Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Taksony település ivóvízminőség javító program október szeptember 13. KEOP Beruházás összköltsége nettó:
Advertisements

KözOP sz főút Hévíz elkerülő és 71. sz
Megbízó: Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Önkormányzata
Somogy megyei projektek
5. számú főút Szeged, Nyugati elkerülő III. ütem Lakossági fórum, Szeged augusztus 5.
5. számú főút és a jelű összekötő út közötti szakasz, lekötéssel a 43
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Projektmenedzsment szervezet: EuroAdvance Közgazdasági Tanácsadó Kft.
Várpalota elkerülő építése
Gyulai Tamás elnöki tanácsadó elnöki tanácsadó Dél-Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács.
Nemzeti Közlekedési Stratégia kialakítása Magyarországon Szűcs Lajos, főosztályvezető Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, Közlekedési Infrastruktúra Főosztály.
műszaki osztályvezető
E-Levéltár projekt Vidra András Projektigazgató
Egy vonzóbb város: Biharkeresztes
A Budapest-Kelenföld (bez. ) – Tárnok (bez
Pilisvörösvár (kiz. ) – Piliscsaba (bez
„ Tiszaalpár Nagyközség szennyvízelvezetése és tisztítása a település vonzó természeti környezetének, felszíni és felszín alatti vizeinek megóvásáért”
EKOP Elektronikus levéltár
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
készítette: Ritter Ádám szigorló építőmérnök
Piller Rudolf SzélerőVép Kht.
BAKS KÖZSÉG SZENNYVÍZCSATORNÁZÁSA ÉS SZENNYVÍZTISZTÍTÁSA
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
dr. Kovács Ferenc Közlekedési Helyettes Államtitkár
„Közlekedés- és logisztikai fejlesztés Záhony – Csap térsége”
Az országos közúthálózat fejlesztése,
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Kormányszóvivői tájékoztató február 24. Európa Terv a versenyképes gazdaságért.
SZAKMAI PROGRAM január – június 30. A KÖZMŰVELŐDÉS ORSZÁGOS SZAKFELÜGYELETE ÁLTAL TETT ÉSZREVÉTELEK ÉS JAVASLATOK MEGVALÓSÍTÁSÁNAK ELŐSEGÍTÉSÉRE.
2009. október 20. Erős pillérek - javuló közlekedésbiztonság 2009, ORFK 1 Útgazdálkodás és hálózatfejlesztés biztonsági kérdései Mocsári Tibor főmérnök.
A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia Thoroczkay Zsolt főosztályvezető-helyettes.
1 CONNECT II.: Fejlesztési koncepció, migrációs út tervezése az ÁAK forgalomirányító központjához Perjés Tamás közlekedési igazgató COWI Magyarország.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
M0 útgyűrű déli szektor bővítése
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai
Fejlesztési Programiroda – Közutak V. Projektiroda
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
86. számú főút burkolat megerősítése és négynyomúsítása a – szelvények között.
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
61. számú főút Nagykanizsa elkerülő szakasz építése a km szelvények között Lakossági fórum március 11.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
4. sz. főút Kisújszállás elkerülő Eredményhirdetés
M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTOR BŐVÍTÉSE M6 autópálya – 51 sz
1 Lakossági fórum A Lónya-Barabás határátkelő-helyekhez vezető utak korszerűsítési munkái II. ütem építése március 5.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
61. számú főút burkolat megerősítése a km és a – km szelvények között.
2011-ben a hazai gyorsforgalmi utak fejlesztése. úthálózat bővülése Gyorsforgalmi úthálózat bővülése.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
Lakossági fórum 41. sz. főút km szelvényében lévő, Vásárosnamény II. Rákóczi Ferenc Tisza-híd és a csatlakozó ártéri szakaszok felújítása 2009.
Útépítési munkálatok és új forgalmi rend (a Kőrösi út, Kisfaludy, Bacsó B., Vasút, Csontos J. utcákban)
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
Biztonságkutató Mérnöki Iroda
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP
8 sz. főút Márkó – Herend közötti szakasz fejlesztésének megvalósítása
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
Az Építőipari Piactér Oravecz Péter szóvivő Nemzeti Fejlesztési Ügynökség.
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
Megújul városunk egyik főútja, a Mártírok útja
NYITÓ KONFERENCIA Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
Előadás másolata:

Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Ügyfélközpontúság - Minőség – Hatékonyság kiemelt feladatunk a lakosság pontos és alapos tájékoztatása az Európai Uniós irányelveknek, a hazai jogszabályoknak és a megbízók elvárásainak eleget téve magas színvonalon, korszerűen végezzük tevékenységünket munkatársaink szakmailag felkészültek, tapasztaltak feladatainkat hatékonyan, megbízóink és partnereink megelégedettségére végezzük

Az M0 útgyűrű déli szektorával kapcsolatos eddigi kommunikáció Lakossági fórumot tartottunk: Budapest – XXII. kerület 2009. július 16. Törökbálint 2009. október 22. XXIII. Ker. 2010. március 29. Sajtótájékoztató: 2010. január 7-én Sajtóközlemények: 23 db 2009-óta A sajtó számára havi rendszerességgel jelentést adunk ki a munkálatok előrehaladásáról.

További kommunikációs tevékenységek A beruházás kapcsán megragadunk minden alkalmat, hogy kommunikáljuk azokat az eseményeket, eredményeket is, melyek csak közvetve kapcsolódnak a beruházáshoz, ugyanakkor érdekelhetik a lakosságot: régészeti feltárások – 2009 – 2010. közvélemény-kutatás – 2009. december – 2010. január

Régészeti feltárás Szigetszentmiklóstól Gyál határáig húzódó, mintegy 7 hektár nagyságú területen végzett feltárások során az elmúlt 10 év leggazdagabb leletanyagát találták a Budapesti Történeti Múzeum szakemberei: III-V. századi temetőt és települést árpád-kori falurészletet avar-, szkíta- és honfoglalás kori temetők sírjait kora bronzkori harangedényeket

Közvélemény-kutatás Országos, reprezentatív közvélemény-kutatás keretében megkérdeztük a lakosságot: Mennyire elégedett az M0 útgyűrű déli szektorán a jelenlegi közlekedéssel? A megkérdezettek csupán 6%-a volt teljes mértékben elégedett. A legtöbb megkérdezett szerint a legfőbb problémák: nagy a balesetveszély túlzsúfolt ez a szektor szűk a keresztmetszete lassú rajta a haladás

M0 útgyűrű déli szektor bővítése Az M0 útgyűrű déli szektorának bővítése elengedhetetlen, mert: a jelenlegi kiépítés mellett túlzsúfolt – nagy a tranzit és teherautó-forgalom balesetveszélyes – a félpályás kiépítés okán nincsenek leállósávok a hiányzó leállósávok miatt a forgalom nagyon érzékeny a balesetekre, üzemzavarokra szükséges az M0 útgyűrű déli és keleti szektorának csatlakoztatása

M0 útgyűrű déli szektor–forgalmi adatok

M0 útgyűrű déli szektor bővítése A beruházást követően az M0 útgyűrű teljes déli szektorának paraméterei: 2x3 sáv + leállósáv, középen elválasztó sávval korszerű beton burkolat a jelenleg épülő félpályán megépül összesen 29 db műtárgy átépül összesen 8 db csomópont A bővítés az Európai Unió támogatásával, a Kohéziós Alap társfinanszírozásával valósul meg. A támogatás összege: 111.361.378.403 Ft. (85% EU forrás, 15% hazai forrás)

M0 útgyűrű déli szektor bővítése A kivitelezési munkákat 4 szakaszra osztottuk: I. M0-M1 csomópont bővítés II. M1-M6 autópályák közötti szakasz – már folynak a bővítési munkálatok III. M6 autópálya – 51. sz. főút – elkezdődtek a bővítési munkálatok IV. 51. sz. főút – M5 autópálya közötti szakasz – új nyomvonal létesül az M0 déli és keleti szektorainak összekapcsolása céljából

M0 útgyűrű áttekintő térképe M6 – 51. sz. főút szakasz átadás 2012-ben

M6 autópálya – 51. sz. főút közötti szakasz A megvalósításban résztvevő cégek Beruházó: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Tervező: UNITEF-CÉH Zrt. Mérnök: M0 Déli Szektor Mérnöki Konzorcium A konzorcium vezetője: UTIBER Kft. A konzorcium tagja: Metróber Kft.

M6 autópálya – 51. sz. főút közötti szakasz A megvalósításban résztvevő cégek Kivitelező: M-0 déli ág II. Konzorcium A konzorcium vezetője: A-HÍD Építő Zrt. A konzorcium tagja: KÖZGÉP Zrt., STRABAG-MML Kft., MAGYAR Aszfalt Kft., COLAS Hungaria Kft.

M0 útgyűrű átnézeti rajza M6 autópálya–51. sz. főút Csepeli gerincút

Előzetes felmérések, tanulmányok, engedélyek Környezetvédelmi hatástanulmány - 2003. január Jogerős környezetvédelmi engedély - 2004. március Építési engedély - 2005. december

M6 autópálya – 51. sz. főút közötti szakasz mérföldkövei Kivitelezői szerződés megkötése: 2010.01.07. Tervezett befejezési határidő: 2012.06.30.

A lakosságot érintő változások Mind az M0 útgyűrű bővítése (az M1 autópályától - az 51. sz. főútig), mind pedig az új szakasz építése a jelenlegi forgalom folyamatos fenntartása mellett valósul meg. Az M0 útgyűrű két oldalán elhelyezkedő települések közötti kapcsolatot továbbra is meglévő hidak , átjárók biztosítják majd. Forgalom terelésre, sávelhúzásokra kell majd számítani, amiről folyamatosan és időben tájékoztatjuk a lakosságot és a közlekedőket.

Hogyan készül a szakasz - mennyiségek Az M0 útgyűrű újonnan épülő szakasza 2x3 forgalmi sáv + leállósáv kialakítással. Szakasz hossza: 11 km Az új pálya: nagy teherbírású betonburkolat Főbb mennyiségek: Töltésépítés: 590 ezer m3 Bevágás készítés: 100 ezer m3 Burkolatépítés (CP 4/2,7): 36 ezer m3 Hidak, műtárgyak száma: 13 db – két folyami nagy híddal – Hárosi és Soroksári Duna-hidak Forgalmi csomópontok 3 db Zajárnyékoló falak 5.800 m

Hogyan készül a szakasz - időpontok A jelenlegi M0 útpálya, a keresztező közutak, a HÉV és a Vasút lehető legcsekélyebb zavarásával, korlátozásával. Főbb építési időpontok: Előkészítő munkák: 2010. február – 2010 május Állapotfelvételek, utak, lakóépületek: 2010. május – 2010 június Földmunkák készítése: 2010 június – 2011 június Burkolatépítés (CP 4/2,7): 2011 III. n.év – 2012. II. n.év Hidak, műtárgyak építése: Folyami nagy hidak: 2010. III. név. – 2012. II. név Kisműtárgyak: 2010. III. név. – 2011. IV. név Forgalmi csomópontok 2010. III.név – 2011. III. név

Csomópontok építése I. 5101 út jelentősebb korlátozásai: Déli le- és felhajtó lezárása Meglévő híd bontása Pillérek építése Lehajtó-ágak építése 51101 út jelentősebb korlátozásai: - Jobb pálya építése Lehajtó-ágak építése

Csomópontok építése II. 510 út jelentősebb korlátozásai: HÉV forgalom buszpótlása 510 út félpályás terelése Alkalmi éjszakai lezárások

M6-51. sz. főút közötti szakasz XXII. kerület

M6-51. sz. főút közötti szakasz Szigetszentmiklós Csepeli gerincút

M6-51. sz. főút közötti szakasz Dunaharaszti

M6-51. sz. főút közötti szakasz Mintakeresztszelvény (jelen állapot) JELENLEGI ÁLLAPOT

M6-51. sz. főút közötti szakasz Mintakeresztszelvény (tervezett állapot)

Köszönjük megtisztelő figyelmüket! Lakossági Fórum Szigetszentmiklós 2010.04.28.