HASH-elés Eredmények. Eredmények (997 rés esetén) Max. ütközés 16, 17 ütközés Lineáris szórás Négyzetes szórás 1. 26 2193 188,7815 115,20 2.30 248 3 066,0615.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás

Advertisements

„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Készítette: Boros Erzsi
Dixon Próbadb.Valószínűségi szint (p%) n10%5%1%7.3?4321 7? ,890,940,99pH7,07,27,3 4 0,68 0,770,89n=4 r 10 = (7,3-7,3)/(7,3-7,0) = 0 r 10 =(x 1 -x.
Folie 1 C-QUADRAT ARTS Best Momentum >> Értékfejlödés 1 éven keresztül Termékinformáció >> C-QUADRAT ARTS Best Momentum Összhozam Maximális veszteség Best.
Az időjárás és éghajlat
Szociális ellátórendszerek a számok tükrében
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
A TAO támogatási rendszer Magyar Labdarúgás Fóruma
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
ISKOLÁK Az iskolai oktatásban 48 olyan intézmény vesz részt, ahol a komi- permják nyelvet anyanyelvként lehet tanulni. Ez 38,1%-a az iskolák összes számának.
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Országjáró Cipőcskék vándorbogár. Bal lábas cipőcske Jobb lábas Cipőcske Lépés 00 Most megtett út 00 Összes megtett út 00.
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
Nyílt címzéses Hashelés Nyílt címzéssel, h(k)=k mod(11) hash-függvénnyel hash-eljük a következő sorozatot: 18,28,36,17,62,48,50 Rajzoljuk le a keletkezett.
Az APEH-hoz benyújtott bevallások adatai alapján
A tételek eljuttatása az iskolákba
TÁMOP B program Képzési kompetenciaprofilok bemutatása
Európa népessége (egyéb elemek). A., Népsűrűség I. Meghatározó tényezők 1. természeti környezet a., domborzat b., éghajlat 2. gazdasági tényezők II.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Védőgázas hegesztések
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Pázmány - híres perek Pázmány híres perek.
Kutyafajták Retrieverek Készítette: Bak Barna József
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
Az építőipar fejlődése és válsága Dél-Dunántúlon.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
100-as szög méreteinek gyakorisága (n = 100) db mm.
DIT-ÚMVP III-IV. tengelyét érintő programmódosítási javaslatok
Közel-Kelet és Észak-Afrika. Iszlám fundamentalizmus XIX. Század eleje – szembesülés az elmaradottsággal. Két lehetőség a kitörésre: a/
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém
szakmérnök hallgatók számára
A nyelvi identitás alakulása egynyelvű svéd és kétnyelvű finnországi családokban.
A évi demográfiai adatok értékelése
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
A szemcsehatárok tulajdonságainak tudatos módosítása Szabó Péter János BME Anyagtudomány és Technológia Tanszék Anyagvizsgálat a gyakorlatban (AGY 4) 2008.
A szemcsehatárok tulajdonságainak tudatos módosítása
VII. Nevelésügyi Kongresszus 7. Szekció Intézményfenntartás, irányítás és finanszírozás Ifi István ügyosztályvezető, Budapest Főváros Főpolgármesteri.
Érettségi jelentkezések és eredmények május-június május-június Berzsenyi Dániel Gimnázium Budapest.
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
var q = ( from c in dc.Customers where c.City == "London" where c.City == "London" select c).Including( c => c.Orders ); select c).Including(
Standardizálás Példák.
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
Gazdaságstatisztika LEÍRÓ STATISZTIKA II. 3. előadás
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Összefoglalás 2.. Összefoglalás - 1. feladat (a ; b) = 23·33·7 a szám = 2x·33·72·115 b szám = 24·3y·5·7z x = ? y = ? z = ? Mennyi az x, y és z értéke?
Kutatási eredmények és fehér foltok a migránsok munkaerő-piaci beilleszkedésének kutatásában Kováts András MTAKI.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ 2005/2006.tanév I. félév Csíkvárné Takács Anikó Módszertani Központ vezetője.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
gyakorlat Párolgásszámítás Meyer eljárásával
Ágazati GDP előrejelző modell Foglalkoztatási és makro előrejelzés Vincze János Szirák, november 10.
Kábítószerek és gyógyszerek szerepe a közlekedésben Varga Tibor-Keller Éva SZTE Igazságügyi Orvostani Intézet SE Igazságügyi és Biztosítás Orvostani Intézet.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Érettségi eredmények május-június. Az utóbbi évek érettségi eredményei TanévÉrettségi átlag (RFG- AGK) Országos érettségi átlag Kitűnők száma (RFG-
Érettségi eredmények Vizsgázók száma: 114 fő Rendes vizsga: 82 fő Előrehozott vizsga: 32 fő (30+2) Összes értékelt tantárgyi vizsga: 495 Összes.
Baróczi Lóránt BSc gépészmérnök jelölt GÖRDÜLŐCSAPÁGYAK REMANENS ÉLETTARTAMÁNAK VIZSGÁLATA Tervezésvezető: Dr. Szilágyi Attila egyetemi docens Konzulens:
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
Minden nap egy (újabb) ajándék. Mit tennél? - 24 óra alatt - Mit bánnál a legjobban hogy nem tettél meg? - Lenne még időd rá?
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
Kiugró adatok szűrése Dixon Próba db. Valószínűségi szint (p%) n 10%
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A félévi tanulmányi munka bemutatása 2014/2015. Összeállította: Kovács Tibor.
Előadás másolata:

HASH-elés Eredmények

Eredmények (997 rés esetén) Max. ütközés 16, 17 ütközés Lineáris szórás Négyzetes szórás , , , , , , , , , ,2

Eredmények ( rés esetén) Max. ütközés Üres rések Lineáris szórás Négyzetes szórás , , , , , , , , ,16 880,55

Eredmények ( rés esetén) Max. ütközés Üres rések Lineáris szórás Négyzetes szórás , , , , , , , , , ,69