrostollú magyar lúd
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Műszaki ábrázolás alapjai
Aszociációs kolloidok, micellaképződés
Védőgázas hegesztések
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
Túl magasak-e Magyarországon az adóterhek? Készített: Fekete Zsófia júniusa.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Fekete László Született: Csillagjegye: Vízöntő
Merre tovább? Tapasztalatok a kétszintű latin nyelvi érettségiről.
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
szakmérnök hallgatók számára
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Az LPQI rész a Partner Az LPQI-VES társfinanszírozója: Dr. Dán András Az MTA doktora, BME VET Meddőenergia kompenzálás elmélete és alkalmazása.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
Példák I. Viszonyszám számítás.
2. Zh előtti összefoglaló
6. Házi feladat megoldása
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
A pneumatika alapjai A pneumatikában alkalmazott építőelemek és működésük vezérlő elemek (szelepek)
50).6-os szint végponti fejtési üreg bejárata
A kérdőív minden kérdésére 1-től 7-ig számozott tartományban válaszolhattak a résztvevők. Az összehasonlító kiértékeléskor a válaszok átlagos értékeit.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
2006. Peer-to-Peer (P2P) hálózatok Távközlési és Médiainformatikai Tanszék.
Hídtartókra ható szélerők meghatározása numerikus szimulációval Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Áramlástan Tanszék február.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Alsó tagozat Demény Gabriella igh
MUNKA- ÉS TŰZVÉDELEMI JELEK ÉS JELZÉSEK
Ágazati GDP előrejelző modell Foglalkoztatási és makro előrejelzés Vincze János Szirák, november 10.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Elektronikus tananyag
Érettségi eredmények Vizsgázók száma: 114 fő Rendes vizsga: 82 fő Előrehozott vizsga: 32 fő (30+2) Összes értékelt tantárgyi vizsga: 495 Összes.
8. hét: Összetett keretszerkezetek Készítette: Pomezanski Vanda
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
Kvantitatív módszerek
1 „ Beszéljünk végre világosan az energetikáról” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Energetika Október 2.
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Hajlító igénybevétel Példa 1.
Előadás másolata:

7. Házi feladat megoldása

Terhelési esetek I. III. 10 kN gM =5 kN/m gM =5 kN/m A B A B II. Önsúly mindig teljes hosszon, az esetleges (itt koncentrált) teher helyezgethető, a III. esetben rá se tesszük 10 kN gM =5 kN/m A B 6.20 m 1.20 m Méretezéshez a terhek alapértékeit felszorozzuk a biztonsági tényezőkkel!

I. terhelési eset I. R1 F=1.3*10 kN = 13 kN gM =1.1*5 kN/m = 5.5 kN/m R1 = 1.20 m*5,5 kN/m = 6,6 kN R2 = 6.20 m*5,5 kN/m = 34,1 kN MA = 0 = -R1*0.60 + R2*3.10 + F*3,10–B*6,20 = = -6,6*0,60 + 34,1*3,10 + 13*3,10-B*6,20= = 101,75– B* 6,20 B = 22,91 kN MB = 0 = -R1*6,80 +A*6,20 –R2 *3,10 –F*3,10 = = -6,6*6,80+ A*6,20 –34,1*3,10-13*3,10= =-190,89+ A*6,20 A = 30,79 kN Ellenőrzés: R1+R2+F=A+B 6,6+ 34,1+13= 30,79+ 22,91 53,7=53,7 gM =1.1*5 kN/m = 5.5 kN/m A B R2 1.20 m 3.10 m 6.20 m -22,91 kN -6,6 kN -5,86 kN 7,14 kN 24,19 kN -3,96 kNm Pl/4=13*6,20/4=20,15 kNm 44,62 kNm gMl2/8 = 5,5*6,202/8=26,43 kNm

II. terhelési eset II. F=1.3*10 kN = 13 kN R1 R2 gM R1 = 1.20 m*5,5 kN/m = 6,6 kN R2 = 6.20 m*5,5 kN/m = 34,1 kN MA = 0 =- F*1,20 -R1*0.60 + R2*3.10–B*6,20 = =-13*1,20 -6,6*0,60 + 34,1*3,10 -B*6,20= = 86,15– B* 6,20 B = 13,90 kN MB = 0 = –F*7,40 -R1*6,80 +A*6,20 –R2 *3,10 = = -13*7,40-6,6*6,80+ A*6,20 –34,1*3,10= =-246,79+ A*6,20 A = 39,80 kN Ellenőrzés: R1+R2+F=A+B 6,6+ 34,1+13= 13,90+ 39,80 53,7=53,7 R1 R2 gM =1.1*5 kN/m = 5.5 kN/m A B 1.20 m 3.10 m 6.20 m 3.68 m -19,56 kN -13 kN -13,9 kN 20,24 kN gMl2/8 = 5,5*6,202/8=26,43 kNm 3,96 kNm -19,56 kNm Mx = 0 = -gM*x*x/2+B*x 0 =-5,5*x/2 -13,9 x =13,9*2/5,5=5,05 m 15,6 kNm Mmax=B(6,20-3,68)-5,5 (6,20-3,68)2/2=2,52*13,9-17,46=17,57 kNm x=5,05 m

III. terhelési eset III. R1 R2 gM =1.1*5 kN/m = 5.5 kN/m A B R1 = 1.20 m*5,5 kN/m = 6,6 kN R2 = 6.20 m*5,5 kN/m = 34,1 kN MA = 0 = -R1*0.60 + R2*3.10 –B*6,20 = = -6,6*0,60 + 34,1*3,10 -B*6,20= = 101,75– B* 6,20 B = 16,41 kN MB = 0 = -R1*6,80 +A*6,20 –R2 *3,10 = = -6,6*6,80+ A*6,20 –34,1*3,10= =-150,59+ A*6,20 A = 24,29 kN Ellenőrzés: R1+R2=A+B 6,6+34,1= 24,29+ 16,41 40,7=40,7 A B 1.20 m 3.10 m 6.20 m 16,41 kN 6,6 kN 2,98 m 17,69 kN gMl2/8 = 5,5*6,202/8=26,43 kNm -3,96 kNm Mmax=B(6,20-2,98)-5,5 (6,20-2,98)2/2=3,22*16,41-28,51=24,33 kNm

Mértékadó igénybevételek ábrája a görbék alsó és felső burkolója F=1.3*10 kN = 13 kN I. terhelési eset gM =1.1*5 kN/m = 5.5 kN/m II. terhelési eset A B 1.20 m 3.10 m III. terhelési eset F=0 6.20 m -19,56 kN -22,91 kN -6,6 kN 16,41 kN -13 kN -6,6 kN -5,86 kN -13,9 kN 17,69 kN 7,14 kN 20,24 kN A sárga függőleges vonalak egymás alá esnek, csak a vonalvastagságok miatt látszik másképp, ugyanígy a vízszintesek is egymás folytatásai 2,98 m 24,19 kN 2,52 m x=5,05 m -19,56 kNm -3,96 kNm -3,96 kNm Mmax=17,57 kNm Mértékadó igénybevételek ábrája a görbék alsó és felső burkolója Mmax=24,33 kNm 44,62 kNm