61. számú főút burkolat megerősítése a 97+166 - 111+800 km és a 128+292 – 138+300 km szelvények között.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KözOP sz főút Hévíz elkerülő és 71. sz
Advertisements

Közlekedésfejlesztési Integrált Közreműködő Szervezet
„A vasúti áruszállítás szerepe a logisztikai rendszerben ”
Társasházi Közös Képviselők Klubja – Csepel ( )
Somogy megyei projektek
5. számú főút Szeged, Nyugati elkerülő III. ütem Lakossági fórum, Szeged augusztus 5.
A JOGHARMONIZÁCIÓ. Az államok konszenzusa alapján elfogadott, szerződéses és szokásjogi magatartási normák összessége, amelyek a nemzetközi jogalanyok:
ÉMOP 1.Prioritás Versenyképes helyi gazdaság megteremtése A turisztikai pályázatok gazdaságélénkítő hatása az Észak-Magyarországi régióban.
5. számú főút és a jelű összekötő út közötti szakasz, lekötéssel a 43
Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
Várpalota elkerülő építése
műszaki osztályvezető
E-Levéltár projekt Vidra András Projektigazgató
Pilisvörösvár (kiz. ) – Piliscsaba (bez
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Lebonyolítás tapasztalatai az EU-s előírások tükrében
Integrált városrehabilitációs fejlesztések a gyakorlatban (tagállami példák és hazai tervek) GYŐR MEGYEI JOGÚ VÁROS VÁROSREHABILITÁCIÓS PROGRAMJA Dr. Ottófi.
BAKS KÖZSÉG SZENNYVÍZCSATORNÁZÁSA ÉS SZENNYVÍZTISZTÍTÁSA
A KIKSz SZEREPE AZ EU TÁMOGATÁSSAL MEGVALÓSULÓ KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉSI PROGRAMOK MEGVALÓSÍTÁSÁBAN Egyházy Zoltán igazgatói szaktanácsadó Közlekedésfejlesztési.
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
Galovicz Mihály, IH vezető
„Közlekedés- és logisztikai fejlesztés Záhony – Csap térsége”
2009. október 20. Erős pillérek - javuló közlekedésbiztonság 2009, ORFK 1 Útgazdálkodás és hálózatfejlesztés biztonsági kérdései Mocsári Tibor főmérnök.
A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia Thoroczkay Zsolt főosztályvezető-helyettes.
A Dél-alföldi Régió évi Területfejlesztési Operatív Programja Regionális Akcióterv Kecskeméti Klára tervezési projektmenedzser június.
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
M0 útgyűrű déli szektor bővítése
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai
Fejlesztési Programiroda – Közutak V. Projektiroda
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
86. számú főút burkolat megerősítése és négynyomúsítása a – szelvények között.
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
61. számú főút Nagykanizsa elkerülő szakasz építése a km szelvények között Lakossági fórum március 11.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
4. sz. főút Kisújszállás elkerülő Eredményhirdetés
M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTOR BŐVÍTÉSE M6 autópálya – 51 sz
1 Lakossági fórum A Lónya-Barabás határátkelő-helyekhez vezető utak korszerűsítési munkái II. ütem építése március 5.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
Lakossági fórum 41. sz. főút km szelvényében lévő, Vásárosnamény II. Rákóczi Ferenc Tisza-híd és a csatlakozó ártéri szakaszok felújítása 2009.
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat megújult feladatrendszere Térségi Vállalkozói Fórumok január Szolnok, Jászberény, Kisújszállás.
2006 Az új energia stratégia fő célkitűzése a megújuló energiaforrások hasznosítási lehetőségének vizsgálata  napenergia hasznosítási lehetőségek  hőszivattyús.
BFH Európa Kft. Hollósi Szabolcs ügyvezető
„Infrastruktúra-fejlesztés az egészségpólusokban” TIOP-2.2.7/07/2F.
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EKOP projektjeinek jelene és jövője dr. Rupp Zoltán főosztályvezető E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkárság.
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
Cím. Komlóska Község Önkormányzat nevében tisztelettel köszönti Önöket Köteles László Polgármester! Sajtótájékoztatónk témája: Közel 70 millió forint.
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
Kiemelt közútfejlesztési projektek a Dél-dunántúli régióban
132-es megyei út feljavítása A Regionális Operatív Program 2-es prioritástengely 2.1-es kiemelt beavatkozási területe szerint - A megyei és városi utak/utcák.
Az Állami Számvevőszék önkormányzati ellenőrzési tapasztalatai Előadó: Domokos László, az Állami Számvevőszék elnöke.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
KÁL-KÁPOLNA vasútállomás és környezetének fejlesztése
40/2006. (VI. 26.) GKM rendelet BIZTONSÁGI JELENTÉS & ÉVES BESZÁMOLÓ.
1 Vasúti beruházások a vállalkozó szemszögéből Horváth Róbert Vezető technológus Swietelsky Vasúttechnika Kft. X. KÖZFORGALMÚ ÉS VÁROSI VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉTŐL.
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
Az Építőipari Piactér Oravecz Péter szóvivő Nemzeti Fejlesztési Ügynökség.
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
A SZÉCHENYI PROGRAMIRODA KONCEPCIÓJA A TÁMOGATÁSI SZOLGÁLTATÁSOKRÓL.
Megújul városunk egyik főútja, a Mártírok útja
Pest megyei közlekedési infrastruktúra fejlesztések
közúti vagyonelemek létrehozása,
PEST MEGYE BŰNÜGYI HELYZETE 2012
Előadás másolata:

61. számú főút burkolat megerősítése a km és a – km szelvények között

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. - NIF Zrt. (korábban Nemzeti Autópálya Rt.) az útügyi adminisztráció átszervezése során, többletfeladatok - közúti és vasúti beruházások - miatt február 19-ével került ezen a néven bejegyzésre a Cégbíróságnál. A NIF Zrt. 100%-ban a Magyar Állam tulajdona, a tulajdonosi jogok gyakorlója a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium. Állami tulajdonú fejlesztő társaságként - elsősorban társadalmi igényeket kiszolgálva - gazdasági és közlekedési szakmai programokat valósítunk meg. Beruházói - gyorsforgalmi utak, közutak, vasútfejlesztés - feladatainkat költséghatékonyan végezzük, megteremtve mindenki számára az európai színvonalú közlekedés lehetőségét.

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Ügyfélközpontúság - Minőség - Hatékonyság Meggyőződésünk, hogy a lakosság alapos tájékoztatása elsődleges feladatunk, hogy beruházásaink támogatásukkal, életkörülményeik minimális zavarása mellett, akadálytalanul megvalósulhassanak. Célunk, hogy az Európai Uniós irányelveknek, a hazai jogszabályi követelményeknek, valamint a megbízók elvárásainak eleget téve magas színvonalon, korszerűen végezzük tevékenységünket, kivívva ezzel partnereink elismerését és elégedettségét. Arra törekszünk, hogy munkatársaink szakmai felkészültségére és tapasztalatára - magas színvonalú projekt menedzsment kompetenciák - támaszkodva, valamint modern szervezet kialakításával és folyamatos fejlesztésével feladatainkat hatékonyan, megbízóink és partnereink megelégedettségére végezzük.

61. sz. főút Somogy megyei szakasz az EU csatlakozási szerződésben Magyarország vállalta hogy a km-es országos közúthálózat egy km-es kiemelt részén lehetővé teszi – az EU 96/53/ EK számú irányelvében rögzített 115 kN egyestengely- és 180 kN-os kettőstengely- terhelésű, 440 kN össsz-gördülősúlyú tehergépjárművek korlátozás nélküli forgalmát a mai lakossági fórum a 61. sz. főút két összefüggő szakaszának (Tolna megye határától a Kaposvár elkerülőig és a Kaposvár átkelési szakaszt elhagyva Kaposvár elkerülőtől Pálmajorig) kivitelezéséről hivatott tájékoztatni célunk a lakosság tájékoztatása a folyamatban lévő munkákról

Beruházás ismertetése 2008 tavaszán indítottuk a közbeszerzési eljárást, nyertes mindkét szakaszon a Teerag-Asdag Építőipari és Kereskedelmi Kft. a kivitelezésre vonatkozó szerződéses megállapodások június 30.- án kerültek aláírásra szerződéses ár az I. szakasz vonatkozásában ,- Ft, míg a II. szakaszon ,- nettó Ft befejezési határidő , de a II. szakaszon az árok rézsűjében talált II. világháborús robbanószerek miatti késedelem következtében a befejezési határidő ra módosul mindkét szakaszon a projekt fő célja a burkolat megerősítése, de egyidejűleg átépítésre kerülnek a buszöblök, forgalomcsillapító szigetek, megtörténik a munkaterületen lévő műtárgyak, átereszek, hidak felújítása és átépítése. Baté belterületen a meglévő járda mellé kerékpárút épül. Kiskorpád belterületen, illetve Kiskorpád és Pálmajor között kerékpársáv készül a teljes beruházási költség 85 %-át az Európai Unió finanszírozza a Közlekedési Operatív Program keretében

A munka fotókkal:

Köszönjük megtisztelő figyelmüket!