A Z ELA LCMS BEMUTATÁSA, KURZUS SZERVEZŐI LEHETŐSÉGEI, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A T ÉRINFORMATIKÁRA.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hogyan értékeljünk Moodle-ban? Papp Gyula CONSEDU BT. MoodleMoot 2012 – Gödöllő.
Advertisements

Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
Hülber László SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola
Virtuális oktatási környezet kialakítása
2014. június 28. Hálózati tanulás Hálózatok Internet Web 2.0.
Tanyanyagtárházak lépjünk túl egy LMS korlátain Networkshop 2010 Debrecen, április Vágvölgyi Csaba
A szolgáltatásai Gödöny Péter ELTE IK Pataky István Inf. Szki.
Egy kisvállakozás dinamikus weboldalának fejlesztése: tervezés, problémák, megoldások Szilágyi Gábor.
Blog, Fórum, Chat, . Blog Blog vagy veblog (ang. web log) tulajdonképpen egy napló, azaz időben rendezett, felhasználó által begépelt szöveg sorozat.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Internet a tudás szolgálatában - Eger Moodle egy szabad forráskódú e-Learning keretrendszer Papp Gyula
E-LEARNING ÁLTAL TÁMOGATOTT KÖNYVTÁRI MUNKAFOLYAMATOK
A portál zártkörű, online, virtuális intranet hálózata A Google segítségével, a drseres.com domain keretein belül létrehoztunk egy online virtuális intranet.
Miről lesz szó?  Office Add-in for Moodle  Microsoft Live Service Plugin for Moodle  Moodle SharePoint integráció.
mLearning megoldások Moodle környezetben
Az IKT kompetenciaterület specialitásai
Nagy Belterület Menedzser Szoftver TDK vagy Szakdolgozat Téma Készítette: Kusper Gábor Minden jog fenntartva!
A központi EIPEN portál bemutatása Készítette: Polgár Tibor.
Statikus vs. dinamikus weblapok
Egy ISA szerver naplója Sárosi György Terméktámogatási Tanácsadó Microsoft Magyarország.
SharePoint Adminisztráció
Google earth és a térinformatika kapcsolata
Info-kommunikációs Technológia Nedeczky Veronika Sulinet
Megújul a Sulinet Könczöl Tamás osztályvezető
TransitView TransitView Fejlesztői csoport: Lévai János, Fejér Róbert, Sulyok Csaba, Sztankovics Ágnes Vezető tanár: Simon Károly.
TransitView TransitView Fejlesztői csoport: Lévai János, Fejér Róbert, Sulyok Csaba, Sztankovics Ágnes Vezető tanár: Simon Károly.
Felhasználók azonosítása és jogosultságai, személyre szabás Borsi Katalin és Fóti Marcell NetAcademia Oktatóközpont.
Operációs rendszer.
LEKTOR/Lexelerator workshop – március 4. A LEKTOR projekt és a Lexelerator platform szolgáltatásainak és eszközeinek ismertetése.
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál © Dr. SERES TechConsult 2008.
Az E-TANÁR portál.
a Moodle autentikációjához a PTE FEEK-en
mLearning - A Moodle használata mobil eszközökön
A Mahara 1.4 újdonságai és a Mahara.hu portál
Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar A moodle nyújtotta lehetőségek a számított feladatok témakörében Készítette: Pálinkás Yvette.
A Szilárdtest Fizika Tanszék Virtuális Oktatási Környezete A XXI. század diplomája Elektronikus távoktatás.
Korpásné Szűcs Melinda web-referens DEENK Korpásné Szűcs Melinda web-referens DEENK.
Győr, dr. Nagy Tamás, Nyitrai Erzsébet
Előadóról Név: Zumpf Tamás
Készítette: Pethő Balázs 1 Oktatási keretrendszerek A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta.
Konzorcium a Közép-Dunántúli Régiók Felnőttképzési Fejlesztéséért Informatikai rendszer bemutatása.
Számítógép-kezelői tanfolyam VFMK
Térinformatika a mindennapok online médiájában Pohly Ferenc T-Online Magyarország.
WEB 2.0. Amiről szó lesz… Web átalakulóban, a WEB 2.0 –Újszerű weboldalak… –Első a tartalom! –A felhasználók hatalomátvétele?! –A Web mint platform –
Az e-learning rendszer és szereplői
LKG-Moodle A LKG ToP ( T áv O ktatási P ortál) működéséről avagy bevezetés a MOODLE e-oktatási rendszer használatába Bánhegyesi Zoltán.
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
Aktualitások a Neptun webes felületeken
Kutyaház Egyesület Debrecen A választott téma. Felhasznált technológiák HTML5 HTML5 CSS3 CSS3 PHP5 PHP5 MySQL MySQL jQuery jQuery.
APRÓSÁG Specifikus apróhirdetési oldal
#hunmoot2014 Csicseregjünk ;-).
Könyvtári honlapok megújítása Miért és hogyan? Vida Andrea Egyetemi Könyvtár Szeged.
Az EtherCore weboldal Jószai Zoltán 1. Az oldal célja Kedvcsináló a fejlesztés alatt lévő játékhoz 2.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
Máthé Elek Miért jó a nyelvtanároknak? Company Success tréning Budapest, 2007 július 10. mert van net, Web 2.0 és Hot Potatoes.
Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24.
1 A Twitter és a Facebook API Szolgáltatások és Alkalmazások Ujvárosi Szabolcs 2010.
ILIAS ILIAS OpenSource e-Learning keretrendszer Előadó: Baranyi Tamás IRM Oktatási Főigazgatóság
Turisztikai informatikai alkalmazások BA Turizmus- vendéglátás – Gödöllő Összeállította: Pető István TARTALOMKEZELŐ RENDSZEREK.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
ELearning az oktatásban készítette: Melega Kálmán iskola: honlap: eLearning:bubo.pataky.hu.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
Webáruház rendszerek Reisz Péter G-3S
Fogalomtár bevezetése a Magyar Telekomnál
DRUPAL Előadja: Nagy Nikoletta :05.
Tarcsi Ádám, egyetemi tanársegéd ELTE Informatikai Kar

Előadás másolata:

A Z ELA LCMS BEMUTATÁSA, KURZUS SZERVEZŐI LEHETŐSÉGEI, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A T ÉRINFORMATIKÁRA

M OODLE LMS (Learning Management System) Nyílt forráskód PHP + MySQL Heti frissítések

M OODLE FEATURES TémázhatóságTémázhatóság (Themes) (portál, kategória, kurzus, profil) Hitelesítés (Authentication) (ön regisztráció, kézi fiókok, LDAP szerver, Moodle Net) Modulok & bővítmények Naptár Blog Osztályozó napló Tevékenységek naplózása, riportozás

M OODLE S ECURITY Felhasználói csoportok (Admins, Course creators, Teachers, Non editing teachers, Students, Guest) Jogosultsági szintek Több mint150 jogosultság fajta Portál Kurzus kategória Alkategória Kurzus Tevékenység

K URZUSÉPÍTÉS Szöveges és weboldalak Fájlok és URL-ek Címkék Fórum Wiki Adatbázis Teszt Feladat Fogalomtár Stb. ForrásokTevékenységek Filterek

F ÓRUM - TEVÉKENYSÉG Egyszeri, egyszerű megbeszélés (1 téma) Mindenki egy témát indíthat Általános Kérdés-felelet (azonos esély az első üzenetnél) Mellékletek Értékelés (akár időtartományra leszűkítve) Hozzászólások számának korlátozása, blokkolás Feliratkozás TípusokLehetőségek

W IKI - TEVÉKENYSÉG Tanár Csak a tanár szerkesztheti Csoport Közösen szerkeszthetik Tanuló Minden tanuló saját wikit szerkeszt Típusok

A DATBÁZIS - TEVÉKENYSÉG Tetszőleges adattípusok Sablonok Kereshetőség Értékelés Korlátozások Időtartományra korlátozás Előírt tételek Megtekintéshez szükséges tételek Bejegyzések maximális száma Jóváhagyás Megjegyzések SzerkezetLehetőségek

T ESZT - TEVÉKENYSÉG Kérdésadatbázis Kérdéstípusok Feleletválasztó Párosító Sorba rendező Nyílt, rövid és hosszú szöveg Stb. Megoszthatóság Időkorlát Próbálkozások száma, sűrűsége, beszámított eredmény Véletlen kérdések, véletlen sorrend Visszajelzések Értékelés SzerkezetLehetőségek

F ELADAT - TEVÉKENYSÉG Korlátok Időben Méretben Állományok számában Megjegyzések Értékelés Lehetőségek

F OGALOMTÁR - TEVÉKENYSÉG Fő fogalomtár Kurzusonként egy lehet Csak a tanár szerkesztheti Átemelhet fogalmakat a másodlagosokból Másodlagos fogalomtár Automatikus kapcsolás Jóváhagyás Értékelés Véletlen fogalom blokk Mellékletek TípusokLehetőségek

M OODLE ÉS TÉRINFORMATIKA ? Moodle + Térkép Web + Térkép Web 2.0 Maps mashup A mashup (vagy mash-up ) kb. az, amikor több létező szolgáltatást úgy építenek össze, hogy nem adnak hozzá az összeépítésen túl értéket. (Wikipedia)

N APLÓZÁS – IP – F ÖLDRAJZI HELY Napló állományTérkép

N APLÓZÁS – G OOGLE A NALITYCS

O NLINE FELHASZNÁLÓK

M AP - TEVÉKENYSÉG Tanulók településének feltüntetése Egyéni helyek megjelölése Név Cím Leírás Beágyazott térképLehetőségek

E GYÉNI TÉRKÉPEK BEÁGYAZÁSA PéldaHasználat Beágyazás Saját tértkép szerkesztése Alakzatok, feliratok, méret, pozíció, stb. Start

Köszönöm a figyelmet! ?