EGYEDÜL NEM MEGY Módszertani ötletek egy kooperatív óra megtartásához

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
Advertisements

Internet a németórán Egyedi Csabáné
INFOKOALÍCIÓ TÁMOP pályázat január 01. – június 30.
„Ezt egy életen át kell játszani”
Együtt könnyebb? – Csoportmunka a matematika órán
Nyílt napok látogatottsága
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Szövegértés-szövegalkotás
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
Városrehabilitációs konferencia Mosonyi Balázs – ROP Irányító Hatóság április 29.
Az információ olyan új ismeret, amely megszerzőjének szükséges és érthető. Az adat az információ megjelenésének formája.  Az adat lehet: Szöveg Szám Logikai.
PannonRIS – Folyami Információs Szolgáltatások Magyarországon
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Megértési értelmezési folyamatok
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
A gimnázium centenáriumi ünnepségén megjelent öregdiákokról
Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium.
STOLPERSTEINE.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetenciafejlesztés – ahogy a diákok látják Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Actium Kr.e. 31-ben a görög partoknál megütköztek egymással Marcus Antonius és Octavianus seregei. Kleopátra és Antonius elmenekültek, Octavianus győzelmet.
Szavalóverseny a Magyar Kultúra Napján a Móriczban január 22.
RADNÓTI MIKLÓS:Nem tudhatom…
Így tanítanám a kördokumentumok készítését
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
A királyi hatalom helyreállítása
A leggyakrabban használt függvények
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
A megye napilapja= a hatékony hirdetéshordozó. 4 megye: Fejér, Vas, Veszprém, Zala 5 napilap: Dunaújvárosi Hírlap, Fejér Megyei Hírlap, Napló, Vas Népe,
dr. Tomor Tamás dr. Dövényi-Nagy Tamás
Magyar nyelv és irodalom TÁMOP-tapasztalatok. Külső - negatív A pályázat csúszása  Előzetes tanfolyamok + tanácsadó hiánya  teljes tanácstalanság A.
A szakképzés fejlesztés jelenlegi állása
Társadalmi Felelősségvállalás Napja szeptember 24.
LKG-Moodle A LKG ToP ( T áv O ktatási P ortál) működéséről avagy bevezetés a MOODLE e-oktatási rendszer használatába Bánhegyesi Zoltán.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Hogyan éltek a gyerekek a XIX. századi Angliában? Internet a nyelvórán Kóbor Annamária.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
1 A Nyelvi Tesztelés és Értékelés Európai Egyesülete (EALTA)
Gyermekvilág régen és ma
HOGYAN VALÓSÍTHATÓ MEG A TÁMOP A HANGSZERES OKTATÁSBAN?
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Házi kedvencek – Haramiáné Kovács Mária.
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Nyelvtan és helyesírás tankönyvek
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Nagyhatalmi erőviszonyok, az európai egyensúly a XVIII. században.
„K+F+I befektetési portfólió kialakítása Hajdú-Bihar megyében weboldal segítségével” című projekt bemutatása Kiss Gábor ügyvezető igazgató.
IKT alapú kompetenciák a XXI. századi pedagógusképzésben
Kari Tanácsülés Egyetemi Tanácsülés
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Erdélyben járunk, a bennszülöttek egy része vámpír. Az emberek mindig azt mondják, amit igaznak hisznek, a vámpírok az ellenkezőjét. De az embereknek és.
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
A magyar kultúra napja Január 22. Összeállította: Garajszki Erika.
Vallások és vallásháborúk A XVI. és XVII. század folyamán.
DROGPREVENCIÓ Készítette : Szegedi Károlyné. A modul megvalósításának tartalmi célja : A káros szenvedélyekkel kapcsolatos fogalmak, ismeretek bővítése,
„GAZDASÁG ÉS KULTÚRA” ALKOTÓI PÁLYÁZAT Sápi Ákos.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
Az Európán kívüli világ A felfedezők kora. India és Kína Indiai-félsziget rádzsa, maharadzsa A hatalmas Indiai-félsziget sok királyságokból áll (rádzsa,
Tehetséggondozás mozgóképkultúra és médiaismeret
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
„Az akarat nem elég; tenni is kell.” Goethe
Az online tárlatvezetés módszere
Bankreklám vagy szappanopera?
Algebra, számelmélet, oszthatóság
a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató Kórházban
„Csillagpont Kórház” létrehozása a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató Kórházban TIOP /2F/ Nyitórendezvény Alapkőletétel.
Ruzsa, Csongrád megye délnyugati részén, Szegedtől 40 km-re fekvő kistelepülés.
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

EGYEDÜL NEM MEGY Módszertani ötletek egy kooperatív óra megtartásához Bors Lászlóné Leövey Klára Gimnázium

Előkészítés Tanári felkészülés Csoportok létrehozása Feladatkártyák kiosztása Szabályok

Ráhangolódás Előzetes feladat Nekrológ, vers, újságcikk stb.

Ráhangolódás Pókháló módszer, v. T táblázat Ipar Céh Manufaktúra

Feladatok Keveredés, események időrendbe állítása Fogalomkártya, v. bingó, v. árverés Igaz, hamis és fordítva Wanted, plakát készítése, eltűnt személy felkutatásához Szétlövés Tabló

Feladatok Vers és rajz, szöveg vizuális megjelenítése Képes kérdések

Feladatok Termékértékesítés, korabeli reklám Add el! Burgonyát, királyi konyhán dolgozó szakácsnak Dohányt, hajóskapitányoknak Kakaót, főúri hölgyeknek Kukoricát, nagybirtokosnak Paradicsomot, holland kertésznek

Feladatok Tudósítás Vakon utazz Hirdetés Vállalkozásunk élére vezetőt keresünk: feltételek: spanyol származás, magas, szakállas, ismerje az új típusú hajókat keményen bánjon a legénységgel, ismerje a hódítás csínját-bínját Jelige: disznópásztorból is lehet kormányzó

Feladatok Kortárs-kvíz Üzenj Játszhatta-e a wimbledoni teniszdöntőt egymással Wallenstein és Gusztáv Adolf… Üzenj

Ráadás Feladatküldés 1543. Szakértői mozaik Drámai szereplők Szólánc Számos töri (3,5,7) Állati töri Rokonok v. keresztnév Helyezd a térképre

Értékelés Tanári Értékelő lap Diákértékelés

Köszönöm a figyelmet!

Antónius II. Fülöp Boleyn Anna Martinovics Ignác Hunyadi János Sidona Medónia Drake Károly Róbert Octavius Kleopátra Zách Felicián Orániai Vilmos