Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A területegységek átalakítása
Advertisements


Kamarai prezentáció sablon
Szerző: Mgr. Gabriela Mačáková Fordította: Mgr. Balogh Szilveszter.
Dixon Próbadb.Valószínűségi szint (p%) n10%5%1%7.3?4321 7? ,890,940,99pH7,07,27,3 4 0,68 0,770,89n=4 r 10 = (7,3-7,3)/(7,3-7,0) = 0 r 10 =(x 1 -x.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Humánkineziológia szak
Mellár János 5. óra Március 12. v
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
A január 1-től életbe lépett adó- és járulék változások. Az alkalmi munkavállalás április 1-től életbe lépő változásai március 29. Készítette:
Gáncs Júlia Szent István Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar
Elektromos mennyiségek mérése
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Mérés és adatgyűjtés Szenzorok II. Mingesz Róbert
Fodrostollú magyar lúd
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Aszociációs kolloidok, micellaképződés
Védőgázas hegesztések
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
A HÁROMSZÖG SZÖGEI.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Híres magyar nők.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
szakmérnök hallgatók számára
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
Anyagok 3. feladat 168. oldal.
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Az LPQI rész a Partner Az LPQI-VES társfinanszírozója: Dr. Dán András Az MTA doktora, BME VET Meddőenergia kompenzálás elmélete és alkalmazása.
3. A HIDROGÉNATOM SZERKEZETE
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
Példák I. Viszonyszám számítás.
FRAMA01dBH Kft. BUDAPEST  0 Zajmérési helyszínek az M0 4-es szakaszán MZ 10 (Bp. XVI. Magtár u. 56, 66.) MZ 11 (Bp. XVI. Vecseház u. 45.) MZ 12 (Csömör.
7. Házi feladat megoldása
6. Házi feladat megoldása
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Megoldások az együttműködés segítségével AGP – Mezőgazdasági Konferencia június Harkány Hogyan reagáljunk a sertéságazatot érintő mai kihívásokra?
40).6-os szint X. feltörésnél az omlás ideiglenes biztosítása
Kutatási eredmények és fehér foltok a migránsok munkaerő-piaci beilleszkedésének kutatásában Kováts András MTAKI.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
MENETREND HASZNÁLATÁNAK GYAKORLÁSA Feladat: autóbusz, villamos, trolibusz, fogaskerekű, HÉV menetrend gyakorlása El szeretnénk jutni a Selyemrét megállóból.
Adalékok a magyar tizenévesek vallásosságáról a rendszerváltás után Csákó Mihály CSc egyetemi docens WJLF Pedagógiai Tanszék.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1 MOTTÓ “A nehézség nem az új eszmék kialakításában rejlik, hanem a régiektől való megszabadulásban.” John Maynard Keynes közgazdász.
Comenius Logo (teknőc).
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Érettségi eredmények Vizsgázók száma: 114 fő Rendes vizsga: 82 fő Előrehozott vizsga: 32 fő (30+2) Összes értékelt tantárgyi vizsga: 495 Összes.
Topográfiai gyakorlatok Magyarország
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
Kvantitatív módszerek
ISMÉTLÉS A LOGOBAN.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Előadás másolata:

Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter

Tizedes számok összehasonlítása Tizedes számok rendezése A szorzótábla gyakorlása Számegyenes Tizedes számok összehasonlítása Tizedes számok rendezése

63 > 58 > 42 > 39 > 37 > 35 > 12 Anyukám 35 éves, a mamám 58 éves, apukám 37 éves, a papám 63 éves, a nagynéném 39 éves, a nagybácsim 42 éves és én 12 éves vagyok. Ki a legidősebb és ki a legfiatalabb a családunkban? Állítsátok csökkenő sorrendbe az életkorokat! anya ................. 35 éves mama ................. 58 éves apa .................... 37 éves papa .................. 63 éves nagynéni ............. 39 éves nagybácsi .......... 42 éves ÉN ...................... 12 éves 63 > 58 > 42 > 39 > 37 > 35 > 12 Október – Az idősebbek tiszteletének hónapja

7 6 3 7 7.7=49 8 4 5 5.3=15 10

Pótoljátok a hiányzó számokat a számegyenesen: 0,1 0,2 0,2 0,6 0,01 0,04

Hasonlítsátok össze a következő számokat: 23, 456 56,543 7, 876 7, 678 76, 654 76, 456 67,8 6,87 8 ,65 876,5 43,650 54,650

Pótoljátok a hiányzó számokat: 2,1; 3,1; .........; ..........; 6,1; ..........; ............; .........; ..........; 1,51;1,52;1,52;......, 0,50; 0,60; .........; ..........; 0,90; .........; ........; ......... ......... ; .........;..........;0,120; 0,121;0,122; ..........;

Állítsátok csökkenő sorrendbe a számokat: 3,45; 3,54; 3,40; 3,23; 5,43; 4,32; 3,87; > Állítsátok növekvő sorrendbe a számokat: 4,5; 5,4; 3,4; 2,3; 4,2; 3,8; 4,3; <

Állítsátok csökkenő sorrendbe a számokat: 134,5; 135,4; 31,40; 322,3; 543,2; 432,387; Állítsátok növekvő sorrendbe a számokat: 453,44; 545,47; 347,65; 346,23; 453,46;

Pótoljátok a hiányzó számokat a számegyenesen: 0,5 1,5 3,5 1,2 3,6 0,6 2,4

Pótoljátok a hiányzó számokat a számegyenesen: 2,2 0,11 0,33 0,03 0,12

Pótoljátok a hiányzó számokat a számegyenesen: 0,001 0,003 0,008 0,004 0,022 0,044

Hasonlítsátok össze a számokat: 123,456 56,543 378,760 378,761 2,6654 7,6456 0,658 0,287 23,8765 8,765 54,3650 54,650

4 100 3 7 7.4=28 8 9 1 5

7 6 3 7 8 11 2 2.3=6 6 5