TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A 2013. évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: 2013. május 29.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kompetenciamérés eredményei 2012/2013. tanév. LétszámadatokFő 6. ÉVFOLYAMON TANULÓK201 SNI-s tanulók10 Jelentésben szereplő tanulók 187 Tanulói kérdőívet.
Advertisements

Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2011 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Pályaválasztás 2014/15.
Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Az országos mérések megújult rendszere
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Gönczy Pál Általános Iskola
Érettségi eredmények 2011/2012. tanév május-június.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Tanulmányi eredmények Bornemisza Péter Gimnázium
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
A Magyar Köztársaság kormánya. A középfokú felvételi változásai Arató Gergely államtitkár prezentációja december 9.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI NAPOK
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Merre tovább? Tapasztalatok a kétszintű latin nyelvi érettségiről.
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
A kerettantervek fejlesztése
Középpontban a fejlődés
A Kt. 9. § (4) szerint országos mérések keretében rendszeresen kell mérni, értékelni a nevelési-oktatási intézményekben folyó pedagógiai tevékenységet,
Országos Kompetenciamérés Június 24. Készítette: Tornainé Szegedi Erika.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
KÖZOKTATÁS, SZAKKÉPZÉS, A MUNKA VILÁGA MSZT HÁROMSZÉKI Tagozata Sepsiszentgyörgy szeptember 29. Dr. Szenes György elnök.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
A Jókai Mór Református Általános Iskola és AMI Miskolc 4. évfolyamos tanulóinak a 2011-es Országos Kompetenciamérésen elért eredményei Készítette: Bánné.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Kölcsey Ferenc Gimnázium1714 (1684;1744) Országosan 1635 (1634;1636) 8 évfolyamos gimnáziumokban 1826 (1821;1830) 6 évfolyamos gimnáziumokban 1805 (1803;1808)
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
A középiskolai oktatás szabályzatai
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Kvantitatív módszerek
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
+ Idegennyelv-oktatás az általános iskola 1-3. évfolyamán OFI-konferencia Budapest, Morvai Edit.
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
Az országos mérések megújult rendszere
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
Országos kompetenciamérés
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉRÉS EREDMÉNYEI 2016.Március 7.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Új skála – új lehetőségek
Iskolafejlesztési lehetőségek: utak és dimenziók OFI, január 27.
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Országos Kompetencia Mérés 2011
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.

MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók) ÉRTÉKELÉS:  grafikonok, táblázatok  összehasonlító elemzések – (csoportok, korábbi eredmények)

A felmérésben résztvevő csoportok létszám adatai: Képzés típusa: 6 évfolyamos gimnázium 4 – 5 évfolyamos gimnázium Szakközépiskola Osztályok: 8. C10. C10. A, B, D10/2. Tanulók száma összesen: A felmérésben résztvevők létszáma/aránya: % % % % A háttérkérdőívet kitöltők száma

10. ÉVFOLYAMMATEMATIKASZÖVEGÉRTÉS ISKOLAI ORSZÁGOS ÉVFOLYAMOS OSZTÁLY ÉVFOLYAMOS GIMNÁZIUMOK ÉVFOLYAMOS OSZTÁLYOK ÉVFOLYAMOS GIMNÁZIUMOK SZAKKÖZÉPISKOLAI OSZTÁLY SZAKKÖZÉPISKOLÁK ÉVFOLYAMMATEMATIKASZÖVEGÉRTÉS ISKOLAI ORSZÁGOS ÉVFOLYAMOS GIMNÁZIUMOK Max: 2250

75 % 96% 71% 97% A szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő intézmények száma és aránya: 8. ÉVFOLYAM MATEMATIKASZÖVEGÉRTÉS

10. ÉVFOLYAM MATEMATIKA SZÖVEGÉRTÉS 80% 54% 93% 85% 73% 71%

Képességeloszlás - Képességszintek  7 szint  6-7. szint: kiváló  Alapszint: 4. szint (alkalmazás, önálló tanulás)

8. évfolyam szövegértés 2054 pont 63 % kiváló 8. évfolyam matematika 2153 pont 66 % kiváló szövegértés és matematika: országos: 13% 6 évf.: 32%

10. évfolyam 6 évfolyamos gimnázium MATEMATIKASZÖVEGÉRTÉS % kiváló 63 % kiváló 90 % kiváló 44 % kiváló

10. évfolyam évfolyamos gimnázium MATEMATIKA 10. A 10. B 10. D 50 % kiváló 56 % kiváló 63 % kiváló

SZÖVEGÉRTÉS 10. évfolyam évfolyamos gimnázium 10. A 10. B 10. D 80 % kiváló 84% kiváló 69 % kiváló

10. évfolyam évfolyamos gimnázium MATEMATIKA SZÖVEGÉRTÉS 58 % kiváló 15 % kiváló 79 % kiváló 40 % kiváló 24 % kiváló 25 % kiváló

10. évfolyam - SZAKKÖZÉPISKOLA MATEMATIKA 10/2. osztály A százalékos kimutatás a többi iskolához viszonyítva. 10 % kiváló 7 % kiváló 15 % kiváló

A százalékos kimutatás a többi iskolához viszonyítva. 10. évfolyam - SZAKKÖZÉPISKOLA SZÖVEGÉRTÉS 10/2. osztály 50 % kiváló 14 % kiváló 23 % kiváló

ÖSSZEFOGLALÁS ÁTLAGEREDMÉNYEK A CSH-INDEX TÜKRÉBEN (szülők iskolázottsága, munkavállalása, anyagi háttér, anyagi javak) Mérési területÉvfolyamKépzési forma Országos regresszió alapján A megfelelő képzési forma alapján Matematika 8.6 évf. gimn évf. gimn évf. gimn. 10. szakközépiskola Szövegértés 8.6 évf. gimn évf. gimn évf. gimn. 10. szakközépiskola

AZ ALAPSZINT ALATT TELJESÍTŐ TANULÓK ARÁNYA [%] Mérési területÉvfolyamKépzési forma A telep- helyen Országosan A megfelelő képzési típusban Matematika 8.6 évf. gimn.2,940,115, évf. gimn.035,77, évf. gimn.2,235,716,1 10. szakközépiskola 535,736,1 Szövegértés 8.6 évf. gimn.035,910, évf. gimn.025,13, évf. gimn.1,125,16,8 10. szakközépiskola 025,121,8

ÖSSZEHASONLÍTÁS – országos/hasonló képzés Mérési területÉvf.Képzési forma Országos A megfelelő képzési típusban összes Matematika 8.6 évf. gimn. Közepes 6 évf évf. gimn. Közepes 6 évf évf. gimn. Nagy 4 évf. 10. szakközépiskola  Kis szakk. Szövegértés 8.6 évf. gimn. Közepes 6 évf évf. gimn. Közepes 6 évf évf. gimn. Nagy 4 évf. 10. szakközépiskola Kis szakk.

AZ ISKOLA EREDMÉNYEI 2013-BAN AZ EDDIGI KOMPETENCIAMÉRÉSEK EREDMÉNYEIHEZ KÉPEST Mérési területÉvfolyamKépzési forma Matematika 8.6 évf. gimn.  10.6 évf. gimn.  évf. gimn.  10. szakközépiskola  Szövegértés 8.6 évf. gimn.  10.6 évf. gimn.  évf. gimn.  10. szakközépiskola 