Hálózati Bombermen Belicza András Konzulens: Rajacsics Tamás BME-AAIT.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
2005 február 7Dr. Tánczos László BME EISZK1 Az oklevélmelléklet előállításának technikai és informatikai háttérbiztosítása. Tánczos László igazgatóhelyettes,
Advertisements

DEIK nyári ösztöndíj jelentés: a KőPapírMetalFC ”lájtosított” 2D RCSS csapat bemutatása Dóczi Roland Debreceni Egyetem Informatikai kar Mérnök informatikus.
HTML enhanced for web apps! Fodor Krisztián
Virtualizált Biztonságos BOINC Németh Dénes Deák Szabolcs Szeberényi Imre.
Kliens-szerver architektúra
GoldWorks grafika. Grafikus objektumok  előre definiált keretek  images (egy vagy több rés értékének reprezentálása)  canvases (image-ek megjelenítésére)
A Java programozási nyelvSoós Sándor 1/17 Java programozási nyelv 8. rész – Grafikus felhasználói felület Nyugat-Magyarországi Egyetem Faipari Mérnöki.
Virtuális méréstechnika Hálózati kommunikáció 1 Mingesz Róbert V
Grafikus felhasználó felületek Linux-on
Tempus S_JEP Számítógép hálózatok Összefoglalás Összefoglalás Összeállította: Broczkó Péter (BMF)
Felhasználói felületek és üzleti logika Bollobás Dávid ASP.NET
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS DIÁKKÖRI KONFERENCIA NOVEMBER 25. AUTO-SZŰRŐ FEJLESZTÉSE OLAP JELENTÉSEK UTÓLAGOS,
Önálló labor beszámoló – 8. félév Nyárády Péter QJA31E
Pac-Man játék tanulása Megerősítéses Tanulással Mesterséges Intelligencia algoritmusok tesztelése játékokon Gyenes Viktor Eötvös Loránd Tudományegyetem.
Az MVC tervezési minta 2. előadás.
Iratkezelő rendszer fejlesztése WPF alapokon
Jogában áll belépni?! Détári Gábor, rendszermérnök.
G2: EGY VALÓS IDEJŰ SZAKÉRTŐ RENDSZER. 2/39 Tartalom n A G2 legfontosabb jellemzői n Tudásreprezentáció G2-ben n Következtetés és szimuláció G2-ben n.
ASP.NET MVC 3 platform áttekintés
Készítette: Zaletnyik Piroska
Vizuális modellezés Uml és osztálydiagram UML eszközök
Osztott alkalmazások kezelése. VIR elosztott architektúra indítékai: - meglévő komponensek integrációja - WEB / Internet elterjedése (nemzetköziség) -
Közös kinézet Mester oldal, témák, skin-ek, css Webalkalkalmazás fejlesztése ASP.NET-ben Krizsán Zoltán.
A virtuális technológia alapjai Dr. Horv á th L á szl ó Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar, Intelligens Mérnöki Rendszerek.
A KFKI AFS szolgáltatás Hernáth Szabolcs MTA KFKI RMKI
WEB MES (webes gyártásirányító rendszer)
1 Operációs rendszerek Az NT folyamatok kezelése.
Peer to Peer fájlmegosztó alkalmazás Médiakommunikáció-labor 2004 Csontos Gergely, Kőszeg György, Somogyi Tamás.
Anyagadatbank c. tárgy gyakorlat Féléves tematika Adatbázis alapfogalmak, rendszerek Adatmodellek, adatbázis tervezés Adatbázis műveletek.
1 Természetes nyelvű interfész adatbázisok lekérdezéséhez Vajda Péter NYTI, Korpusznyelvészeti osztály – BME, TTT.
Hálózati Bombermen Belicza András Konzulens: Rajacsics Tamás BME-AAIT.
Hálózati Bombermen Belicza András Konzulens: Rajacsics Tamás BME-AAIT.
Információ és kommunikáció Szilágyi András. Követelmények A cd-n az anyag a következő részeket fedte le: Kliensprogramok, letöltés-vezérlők Kliensprogramok,
Az Orchard keretrendszer telepítése
Operációs rendszer.
Grafikus tervezőrendszerek programozása 7. előadás.
Tóth Gergely, február BME-MIT Miniszimpózium, Általános célú biztonságos anonimitási architektúra Tóth Gergely Konzulensek: Hornák Zoltán.
Sapientia - Erdélyi Magyar TudományEgyetem (EMTE) Csíkszereda IRT
A Fantasztikus Programozás
Önálló labor munka Csillag Kristóf 2005/2006. őszi félév Téma: „Argument Mapping (és hasonló) technológiákon alapuló döntéstámogató rendszerek vizsgálata”
Virág András MSDN Kompetencia Központ Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék.
Meglévő ASP.NET 2.0 alkalmazás kiegészítése AJAX-szal
Okostelefonnal támogatott fizikai kísérletek
Csevegő programok Szabó Péter Számítástechnika-technika IV. évfolyam.
Komponens-absztrakció. Objektum-orientált paradigma korlátai Feltételezés az interfészekről: 1. öröklés és aggregáció alkalmazható, 2. közös programozási.
Supervizor By Potter’s team SWENG. Tartalomjegyzék Tartalomjegyzék2 E heti célok3 Milyen szolgáltatásokat igényel egy rendszergazda?4 Milyen jellemzői.
Supervizor By Potter’s team SWENG 1Szarka Gábor & Tóth Gergely Béla.
Varga Viktor – G36ECF 1/5 Vendéglátói szoftverek sajátosságai Varga Viktor.
Enterpise JavaBeans Simon Balázs
XML Mi az XML?  Extensible Markup Language  Kiterjeszthető jelölő nyelv  Adatok, adatstruktúrák leírására szolgál  A HTML és az SGML tapasztalataira.
Objektumvezérelt rendszerek tervezése
Nagy Gergely, KÉSZÍTETTE: KONZULENS NEVE: DOLGOZAT CÍME: NAGY GERGELY NAGY TAMÁS DIPLOMADOLGOZAT BEMUTATÁSA.
Webes alkalmazásfejlesztés
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Hálózati kommunikáció 1 Makan Gergely, Mingesz Róbert, Nagy Tamás V
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék R3-COP és R5-COP projekt: Környezetfüggő viselkedés tesztelése.
Modellek a számítógép megismeréshez Takács Béla
Programozás III SWING. SWING ALKALMAZÁSOK (ISM.) Swing felületű, eseményvezérelt alkalmazás létrehozása: 1.JFrame alapú osztály létrehozása Szerepe: vezérlés.
Egyszerű játékprogram szimultán fejlesztése – az Android és Windows Phone platform hasonlóságai és különbségei Kaczur Sándor, Friedel Attila
BUDAPESTI MŰSZAKI ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNYI EGYETEM TÁVKÖZLÉSI ÉS MÉDIAINFORMATIKAI TANSZÉK Építsünk IP telefont! Moldován István
Almási Béla - NAT 1 Network Address Translation -NAT.
ILIAS ILIAS OpenSource e-Learning keretrendszer Előadó: Baranyi Tamás IRM Oktatási Főigazgatóság
Nyomtatás Netware 6-n Molnár Péter. Lehetőségek Nyomtatási sor alapú NDPS ( Novell Distributed Print Services)
JSF – komponens alapú webfejlesztés. Mi az a JSF mire jó ● Egy szerver oldali, komponens alapú felhasználói felület keretrendszer ● Támogatja a webes.
MIB Dokumentáció.
Viselkedési minták Behavioral patterns.
Operációs rendszerek.
Neumann János Informatikai Kar
Az operációs rendszerek
Kisvállalati hálózat kialakítása raspberry szerverrel
3. osztályban.
Előadás másolata:

Hálózati Bombermen Belicza András Konzulens: Rajacsics Tamás BME-AAIT

Mi volt eddig: keretrendszer Jól konfigurálható, skálázható; MVC archiketrúrájú generikus opciókezelés Kód és erőforrások teljes függetlensége, témák alkalmazása Kiemelt hálózati támogatás: IP alapú, korlátlan játékos, minimális adatforgalom, latency kezelése

Ami következett: A játék implementálása A keretrendszer és a GameCore illesztése Lokális játékszámítás  a játék a kliens részét képezi: gamecore package a kliens- en belül A játék interfésze a keret felé a GameCoreHandler osztály

MVC architektúra a GameCore-ban A játék objektumainak, adatstruktúráinak leírása a gamecore.model-ben Az objektumok viselkedését és egymásra hatását kezeli és valósítja meg a gamecore.control, melynek központi egysége a GameCoreHandler. Ez egyben ModelProvider és ModelController is. A játéktér megjelenítése (az összes objektummal együtt) a gamecore.view feladata.

Játékimplementáció A játék minden elemének leképezése objektumra (pl. Player, Bomb, Fire) A játék iterációkból áll, ezek időzítve és szinkronizálva vannak. A következő iteráció az előző állapot és az azóta keletkezett akciók függvénye Minden objektumnak sok állapota, a control layer kezeli az átmeneteket

Játékimplementáció II. Bombermen mozgása: állítható mozgáskorrekció A régi Bomberman-ekből minden, plusz Új játékkoncepció: –Bomberman-eknek élete van –Többszörös tűz koncepció

Framework és GameCore illesztés A GameCore és a felhasználó nincsenek közvetlen kapcsolatban: keretrendszer a felhasználó akcióit és az opciókat  kliens  szerver  kliensek  GameCore (szinkronizáció és lokális játékszámítás miatt) A keretrendszer a GameCore számára biztosítja a grafikus megjelenítést ablakban és teljes képernyőn.

Bombermen mint alkalmazás FrameWork GameCore ServerClient ModelView Control GUI Frames GameManager Graphic Themes Sound Themes Optinos Manager Felhasználó

Screenshot

Folytatási lehetőségek Játék befejezése: –Pályaszerkesztő –Replay Játékszervezés: –Központi „battle.net” szerver –Klienshez kihelyezett „Bombermen agent”

Köszönöm a figyelmet. Játék specifikáció és elkészült forráskódok: