Hallgatói elégedettség mérésének előzetes eredményei Polgár J. Péter – Kovács Ernő.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
Az „Y generáció” egyeteme
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Humánkineziológia szak
TÁMOP 4.1.1/A-0/2/KMR TÁMOP 4.1.1: első intézményi pályakövetési eredmények, tapasztalatok A BCE 2005-ben végzett hallgatóinak 5 éves „jubileumi”
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
ISKOLÁK Az iskolai oktatásban 48 olyan intézmény vesz részt, ahol a komi- permják nyelvet anyanyelvként lehet tanulni. Ez 38,1%-a az iskolák összes számának.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Márton Sándor: A Campus-lét online-survey válaszadóinak szocio-kulturális jellemzői „CAMPUS-LÉT” A DEBRECENI EGYETEMEN: CSOPORTOK ÉS CSOPORTKULTÚRÁK Műhelykonferencia.
Tájékoztató 2007/2008-os tanév őszi félév
Projektzáró Konferencia Keszthely, március 18. A Környezetgazdálkodási agrármérnöki, illetve a Természetvédelmi mérnöki alapképzési (BSc) szakok.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Nyugat-magyarországi Egyetem
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
VE Georgikon Kar Keszthely 2005 március 30
Oktatási dékánhelyettesi beszámoló a 2005-ös évről Pannon Egyetem Georgikon Mezőgazdaságtudományi Kar.
Stratégiai dékánhelyettes önértékelése. Közreműködtem karunk oktatás-fejlesztési portfóliójának kialakításában. Feladatom ezen túl: az új szakok akkreditáltatása.
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Kvantitatív módszerek
Híres magyar nők.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
Tájékoztató 2008/2009-es tanév őszi félév
FRANCIA NYELV, IRODALOM ÉS KULTÚRA MESTERKÉPZÉSI SZAK.
szakmérnök hallgatók számára
Bemutatkozik a Georgikon
Mit kell tennünk: - Célok, tények, tervek Rós László
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
A szemcsehatárok tulajdonságainak tudatos módosítása Szabó Péter János BME Anyagtudomány és Technológia Tanszék Anyagvizsgálat a gyakorlatban (AGY 4) 2008.
A szemcsehatárok tulajdonságainak tudatos módosítása
A BME Gazdaság és Társadalomtudomány Karán működő Műszaki Pedagógia Tanszék kommunikációs módszerei Készítette: Pintér Anita.
Kommunikáció az egyetemen
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
A MAB főbb tevékenységei Szántó Tibor Magyar Felsőoktatási Akkreditációs Bizottság Minőségügyi tájékoztató,
7. Házi feladat megoldása
Vélemények az Egészségügyi Szociális Munka mesterképzésről
Hallgatói létszámok. Jelentkezési arányok (2006) n Nappali tagozat: Keret: 40 fő Jelentkező: 164 fő (45) n Levelező tagozat: Keret: Jelentkező:
Tudományos konferencia Nyíregyháza Október

Bontsd fel a zárójeleket, vonj össze, majd helyettesíts be!
Kétciklusú képzés a műszaki felsőoktatásban Jobbágy Ákos Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME.
© 2005 The Gallup Organization T HE G ALLUP O RGANIZATION Országos Kreditmonitoring vizsgálat az oktatók körében - ábrasor
1 A Kreditmonitoring oktatókra vonatkozó eredményei, tanulságai Dóka Ottó NYME, az OKT tagja.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
____________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________ Debreceni.
2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 1 A felsőoktatási marketing folyamatok minőségügyi támogatása Koczor Zoltán - Gáti József –
Ármeghatározás a felsőoktatásban Rappai Gábor október 21.
Lakossági elégedettségmérő kérdőív Hány éve lakosa a településnek? A válaszadók közül a Nyékládházán születettek aránya 30%
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Statisztikai eszközök a multimédiás kurzuselemek hatékonyságának elemzésére T. Nagy Judit
Elektronikus tananyag
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
Sajátos képzési igényű hallgatók számára nyújtott szociális szolgáltatások a Szegedi Tudományegyetemen Horváth Hajnalka SZTE ETSZK IV. évf. Szociális munka.
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
Kvantitatív módszerek
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
A KÜLFÖLDI HALLGATÓK INTÉZMÉNYVÁLASZTÁSI SZEMPONTJAI TÁMOP C-12/1/KONV Losoncz Annamária Szegedi Tudományegyetem Nemzetközi Igazgatóság.
Köszöntjük a Mezőgazdaság- és Környezettudományi Kar nevében!
Vezetői Információs Rendszer
Előadás másolata:

Hallgatói elégedettség mérésének előzetes eredményei Polgár J. Péter – Kovács Ernő

247 hallgató, ebből 211 nappali és 36 levelező tagozatos. Ez hallgatóink 20 %-a. Agrármenedzser Agrármérnöki Szak Gazd. agrármérnök Gazdasági iny. levelező Informatikai stat. Agrárkémikus am. Kertészmérnök Környezetmérnök Növényorvosi Vendéglátó és Szálloda

Férfi Nő

Mennyire elismert a majdan itt megszerzett oklevele? 2,98 Összhangban van-e befektetett energiá- ja és az oklevél elismertsége? 2,68

Visszajönne-e ide második diplomát szerezni? 2,86 Megfelelő-e az intézményi légkör? 2,96

Egyetért-e azzal, hogy az intézményről a kívülállókban kialakult imázs kiváló? 2,76 Milyennek tartja az oktatás minőségét? 3,34

Milyennek tartja a számonkérés színvonalát? 3,27 … gyakorlati oktatás 3,0 … nyelvoktatás 2,05

Milyennek tartja az oktatók felkészültségét? 3,38 Milyennek tartja az oktatás naprakész- ségét? 3,48

Milyennek tartja az oktatók partnerségét a hallgatók felé? 3,48 Milyennek tartja az oktatók emberi kvalitásait? 3,45

Milyennek tartja az OACS munkáját? 3,17 Milyennek tartja a kari ügyintézés színvonalát? 3,04

Milyennek tartja a NEPTUN működését? 2,36 Milyennek tartja a Dékáni Hivatal ügyintézését? 3,19

Milyennek tartja a szakkal kapcsolatos ügyintézést? 3,01 Milyennek tartja az szakfelelős tanár munkáját? 3,04

Hallgatóink saját bevallása szerint óráinkat 78%-os szinten látogatják, 21%-ban függ távolmaradásuk az oktató személyétől 58%-os szinten ítélik nehéznek elvégzendő/választott szakjukat.