TÁMOP-2.2.3-07/1-2F-2008-0008 „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Advertisements

TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat október 2. TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP /1-2F
TÁMOP fenntartási időszak 2012/2013. tanév
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat június 30. TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
C s e p e l T I S Z K Nyitó konferencia
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Szűts József Általános Iskola
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium.
Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
Informatikai Szakképzési Portál
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
Mit tud? Mire képes? Kompetencia alapú szakképzés
Aktualitások, változások, újdonságok az agrár-szakképzésben Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium VIDÉKFEJLESZTÉSI, KÉPZÉSI ÉS SZAKTANÁCSADÁSI.
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F számú projekt Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója július 02.
HUMÁN TISZK TÁMOP 07/1-2F SZÁMÚ PROJEKT Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója 2009 október 02. „Mércénk az ember”
Beszámoló a Szakképzés koordinációs munkacsoport munkájáról Petrovics Zsuzsanna.
2009. február 4. Germánné Vastag Györgyi OIB elnöke TISZK az egészségügyi szakképzésben Budapesten.
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat július 02. Tóthné Jachimovits Magda szakmai vezető A TISZK rendszer.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat Július 2. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A kompetencia alapú oktatásról
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Tananyagfejlesztési munkacsoport Tevékenységünket októberében kezdtük. Feladatunk: Olyan tananyagok elkészíttetése pályázat útján, amely önálló.
A szakképzés fejlesztés jelenlegi állása
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Tájékoztató fórum Szakiskolai fejlesztési program C komponens iskolái számára KOMPONENS C Miskolc május 5. Nagy Zoltán komponensvezető
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Előadás másolata:

TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport

TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” A munkacsoport tagjai B ókay János Humán Kéttannyelvű Szakközépiskola Szakiskola és Gimnázium Rajmon Anikó Fodor József Szakképző Iskola és Gimnázium Nagy Mónika Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola és Gimnázium Horváthné Laczkó Erika

TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium Vargáné Fellner Magdolna Semmelweis Ignác Humán Szakképző Iskola és Gimnázium Dr. Gosztoláné Dócs Amanda Nemes Nagy Ágnes Humán Szakközépiskola Pénzesné Végvári Ágnes

TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Feladataink: Továbbképzési tervezet készítése Tanfolyamkínálat felmérése Továbbképzésre jelentkeztetés Iskolán belüli továbbképzés szervezése (tervezés alatt) Felzárkóztató foglalkozások adminisztrációja

TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Továbbképzési felmérés eredménye SemmelweisWallenbergBókayHetényiFodorKanizsay Kooperatív tanítás 3-54 Differenciált tanítás SNI tanulók… Kompetenciaalapú oktatás Tananyag fejlesztés 112 Tanítási módszertan 442 Menedzsment Gyakorlóhelyek dolgozóinak 19 Pályaorientáció 23 Új típusú szakmai vizsga 22

TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Az új OKJ szerinti moduláris, kompetencia alapú szakképzésben rész vevő szakmai gyakorlati helyek szakembereinek : A helyi tananyag- fejlesztési kompetenciáinak fejlesztése a szakmai és vizsgakövetelményeinek, a központi programok alapján Egészségügyi intézmények dolgozói részére szeptember 11., , fő május25 fő Szociális intézmények dolgozói részére2009. szeptember 25.,26. október 2.,3. 23 fő Oktatási intézmények dolgozói részére2010. május20 fő

TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” A humán TISZK tanárainak A tanulási képességek eredményes mozgósítása a tanuló életpálya sikeres tervezése érdekében 1 csoport (15 fő): X X csoport (15 fő): X XI. 6-7.

TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” A kooperatív tanulás, a projektmódszer és más modern eljárások 1 csoport (10 fő): XI ; XI

TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” A moduláris tananyagfejlesztés 1 csoport (16fő): 2009.május május

TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” „Házi” továbbképzés: E-Learning tananyagfejlesztés 1 csoport (12 fő) :IX.04.-IX.05 Semmelweis Ignác Humán Szakképző Iskola és Gimnáziumban

TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” További továbbképzési tervek 2010 május- június: 1 csoport (10 fő): konfliktus kezelési technikák 1 csoport (10 fő): SNI tanulók foglalkoztatása 1 csoport (10 fő): mérési eljárások

TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” További feladataink : A felzárkóztató programok felmérésének protokollját kidolgozni A „belső” továbbképzések megszervezése

TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Köszönöm a figyelmüket !