With Holistic Pedagogic View Against the Crisis Dr. Szabolcs Zalay PhD headmaster Leőwey Klára High School – Pécs Eötvös József College – Baja Fifth UNeECC.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
LDV Project  Szeretettel köszönjük Önöket Egerben a Leonardo Projekt Workshopján  We welcome - with much love - our dear guests!
Advertisements

Ahol élünk.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Welcome to the participants of the conference!
Az Audi Hungaria elvárásai és részvétele a magyar regionális repülőterek fejlesztésében Chicfarm Green Manifesto: -Do you have a farm in your house? -Can.
Iskolai internetbiztonsági prevenciós programok – a rendőrség szerepe a felvilágosításban Internet safety preventions at schools – the role of Police in.
Our Earth is a fragile planet that we must work hard to protect for many future generations to enjoy. We can protect our planet only if we work together.
Az eredményesség kulcsa egy önkormányzati gazdaságfejlesztési projekt esetében The keys of success in case of an economic development project implemented.
Aktív és felelős állampolgárság – demokrácia – szabadság OFI - KONFERENCIA OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET Aktív és felelős állampolgárság.
2014BME. Mi is az az AIESEC? Hallgatók által vezetett nemzetközi non-profit szervezet Mintegy aktív tag 113 ország 2 fő profil – Tagok fejlesztése.
IKT az informatikus könyvtáros képzésben az egri főiskolán Dr. Tóvári Judit főiskolai tanár Dr. Tóvári Judit főiskolai tanár.
Az növénytermesztési ágazat kutatási és innovációs kilátásai között Research and innovation prospects of the crop production sector between
TRENDFIGYELÉS Tippek és eszközök szélesvásznú diák létrehozásához és bemutatásához.
Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban. THE EDUCATION INFRASTURCTURE IN HUNGARY I. The number of personal computers and users in educational institutions.
Innováció az oktatásban – innováció a gazdaságban Készítette: Szabó Gábor Szeged, szeptember 21.
Common Voice September 2005 Budapest Júlia Horváth - Éva Fekete Szabo -Á.Mátyásiné International Pető Institute Budapest, Hungary 1 Julia Horváth.
From eco-efficiency to sustainable production Maria Csutora Pietro Bertazzi The workshop is based on research done in the HU-0056 “Sustainable consumption,
Zimányi School 2014: the two-faced conference  5 days, 16 sections, 63 talks  80 participants from 16 countries  40 students  6 relocations  10 students.
Tartalom  Tanulmányi kötelezettség  Önálló előadások, konferenciák  Tanulmányutak  Publikációk.
Járdán Tamás MBA, PMP, PCC
INTERNATIONAL PROJECT MEETING 1-8 MAY 2012 BIRMINGHAM, UK.
1 From building roads to building society Federation for the Development of Community Participation 2012.
DISKURZUS 14:00 – 14:10Megnyitó -Dr. Farkas Lilla (SE Innovációs Igazgatóság) 14:10 – 14:45 Horizon 2020 program "Egészségügy" témájú támogatásai" Előadó:
A világon elsőként: NEMZETKÖZI VIRTUÁLIS SAKKISKOLA (  Világszerte elfogadott tény, melyet számos kutatási eredmény is.
Have you ever asked yourself: PART FCL – What's behind it and how does it affect me? Airprox – What to do when coming too close? Alternative propulsion.
Alapítva: 1870 ORSZÁGOS METEOROLÓGIAI SZOLGÁLAT Hungarian Meteorological Service Györgyi Baranka Training Workshop for National Meteorological and Hydrological.
Animal assistance in our school Érdligeti Primary School Hungary.
„Tisztább kép” – együttműködési program Az új szintetikus drogok feltérképezéséért 2 nd European Workshop – ’Breaking the Drug Cycle’ project Budapest,
 Carpathian Basin ~ Óbuda University Dr. Ősz Rita
Social Renewal Operational Programme (adaptability) Development of the national LLG system / New Hungary Development Plan , phase I
TREASUREHUNT project made by: Márton Demény, Kata Nagy, Kolos Ruszthi, Áron Erős and Tamara Balogh Debreceni Egyetem Kossuth Lajos Gyakorló Gimnáziuma.
Shared Services Community Meeting Mr. Csaba Kilián Executive investment director
 Presentation for our collegues regarding meeting in Greece  Journalist from HVG (Weekly World Economy) visited our school  Visit at the Budapest Zoo.
Szeretettel köszönt Magyarország! Magyarország Köztársaság területe km 2, 10,4 millió ember lakja. Fizetőeszköze a forint. Beszélt nyelv a magyar.
Information on the sources of information on the quality of education Hungary Daniel Horn research fellow MTA KRTK KTI and ELTEcon
A hőségnapok és a csapadékos téli időjárás közúti balesetekre gyakorolt hatásának vizsgálata: érzékenység-, hatás- és sérülékenységelemzés, alkalmazott.
Komplex tehetségazonosító és tehetséggondozó program az újszászi vasúti szakképzésben Complex programme for the gifted in the railway vocational education.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit
The HRC’s Committee of Cross-Border Higher Education Institutions and the Makovecz Program Dr. Márta Takács, President of the of the Hungarian Rectors’
„Animal Integration in the Educational Programme „ZORO”
Prof. Dr. Wéber György Kísérletes és Sebészeti Műtéttani Intézet
Survey on competitiveness
Tájékoztató az osztatlan képzésben tanuló Academic 1 vizsgával rendelkező angoltanár szakos hallgató számára február 13.
FAZEKAS ANDRÁS ISTVÁN PhD c. egyetemi docens
FAZEKAS ANDRÁS ISTVÁN PhD c. egyetemi docens
FELSŐNYÉK, MAGYARORSZÁG
FAZEKAS ANDRÁS ISTVÁN PhD c. egyetemi docens
„Animal Integration in the Educational Programme „ZORO”
Guidance activity at the Hungarian National Employment Service
Equality and solidarity in school practice
Social Renewal Operational Programme
Hungary.
Pairwise object comparison based on Likert-scales and time series – the idea of human-oriented science in light of artificial intelligence and value.
Magnetic Miskolc Gergely Virág
Vasas Lívia, PhD 2017 DART-Europe E-theses Portal European Portal for the discovery.
A nem állami, nem önkormányzati iskolák helyzete Magyarországon
The new waves of modernisation of the Hungarian PES
Az interdiszciplináris oktatás felé
Az interdiszciplináris oktatás felé
Andrea Karpati, Eotvos University, Budapest
Mikrofonok Principles, constructions, characteristics and applications
Csurgalékvíz tisztítás
Zoltán Baracskai In the age of digital natives: fast thinking, experience mining, and rule based behaviour these three metaphors are sufficient to describe.
„Networking and participation – for the more effective representation of the interest of people experiencing poverty Getting funding from the European.
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Public relation at our school
Kerámia és Polimermérnöki Intézet
Social Renewal Operational Programme
O5 AgroTeach 4.0 further training program for VET teachers
Vasas Lívia Dart Europe European Portal for the discovery of Electronic Theses and Dissertations (ETDs), and they participate in advocacy.
Előadás másolata:

With Holistic Pedagogic View Against the Crisis Dr. Szabolcs Zalay PhD headmaster Leőwey Klára High School – Pécs Eötvös József College – Baja Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis

Actual Challenges of Pedagogy - Worldwide crisis and crisis of the pedagogic culture - Looking for the solutions for a long time - Development opportunities - Lesson-world building’s pedagogic cultural - Standard with a holistic view - The succesful educators very important ability - Directing of process of learning - Creating an ideal motivational network - The aims and items of a new research - New holistic pedagogic culture (Dr. József Nagy) Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” Válságkezelés a tudomány eszközeivel - Erdei Ferenc Konferencia – Kecskemét Dr. ZALAY SZABOLCS PhD Holisztikus pedagógiai szemlélettel a válság ellen Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis

Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” Válságkezelés a tudomány eszközeivel - Erdei Ferenc Konferencia – Kecskemét Dr. ZALAY SZABOLCS PhD Holisztikus pedagógiai szemlélettel a válság ellen Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis The „Seven Conflict Model” WITH NATURE – Fire – water – earth – air. WITH HUMANITY – – 1900 – – 2011 WITH HISTORY – Changing of the paradigm. WITH GOD – „The God has died” – Nietzsche. WITH TALENTS – Why were you born? WITH AIMS – What is your Mission? WITH MIND – Who are you? What happened? What will be in the Future?

Experience of world-building or darkness of the wordless - Strategic educational goal to provide solutions - Viable alternatives - Adults with autonomy - Integrity physically, emotionally and spiritually - Freely, responsibly and with a higher degree of love - Who may save the world? - Or represent the paradigm of a new world order? - Dperceptional thinking - Creating a new world in the School Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” Válságkezelés a tudomány eszközeivel - Erdei Ferenc Konferencia – Kecskemét Dr. ZALAY SZABOLCS PhD Holisztikus pedagógiai szemlélettel a válság ellen Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis

Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” Research of the Quality - Background and foreground - Wold-view of constructive drama pedagogy - Introduce the complex pedagogical model - The teaching-learning situation - The most ideal motivational network - An empirical search programme - The CTQ factor - Culture of Teaching-Learning Quotient - The world-building level of the lesson Válságkezelés a tudomány eszközeivel - Erdei Ferenc Konferencia – Kecskemét Dr. ZALAY SZABOLCS PhD Holisztikus pedagógiai szemlélettel a válság ellen Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis

Components of the Culture of Teaching-Learning - Universal factor of the teaching-learning process - The four main variables - To the analogy of the three space and one time dimensions - Educational knowledge of the teacher - Learning process of the students - Inter-communicational components - Atmosphere of the lesson – the ”time experience” Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” Válságkezelés a tudomány eszközeivel - Erdei Ferenc Konferencia – Kecskemét Dr. ZALAY SZABOLCS PhD Holisztikus pedagógiai szemlélettel a válság ellen Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis

Educational knowledge of the teacher - Planning - Teaching - Teacher - Material - Student - Learning - Teaching aides Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” Válságkezelés a tudomány eszközeivel - Erdei Ferenc Konferencia – Kecskemét Dr. ZALAY SZABOLCS PhD Holisztikus pedagógiai szemlélettel a válság ellen Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis

Learning process of the students - Entering - Wold-building - Narratives - Changing of the understanding - Deepening - Reflectivity - Exiting Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” Válságkezelés a tudomány eszközeivel - Erdei Ferenc Konferencia – Kecskemét Dr. ZALAY SZABOLCS PhD Holisztikus pedagógiai szemlélettel a válság ellen Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis

Inter-communicational components - Usage of space - Usage of time - Performers - Relations - Antecedents - Manifestations - Motivations Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” Válságkezelés a tudomány eszközeivel - Erdei Ferenc Konferencia – Kecskemét Dr. ZALAY SZABOLCS PhD Holisztikus pedagógiai szemlélettel a válság ellen Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis

Atmosphere of the lesson – the ”time experience” - Flow - Boredom - Distress - Apathy Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” Válságkezelés a tudomány eszközeivel - Erdei Ferenc Konferencia – Kecskemét Dr. ZALAY SZABOLCS PhD Holisztikus pedagógiai szemlélettel a válság ellen Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis

„A mindenséggel mérd magad!” Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” CTQ measurement samples Reasunts of teacher and student tests: Name of teacher: X.Y. Class headcount: 21 fő Subject: Hungarian literature Grade: 5 th grade Cummulative CTQ result average: 79,855 Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” Válságkezelés a tudomány eszközeivel - Erdei Ferenc Konferencia – Kecskemét Dr. ZALAY SZABOLCS PhD Holisztikus pedagógiai szemlélettel a válság ellen Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis

„A mindenséggel mérd magad!” Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” 1. Teaching procedure in the classroom assessment test Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” Válságkezelés a tudomány eszközeivel - Erdei Ferenc Konferencia – Kecskemét Dr. ZALAY SZABOLCS PhD Holisztikus pedagógiai szemlélettel a válság ellen Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis

„A mindenséggel mérd magad!” Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” 2. Learning procedure in the classroom assessment test Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” Válságkezelés a tudomány eszközeivel - Erdei Ferenc Konferencia – Kecskemét Dr. ZALAY SZABOLCS PhD Holisztikus pedagógiai szemlélettel a válság ellen Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis

„A mindenséggel mérd magad!” Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” 3. Communication situation in the classroom assessment test Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” Válságkezelés a tudomány eszközeivel - Erdei Ferenc Konferencia – Kecskemét Dr. ZALAY SZABOLCS PhD Holisztikus pedagógiai szemlélettel a válság ellen Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis

„A mindenséggel mérd magad!” Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” 4. Atmosphere in the classroom assessment test (time experience, flow levels) Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” Válságkezelés a tudomány eszközeivel - Erdei Ferenc Konferencia – Kecskemét Dr. ZALAY SZABOLCS PhD Holisztikus pedagógiai szemlélettel a válság ellen Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis

„A mindenséggel mérd magad!” Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” CTQ values Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” Válságkezelés a tudomány eszközeivel - Erdei Ferenc Konferencia – Kecskemét Dr. ZALAY SZABOLCS PhD Holisztikus pedagógiai szemlélettel a válság ellen Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis

Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” Measuring the Level of Pedagogical Culture - The solution-centric viewpoint - Representative surveys - The patented formula - Serious IT background service - Pilot study - Wide-range distribution Válságkezelés a tudomány eszközeivel - Erdei Ferenc Konferencia – Kecskemét Dr. ZALAY SZABOLCS PhD Holisztikus pedagógiai szemlélettel a válság ellen Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis

Iskola a társadalmi térben és időben Interdiszciplinaritás a neveléstudományban Dr. ZALAY SZABOLCS PhD „Világépítés a tanórán” „LUX LUCET IN TENEBRIS” „The Light lights in the Darkness” THANK YOU FOR YOUR ATTENTION! Válságkezelés a tudomány eszközeivel - Erdei Ferenc Konferencia – Kecskemét Dr. ZALAY SZABOLCS PhD Holisztikus pedagógiai szemlélettel a válság ellen Fifth UNeECC Conference – 2011 – Lessius University College Antwerp Dr. SZABOLCS ZALAY PhD With Holistic Pedagogic View Against the Crisis