Játék és reklám TNS Hoffmann.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Dupláz-e a Jobbik? Mérők Klubja, január 30. Előadó: Závecz Tibor.
Visitor Media Research 2010/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – Médiakutatás az interneten –
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest

Kamarai prezentáció sablon
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
SZÁMÍTÓGÉPES JÁTÉKOSOK MOTIVÁCIÓINAK LONGITUDINÁLIS VIZSGÁLATA Kiss Orhidea Edith Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi.
FIATALOK AKTIVITÁSA KÖZÖSSÉGFORMÁLÓ TEVÉKENYSÉGEKBEN
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Az első házasság felbomlása
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Humánkineziológia szak
Mellár János 5. óra Március 12. v
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Egyetemi élethelyzetek – Campus-lét a Debreceni Egyetemen május 29. DAB Székház, Debrecen Thomas Mann u. 49. Sportoló csoportok a Debreceni Egyetemen.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Védőgázas hegesztések
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
A népesség száma és jellemzői
Pázmány - híres perek Pázmány híres perek.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
Az EU kohéziós politikájának 20 éve ( ) Dr. Nagy Henrietta egyetemi adjunktus SZIE GTK RGVI.
A GYERMEKVÁLLALÁS HATÁSA A CSALÁDI JÖVEDELEMRE MAGYARORSZÁGON Reizer Balázs Béla és Seres Gyula Szociális munka, szociálpolitika szekció április.
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
szakmérnök hallgatók számára
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Változások a család és a munka szerepében és megítélésében Pongrácz Tiborné „Nők a családban, a munkahelyen és azon túl – Közép-európai együttműködés a.
Korai képességgondozás és egészségügy Programok 2011.január1-től 2011 augusztus 31-ig.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
Eurobarometer, %-os jövedelemnövekedés 2,1%-os sportkiadás- növekedés.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
7. Házi feladat megoldása
Kutatási eredmények és fehér foltok a migránsok munkaerő-piaci beilleszkedésének kutatásában Kováts András MTAKI.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Visitor Media Research 2008/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
Uraim és hölgyeim, itt az új 2011-es Pirelli Naptár A naptár első része a nők naptára, míg a második rész a férfiaké.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Előadás másolata:

Játék és reklám TNS Hoffmann

MÓDSZERTAN A kutatás a 15-69 éves digitális játékosokat reprezentálja. Minta elemszám: 700 fő Mintavételi módszertan: CAWI (online) interjúk A mintavételt az NRC paneljén végezzük, ami 140.000 aktív paneltagot foglal magában. A kutatás ideje: 2011. május

Miért nem használunk játékokat a reklámozásban? Illeszkedés A játék nem illik a márkához Én egy komoly márkát képviselek Miért nem használunk játékokat a reklámozásban? Reklámvakság A játék nagyon leköti az embereket Játék közben megszűnik a külvilág A reklámok láthatatlanok a játék közben Nem célcsoport Fiatal srácok játszanak Még nem keresők Vagy ha idősebb, akkor is biztosan nem főbevásárló

Miért nem használunk játékokat a reklámozásban? Reklám elutasítás Ha észreveszik, akkor utálni fogják a márkámat Miért nem használunk játékokat a reklámozásban?

Magas a napi játszók aránya Mobil és pc játékok Social gaming 15-29 éves nők Magas a napi játszók aránya Mobil és pc játékok Social gaming 50+ éves férfiak Online játékok Magas napi játszók aránya 30-49 férfiak Második gyerekkor Mindenféle játék magas

közel 4 millió ember játszik Magyarországon több, mint 1.1 millió ember játszik naponta digitális játékokkal Magyarországon többségük magas végzettségű, magas jövedelmű, nagyvárosi férfiak kiemelkedő kereszthasználat

Try and drop

Korlátok Célcsoport Márka és játék Reklámvakság Megoldások

Két fő csoportosítás Miért ülünk le játszani? (motiváció) Milyenek vagyunk, amikor játszunk? (használat)

Guilty pleasurists (27%) Rechargers (17%) Feltöltődés - befogadás Nőies csoport Magas végzettség és státusz Reklámészlelők Reklámelutasítók Time fillers (44%) Megszakítható játékok Inkább nőkre jellemző 15-30évesek Reklámelfogadó Guilty pleasurists (27%) Akik kiengedik a gőzt Kérdéses lelkiállapot 30-39 és 50+ csoportok Magas végzettség és státusz Virtual me (19%) 15-19 fiúk Reklámvakok Reklámelutasítók Gaming enthuiasts (15%) 15-19 fiúk Reklámelutasító, kivéve szerves kapcsolat Bujkálók (12%)

Richard Buttle féle motivációs szegmentáció Killers Achievers Socializers Explorers Acting Killers (11%) Fiatal férfiak Alacsonyabb végzettség Alacsony reklámemlékezet Achievers (28%) Kissé női csoport Magas végzettség és státusz 30-39 évesek Players World Socializers (9%) Addícionális Férfiak Explorers (52%) 40 alattiak Magas reklámemlékezet Interacting

Korlátok Célcsoport Márka és játék Reklámvakság Megoldások

65% emlékszik reklámokra Reklámvakság 65% emlékszik reklámokra 21% 35% 35%

Korlátok Célcsoport Márka és játék Reklámvakság Megoldások

Online játékosok elfogadóbbak Koncepciók Elzárkózók: 26% Elfogadók: 46% Online játékosok elfogadóbbak Nők elfogadóbbak

Koncepciók Elzárkózók: 6% Elfogadók: 66% Gyakori játékosok körében elfogadott A fiatalabbak elfogadóbbak

Koncepciók Elzárkózók: 6% Elfogadók: 69% Gyakori játékosok körében elfogadott Férfiak és fiatalabbak elfogadóbbak

Gyakori játékosok körében még elfogadottabb Koncepciók Elzárkózók: 4% Elfogadók: 84% Gyakori játékosok körében még elfogadottabb

Korlátok Célcsoport Márka és játék Reklámvakság Megoldások

Orbán Gábor Média kutatások TNS Hoffmann gabor.orban@tns-hoffmann.hu http://twitter.com/#!/gabororban