2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Advertisements

VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2006.
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Az országos mérések megújult rendszere
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
„Utca helyett iskola” A Vajda Péter Ének-zene Testnevelés Tagozatos Általános Iskola bűnmegelőzési modellprogramjáról.
Gönczy Pál Általános Iskola
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények
Tanulmányi eredmények Bornemisza Péter Gimnázium
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
A tételek eljuttatása az iskolákba
TIMSS 2007.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
Hyperuricaemia és hypertonia Hypertonia Központ Óbuda, Budapest
Magyar Bioetikai Társaság 16. Nemzetközi Konferenciája Az erkölcsi nevelés jelentősége és helye az oktatásban ______________________________________________.
Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________.
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
VÁR A VAJDA – 2010/2011 ________________________________________________ Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola 1089 Budapest, Vajda Péter utca.
Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola
szakmérnök hallgatók számára
A évi demográfiai adatok értékelése
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Középpontban a fejlődés
FELVÉTELI 2008 Berzsenyi Dániel Gimnázium ISKOLÁNKRÓL …  2008-ban ünnepeljük iskolánk alapításának 150. évfordulóját  ‘Minőségi nevelési-oktatási.
Tanulói lemorzsolódás 2009/2010. tanév. A 2008/2009. tanévben tanulóink közül 42 fő bukott meg (tavaly 45). Közülük 2 tanuló bukott 3 vagy több tárgyból,
1 Érettségi tájékoztató 2008 Érettségi tájékoztató február 8.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
LEÍRÓ STATISZTIKA GYAKORLAT
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Szeretettel köszöntünk a Pesterzsébeti
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
EREDMÉNYEK TANULMÁNYI. Tanulmányi eredmények 2012 kompetenciamérés érettségi tanulmányi átlagok egyetemi továbbtanulás országos versenyeredmények.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Alsó tagozat Demény Gabriella igh
Mire jó a FIT elemző szoftver?
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Statisztikai alapfogalmak
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
Érettségi eredmények május-június. Az utóbbi évek érettségi eredményei TanévÉrettségi átlag (RFG- AGK) Országos érettségi átlag Kitűnők száma (RFG-
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Érettségi eredmények május-június.
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
Az országos mérések megújult rendszere
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Országos Kompetencia Mérés 2011
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla, ha nem beszélünk róla.” (Oscar Wilde)

Eredmények ORSZÁGOSKERÜLETIVAJDA 6. Matematika Szövegértés Matematika Szövegértés Átlageredmények

Tendenciák az országos átlag százalékában: 6. SZÉ6. MAT.8. SZÉ8. MAT ,295, ,7107,099,8103, ,8111,4104,3111, ,497,7101,0106, ,4101,8101,1109, szövegértés: 1,03; matematika: 0, szövegértés: 0,91; matematika: 0,98

6. évfolyam: BTM: 22 % SNI: 4% HHH: 20% 8. évfolyam: BTM: 19% SNI: 2% HHH:9% A vizsgált populáció:

2010. évi hatodikos mérés matematika (tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása)

2010. évi hatodikos mérés szövegértés (tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása)

2010. évi nyolcadikos mérés matematika (tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása)

2010. évi hatodikos mérés szövegértés (tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása)

LétszámGimnáziumSzakközépiskolaSzakiskola Deák Diák Általános Iskola49%44% 7% Lakatos Menyhért ÁMK 27%073% Losonci Téri Általános Iskola 12%58%24% Németh László Általános Iskola7%43%50% Práter Általános Iskola3%53% 43% Molnár Ferenc Általános Iskola11%66%23% JEGYMKI % Vajda Péter Általános Iskola39%57%4% Középiskolai felvételi eredmények

Megállapítások, következtetések: - osztályok közötti különbség nem jelentős - országos átlaghoz képesti szórás % között évi nyolcadikos eredmény meghaladja a 6 osztályos gimnáziumok átlagát! - két éves távlatban az eredmények korrelálnak (elszívó hatás nem jelentős) - középmezőny erős, leszakadók kevesen vannak, vagy nincsenek - a kompetenciaalapú felvételi vizsgákon a tanulók jól teljesítenek évi nyolcadikos mérés a évi hatodikos mérés tükrében várhatóan kissé gyengébb lesz az ideinél

„Az életben nem az jelenti a tragédiát, ha nem éred el a célokat, hanem, ha nincsenek céljaid.” (Benjamin Elijah Mays) KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! Szontagh Pál igazgató Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola 1089 Budapest, Vajda Péter utca