TÁMOP B program Képzési kompetenciaprofilok bemutatása
A RaDAr mutatói Kapcsolat / Tartalom orientáció Dinamizmus / Stabilitás Vezető / Megvalósító kompetenciák Tengelyek: 1.Megnyerő – érdeklődő 2.Optimista– serkentő 3.Együttműködő – kötődő 4.Lojális – elkötelezett 5.Magabiztos – diplomatikus 6.Független – önálló 7.Gyakorlatias – realista 8.Kitartó - szervező 2
Óvodapedagógus Jellemzők: – Együttműködő (Q27,69) – Lojális (14,78) – Kapcsolatorientált (53,76) – Stabil (51,61) – Vezető (53,76) 3
Óvodapedagógus II. Fő jellemzők Kisgyermekek nevelése iránt elkötelezett Motivált, kreatív Mindenkit olyannak fogad el, amilyen Óvónőkre leginkább jellemző, hogy nagyon tudnak és akarnak együtt dolgozni Munkáltatói elvárások Vállalja a felelősséget a döntéseiért Legyen figyelmes, önzetlen Képes legyen elnyerni a gyerekek és a szülők szeretetét Pozitív hozzáállást tanusítson 4
Tanító Jellemzők: – Extraverzió(Q29,26) – Optimista (15,31) – Kapcsolatorientált (55,04) – Dinamikus (53,49) – Vezető (52,71) 5
Fő jellemzők Felkészült, tájékozott Érdeklődő, nyitott Leleményes, ötletes, humoros Ért a differenciált fejlesztéshez Munkáltatói elvárások Legyen motivált Ne féljen az ismeretlentől Legyen alkalmazkodóképes és együttműködő 6 Tanító II.
Gyógypedagógus Jellemzők: – Együttműködő(Q27,75) – Lojális (14,78) – Kapcsolatorientált (54,47) – Stabil (51,03) – Vezető (53,61) 7
Fő jellemzők Jól felkészült, hozzáértő Felelősséget vállal Hisz a munkája fontosságában Nincs számára „reménytelen eset” Munkáltatói elvárások Rendelkezzen jó kapcsolatteremtő képességgel Legyen nyitott Figyeljen másokra, érdeklődjön a gyerekek személyes ügyei iránt 8 Gyógypedagógus II.
Tanár Jellemzők: – Extraverzió(Q28,48) – Optimista (15,48) – Kapcsolatorientált (55,68) – Stabil (51,28) – Vezető (54,95) 9
Fő jellemzők Extravertált, kifelé forduló Könnyen vág bele új helyzetekbe Fontos számára hogy diákjai eredményesek legyenek Szívesen működik együtt velük Munkáltatói elvárások Öröm, lelkesedés jellemezze tevékenységét, élvezze is azt, amit csinál Legyen figyelmes Rendelkezzen jó kapcsolatteremtő képességgel Teamben való munka 10 Tanár II.
Műszaki szakoktató Jellemzők: – Együttműködő (Q29,48) – Lojális (14,80) – Kapcsolatorientált (55,22) – Stabil (53,73) – V/M nem karakteres 11
Fő jellemzők Hozzáértő, ismeri saját szakmája technológiai alapjait, munka- eszközeit és eljárásait Munkáját tudatosság és tervszerűség, következetesség jellemzi Hatékonyan, jól kommunikál Munkáltatói elvárások Legyen eredményközpontú, megoldáskereső A lehetőségeket használja ki Legyen könnyed stílusú 12 Műszaki szakoktató II.
13
14 Profil Dimenziók Legerősebb negyed Legerősebb tengelyek K/TD/SV/MT1, T2 Tanárkapcsolatdinamikusvezető1 Extraverzió 2 Optimista 4 Lojális Tanítókapcsolatdinamikusvezető1 Extraverzió 2 Optimista 1 Megnyerő Szakoktatókapcsolatstabiln.j.2 Együttműködő 4 Lojális 3 Együttműködő Óvodapedagóguskapcsolatstabilvezető2 Együttműködő 4 Lojális 2 Optimista Gyógypedagóguskapcsolatstabilvezető2 Együttműködő 4 Lojális 2 Optimista Mentorkapcsolatstabilvezető2 Együttműködő 4 Lojális 3 Együttműködő
Köszönjük a figyelmet! 15 facebook.com/qualitastg
TÁMOP B program Mentor kompetenciaprofil bemutatása
Mentor Jellemzők: – Együttműködő (Q27,65) – Lojális (14,33) – Kapcsolatorientált (52,78) – Stabil (52,53) – Vezető (52,02) 17
Fő jellemzők Képes a tanárjelöltek problémáinak rétegeit feltárni Több csatornán kommunikál Képes a tanulók szerepértelmezését támogatni Munkáltatói elvárások Könnyed, élénk stílusú legyen Legyen motivált, kreatív Legyen megbízható, a kapcsolataiban kölcsönösségen alapuló 18 Mentor II.
Köszönjük a figyelmet! 19 „Mentor : A wise and trusted guide.” facebook.com/qualitastg