TAMOP-4.1.2-08/2/A/KMR-2009- 0048 INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Teljes feszültségválasz módszere Animáció indítása.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kompetitív kizárás vagy együttélés?
Advertisements

Ellenállás mérés Rezonancia módszer Híd módszer
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Kvázistacioner ívkarakterisztika Animáció indítása.
Melyik a megfelelő hibahely kereső módszer?
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Megszakítók szintetikus próbái Animáció indítása.
Szimmetrikus 3f mennyiségek ábrázolása hatékonyan
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Analitika gyakorlat 12. évfolyam
Vigh György: Webes alkalmazások akadálymentesítése Kaposvár, oldal.
Kondenzátor.
ESD © Farkas György.
Hogyan működik az elektronikus nyelv
Testek feltöltődéséből származó gyakorlati problémák
Áramlástan Áramlástani gépek
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
TÁMOP /2/A/KMR Digitális tananyagfejlesztés a gyógypedagógus képzés BA és MA szintjén Projektmenedzser: Dr. Stefanik Krisztina Szakmai.
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon A közoktatási intézményekkel való kapcsolatépítés a TÁMOP pályázatban és azon.
Együttműködés a szakmai gyakorlatban Salát Magdolna osztályvezető ELTE PK OTF Tanárképzési Osztály Az ELTE TAMOP /2/B/KMR :Pedagógusképzés.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
Kérdések a Regionális Szolgáltató és Kutatóközpont létesítése kapcsán Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje:
Dr. Dombi József.  Folytonos adatok Korreláció  Diszkrét adatok ?
Elektrotechnika 2. előadás Dr. Hodossy László 2006.
Szakaszfelező merőleges
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Üresen járó transzformátor bekapcsolása Animáció indítása.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Üregkisülés kialakulása Animáció indítása.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ 3f tekercsrendszer táplálás- változásainak hatása Animáció indítása.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Kontaktor légrés-ellenerő diagram magyarázata Animáció indítása.
Esemény- és állapotvezérelt védelmi működés
A program az Informatika - Számítástechnika Tanárok Egyesülete TÁMOP / , a Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó.
A gazdasági várakozások, mint kaotikus attraktorok a jövő eseményeiben? Vagy egy újabb buborékhatás előidézői?
Egyszerű emelők.
MICHAELIS-MENTEN KINETIKA KEZDETI REAKCIÓSEBESSÉG
Egyszerű emelők.
Kérdések és válaszok a FIR-ben EKOP-1.A.1-08/C avagy „Hogyan használjuk az EduLine-t? EKOP-1.A.1-08/C
ERŐHATÁS Machács Máté Az erőhatás a testeknek a forgását is megváltoztathatja, vagyis az erőnek forgató hatása is lehet. Az erő jele: F forgástengely A.
Az elektromos feszültség mérése. A voltmérő
Nagyfeszültség mérése
EMC - Elektromágneses összeférhetőség
Fogyasztók az áramkörben
Kégli Ferenc Helyismereti fejlesztések a TÁMOP keretében.
A méréshatárok kiterjesztése Méréshatár váltás
HIBASZÁMÍTÁS Példa: DC árammérés PCB áramkörben
STABILIZÁLT DC TÁPEGYSÉG
A MÉRÉSI HIBA TERJEDÉSE
Megvalósítók: Eötvös Loránd Tudományegyetem (főkedvezményezett) MTA Közgazdaságtudományi Intézet (kedvezményezett) Balassi Kiadó (kedvezményezett) Projekt.
Áramlástan Áramlástani gépek
Oskar Bätschmann ÚTMUTATÁS AZ INTERPRETÁCIÓHOZ: MŰVÉSZETTÖRTÉNETI HERMENEUTIKA prezentációs anyag Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe TÁMOP /2/A/KMR
Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe
Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe
Propedeutika WOLFGANG KEMP Műalkotás és néző: a befogadásesztétikai megközelítés prezentációs anyag TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika.
NORBERT SCHNEIDER Művészet és társadalom prezentációs anyag Propedeutika TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
HORST BREDEKAMP Képi médiumok prezentációs anyag Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
HERMANN BAUER Forma, stílus, struktúra prezentációs anyag Propedeutika TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
HERTZ HALLWASCHS Ibolyántúli sugárzás hatasára egy Zn lemez negativ elektrokomos töltéssel rendelkező, késöbb elektronok nak elnevezett.
Példa kettő-három fa felépítésére - törlés művelet Készítette : Krizsai Petra
VIVEM111 Váltakozó áramú rendszerek III
TÁMOP /1-2F Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam Keresések, regisztrációk Szepessy István 2009.
Az idő mérése.
A POLISZOK KIALAKULÁSA
Elektromos alapjelenségek, áramerősség, feszültség (Összefoglalás)
Akusztikus emissziós mérések fárasztásos anyagvizsgálat közben
Spárta államszervezete
Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam
Előadás másolata:

TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Teljes feszültségválasz módszere Animáció indítása

Elvi mérési elrendezés U K1 K2 U Elektrosztatikus (nagy belső ellenállású) voltmérő I I

Feltöltés, árammérés U K1 K2 U Elektrosztatikus (nagy belső ellenállású) voltmérő I I

Tápforrás kikapcsolása, Kisülési feszültség mérése U K1 K2 U Elektrosztatikus (nagy belső ellenállású) voltmérő I I

τ g =R g ∙C g

Rövidre zárás (1-2 sec), rövidzárási áram mérése U K1 K2 U Elektrosztatikus (nagy belső ellenállású) voltmérő I I

Rövidzár feloldása, Visszatérő feszültségmérése U K1 K2 U Elektrosztatikus (nagy belső ellenállású) voltmérő I I

A VISSZTÉRŐ FESZÜLTSÉG τ r =R p ∙C g