Az informatika, mint szakma fejlődik Egyre több dologra és több helyen használjuk Nagyobbak és komplexebbek a rendszereink Rugalmasan kell reagálnunk a változó igényekre Iparági szabványok terjedése Ma már a különböző gyártók megoldásai is együttműködhetnek Az informatika szerepe folyamatosan felértékelődik Fokozottabban garantálnunk kell a hibátlan működést Szükségünk van egy egységes eszközkészletre ehhez!
A vállalatok és a szakemberek is fejlődnek Szükségük van hatékonyabb eszközökre, megoldásokra, módszertanokra Szoftverek, módszertanok – pl. System Center, MOF Szükségük van tudásra, gyakorlatra TechNet, oktatások, olvasás, idő Szükségük van segítségre a tervezéshez, továbbfejlesztéshez IO – Infrastruktúra-optimalizáció
Minden vállalat eltérő A vállalat mérete Az informatika szerepe, jelentősége Az informatikai fejlettség A konkrét igény az informatikával szemben Hihetetlenül sok eszköz áll rendelkezésünkre Mi alapján választjuk ki a megfelelőket? Mi alapján határozzuk meg a bevezetés sorrendjét? Hogyan indokoljuk döntéseinket a vezetőség és kollégáink felé?
Felmérés Jelenlegi állapot Kitűzött célok TervKivitelezés
Identity & Access Management Desktop, Devices & Server Management Security & Networking Data Protection and Recovery Security Process ITIL/COBIT – based Management Process Governance Automated Patch management Software Image based deployment MOF Optimizing Quadrant MOF Team Model SLM & SLA Reviews Implement ITIL + MOF Data Protection Manager NAS/SAN Solutions Develop Security Policies Implement Group Policy through AD Implement XPSP2 as default OS MOM 2005 for managing servers Deploy a VPN solution
A rendszermenedzsment eszközkészletéről Szoftverek, technológiák Módszertanok Bevált gyakorlatok, ajánlások A jövő
9:45-10:30A rendszermenedzsment aktuális kérdései 10:50-11:10Kávészünet 11:10-11:30A System Center termékcsalád és a DSI áttekintése 11:30-12:20System Center Operations Manager :20-12:30Az Intel vPro technológiája 12:30-13:20Ebédszünet
13:20-14:35System Center Essentials :35-14:55Kávészünet 14:55-15:20System Center Configuration Manager :20-15:40Microsoft Operation Framework – a szolgáltatásorientált üzemeltetés alapjai 15:40-16:15Orákulum – mi lesz egy év múlva a System Centerrel? 16:15-16:20Sorsolás
Szakmai támogatás webes fórumon, RSS- támogatással Ha valakinek System Centerrel vagy más Microsoft szoftverrel kapcsolatban kérdése van, itt választ kap MVP-ktől, Microsoftosoktól Május 1 - átállunk a fórumra a jelenlegi TechNetKlub.hu listákról is
Az értékelőlap leadásáért adjuk Rengeteg anyagot tettünk rá: A mai előadások prezentációi System Center dokumentumok, help, sdk System Center Capacity Planner 2006 SP beta System Center Operations Manager 2007 trial System Center Essentials 2007 RC1 WSUS 3.0 RC Infrastruktúra Optimalizáció (IO) dokumentumok Microsoft Management Summit 2007, TechEd: ITForum 2006 prezentációk TechNet Magazinok Virtual PC 2007, Virtual Server 2005 R2 Windows PowerShell és rengeteg példa, dokumentáció, sdk Forefront laborgyakorlatok Továbbá azok a segédeszközök, amikről ma beszélünk Stb…
Üzleti intelligencia megoldások Office 2007 és SQL Server 2005 alapokon Kőnig Tibor, Kószó Károly, Havas Levente, Kovács Zoltán, Kővári Attila május 16. „Longhorn” Server bemutató Gál Tamás, Harmath Zoltán, Ország Tamás június 6. A kapcsolódó TechNet Magazin május közepén érkezik