IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Lineáris egyenletrendszerek megoldása Gauss elimináció, Cramer-szabály Dr. Kovács Sándor DE GVK Gazdaságelemzési és Statiszikai Tanszék.
Advertisements

Irracionális egyenletek
A DERÉKSZÖGŰ HÁROMSZÖG
A szakemberek számára szervezett modell szemináriumok tapasztalatai I.
Műveletek logaritmussal
Euklidészi gyűrűk Definíció.
Operációkutatás szeptember 18 –október 2.
Halmazok, halmazműveletek
Kémiai alapozó labor a 13. H osztály részére 2011/2012
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Sub-VI és grafikonok 1 Makan Gergely, Mingesz Róbert, Nagy Tamás v
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat levelező 2. Óra Október 27. Kincses Zoltán, Mellár János v
A KISCSOPORT. Megközelítések: Cooley: primerszekunder ( az empirikus valóságban(társadalmi munkamegosztás létező, konkrét alakzat)következménye) Simmel:
EGYENLETEK, EGYENLŐTLENSÉGEK, SZÖVEGES FELEDATOK
Turbo pascal feladatok 2
Kémiai reakciótipusok
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
Másodfokú egyenletek.
Lineáris programozás Modellalkotás Grafikus megoldás Feladattípusok
Operátorok a Quantummechanikában
A TERMÉSZETTUDOMÁNYOK ALAPJAI 1. Matematika
Lineáris programozás Definíció: Olyan matematikai programozási feladatot nevezünk lineáris programozási feladatnak, amelyekben az L halmazt meghatározó.
Exponenciális egyenletek
Lineáris egyenletrendszer megoldása MS Excel Solver segítségével
Demográfiai, iskolázási folyamatok és munkaerő-kínálat,
Másodfokú egyenletek.
Kört érintő egyenesének egyenlete
1. feladat Makó és Veszprém között a távolság 270 km. Reggel 8-kor elindult egy vonat Makóról 60 km/h sebességgel. 9-kor Veszprémből indult egy gyorsvonat.
1. feladat Egy egyiptomi pira-mis (négyzet alapú egyenes gúla) oldal-éle az alaplappal 60o-os szöget zár be. Mekkora a pira-mis oldallapjának és alaplapjának.
Ábrahám Gábor Radnóti Miklós Kísérleti Gimnázium Szeged
Műszaki Fizikai és Anyagtudományi Kutatóintézet ● Magyar Tudományos Akadémia MFA Nyári Iskola ● Csillebérc (Bp) június 27.- július 1. ● „Tanuljunk.
Halmazok. Legyen A={a; a=4k 2 -2k+1; kЄ N} – Legyen B={b; b=(8m 3 +1)/(4m 2 -2m+1), m ЄN} – Adja meg az A halmaz elemeit k=1,3,5,7-re, a B halmaz elemeit.
Határozatlan integrál
Emelt szintű matematika érettségi
Hábel József Áprily Általános Iskola, Visegrád
A folytonosság Digitális tananyag.
Kortárs segítővé válás a BME ElmeMater tehetségpontjában Horváth Dániel, Lángné Lázi Márta, Szilágyi Brigitta.
Julius Robert Mayer Készítette: Nagy Fanni.
1 Mivel foglalkoz(t)unk a laborokon? 1.hét: Word dokumentumok 1.hét: Word dokumentumok tagolása, tartalomjegyzék, ábrák számozása, hivatkozások, egyenlet-szerkesztő.
Adalékok egy véges összegzési feladathoz
M ATEMATIKA VERSENYEK. P EST M EGYEI M ATEMATIKA VERSENY.
Egyenlet, egyenlőtlenség, azonosság, azonos egyenlőtlenség
Gondolatok egy összegzési feladat kapcsán
Cím elrendezés Alcím.
VIDÉKBIZTONSÁG Dr. Szilágyi Tivadar GTK3196BAN
Egyenletek, egyenlőtlenségek Érettségi feladatok
Oxford július 4 – július 15. Creative teaching and methodology
Lineáris egyenletrendszerek megoldása Gauss elimináció, Cramer-szabály Dr. Kovács Sándor DE GVK Gazdaságelemzési és Statiszikai Tanszék.
Egyenletek.
Tanulásszervezés By the PINK csoport.
Cím elrendezés alcím.
Lineáris egyenletrendszerek
41.Felvidéki Magyar Matematikaverseny 2017, Szenc
A Pest Megyei Könyvtár rövid hírei
Algebrai kifejezések, egyenletek
Cím elrendezés Alcím.
Egyenletek, egyenlőtlenségek Érettségi feladatok
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Csobaji Általános Iskola ESEMÉNYEI.
Egyenletek, egyenlőtlenségek Érettségi feladatok
3. osztályban.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Egyenletek, egyenlőtlenségek Érettségi feladatok
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés alcím.
Cím Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Előadás másolata:

IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE Egyenletek és egyenlőtlenségek megoldása a Z halmazban. Egyenletekkel megoldható feladatok VI.B osztály 2. csoport

1. Az egyenlet megoldása: 4(x-3)=3(x+5) 4x-12=3x+15 4x-3x=15+12 X=27 M={27}

2. Az egyenlőtlenség megoldása |x-5|<0 a) +(x-5)<0 b) -(x-5)<0 x-5<0 -x+5<0 x<0+5 -x<0-5 X<5 -x<-5 |:(-1) x>5 M={5}

3. A mértan elemeket tartalmazó feladat megoldása x 3x A C B O Határozzátok meg az x értékét valamint az AOC és BOC szögek mértékét, tudva, hogy az A,O,B pontok kollineárisak. x+3x=180 ° 4x=180 ° |:(+4) X=45 ° m(AOC<)=45 ° m(BOC<)=45 °٠3=135 °

X-szel jelöljük a korong tömegét. x+x+2x+4x+8x=112 16x=112 |:16 x=7 4. Oldjátok meg az alábbi feladatot: Az alábbi ábra egy egyensúlyban levő mérleget ábrázol. A felfüggesztett testek együttes tömege 112g. Mekkora a körlap tömege? X-szel jelöljük a korong tömegét. x+x+2x+4x+8x=112 16x=112 |:16 x=7 F: A körlap tömege 7g.