Tájékoztató megbeszélés a projekt előrehaladásáról

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Érdekérvényesítő képességek, kompetenciák fejlesztése, munkajogi és munkaügyi ismeretek gyarapítása, a szociális párbeszéd erősítése a víziközmű - és.
Advertisements

1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VII. alprogram: Közös tananyagfejlesztések.
Az önkéntesség helyi népszerűsítése és önkéntes pont létrehozása Mezőkovácsházán külföldi modellek hazai alkalmazhatóságának lehetőségei Előadó: Tóth Zoltánné.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
„ Tiszaalpár Nagyközség szennyvízelvezetése és tisztítása a település vonzó természeti környezetének, felszíni és felszín alatti vizeinek megóvásáért”
A projekt megvalósítás tapasztalatai
EKOP Elektronikus levéltár
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
HELYI VIDÉKFEJLESZTÉSI STRATÉGIA FELÜLVIZSGÁLATA 2013.
Önálló lépések a tudomány területén TÁMOP-4.2.2/B-10/
Projekt adatai INFOTÁRS TÁMOP /A/2./0011 Az ELTE TáTK és IK közös projektje Támogatás: Projektidőszak: –
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: ELTE - PPKE informatika tananyagfejlesztési projekt Honlap:
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: Társadalominformatika: moduláris tananyagok, tartalom és tudásmenedzsment rendszerek fejlesztése.
TÁMOP /2/A/KMR Digitális tananyagfejlesztés a gyógypedagógus képzés BA és MA szintjén Projektmenedzser: Dr. Stefanik Krisztina Szakmai.
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
Magyarország - Szerbia IPA Határon Átnyúló Együttműködési Program Növényvédelmi ismeretek átadása szeptember – július Serbian-Hungarian Co-operation.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
GYERMEK- ÉS IFJÚSÁGPOLITIKA – JÓ képzettséget és JÓ munkát minden gyermeknek, mire felnő! Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika Tanszék Czibere.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
P edagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Összefoglaló a felsőoktatási.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VI. alprogram: Karrierszolgáltatások.
VERSENYKÉPES NYÍREGYHÁZI FŐISKOLA. ADATOK A projekt megvalósításának időtartama: A projekt összköltsége: Ft. A támogatás.
A HM Technológiai Hivatal főbb feladatai
Kis-Tóth Lajos – Komló Csaba: Az e-portfólió alkalmazása a pedagógusképző felsőoktatási intézményekben TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
TÁMOP /2/KMR Vezetői információs rendszer, Alumni, diplomás pályakövető rendszer és tehetséggondozás bevezetése a Budapesti Corvinus.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.
1 TÁMOP „LEGYEN AZ ESÉLY EGYENLŐ- esélyteremtés a Sásdi kistérségben”
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
A Platform 2013 évi további programja Jövő Internet Nemzeti Kutatási Program Szerkesztő Bizottság megalakulása- március 31 Workshop május vége: Beszámoló.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
HEFOP 2.1 Pályázati Kiírás Projektindító február 14. Foglalkoztatáspolitikai és Munkaügyi Minisztérium.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
Tájékoztató rendezvény Szombathely.
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
A NAKVI szaktanácsadási feladatai október 1-től Dr. Mezőszentgyörgyi Dávid főigazgató ”A szaktanácsadás szervezeti átalakulása” Budapest, október.
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
FEMIP „Minőségfejlesztés a felsőoktatásban” TÁMOP / Bángi-Magyar Attila szakmai vezető OFI Szakmai Napok december 7.
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer fejlesztése a Miskolci Egyetemen Bordás Katalin Miskolci Egyetem Számítóközpont.
KMOP-4.2.1/B „Interdiszciplináris, innovatív kutatási irányok és az ipari kooperáció infrastrukturális hátterének fejlesztése, valamint új.
HEFOP Tananyag-fejlesztési projekt Főpályázók tájékoztatása november 8.
Projekt címe, azonosító száma Projektvezető/Előadó Beszámolási időszak Dátum.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
„A szociálpolitikus és szociális munkás képzés megújítása az ELTE és a BCE együttműködésében (SZOCMEG)” TAMOP /2/A/KMR Fő kedvezményezett:
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
TÁMOP B-2-12/ „ÚJ MUNKA – ÚJ ESÉLY” – ROMA NŐK FOGLALKOZTATÁSA A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT.
Digitális szakadék csökkentése Bálint Ákos projektvezető, KIFÜ
TÁMOP B-2-12/ "Munkával a társadalmi integráció elősegítéséért – Roma nők foglalkoztatása a Fejér Megyei Gyermekvédelmi.
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Előadás másolata:

Tájékoztató megbeszélés a projekt előrehaladásáról TÁMOP 4.1.2.A/1-11/1-2010-0046 Az ME GTK és MÜTF Nemzetközi gazdálkodás szakának angol és magyar nyelvű digitális tananyagfejlesztése 2012. Szeptember 27.

Főbb napirendi pontok A projekt eddigi pénzügyi és szakmai előrehaladása. A Moodle-rendszerben eddig történt fejlesztések megvitatása. További feladatok. Egyebek.

Alapadatok Angol és magyar nyelvű tananyagok fejlesztése, mely lehetőséget nyújt az oktatók és hallgatók számára a nyelvi kompetenciáik fejlesztéséhez, továbbá hozzájárul a felsőoktatás nemzetközivé válásához. A konzorcium tagjai: Miskolci Egyetem és az Edutus Főiskola. Elnyert támogatás: 185 millió Ft A projekt összköltsége: 195 millió Ft A projekt időtartama: 2012.01.01.-2013.12.31. Cél: összesen 43 darab tananyag fejlesztése. ME-GTK: 6 angol és 3 magyar nyelvű tananyag. Edutus Főiskola: 34 angol nyelvű tananyag. Fenntartási időszak: a 2018/2019. tanév tavaszi vizsgaidőszak végéig.

GANTT-diagram 2011 2012 2013 Tananyagfejlesztés   2011 2012 2013 X XI XII I II III IV V VI VII VIII IX Tananyagfejlesztés Tananyagok vázlatának kidolgozása Tananyagok digitalizálása Tananyagok angol szaknyelvi lektorálása Stúdió felvétel elkészítése Didaktikai elemzés Video utómunkálatok elvégzése Kiegészítő felvételek elvégzése AV digitális tananyagfejlesztés SCORM digitális tananyagfejlesztés Vidra telepítés Neptun-interfész megvásárlása Vidra szerkesztése A tananyagot használó felsőoktatási oktatók képzése Projekt disszeminációs rendezvény Projekt előrehaladási jelentés

A projekt szakmai előrehaladása – Miskolci Egyetem Eddigi tevékenységek: Intézményközi kapcsolatépítés és harmonizáció. Tananyagvázlatok kidolgozása. Közbeszerzés lebonyolítása. Tananyagfejlesztés (folyamatban). Kisebb korrekciók a menedzsmentben. További projekttevékenységek előkészítése: képzők képzése, lektorálás (árajánlatok kérése, szerződéskötés).

A projekt pénzügyi előrehaladása – Miskolci Egyetem Előlegfelvétel 2012. március 21-én. Az első kifizetési kérelem benyújtása: 2012. szeptember 20. (5 millió Ft értékben) A következő kifizetési kérelem várható beadása 2012. december 17. (kb. 11 millió Ft értékben). Folyamatban lévő változás-bejelentés.

A Moodle-rendszer alkalmazása - A tananyagkészítés alapvető szempontjai - Elsődleges cél az elektronikus tananyag fejlesztése, MOODLE platformon. Angol-magyar tananyagok írása. Rugalmas, felhasználóbarát környezet kialakítása. Interaktív, újszerű oktatási módszerek használata. Nemzetközi beágyazottság, hivatkozások hangsúlyozása. Tananyag elsajátítását segítő részek létrehozása : ellenőrző kérdések, fogalomtár.

Köszönjük a figyelmet!