TÁMOP 4.1.2. B program Képzési kompetenciaprofilok bemutatása 2011.09.16.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás

Advertisements

Friss diplomások a versenyszektorban
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Frissdiplomások a munkaerőpiacon - a jövedelmet befolyásoló tényezők
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
“Hány pontot kapunk érte?” Milotta Lászlóné – asszisztens (Vasútegészségügyi NKK Kft – Pécs) Zsoldiné Turi Edit – fiziotherápiás asszisztens (Egyesített.
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Pályakezdők munkával való elégedettsége Kiss Paszkál ELTE PPK Társadalom- és Neveléspszichológiai Tasznék.
Mellár János 5. óra Március 12. v
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
A felnőttkori tanulás motivációi
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
Dr. Baráth Tibor szeptember 16.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
2011/2012. Iskolatípusok  Gimnázium 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos – hagyományos  Szakközépiskola 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI RT.
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Fekete László Született: Csillagjegye: Vízöntő
Híres magyar nők.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
szakmérnök hallgatók számára
A pedagógus kompetenciák mérési-értékelési lehetősége
Bringa - tekerj, hogy haladj 3. Bringaformák
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
A szemcsehatárok tulajdonságainak tudatos módosítása Szabó Péter János BME Anyagtudomány és Technológia Tanszék Anyagvizsgálat a gyakorlatban (AGY 4) 2008.
A szemcsehatárok tulajdonságainak tudatos módosítása
„Mércénk az ember”. A partneri elégedettségi felmérés célja: hogy lássuk a kiértékelt adatok alapján, mely területeken kell javítanunk az együttműködést.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Korai képességgondozás és egészségügy Programok 2011.január1-től 2011 augusztus 31-ig.
Óvodai szülői klub Kisvaszaron
FRAMA01dBH Kft. BUDAPEST  0 Zajmérési helyszínek az M0 4-es szakaszán MZ 10 (Bp. XVI. Magtár u. 56, 66.) MZ 11 (Bp. XVI. Vecseház u. 45.) MZ 12 (Csömör.
7. Házi feladat megoldása
PEDAGÓGIAI KÍSÉRLET KOOPERATÍV MÓDSZEREK ALAKAMAZÁSA II. OSZTÁLYBAN A MATEMATIKA TANÍTÁSÁBAN ARI LÁSZLÓ II. év- távoktatás.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
R. M. Á. I. Kazinczy Ferenc Tagiskola Kincsesbánya TÁMOP – – 11/2 – A kincsesbányai Kazinczy Ferenc Tagiskola felkészülése a kistérségi.
Az iskola, mint szervezet
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Adalékok a magyar tizenévesek vallásosságáról a rendszerváltás után Csákó Mihály CSc egyetemi docens WJLF Pedagógiai Tanszék.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Ágazati GDP előrejelző modell Foglalkoztatási és makro előrejelzés Vincze János Szirák, november 10.
2013. számadatai A VSA kapcsolatba kerülők száma 1348 fő (ISZM: 44 fő, hozzátartozó: 41 fő) 1248 fő kliens Nő/férfi 307 fő / 977 fő 24 % nő, 76 % férfi.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Érettségi eredmények május-június. Az utóbbi évek érettségi eredményei TanévÉrettségi átlag (RFG- AGK) Országos érettségi átlag Kitűnők száma (RFG-
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Az ÉMGK tagvállalatainak szakképzési igényei Miskolc, június. 09. Dr. Barkóczi István – ÉMGK elnök.
Előadás másolata:

TÁMOP B program Képzési kompetenciaprofilok bemutatása

A RaDAr mutatói Kapcsolat / Tartalom orientáció Dinamizmus / Stabilitás Vezető / Megvalósító kompetenciák Tengelyek: 1.Megnyerő – érdeklődő 2.Optimista– serkentő 3.Együttműködő – kötődő 4.Lojális – elkötelezett 5.Magabiztos – diplomatikus 6.Független – önálló 7.Gyakorlatias – realista 8.Kitartó - szervező 2

Óvodapedagógus Jellemzők: – Együttműködő (Q27,69) – Lojális (14,78) – Kapcsolatorientált (53,76) – Stabil (51,61) – Vezető (53,76) 3

Óvodapedagógus II. Fő jellemzők Kisgyermekek nevelése iránt elkötelezett Motivált, kreatív Mindenkit olyannak fogad el, amilyen Óvónőkre leginkább jellemző, hogy nagyon tudnak és akarnak együtt dolgozni Munkáltatói elvárások Vállalja a felelősséget a döntéseiért Legyen figyelmes, önzetlen Képes legyen elnyerni a gyerekek és a szülők szeretetét Pozitív hozzáállást tanusítson 4

Tanító Jellemzők: – Extraverzió(Q29,26) – Optimista (15,31) – Kapcsolatorientált (55,04) – Dinamikus (53,49) – Vezető (52,71) 5

Fő jellemzők Felkészült, tájékozott Érdeklődő, nyitott Leleményes, ötletes, humoros Ért a differenciált fejlesztéshez Munkáltatói elvárások Legyen motivált Ne féljen az ismeretlentől Legyen alkalmazkodóképes és együttműködő 6 Tanító II.

Gyógypedagógus Jellemzők: – Együttműködő(Q27,75) – Lojális (14,78) – Kapcsolatorientált (54,47) – Stabil (51,03) – Vezető (53,61) 7

Fő jellemzők Jól felkészült, hozzáértő Felelősséget vállal Hisz a munkája fontosságában Nincs számára „reménytelen eset” Munkáltatói elvárások Rendelkezzen jó kapcsolatteremtő képességgel Legyen nyitott Figyeljen másokra, érdeklődjön a gyerekek személyes ügyei iránt 8 Gyógypedagógus II.

Tanár Jellemzők: – Extraverzió(Q28,48) – Optimista (15,48) – Kapcsolatorientált (55,68) – Stabil (51,28) – Vezető (54,95) 9

Fő jellemzők Extravertált, kifelé forduló Könnyen vág bele új helyzetekbe Fontos számára hogy diákjai eredményesek legyenek Szívesen működik együtt velük Munkáltatói elvárások Öröm, lelkesedés jellemezze tevékenységét, élvezze is azt, amit csinál Legyen figyelmes Rendelkezzen jó kapcsolatteremtő képességgel Teamben való munka 10 Tanár II.

Műszaki szakoktató Jellemzők: – Együttműködő (Q29,48) – Lojális (14,80) – Kapcsolatorientált (55,22) – Stabil (53,73) – V/M nem karakteres 11

Fő jellemzők Hozzáértő, ismeri saját szakmája technológiai alapjait, munka- eszközeit és eljárásait Munkáját tudatosság és tervszerűség, következetesség jellemzi Hatékonyan, jól kommunikál Munkáltatói elvárások Legyen eredményközpontú, megoldáskereső A lehetőségeket használja ki Legyen könnyed stílusú 12 Műszaki szakoktató II.

13

14 Profil Dimenziók Legerősebb negyed Legerősebb tengelyek K/TD/SV/MT1, T2 Tanárkapcsolatdinamikusvezető1 Extraverzió 2 Optimista 4 Lojális Tanítókapcsolatdinamikusvezető1 Extraverzió 2 Optimista 1 Megnyerő Szakoktatókapcsolatstabiln.j.2 Együttműködő 4 Lojális 3 Együttműködő Óvodapedagóguskapcsolatstabilvezető2 Együttműködő 4 Lojális 2 Optimista Gyógypedagóguskapcsolatstabilvezető2 Együttműködő 4 Lojális 2 Optimista Mentorkapcsolatstabilvezető2 Együttműködő 4 Lojális 3 Együttműködő

Köszönjük a figyelmet! 15 facebook.com/qualitastg

TÁMOP B program Mentor kompetenciaprofil bemutatása

Mentor Jellemzők: – Együttműködő (Q27,65) – Lojális (14,33) – Kapcsolatorientált (52,78) – Stabil (52,53) – Vezető (52,02) 17

Fő jellemzők Képes a tanárjelöltek problémáinak rétegeit feltárni Több csatornán kommunikál Képes a tanulók szerepértelmezését támogatni Munkáltatói elvárások Könnyed, élénk stílusú legyen Legyen motivált, kreatív Legyen megbízható, a kapcsolataiban kölcsönösségen alapuló 18 Mentor II.

Köszönjük a figyelmet! 19 „Mentor : A wise and trusted guide.” facebook.com/qualitastg