61. számú főút Nagykanizsa elkerülő szakasz építése a 189+925 - 193+216 km szelvények között Lakossági fórum 2010. március 11.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
38. Útügyi Napok, Hajdúszoboszló
Advertisements

KözOP sz főút Hévíz elkerülő és 71. sz
Megbízó: Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Önkormányzata
Közlekedésfejlesztési Integrált Közreműködő Szervezet
Az emeltszintű járóbeteg szakellátás fejlesztése a Lenti Kistérségben a Dr. Hetés Ferenc Rendelőintézet revitalizációjával NYDOP-5.2.1/B LENTI.
„A vasúti áruszállítás szerepe a logisztikai rendszerben ”
Somogy megyei projektek
5. számú főút Szeged, Nyugati elkerülő III. ütem Lakossági fórum, Szeged augusztus 5.
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
5. számú főút és a jelű összekötő út közötti szakasz, lekötéssel a 43
Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
Várpalota elkerülő építése
műszaki osztályvezető
A Budapest-Kelenföld (bez. ) – Tárnok (bez
Pilisvörösvár (kiz. ) – Piliscsaba (bez
„Környezetvédelmi vállalkozói inkubátorház létesítése Rákospalotán” KMOP-1.5.3/A PROJEKTINDÍTÓ RENDEZVÉNY január
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Lebonyolítás tapasztalatai az EU-s előírások tükrében
A KIKSz SZEREPE AZ EU TÁMOGATÁSSAL MEGVALÓSULÓ KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉSI PROGRAMOK MEGVALÓSÍTÁSÁBAN Egyházy Zoltán igazgatói szaktanácsadó Közlekedésfejlesztési.
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
Galovicz Mihály, IH vezető
dr. Kovács Ferenc Közlekedési Helyettes Államtitkár
„Közlekedés- és logisztikai fejlesztés Záhony – Csap térsége”
A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia Thoroczkay Zsolt főosztályvezető-helyettes.
A Nyugat-dunántúli Operatív Programok jelenlegi helyzetének bemutatása
A közlekedési infrastruktúra fejlesztése Záhony térségében
ÉV VÉGI TÁJÉKOZTATÓ december 16..
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
BERUHÁZÁSAINK február 24..
M0 útgyűrű déli szektor bővítése
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai
Fejlesztési Programiroda – Közutak V. Projektiroda
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
86. számú főút burkolat megerősítése és négynyomúsítása a – szelvények között.
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
4. sz. főút Kisújszállás elkerülő Eredményhirdetés
M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTOR BŐVÍTÉSE M6 autópálya – 51 sz
1 Lakossági fórum A Lónya-Barabás határátkelő-helyekhez vezető utak korszerűsítési munkái II. ütem építése március 5.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
61. számú főút burkolat megerősítése a km és a – km szelvények között.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
Lakossági fórum 41. sz. főút km szelvényében lévő, Vásárosnamény II. Rákóczi Ferenc Tisza-híd és a csatlakozó ártéri szakaszok felújítása 2009.
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
A projekt az Európai Unió támogatásával, a Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg. ELŐZMÉNY KMOP /B_2 kódszámú.
8 sz. főút Márkó – Herend közötti szakasz fejlesztésének megvalósítása
Budapest Központi Szennyvíztisztító Telep és Kapcsolódó Létesítményei Folyókeresztezések Alterra Kft.
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
132-es megyei út feljavítása A Regionális Operatív Program 2-es prioritástengely 2.1-es kiemelt beavatkozási területe szerint - A megyei és városi utak/utcák.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
KÁL-KÁPOLNA vasútállomás és környezetének fejlesztése
1 Vasúti beruházások a vállalkozó szemszögéből Horváth Róbert Vezető technológus Swietelsky Vasúttechnika Kft. X. KÖZFORGALMÚ ÉS VÁROSI VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉTŐL.
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
A Dél-alföldi Tudáspólus felsőoktatási infrastruktúrájának fejlesztése SZTE Mérnöki Kar – Moszkvai krt. 9 Új Magyarország Fejlesztési Terv TIOP
Szajol-Püspökladány vasútépítés Szajol–Kisújszállás vonalszakasz pályaépítési munkái Kisújszállás–Püspökladány vonalszakasz pályaépítési.
Az autópálya mérnökségek története Kovács Attila Fejlesztési és felújítási igazgató
A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér jövőbeni első számú megközelítési módja: a vasút Budai Zoltán NIF Zrt., projektvezető
Megújul városunk egyik főútja, a Mártírok útja
Körforgalmú csomópontok fejlődése, kialakításuk
közúti vagyonelemek létrehozása,
Budapest – Belgrád vasútvonal újjáépítési beruházás
NYITÓ KONFERENCIA Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
Előadás másolata:

61. számú főút Nagykanizsa elkerülő szakasz építése a 189+925 - 193+216 km szelvények között Lakossági fórum 2010. március 11.

Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. - NIF Zrt. (korábban Nemzeti Autópálya Rt.) az útügyi adminisztráció átszervezése során, többletfeladatok - közúti és vasúti beruházások - miatt 2007. február 19-ével került ezen a néven bejegyzésre a Cégbíróságnál. A NIF Zrt. 100%-ban a Magyar Állam tulajdona, a tulajdonosi jogok gyakorlója a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium.  Állami tulajdonú fejlesztő társaságként - elsősorban társadalmi igényeket kiszolgálva - gazdasági és közlekedési szakmai programokat valósítunk meg. Beruházói - gyorsforgalmi utak, közutak, vasútfejlesztés - feladatainkat költséghatékonyan végezzük, megteremtve mindenki számára az európai színvonalú közlekedés lehetőségét.

Ügyfélközpontúság - Minőség - Hatékonyság Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Ügyfélközpontúság - Minőség - Hatékonyság Meggyőződésünk, hogy a lakosság alapos tájékoztatása elsődleges feladatunk, hogy beruházásaink támogatásukkal, életkörülményeik minimális zavarása mellett, akadálytalanul megvalósulhassanak. Célunk, hogy az Európai Uniós irányelveknek, a hazai jogszabályi követelményeknek, valamint a megbízók elvárásainak eleget téve magas színvonalon, korszerűen végezzük tevékenységünket, kivívva ezzel partnereink elismerését és elégedettségét. Arra törekszünk, hogy munkatársaink szakmai felkészültségére és tapasztalatára - magas színvonalú projekt menedzsment kompetenciák - támaszkodva, valamint modern szervezet kialakításával és folyamatos fejlesztésével feladatainkat hatékonyan, megbízóink és partnereink megelégedettségére végezzük.

Műszaki tartalom A városi elkerülő szakasz a 189+925 km szelvényétől indul, a Csónakázó-tó bejáratánál körforgalmú csomópont építésével. Az új nyomvonalú elkerülő főút a vasúti fővonalat keresztezve, azzal párhuzamosan továbbhaladva, a 7. sz. főút csomópontjáig tart (204+095 km sz.). A Nagykanizsa - Sánc településrész elkerülő új nyomvonalon a 61. számú főúton 2x1 forgalmi sávval 3291 méter hosszban épül. A beruházás során elkészül: 2x1 sávos új nyomvonalú elkerülő főút 3 291 méter Nagykanizsa bekötőút 2x1 sávos bekötőút 425 méter Sánc, Kaposvári út 2x1 sávos bekötőút 70 méter 2 db csomópont (ebből 1db körforgalom) a Budapest - Murakeresztúr vasútvonal külön-szintű keresztezésére 52,0 m nyílású vasúti felüljáró készül burkolatszélesség: 7,5 méter

Áttekintő térkép

-190+061 km. sz. körforgalmú csomópont építése

-190+259 km. sz. bakónaki-patak keresztezés

-190+430 Budapest- Murakeresztúr vasútvonal különszintű keresztezése

190+644 km sz. Csónakázótóhoz vezető út T/200 TR/17 TUBOSIDER

-190+846 km sz. Nagykanizsa bekötőút

- régi 61. számú főút és a sánci bekötőút keresztezése

-192+249 földút átvezetés – párhuzamos szerviz úttal

-7. sz. főúti körforgalom

Időtartam Az építés kezdete: 2008. augusztus 3. Az építés tervezett befejezése: 2010. november 30. harmadik negyedév Forgalomba helyezés tervezett időpontja: 2010. harmadik negyedév

Csatlakozó projektek I. 74. sz. Nagykanizsa-Palin elkerülő út (tervezett befejezési határidő 2010.07.30.)

Csatlakozó projektek II. Nagykanizsa DK-i elkerülő (távlati 6804. j. ök. út) – tervezett beruházás

Kivitelezés és finanszírozás A Projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg. Kivitelező: ENV 61 Konzorcium Konzorcium vezető tagja: Euroaszfalt Építő és Szolgáltató Kft. Konzorcium tagja: Nemzetközi Vegyépszer Zrt. A kivitelezés szerződéses összege: 1 568 573 196,- Ft + Áfa   A szerződés aláírásának dátuma: 2008. augusztus 3. EU támogatás: 85% Hazai támogatás: 15%

KÖSZÖNJÜK MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! Kapcsolattartás: www.nif.hu info@nif.hu +36 1 436 8100 Knausz Péter projektvezető