Logikai szita Pomothy Judit 9. B.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás

Advertisements

Kamarai prezentáció sablon
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Készítette: Boros Erzsi
Szerző: Mgr. Gabriela Mačáková Fordította: Mgr. Balogh Szilveszter.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Humánkineziológia szak
Mellár János 5. óra Március 12. v
MFG-Pro váll-ir. rendszer bemutatása
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
Halmazok, halmazműveletek
A tételek eljuttatása az iskolákba
VPOP Jövedéki Igazgatóság
Alhálózat számítás Osztályok Kezdő Kezdete Vége Alapértelmezett CIDR bitek alhálózati maszk megfelelője A /8 B
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata. Megoldás: „A” vállalat: Beszerzés : 100 millió Árrés: ( 12 %) = 100 x 0,12=12 millió Nettó eladási ár =
MATEMATIKA 100. ÓRA MAJOROS MÁRK.
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Számelmélet Matematika Matematika.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Műszaki ábrázolás alapjai
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
Védőgázas hegesztések
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Pázmány - híres perek Pázmány híres perek.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Fekete László Született: Csillagjegye: Vízöntő
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
Matematikai alapok és valószínűségszámítás
szakmérnök hallgatók számára
A évi demográfiai adatok értékelése
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Logikai szita Baráth Kornél.
4. Feladat (1) Foci VB 2006 Különböző országok taktikái.
Készítette: Horváth Zoltán (2012)
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
ÉRDEKEGYEZTETÉS ÉRDEKKÉPVISELET
A pneumatika alapjai A pneumatikában alkalmazott építőelemek és működésük vezérlő elemek (szelepek)
Összefoglalás 2.. Összefoglalás - 1. feladat (a ; b) = 23·33·7 a szám = 2x·33·72·115 b szám = 24·3y·5·7z x = ? y = ? z = ? Mennyi az x, y és z értéke?
A Jókai Mór Református Általános Iskola és AMI Miskolc 4. évfolyamos tanulóinak a 2011-es Országos Kompetenciamérésen elért eredményei Készítette: Bánné.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
XVII. Hajnal Imre Matematika Tesztverseny
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Valószínűségszámítás
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Érettségi eredmények Vizsgázók száma: 114 fő Rendes vizsga: 82 fő Előrehozott vizsga: 32 fő (30+2) Összes értékelt tantárgyi vizsga: 495 Összes.
Kvantitatív módszerek
és a Venn-Euler diagrammok
1 TANULÁSI TÍPUS TESZT.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Helyzetkép a differenciálásról. Differenciált házi feladat előző órai következő órai Gyakoriság%Gyakoriság% igen 11,7610,2 nem 3661,04271,2 nem válaszolt.
Előadás másolata:

Logikai szita Pomothy Judit 9. B

1. Feladat Hány darab olyan kétjegyű pozitív egész szám van, amely nem osztható sem 5-tel, sem 6-tal?

Kétjegyű pozitív számok Az összes többi 5-tel osztható 6-tal osztható 12, 18, 24, 36, 42, 48, 54, 66, 72, 78, 84, 96 10, 15, 20, 25, 35, 40, 45, 50, 55, 65, 70, 75, 80, 85, 95 30, 60, 90 Ide azok a számok kerülnek, amelyek 5-tel oszthatók Ide azok a számok kerülnek, amelyek sem 5-tel sem 6-tal nem oszthatók Ide azok a számok kerülnek, amelyek 5-tel és 6-tal is oszthatók Ide azok a számok kerülnek, amelyek 6-tal oszthatók

1. Feladat megoldása A : { 5-tel osztható számok } = 15 szám B : { 6-tal osztható számok } = 12 szám A U B : { 5-tel és 6-tal osztható számok } = 3 szám = 60 szám

2. Feladat Egy osztály 32 tanulója közül 16-an tanulnak angolul, 13-an franciául, 13-an németül. Az említett nyelvek közül 5-en németül és franciául is, 7-en németül és angolul is, 6-an angolul és franciául is tanulnak. Négyen mindhárom nyelvet tanulják. Hányan nem tanulják az említett nyelvek egyikét sem?

Osztály 4 3 5 7 4 1 2 6 Angol Német Francia Azok a tanulók,akik mind a 3 nyelvet tanulják Azok a tanulók,akik csak franciául tanulnak ( 13 – 4 – 2 – 1 = 6) Azok a tanulók,akik németül és franciául tanulnak ( 5 - 4 = 1) Azok a tanulók,akik egy nyelvet se tanulnak ( 32 – (A U B U C) = 4) Azok a tanulók,akik csak németül tanulnak ( 13 – 4 – 3 – 1 = 5) Azok a tanulók,akik németül és angolul tanulnak ( 7- 4 = 3) Azok a tanulók,akik csak angolul tanulnak ( 16 – 4 – 3 – 2 = 7) Azok a tanulók,akik angolul és franciául tanulnak ( 6 - 4 = 2) 6 Francia

3. Feladat Egy focicsapat tagjai a meccseken 10-29-ig számozott mezt veszik fel. Az első (A) héten a 12; 15; 18; 21; 24; 27-es mezt viselő, a második (B) héten a 12; 16; 20; 24; 28-as mezt viselő játékosok léptek pályára. A többi játékos ebben a hónapban még nem játszott.

3. Feladat

4. Feladat Egy 38 fős osztályból minden tanuló játszik valamilyen hangszeren. 22-en zongoráznak (B), 6-an zongoráznak és gitároznak (A). Hányan vannak azok a tanulók, akik csak gitároznak? A : { gitározó tanulók} B : { zongorázó tanulók }

4. Feladat

5. Feladat A 23 fős osztály a közeli gyümölcsösben besegített a szedésben. 17 fő almát, 15 fő körtét szedett. Hányan szedték mindkét féle gyümölcsöt? A : { almát szedő tanulók} B : { körtét szedő tanulók }

5. Feladat

6. Feladat Egy osztály tanulói háromféle közlekedési eszközt használnak, hogy az iskolájukba eljussanak. 9-en utaznak busszal, 12-en villamossal és 15-en metróval. 5-en villamossal és busszal, 7-en villamossal és metróval, 4-en busszal és metróval, 3-an mindegyik közlekedési eszközt igénybe veszik. Hányan vannak az osztályban?

6. Feladat

7. Feladat Hány darab kétjegyű pozitív egész szám van, amely nem osztható sem 2-vel, sem 5-tel, sem 7-tel?

Kétjegyű pozitív számok 31 2 5 Páros számok 30 8 8 1 1 6 Azok a számok, amely 2-vel, 5-tel és 7-tel osztható. (csak 1 a 70-es) Azok a számok, amelyek csak 7-tel oszthatók Azok a számok, amelyek 5-tel és 7-tel oszthatók Azok a számok, amelyik egyikkel se oszthatók (31 db) Azok a számok, amelyek csak 5-tel oszthatók Azok a számok, amelyek 2-vel és 5-tel oszthatók Azok a számok, amelyek csak 2-vel oszthatók (az összes páros szám) Azok a számok, amelyek 2-vel és 7-tel oszthatók 5 7