Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
Advertisements

Az iskola pedagógusainak válaszai a kérdőíves felmérésre.
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)

„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Tájékoztató az emelt szintű érettségiről a 10-dik évfolyamosoknak
Tehetséggondozás a testnevelés órán
Vélemények a tehetségről
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
AMIT FELTÉTLENÜL TUDNI KELL AZ ÉRETTSÉGI VIZSGÁKRÓL 2014.
Humánkineziológia szak
Beiskolázási tájékoztató december
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
A tanulók válaszai a tanulmány kérdéseire (5700 válaszadó alapján)
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
ISKOLÁK Az iskolai oktatásban 48 olyan intézmény vesz részt, ahol a komi- permják nyelvet anyanyelvként lehet tanulni. Ez 38,1%-a az iskolák összes számának.
Műveletek logaritmussal
A felvételi eljárás intézmény specifikus részei november 29. Előadó: Papp Gabriella, Felvételi Irodavezető ELTE IK Nyílt Nap.
Budapest XIII. kerületi Cigány Kisebbségi Önkormányzat felmérése család bevonásával készített kérdőív kiértékelése.
A tételek eljuttatása az iskolákba
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
2008. február KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGA. KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGA ÉRETTSÉGI ELŐKÉSZÍTŐ középszintű emelt szintű ÉRETTSÉGI VIZSGA Feltétele: a tanuló.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Beiskolázás. Beiskolázás Választható iskolák Középiskola Szakiskola gimnázium szakközépiskola „szakmunkásképző’ nyelvi előkészítő évfolyam.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Fekete László Született: Csillagjegye: Vízöntő
Híres magyar nők.
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
szakmérnök hallgatók számára
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
1 1 NUSI-UPI, Sport XXI. Program Triatlon sportág 3 éve a programban ( ) Sportági keretösszeg: 25m Ft/év.
Kutatási eredmények és fehér foltok a migránsok munkaerő-piaci beilleszkedésének kutatásában Kováts András MTAKI.
© 2005 The Gallup Organization T HE G ALLUP O RGANIZATION Országos Kreditmonitoring vizsgálat az oktatók körében - ábrasor
A kérdőív minden kérdésére 1-től 7-ig számozott tartományban válaszolhattak a résztvevők. Az összehasonlító kiértékeléskor a válaszok átlagos értékeit.
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
Intézményvezetők válaszai a tanulmány kérdéseire.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Adalékok a magyar tizenévesek vallásosságáról a rendszerváltás után Csákó Mihály CSc egyetemi docens WJLF Pedagógiai Tanszék.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
Kétszintű érettségi.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Alsó tagozat Demény Gabriella igh
A bűvös 200 pont….
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Elektronikus tananyag
Budapesti liturgiai felmérés 2012 Válaszadók száma: 26 fő.
Középiskolai továbbtanulás 2012/13 Készítette: Simon Zoltán ig.h.
A tanárképzés szerkezete
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Helyzetkép a differenciálásról. Differenciált házi feladat előző órai következő órai Gyakoriság%Gyakoriság% igen 11,7610,2 nem 3661,04271,2 nem válaszolt.
 testi-térbeli biztonság  idő- és ritmusérzék  beszéd tisztasága  élményen keresztül történő megértés  kommunikáció, kooperáció, kreativitás 
Néhány adat a 2016/2017-es tanévről
Előadás másolata:

Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)

A válaszadásban résztvevő edzők iskolai végzettsége Alapfokú sportoktató: 38 fő (11,7%) Középfokú edző: 160 fő (49,2%) Felsőfokú szakedző: 60 fő (18,5%) MSc szakedző: 28 fő (8,6%) Testnevelő tanár: 39 fő (12%)

Az edzők ismerete a sportiskolai kerettanterv sportágukra vonatkozó részeiben

Az adott sportágra vonatkozó szabályozás megítélése szakmai kritériumok alapján (1 – nem megfelelő, 7 – teljes mértékben megfelelő) Válaszok átlagos értéke 5,46/

A sportágra vonatkozó kerettanterv használata az edzők körében (1 – egyáltalán nem, 7 – teljes mértékben) Válaszok átlagértéke: 5,14/

Az edző saját döntése alapján is a sportiskolai kerettanterv szerint tanítaná a sportágat (1 – nem, 7 – teljes mértékben igen) Válaszok átlagértéke: 5,21/

A sportolók tanulmányi eredményeinek figyelemmel kísérése (1 – egyáltalán nem, 7 – teljes mértékben) Válaszok átlagértéke: 6,27/7 198

Egyesületi együttműködés az iskolával (1 – nem valósul meg, 7 – jól működik) Válaszok átlagértéke: 5,91/7 159

Együttműködés a sportoló diák osztályfőnökével, szaktanáraival (1 – nincs, 7 – jól működő) Válaszok átlagértéke: 6,48/7 230

Az edzők véleménye az iskolai nevelőtestület segítőkészségéről (1 – nem megfelelő, 7 – teljes mértékben megfelelő) Válaszok átlagértéke: 6,1/7 146

Az iskola együttműködése az edzőkkel a sportoló tanuló versenyeztetését, táboroztatását illetően (1 – nem megfelelő, 7 – teljes mértékben megfelelő) Válaszok átlagértéke: 6,31/7 201

Az iskola alkalmazkodása a sportoló gyermek speciális igényeihez (1 – nem megfelelő, 7 – teljes mértékben megfelelő) Válaszok átlagértéke: 6,04/7 152

Az edzők szerint az iskola testnevelés tanításához megfelelő tárgyi feltételek vannak (1 – nem megfelelő,7 – teljes mértékben megfelelő) Válaszok átlagértéke: 5,99/7 173

Az edzők véleménye a testnevelés órák színvonaláról (1 – nem megfelelő, 7 – teljes mértékben megfelelő) Válaszok átlagértéke: 5,96/7 147

Rendszeres kapcsolattartás a szülőkkel (1 – nem megfelelő, 7 – teljes mértékben megfelelő) Válaszok átlagértéke: 6,35/7 197