Polski Fiat 126p Avagy Béla a lengyel Fiat-gyárban. Ezt az időszakot hívják még ma is a „lengyel ipar aranykorának”! Béla az utolsó pillanatban fogadta el a sztrájkoló lengyel kormány felhívását, hogy mentse meg a haldokló nemzeti autógyártást, amit barátunk egyedülálló kreativitásával végre is hajtott. A modellbővítés hatalmas fellendülést eredményezett, melynek az amerikai gépkocsiiparra gyakorolt hatása máig tartó kíméletlen konkurrenciaharcot eredményezett a Polski Fiat 126p, valamint az USA-ban kifejlesztett és gyártott autómodellek között – jelenleg úgy tűnik, a csata a lengyel gépkocsi javára fog eldőlni! Következzék a „lengyel aranykor” képekben:
1967 – a kezdet: az 1 lóerős Fiat
1968 – a Rendőrpolski 126p
1970 – a Polski Cabrio 126p
1971 – a Rakéta (126p 4 LE)
1972 – a Forester 126p Bigfoot
1973 – a 126p Testarossa
1974 – 126p Army Special
1975 – 126p Armor
1976 – a 126p F1
1976 – a 126p Roadster
a Roadster keresztmotoros kivitelben
1978 – a 126p GLX változata (6,2 LE!)
A GLX továbbfejlesztett változata a 6,4 LE
2004 – a károsanyag-kibocsátás nélküli 126p Öko (a Greenpeace ajánlásával)