KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tanfelügyelet – egységes külső értékelés
Advertisements

Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Az OH TÁMOP fejlesztései
A minősítés és az önértékelés kapcsolata, szerepe a minőségfejlesztésben Barlai Róbertné.
AKTUÁLIS FELADATOK A TANÜGYIGAZGATÁSBAN
Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete
Tanfelügyelet – A megújuló külső értékelési rendszer
A VEZETŐ MUNKÁJÁNAK ELLENŐRZÉSE ÉS ÉRTÉKELÉSE ÓVODA
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Az IMIP-ek kötelező felülvizsgálata és kiegészítése
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
A minősítésfejlesztés lehetősége és szükségessége
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Teljesítményértékelés a VIP Humánpolitikai Rendszerben
Könyvből könyvtár január 22. A minőségfejlesztés, teljesítményértékelés – törvényi feladatok Csillag Ferenc FPI osztályvezető.
© Homo Regius előadó: Kállai Mária, Szolnok Megyei Jogú Város alpolgármestere március Európai Területi Társulás és többszintű kormányzás konferencia.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
Az intézményi önértékelés és kapcsolódása a külső értékeléshez
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
Mentorképzés egy lehetséges „háttere”: FÜPI minőségmodell Mentorképzés helyzete és jövője Magyarországon Mentorképzés gyakorlata április 23.
Partnerség és együttműködés Érdekcsoport-elemzés
Emberi Erőforrás Menedzsment Teljesítményértékelés
Rendszerfüggetlenség, de mindenb ő l a leginkább megfelel ő t Flexibilitás, nyitottság, tovább fejleszthet ő ség Egyéni haladási ütem Er ő s gyakorlati.
Közművelődési, közgyűjteményi intézmény minőségirányítási programjának lehetséges szerkezete.

Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
A projekt indulása K21 - A „Könyvtári minőségfejlesztési 21” modell nyomán Előkészítés, csapatépítés 2008-ban 2009-ben projektté szerveződött Jelenleg.
A közoktatás-tervezés szintjei, a tervek kapcsolata
Intézményi minőségfejlesztés (TÁMOP-3.1.8)
Tanfelügyeleti ellenőrzés ÉS intézményi öNÉRTÉKELÉS (TÁMOP-3.1.8)
Ugrás az első oldalra 1 Skaliczki Judit A teljes körű minőségirányítási rendszer bevezetésének lépései Debrecen, 2004.
Ötletek, javaslatok a kritériumok dokumentum szintű beépítésére
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
VÁLTOZÁSOK AZ ISO 9001 SZABVÁNYBAN 2015.
Pedagógus – vezetői – intézményi ÖNÉRTÉKELÉS
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
„Útban a Minősített Könyvtár cím felé” Gödöllő, 2016.szeptember.28
A TANFELÜGYELETHEZ KAPCSOLÓDÓ INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS (TÁMOP-3.1.8)
„Az utolsó csepp nem tehet róla, hogy éppen ő az utolsó csepp, hiszen amúgy semmiben sem különbözik az előző cseppektől.” Mérő László.
Barlai Róbertné Maus Pál anyagának felhasználásával
Márkus Lászlóné Intézményvezető Közoktatási szakértő
Vezetői önértékelés Barlai Róbertné
Minőségi könyvtári szolgáltatások –
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Barcsák Marianna KPSZTI
Teljesítményértékelés az óvodában
Barlai Róbertné augusztus.
NEVELŐI ÉRTEKEZLETRE A FÉLÉVES ÉRTÉKELÉS ELŐKÉSZÍTÉSE Farkasné Egyed Zsuzsanna saját óvodai munkaanyag, forrásként felhasználható.
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés, a tanfelügyelet standardjai
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
SZAKKÉPZÉSI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI KERETRENDSZER (SZMBK) 11. előadás
Vezetői célok és feladatok
A TANFELÜGYELETI ELLENŐRZÉSEK VEZETŐI ÉS HELYETTESI FELADATAI
KÖZOKTATÁSI VEZETŐ III. szemeszter
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Horváth Cz. János Személyes adatok kezelése az intézményben
MICS-MÉCS-PÉR (vitaindító)
Az SZMBK Intézményi Modell
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport A 2010/2011 nevelési év előkészítése minőségfejlesztési szempontból Magócs Éva előadásai nyomán Mészáros Istvánné 2010.október 14. KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport

KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport Minőség = célnak való megfelelés 2010.október 14. KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport

KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport Korlátok Nevelési program Intézményi minőségirányítási program IMIP Fenntartói elvárások Éves munkaterv 2010.október 14. KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport

KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport Célok Pedagógiai minőségcélok - A nevelési program céljaihoz rendelt megvalósítási mutatók Szervezeti minőségcélok - Folyamatszabályozás - Alapdokumentumok - Kulcsfolyamatok 2010.október 14. KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport

KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport Operatív teendők Partneri igény-és elégedettségmérés Pedagógus –teljesítményértékelés Vezetői teljesítményértékelés Alkalmazotti értékelés Az IMIP működésének éves értékelése Az intézkedési terv megvalósítása A problémás területek feltárása Intézményi önértékelés 2010.október 14. KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport

KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport Elégedettség mérések A célcsoport kiválasztása A mérőeszközök aktualizálása Mérés Értékelés Visszajelzés a célcsoportnak Problémaelemzés Intézkedési terv – tervek készítése Az intézkedési tervek megvalósítása 2010.október 14. KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport

Teljesítményértékelés Az értékelők kiválasztása Ütemterv készítése Adatgyűjtés Az egyéni adatok elemzése Visszajelzés az értékelteknek, minősítés Az adatok óvodai szintű elemzése Tájékoztatás a nevelő testületnek az eredményekről 2010.október 14. KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport

Az IMIP működésének éves értékelése Kt. 40.§-ának (12) bekezdése szerint: „A nevelőtestület a szülői szervezet véleményének kikérésével évente értékeli az intézményi minőségirányítási program végrehajtását, ………………… Az értékelés alapján meg kell határozni azokat az intézkedéseket, amelyek biztosítják, hogy a közoktatási intézmény szakmai célkitűzései és az intézmény működése folyamatosan közelegjenek egymáshoz.” 2010.október 14. KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport

Mi lesz az értékeléssel? Kt. 40.§-ának (12) bekezdése szerint: „A nevelőtestület és a szülői szervezet értékelését, valamint a javasolt intézkedéseket meg kell küldeni a fenntartónak.” 2010.október 14. KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport

Amit nem tekinthetünk az IMIP éves értékelésének… Partneri igény –és elégedettség mérés eredményét Intézményi önértékelés eredményét Minőségfejlesztő csoport éves beszámolója Nevelési év értékelése 2010.október 14. KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport

Intézkedési terv (minta) Feladat Határidő Felelős Ellenőrzés Dokumentum 2010.október 14. KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport

Mikor jó az intézkedési terv? Ha megvalósítható Ha legitim Ha minden felelős ismeri a feladatát Ha reális határidőket tartalmaz Ha dokumentált Ha az ellenőrzést komolyan vesszük Ha a megvalósítást értékeljük 2010.október 14. KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport

Intézményi önértékelés Az IMIP - ben rögzített eljárás szerint Az önértékelés területeinek pontosítása A számszerűsítés áttekintése Adatgyűjtés Az adatok elemzése Visszajelzés Összehasonlítás az előző mérési adatokkal 2010.október 14. KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport

Mi történik az eredményekkel? Az eredmények közzététele Visszacsatolás a közvetlen partnereknek Problémafeltárás Intézkedési tervek 2010.október 14. KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport