számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KözOP sz főút Hévíz elkerülő és 71. sz
Advertisements

Megbízó: Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Önkormányzata
Közlekedésfejlesztési Integrált Közreműködő Szervezet
A LEADER+ Pályáztatási feltételek. Kik pályázhatnak?  A pályázónak meg kell felelni a helyi szintű pályázati felhívásban rögzített jogosultsági kritériumoknak.
Projekt általános bemutatása
„A vasúti áruszállítás szerepe a logisztikai rendszerben ”
Somogy megyei projektek
5. számú főút Szeged, Nyugati elkerülő III. ütem Lakossági fórum, Szeged augusztus 5.
5. számú főút és a jelű összekötő út közötti szakasz, lekötéssel a 43
Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
Várpalota elkerülő építése
Hegykő Község Önkormányzata Fertői kerékpárút belterületi záró szakaszának kiépítése Szerződés száma: 2003/
műszaki osztályvezető
E-Levéltár projekt Vidra András Projektigazgató
Egy vonzóbb város: Biharkeresztes
EKOP Elektronikus levéltár
KEOP / A barlangokban egykor kialakított világítási rendszerek energiatakarékos, a lámpaflóra kialakulását és terjedését minimalizáló.
Szolgáltató adóhatóság 2009’ Bevallások egyszerűsítése Elektronikus szolgáltatások bővítése TEÁOR és szakmakód konverzió Sajtótájékoztató február.
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Lebonyolítás tapasztalatai az EU-s előírások tükrében
Integrált városrehabilitációs fejlesztések a gyakorlatban (tagállami példák és hazai tervek) GYŐR MEGYEI JOGÚ VÁROS VÁROSREHABILITÁCIÓS PROGRAMJA Dr. Ottófi.
Piller Rudolf SzélerőVép Kht.
BAKS KÖZSÉG SZENNYVÍZCSATORNÁZÁSA ÉS SZENNYVÍZTISZTÍTÁSA
„A legjobb és legolcsóbb hulladék az, amelyet meg sem termelünk!”
A KIKSz SZEREPE AZ EU TÁMOGATÁSSAL MEGVALÓSULÓ KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉSI PROGRAMOK MEGVALÓSÍTÁSÁBAN Egyházy Zoltán igazgatói szaktanácsadó Közlekedésfejlesztési.
GÖDÖLLŐI KIRÁLYI KASTÉLY A Gödöllői Királyi Kastély, komplex, környezetbarát üzemeltetést lehetővé tevő újjáépítése és családbarát szolgáltatásokkal történő.
dr. Kovács Ferenc Közlekedési Helyettes Államtitkár
KÖRNYEZETVÉDELEM ÉS INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM előadó: dr. Bujáki Gábor igazgazó Pest Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány.
Dr. Kozári József egyetemi docens, igazgató Szent István Egyetem Közép-Magyarországi Regionális Szaktanácsadási Központ V. Országos Tanácsadási Konferencia.
A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia Thoroczkay Zsolt főosztályvezető-helyettes.
Térfigyelő rendszer Baján
A Nyugat-dunántúli Operatív Programok jelenlegi helyzetének bemutatása
A közlekedési infrastruktúra fejlesztése Záhony térségében
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
M0 útgyűrű déli szektor bővítése
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai
Fejlesztési Programiroda – Közutak V. Projektiroda
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
86. számú főút burkolat megerősítése és négynyomúsítása a – szelvények között.
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
61. számú főút Nagykanizsa elkerülő szakasz építése a km szelvények között Lakossági fórum március 11.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
4. sz. főút Kisújszállás elkerülő Eredményhirdetés
M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTOR BŐVÍTÉSE M6 autópálya – 51 sz
1 Lakossági fórum A Lónya-Barabás határátkelő-helyekhez vezető utak korszerűsítési munkái II. ütem építése március 5.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
61. számú főút burkolat megerősítése a km és a – km szelvények között.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
Lakossági fórum 41. sz. főút km szelvényében lévő, Vásárosnamény II. Rákóczi Ferenc Tisza-híd és a csatlakozó ártéri szakaszok felújítása 2009.
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat megújult feladatrendszere Térségi Vállalkozói Fórumok január Szolnok, Jászberény, Kisújszállás.
Magyar Útügyi Társaság
2006 Az új energia stratégia fő célkitűzése a megújuló energiaforrások hasznosítási lehetőségének vizsgálata  napenergia hasznosítási lehetőségek  hőszivattyús.
BFH Európa Kft. Hollósi Szabolcs ügyvezető
Duna menti Városok Együttműködési Fóruma Duna térségi programalkotó tanácskozás A Duna Menti Városok együttműködésének aktuális feladatai, javasolt cselekvési.
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EKOP projektjeinek jelene és jövője dr. Rupp Zoltán főosztályvezető E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkárság.
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
A projekt általános szakmai célkitűzései
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
Az Állami Számvevőszék önkormányzati ellenőrzési tapasztalatai Előadó: Domokos László, az Állami Számvevőszék elnöke.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
KÁL-KÁPOLNA vasútállomás és környezetének fejlesztése
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
Budapest – Belgrád vasútvonal újjáépítési beruházás
Előadás másolata:

31-32. számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. - NIF Zrt. (korábban Nemzeti Autópálya Rt.) az útügyi adminisztráció átszervezése során, többletfeladatok - közúti és vasúti beruházások - miatt 2007. február 19-ével került ezen a néven bejegyzésre a Cégbíróságnál. A NIF Zrt. 100%-ban a Magyar Állam tulajdona, a tulajdonosi jogok gyakorlója a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium.  Állami tulajdonú fejlesztő társaságként - elsősorban társadalmi igényeket kiszolgálva - gazdasági és közlekedési szakmai programokat valósítunk meg. Beruházói - gyorsforgalmi utak, közutak, vasútfejlesztés - feladatainkat költséghatékonyan végezzük, megteremtve mindenki számára az európai színvonalú közlekedés lehetőségét.

Ügyfélközpontúság - Minőség - Hatékonyság A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Ügyfélközpontúság - Minőség - Hatékonyság Meggyőződésünk, hogy a lakosság alapos tájékoztatása elsődleges feladatunk, hogy beruházásaink támogatásukkal, életkörülményeik minimális zavarása mellett, akadálytalanul megvalósulhassanak. Célunk, hogy az Európai Uniós irányelveknek, a hazai jogszabályi követelményeknek, valamint a megbízók elvárásainak eleget téve magas színvonalon, korszerűen végezzük tevékenységünket, kivívva ezzel partnereink elismerését és elégedettségét. Arra törekszünk, hogy munkatársaink szakmai felkészültségére és tapasztalatára - magas színvonalú projekt menedzsment kompetenciák - támaszkodva, valamint modern szervezet kialakításával és folyamatos fejlesztésével feladatainkat hatékonyan, megbízóink és partnereink megelégedettségére végezzük.

Célunk a lakosság tájékoztatása a folyamatban lévő munkákról. 31-32. sz. főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem A mai lakossági fórum a 31-32. sz. főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütemének kivitelezéséről hivatott tájékoztatni. Célunk a lakosság tájékoztatása a folyamatban lévő munkákról. Beruházás ismertetése: 2008 tavaszán indítottuk a közbeszerzési eljárást, a közbeszerzési eljárás nyertese a COLAS – Építő Zrt. a kivitelezésre vonatkozó szerződéses megállapodás 2008. május 29.-én került aláírásra szerződéses ár 456.110.063,- Ft (nettó) befejezési határidő 2009.11.01.

31-32. sz. főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem 31-32. sz. főutak Jászberényt elkerülő része déli és keleti irányból kerüli el a várost. Az I. ütem a 31. és a 32. sz. főutak között a város déli részén 2005. évben megépült. A II. ütem ennek folytatása Jászberény délkeleti részén a 31. sz. főút újbóli keresztezéséig. Itt egy körforgalmú csomópont került tervezésre, melynek negyedik ágán folytatódik a III. ütem a szakaszok megépülése (I.; II.; III.) után a 31. és 32. számú főutak átmenő forgalma teljes egészében a központon kívül vezethető a nyomvonal mezőgazdasági területen halad, keresztezi a városi Zagyvát, távközlési, és villamoshálózatok kiváltását teszi szükségessé projekt céljai: az elkerülő II. ütemének megvalósulásával a belterület mentesül a 31. sz. főút tranzit forgalmától, valamint a 31. sz. főútról a 32. sz. főút déli ágára történő célirányoktól is a teljes beruházási költség 85 %-át az Európai Unió finanszírozza a Közlekedési Operatív Program keretében a projekt Támogatási Szerződése 2008.09.30-án aláírásra került

31-32. sz. főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem Elkerülő út építésének bemutatása képekkel: töltés építése

csőáteresz építése a Városi-Zagyván 31-32. sz. főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem csőáteresz építése a Városi-Zagyván

120 kV-os távvezeték kiváltása 31-32. sz. főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem 120 kV-os távvezeték kiváltása

31-32. sz. főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem védőréteg építése

Köszönjük megtisztelő figyelmüket!