VII. Nevelésügyi Kongresszus 7. Szekció Intézményfenntartás, irányítás és finanszírozás Ifi István ügyosztályvezető, Budapest Főváros Főpolgármesteri.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 groupement national interprofessionnel des semences et plants Vetőmagpiac forgalom az Európai Unióban Az EU vetőmag súlya a világ vetőmag termesztésében.
Advertisements


„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Dixon Próbadb.Valószínűségi szint (p%) n10%5%1%7.3?4321 7? ,890,940,99pH7,07,27,3 4 0,68 0,770,89n=4 r 10 = (7,3-7,3)/(7,3-7,0) = 0 r 10 =(x 1 -x.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
A TAO támogatási rendszer Magyar Labdarúgás Fóruma
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
1 FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2008/2009. TANÉVBEN 1 Oktatási Hivatal.
Gáncs Júlia Szent István Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
1. FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2004/2005. TANÉVBEN.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Európa népessége (egyéb elemek). A., Népsűrűség I. Meghatározó tényezők 1. természeti környezet a., domborzat b., éghajlat 2. gazdasági tényezők II.
Fodrostollú magyar lúd
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Aszociációs kolloidok, micellaképződés
Védőgázas hegesztések
Dr. Sárváry Attila főiskolai docens
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
HASH-elés Eredmények. Eredmények (997 rés esetén) Max. ütközés 16, 17 ütközés Lineáris szórás Négyzetes szórás , , ,0615.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Az építőipar fejlődése és válsága Dél-Dunántúlon.
Túl magas-e Magyarországon a jegybanki alapkamat? Készítette: Kiss Marianna.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
100-as szög méreteinek gyakorisága (n = 100) db mm.
Az EU kohéziós politikájának 20 éve ( ) Dr. Nagy Henrietta egyetemi adjunktus SZIE GTK RGVI.
DIT-ÚMVP III-IV. tengelyét érintő programmódosítási javaslatok
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
szakmérnök hallgatók számára
Aktuális helyzet Elhasznált gumiabroncs hasznosítás MAGUSZ
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
A kutatás-fejlesztési tevékenység évi adatai Kiemelt fontosságú diák a 143. diás ppt-s bemutatóból: 2-3, 5,7,20,21,24,42,44,54,55,57-58,60,62,65-66,71-72,73-74,87-89,91-94,95-98, ,,119-
Kalkuláció 13. feladat TK 69. oldal.
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
A szemcsehatárok tulajdonságainak tudatos módosítása Szabó Péter János BME Anyagtudomány és Technológia Tanszék Anyagvizsgálat a gyakorlatban (AGY 4) 2008.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
Példák I. Viszonyszám számítás.
FRAMA01dBH Kft. BUDAPEST  0 Zajmérési helyszínek az M0 4-es szakaszán MZ 10 (Bp. XVI. Magtár u. 56, 66.) MZ 11 (Bp. XVI. Vecseház u. 45.) MZ 12 (Csömör.
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2007 Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
2006. Peer-to-Peer (P2P) hálózatok Távközlési és Médiainformatikai Tanszék.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Forrás allokáció LHH Ft/ 1 Euro HPME katalógus III. tengely Összforrás: Euro Ft LHH forrás: Euro Ft nem LHH.
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ 2005/2006.tanév I. félév Csíkvárné Takács Anikó Módszertani Központ vezetője.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
A tanulmányi munka értékelése (2008/2009.). Az iskolai tanulmányi átlag az utolsó 11 tanévben.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Érettségi eredmények május-június. Az utóbbi évek érettségi eredményei TanévÉrettségi átlag (RFG- AGK) Országos érettségi átlag Kitűnők száma (RFG-
Baróczi Lóránt BSc gépészmérnök jelölt GÖRDÜLŐCSAPÁGYAK REMANENS ÉLETTARTAMÁNAK VIZSGÁLATA Tervezésvezető: Dr. Szilágyi Attila egyetemi docens Konzulens:
ERKÖLCS ÉS JOG …………………………………………………………….…..…4 A jog …………………………………………………..…………………5 A jogrendszer és a jogágak, jogszabályok kapcsolata …………………..6 A MAGYAR.
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
Kvantitatív módszerek
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A félévi tanulmányi munka bemutatása 2014/2015. Összeállította: Kovács Tibor.
Értékek – Elvárás Diákok Szolgáltatói kultúra értékei ÁgazatSZMSZKIBarossÉpítészetiJendrassikPálfy- Vízügyi
Előadás másolata:

VII. Nevelésügyi Kongresszus 7. Szekció Intézményfenntartás, irányítás és finanszírozás Ifi István ügyosztályvezető, Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal – Oktatási ügyosztály

Közoktatási intézmények helyi irányításról beszélve beszélnünk kell elsősorban a hihetetlen mértékben szerteágazó és szétaprózott hazai fenntartói rendszerről. Fenntartó ÓvodaÁltalános iskola Szakiskola, spec. szi. Gimnáziu m Szakközép - iskola Összesen Önkormányzati416 (421)315 (320)69 (72)105 (108)104 (105)1.009 (1.026) Központi költségv. szerv 8 (16)7 (6)4 (3)6 (6)7 (7)32 (38) Egyház, felekezet 23 (18)28 (29)2 (3)20 (19)1 (2)74 (71) Alapítvány, természetes szem. 76 (73)37 (32)25 (20)39 (39)69 (62)246 (223) Egyéb20 (18)7 (5)7 (7)21 (14)23 (21)78 (65) Összesen543 (546)394 (392)107 (105)191 (183)204 (197)1.439 (1.423) (forrás: KIR-STAT) Feladat-ellátási helyek száma Budapesten: 2006/2007-es tanév (zárójelben 2004/2005-ös tanév)

FenntartóÓvodaÁltalános iskola Szakiskola, spec. szi. Gimnáziu m Szakközép- iskola Összesen Önkormányzati (42.520) ( ) (12.263) (35.983) (42.909) ( ) Központi költségv. szerv 512 (1.092) (1.250) 337 (298) (2.402) (1.355) (6.397) Egyház, felekezet (1.105) (6.177) 57 (110) (6.828) 226 (838) (15.058) Alapítvány, természetes szem (2.444) (4.707) (2.461) (5.045) (7.974) (22631) Egyéb804 (652) 649 (500) 907 (626) 432 (367) (2.719) (4.864) Összesen (47.813) ( ) (15.758) (50.625) (55.795) ( ) Fenntartók közötti tanulói létszámmegoszlások Budapesten: 2006/2007-es tanév (zárójelben 2004/2005-ös tanév) Összességében a létszám csökken, feladat-ellátási helyek száma nő (forrás: KIR-STAT)

FenntartóÓvodaÁltalános iskola Szakiskol a, spec. szi. Gimnáziu m Szakközép - Iskola Összesen Önkormányzati4.459 (4.374) (11.957) (1.041) (3.694) (4.327) (25.393) Központi költségv. Szerv 149 (217) 221 (219) 20 (17) 322 (316) 300 (327) (1.096) Egyház, felekezet 147 (115) 708 (678) 5 (4) 645 (659) 4 (22) (1.478) Alapítvány, természetes sz. 312 (303) 733 (671) 196 (194) 709 (640) 667 (551) (2.359) Egyéb93 (79)77 (55)74 (95)146 (44)151 (109)541 (382) Összesen5.160 (5.088) ) (1.351) (5.353) (5.336) (30.708) Pedagógusok száma Budapesten: 2006/2007-es tanév (zárójelben 2004/2005-ös tanév) (forrás: KIR-STAT)