Statisztikai adatok 2005/2006 félév. Az iskola létszámának alakulása Az iskola létszámának alakulása Hiányzási statisztika Hiányzási statisztika Osztályátlagok.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztató az emelt szintű érettségiről a 10-dik évfolyamosoknak
Advertisements

VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2006.
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
AMIT FELTÉTLENÜL TUDNI KELL AZ ÉRETTSÉGI VIZSGÁKRÓL 2014.
Gönczy Pál Általános Iskola
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények
Érettségi eredmények 2011/2012. tanév május-június.
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Statisztika Érettségi feladatok
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
szakmérnök hallgatók számára
Aktuális helyzet Elhasznált gumiabroncs hasznosítás MAGUSZ
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
FÉLÉVI ÉRTEKEZLET 2008 / 2009 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Kápolnásnyék.
Érettségi jelentkezések és eredmények május-június május-június Berzsenyi Dániel Gimnázium Budapest.
Készítette: Horváth Zoltán (2012)
Érettségi vizsgák eredményei május-június. - országos tapasztalatok - iskolai tapasztalatok: - érettségi adatok (szintek, vizsgatípusok) - összevetések.
Tanulói lemorzsolódás 2009/2010. tanév. A 2008/2009. tanévben tanulóink közül 42 fő bukott meg (tavaly 45). Közülük 2 tanuló bukott 3 vagy több tárgyból,
PEDAGÓGIAI KÍSÉRLET KOOPERATÍV MÓDSZEREK ALAKAMAZÁSA II. OSZTÁLYBAN A MATEMATIKA TANÍTÁSÁBAN ARI LÁSZLÓ II. év- távoktatás.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2007 Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Érettségi értékelés Lovassy László Gimnázium1 Érettségi értékelés.
Felvételi tudnivalók Pályaválasztás a es tanévben.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
EREDMÉNYEK TANULMÁNYI. Tanulmányi eredmények 2012 kompetenciamérés érettségi tanulmányi átlagok egyetemi továbbtanulás országos versenyeredmények.
Alsó tagozat és napközi a számok tükrében
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Adalékok a magyar tizenévesek vallásosságáról a rendszerváltás után Csákó Mihály CSc egyetemi docens WJLF Pedagógiai Tanszék.
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ 2005/2006.tanév I. félév Csíkvárné Takács Anikó Módszertani Központ vezetője.
Tájékoztató az emelt szintű érettségiről a 10-dik évfolyamosoknak
Kétszintű érettségi.
1 MOTTÓ “A nehézség nem az új eszmék kialakításában rejlik, hanem a régiektől való megszabadulásban.” John Maynard Keynes közgazdász.
Alsó tagozat Demény Gabriella igh
Évvégi beszámoló Felső tagozat Kardos Zsuzsa igh
1 Gyarapodó Köztársaság Növekvő gazdaság – csökkenő adók február 2.
A tanulmányi munka értékelése (2008/2009.). Az iskolai tanulmányi átlag az utolsó 11 tanévben.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Érettségi jelentkezések 2006 Érettségi jelentkezések  Érettségi jelentkezések száma: 1167 darab  Érettségizők száma: –216 lovassys –14 külsős  Korábbi.
Érettségi eredmények május-június. Az utóbbi évek érettségi eredményei TanévÉrettségi átlag (RFG- AGK) Országos érettségi átlag Kitűnők száma (RFG-
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
2014.május-június érettségi vizsga eredményei 2014.augusztus 29.
Érettségi eredmények május-június.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Statisztika 2014/2015. félév.
Az ÉMGK tagvállalatainak szakképzési igényei Miskolc, június. 09. Dr. Barkóczi István – ÉMGK elnök.
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
Félévi értekezlet 2014/2015-ös tanév.
STATISZTIKAI MUTATÓINK 2014/ LÉTSZÁMOK 1. a1.b1. c2.a2.b2.c2.d3.a3.b3.c3.d4.a4.b4.c5.a5.b5.c6.a6.b7a7.b8.a8.c SZUM
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
Érdi Vörösmarty Mihály Gimnázium Érettségi eredmények május.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
JAG statisztika 2014/ félév.
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
Félévi beszámoló Napirend Törvényi változások Törvényi változások Statisztika, tanulmányi helyzet, műszaki beszámoló Statisztika, tanulmányi.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
Érettségi eredmények május
Érettségi eredmények 2017.
Néhány adat a 2016/2017-es tanévről
Érettségi
magyar nyelv és irodalom
2018.május-június érettségi vizsga eredményei 2018.augusztus 31.
A gimnázium ÉV VÉGI STATISZTIKÁJA
Gimnáziumi statisztika
Előadás másolata:

Statisztikai adatok 2005/2006 félév

Az iskola létszámának alakulása Az iskola létszámának alakulása Hiányzási statisztika Hiányzási statisztika Osztályátlagok – iskolaátlag (3,77) Osztályátlagok – iskolaátlag (3,77) A tavalyi adatokhoz képest javulás érzékelhető A tavalyi adatokhoz képest javulás érzékelhető A kitűnők és jelesek száma jelentősen nőtt A kitűnők és jelesek száma jelentősen nőtt 2/3-ára csökkent a bukottak száma 2/3-ára csökkent a bukottak száma Osztály Lét- szám év közben Hiány- zás Osz- tály-kitűnőjelesbukott változásátlag t. száma 7.C30016,344, C29026,23, A32026,453, B29022,23, C25035,173, A31133,773, B30025,73, C19038,533, A34037,73, B30061,663, C22029,773, A30022,23, B24042,423, C1734,824,02111 összesen átlag 32,35 3, // ,403, / ,283,

Statisztikai adatok 2005/2006 első félév Osztály igazolt igazolatlan osztály-kitűnőjelesbukásokegy t.két t.több t.bukott hiányzás átlag számabukás t. száma 7.C479114, C , A , B64403, C84043, A990333, B725463, C722103, A , B , C620333, A65883, B , C568244, összesen átlag 3, / , / ,

Az osztályátlagok, a magatartás és szorgalom összehasonlítása

Tantárgyi átlagok

Elismerjük-e a jó teljesítményeket? Osztály irod. nyelvt törtangnéfralatmtfizkébio fölénratnmétáin 7.C C A B C A B C A B C A B C összes

Változott-e a jelesek száma az évek során?

Változott-e a jelesek száma az évek során? Osztályirodnytörtangnémfralatimatfizkébiolfölénratesmé.tárin 2001/ / / / /

Mi olvasható ki a táblázatból? Összesen 1294 jelest adtunk, az elmúlt három évben folyamatosan csökkent ez a szám. Összesen 1294 jelest adtunk, az elmúlt három évben folyamatosan csökkent ez a szám. A jelesek többsége a készségtárgyakból adódik, bár tavalyhoz képest jelentős a csökkenés. A jelesek többsége a készségtárgyakból adódik, bár tavalyhoz képest jelentős a csökkenés. Társadalomismeretből nem volt ötös. Társadalomismeretből nem volt ötös. A számok az egyes tantárgyak között nem hasonlíthatók össze a tantárgyakat tanulók számának különbsége miatt. A számok az egyes tantárgyak között nem hasonlíthatók össze a tantárgyakat tanulók számának különbsége miatt. A kötelező érettségi tárgyakat összehasonlíthatjuk. A kötelező érettségi tárgyakat összehasonlíthatjuk. Magyarból 23,5% nyelvtanból 16,2% történelemből 18,1% angolból 25,9% matematikából 9,9% jeles Magyarból 23,5% nyelvtanból 16,2% történelemből 18,1% angolból 25,9% matematikából 9,9% jeles

A jelesek száma a kötelező érettségi tárgyakból

Mi a helyzet a bukásokkal? Csak a 12. A-ban és B-ben nem volt bukás Mint láttuk 40 tanuló bukott (tavaly 60) Nagy a csökkenés a több tárgyból bukók számában Összességében kb. 30%-kal csökkent a tantárgyi bukások száma tavalyhoz képest Csak latinból, földrajzból médiából és énekből nem volt bukás

Osztály irodal. nyelv t. tört ango l ném et franc ia lati n ma tfiz kém ia bio l föld rinfó társ. éne krajz test n. össz es 7.C C A B C A B C A B C A 0 12.B 0 12.C 1 1 összes

A bukások alakulása az elmúlt öt évben az érettségi tantárgyakból

Hogyan változott a jól teljesítő és a gyenge tanulók száma?