a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A nők helyzete a Mezőtúri kistérségben (2006)
Advertisements

A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÓ PROGRAMOK HATÁSVIZSGÁLATA
Folie 1 C-QUADRAT ARTS Best Momentum >> Értékfejlödés 1 éven keresztül Termékinformáció >> C-QUADRAT ARTS Best Momentum Összhozam Maximális veszteség Best.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Közérdekű munka büntetés Dr. Hatvani Erzsébet főigazgató Igazságügyi Hivatal december 12.
A JOGHARMONIZÁCIÓ. Az államok konszenzusa alapján elfogadott, szerződéses és szokásjogi magatartási normák összessége, amelyek a nemzetközi jogalanyok:
Miért boldogabbak az emberek az egyik országban, mint a másikban?
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
A TAO támogatási rendszer Magyar Labdarúgás Fóruma
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben
A közrend és közbiztonság helyzete, a Komárom - Esztergom Megyei Rendőr - főkapitányság évi tevékenysége.
Tanulmányi eredmények Bornemisza Péter Gimnázium
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A tételek eljuttatása az iskolákba
VPOP Jövedéki Igazgatóság
Dr. Gombik Gergely pártfogó felügyelői szakreferens
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata. Megoldás: „A” vállalat: Beszerzés : 100 millió Árrés: ( 12 %) = 100 x 0,12=12 millió Nettó eladási ár =
TÁMOP B program Képzési kompetenciaprofilok bemutatása
Fodrostollú magyar lúd
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Aszociációs kolloidok, micellaképződés
Együttgondolkodva a kisiskolásokért Alsó tagozatos munkaközösség-vezetők tanácskozása KPSZTI március 12.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
A magyar munkajogi szabályok harmonizációja az EU-ban
WISC-IV gyermek intelligenciateszt
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Hyperuricaemia és hypertonia Hypertonia Központ Óbuda, Budapest
Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________.
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Tanulói elégedettség mérés május. A tanulóknak összesen 2442 kérdést tettünk fel. 263 esetben a tanulók nem adtak választ, ami a feltett kérdéseknek.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
Kvantitatív módszerek
Merre tovább? Tapasztalatok a kétszintű latin nyelvi érettségiről.
Szűcs Sándor Általános és alapfokú Művészeti Iskola Minőségirányítási programjában meghatározott elégedettségi mérés értékelése április.
A évi demográfiai adatok értékelése
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Teljesítményértékelés a pedagógiai intézményekben
„Mércénk az ember”. A partneri elégedettségi felmérés célja: hogy lássuk a kiértékelt adatok alapján, mely területeken kell javítanunk az együttműködést.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Tanulói lemorzsolódás 2009/2010. tanév. A 2008/2009. tanévben tanulóink közül 42 fő bukott meg (tavaly 45). Közülük 2 tanuló bukott 3 vagy több tárgyból,
7. Házi feladat megoldása
Egészséglelkesek az iskolákban Az egészségfejlesztés helyzete az általános iskolákban.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
Alsó tagozat Demény Gabriella igh
Ágazati GDP előrejelző modell Foglalkoztatási és makro előrejelzés Vincze János Szirák, november 10.
KIÉGETTSÉG VIZSGÁLAT 2011/12.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
Kvantitatív módszerek
Digitális eszközök és források a tanórán Országos informatikai mérés Hunya Márta Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Fejlesztési és Innovációs Központ.
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Dr. Schiffer Csilla.  Negatív hatásai miatt (előítélet, félreértés, elutasítás) a címkézés elkerülése  Azok alapján való csoportba sorolás gyakori 
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Előadás másolata:

a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről VISSZAJELZÉS a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről

Összesített adatok 83%

Az iskola jó program szerint neveli gyermekét Szülői tízes lista Az iskola jó program szerint neveli gyermekét 94%

Szülői tízes lista Elégedett az igazgatóval - 92% Elégedett gyermeke tanáraival – 90% Elégedett az igazgató-helyettesekkel – 86%

Elégedett az iskola nevelőmunkájával – 78% Szülői tízes lista Úgy érzi, szívesen látják az iskolában – 78% Elégedett az iskola nevelőmunkájával – 78% Általában elégedett az iskolával – 76%

Gyermeke szereti az iskolát – 75% Szülői tízes lista Gyermeke szereti az iskolát – 75% Elégedett az iskolai programokkal – 75% Elégedett az iskolalátogatási lehetőségekkel – 72%

Negatív mutatók Étkeztetés – 57% (14% NEM) (2010:10%, 2011:11%) Iskolai beruházások – 70% (2% NEM) Gazdasági iroda – 71% (9% NEM) Tisztaság – 73 (6% NEM)

Igazgatóhelyettesek – 90% Tanulói kérdőív Osztályfőnök – 98% Igazgató – 96% Iskolában tanultak hasznossága – 91% Igazgatóhelyettesek – 90% ________________ Iskola tisztasága 59% (23% NEM) Diákok viselkedése: 54% (32% NEM) Ebéd minősége – 55% (27% NEM) DE: az ebédelés körülményei: 72% IGEN!

Erdei iskola (8 osztály) Gyermeke részt vett már erdei iskolában – 100% Jól érezte magát – 97% Az erdei iskola az oktatás fontos része – 93% Szeretné, ha a jövőben is eljutna – 90% A gyerekek megtanulják a közösségi élet szabályait – 81% Programja változatos és érdekes – 70%

Erdei iskola költségei Kedvezőek – 40% Méltányosak - 8% Reálisak – 46% Túl borsosak – 6%

Köszönjük visszajelzéseiket, együttműködésükre a jövőben is számítunk! www.vajdaiskola.hu www.facebook.com/Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola info@vajdaiskola.hu igazgato@vajdaiskola.hu