L ÁTHATÓSÁG MEGHATÁROZÁSA tavaszi félév
C SAPATTAGOK (M EGMARADT ) Kalmár László Földi Antal Réperger Péter Kovács Ede
F ELADAT OpenGl-ben 3D-s objektumok látható felszíneinek meghatározása. Algoritmusok: Z-Buffer-algoritmus Warnock-algoritmus Festő algoritmus
MI TÖRTÉNT ? Teszt környezet megírása Algoritmusok egymással való összehasonlítása Zbuffer,Festő,Beépített Z buffer FPS mérése 2. glControl nem frissül automatikusan Objektumok futásidőben való beolvasása 5 előre megvalósított modell hárömszögek, négyzetek, kocka Z-buffer algoritmus Forgatásnál a háromszögek torzulnak Festő algoritmus Minden feltétel megvalósítva
P ONTOK Kalmár László – 40% Földi Antal – 60%
A PROGRAM
M ENÜ
Ö SSZEHASONLÍTÁS
K ÖSZÖNÖM A FIGYELMET !