Statisztikai adatok 2005/2006 félév
Az iskola létszámának alakulása Az iskola létszámának alakulása Hiányzási statisztika Hiányzási statisztika Osztályátlagok – iskolaátlag (3,77) Osztályátlagok – iskolaátlag (3,77) A tavalyi adatokhoz képest javulás érzékelhető A tavalyi adatokhoz képest javulás érzékelhető A kitűnők és jelesek száma jelentősen nőtt A kitűnők és jelesek száma jelentősen nőtt 2/3-ára csökkent a bukottak száma 2/3-ára csökkent a bukottak száma Osztály Lét- szám év közben Hiány- zás Osz- tály-kitűnőjelesbukott változásátlag t. száma 7.C30016,344, C29026,23, A32026,453, B29022,23, C25035,173, A31133,773, B30025,73, C19038,533, A34037,73, B30061,663, C22029,773, A30022,23, B24042,423, C1734,824,02111 összesen átlag 32,35 3, // ,403, / ,283,
Statisztikai adatok 2005/2006 első félév Osztály igazolt igazolatlan osztály-kitűnőjelesbukásokegy t.két t.több t.bukott hiányzás átlag számabukás t. száma 7.C479114, C , A , B64403, C84043, A990333, B725463, C722103, A , B , C620333, A65883, B , C568244, összesen átlag 3, / , / ,
Az osztályátlagok, a magatartás és szorgalom összehasonlítása
Tantárgyi átlagok
Elismerjük-e a jó teljesítményeket? Osztály irod. nyelvt törtangnéfralatmtfizkébio fölénratnmétáin 7.C C A B C A B C A B C A B C összes
Változott-e a jelesek száma az évek során?
Változott-e a jelesek száma az évek során? Osztályirodnytörtangnémfralatimatfizkébiolfölénratesmé.tárin 2001/ / / / /
Mi olvasható ki a táblázatból? Összesen 1294 jelest adtunk, az elmúlt három évben folyamatosan csökkent ez a szám. Összesen 1294 jelest adtunk, az elmúlt három évben folyamatosan csökkent ez a szám. A jelesek többsége a készségtárgyakból adódik, bár tavalyhoz képest jelentős a csökkenés. A jelesek többsége a készségtárgyakból adódik, bár tavalyhoz képest jelentős a csökkenés. Társadalomismeretből nem volt ötös. Társadalomismeretből nem volt ötös. A számok az egyes tantárgyak között nem hasonlíthatók össze a tantárgyakat tanulók számának különbsége miatt. A számok az egyes tantárgyak között nem hasonlíthatók össze a tantárgyakat tanulók számának különbsége miatt. A kötelező érettségi tárgyakat összehasonlíthatjuk. A kötelező érettségi tárgyakat összehasonlíthatjuk. Magyarból 23,5% nyelvtanból 16,2% történelemből 18,1% angolból 25,9% matematikából 9,9% jeles Magyarból 23,5% nyelvtanból 16,2% történelemből 18,1% angolból 25,9% matematikából 9,9% jeles
A jelesek száma a kötelező érettségi tárgyakból
Mi a helyzet a bukásokkal? Csak a 12. A-ban és B-ben nem volt bukás Mint láttuk 40 tanuló bukott (tavaly 60) Nagy a csökkenés a több tárgyból bukók számában Összességében kb. 30%-kal csökkent a tantárgyi bukások száma tavalyhoz képest Csak latinból, földrajzból médiából és énekből nem volt bukás
Osztály irodal. nyelv t. tört ango l ném et franc ia lati n ma tfiz kém ia bio l föld rinfó társ. éne krajz test n. össz es 7.C C A B C A B C A B C A 0 12.B 0 12.C 1 1 összes
A bukások alakulása az elmúlt öt évben az érettségi tantárgyakból
Hogyan változott a jól teljesítő és a gyenge tanulók száma?