Szolgáltatás interakció-központ SAP Best Practices for CRM

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Vállalati struktúra áttekintése
Advertisements

Windows Virtualizáció
A Windows Azure egy skálázható számításifelhő-platform, amelyet a Microsoft hosztol a világ több pontján lévő adatközpontjaiban. Az Azure egyszerű,
KEVESEBB FELÜGYELET ÚJ ÜZLETI MODELLEK NAGYOBB TERMELÉKENYSÉG.
... manapság BizSpark WebsiteSpark Empower for ISVs MAPS (Web Solutions Toolkit ) Microsoft Partner Network Regisztrált szintCertified és Gold Certified.
Tevékenységkezelés SAP Best Practices for CRM
Licencelés Kovács Nóra Ker-Soft Kft.
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
Az SAP válasza az új generációs mobilbanki folyamatok támogatására
A PPM érettségi modell (Maturity Model) dimenziói
Windows Vista, 2007 Office Rendszer, Exchange Server 2007 termékbejelentés Vityi Péter Ügyvezető igazgató Microsoft Magyarország kft.
Összefoglaló. Tartalom 1Célzott támadások 2Mobil eszközök 3Sérülékenységek 4Mac 18. Internetbiztonsági Jelentés,
„AZ IT MAGÁN ÉS NYILVÁNOS ÉLETE” Avagy hogyan születik a BI iránt igény az IT üzemeltetésben Benkovics Viktor Vezető tanácsadó Microsoft Magyarország –
Marketing interakció-központ SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Windows Azure Infrastruktúra és platform a felhőben
Lehetőségek, felhasználható eszközök, eddigi tapasztalatok
A Windows 7 automatizált telepítése Windows AIK használatával
A CRM bevezetési projektek sajátosságai
Szülői feladatok és eszközök a mai internetes és mobil fenyegetések világában Rakoncza Zsolt Norton lakossági és kisvállalati üzletágvezető.
A felhő az üzleti vezető, a fejlesztő és az üzemeltető szemével A vállalati számító- központ kiterjesztése a felhőbe Biztonság és üzemeltetés a felhőben.
Lync 2010 újdonságok Microsoft Solution Partner Klub 2011 február 17 Szaniszló Tibor Termékmenedzser – Egységes Kommunikáció.
Ittzés Zsigmond Budapest Airport IT Infrastruktúra manager
Microsoft CRM online Strén András
Taletovics Márk Microsoft Magyarország. Mi van a csomagban?
Rendelkezésre álló erőforrások pontos ismerete Kiosztott feladatok közel „valósidejű” követése Átláthatóság Tervezési folyamatok támogatása.
© 2008 IBM Corporation Költség csökkentés az IBM Cognos 8.4 BI csomagjának új funkcióival Lengyel Kornél.
Budai Péter Szakmai és biztonsági vezető Microsoft Magyarország.
FOE Szakmai Napok 2012 FOE Szakmai Napok 2012 GrECo Group Risk and Insurance Management Andó György.
Pipeline Performance Management SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
BW Analytics SAP Best Practices for Customer Relationship Management SAP Best Practices.
Szervizrendelés-lebonyolítás SAP Best Practices for CRM
Lean Campaign Management SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Opportunity-kezelés SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Fiók- és kapcsolatkezelés SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Szcenárió áttekintése – 1
Területkezelés SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Lead-kezelés SAP Best Practices for CRM
Reklamáció- és visszáru-lebonyolítás SAP Best Practices for CRM
E-Service: megoldástámogatás SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Interaktív reporting SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Rugalmas, moduláris felépítés Rugalmas telepítés Jól tervezhető szerepkörök Folyamatos rendelkezésre állás Egyszerű felügyelet Elérés bárhonnan Postafiók.
A Microsoft Üzleti Intelligencia megoldása és platformja
Blog Fülöp Dávid MCT, MCPD Egy blog sémája Use Case-ek – Blog áttekintése – Egy blogpost megtekintése – Blogpost írása – Blogpost.
Felszámolók Szakmai Felelősségbiztosítása
Christopher Chapman | MCT Content PM, Microsoft Learning, PDG Planning, Microsoft.
Beszerzési szerződés SAP Best Practices.
Ismerkedés az Active Directory-val
Vállalati infrastruktúra, mely minden igényt kielégít Felhasználóbarát eszközök és élmények.
IVSZ Konferencia 2006.december 1. Veres Zsolt KKV Kereskedelmi Igazgató SAP Közép Európa.
© 2010 IBM Corporation Március 30. IBM Tivoli security portfólió Vörös Ákos – Tivoli Sales Representative Gyenese Péter – Sales Representative.
Kiss Tibor System Administrator (MCP) ISA Server 2006.
Egyszerűsített raktárkezelés SAP Best Practices. ©2012 SAP AG. Minden jog fenntartva.2 Célkitűzés és főbb folyamatlépések Célkitűzés  Az egyszerűsített.
Farkas Bálint | Technical Evangelist | Microsoft.
Nemzetközi vállalat - a vállalati szoftvermegoldások egyik vezető szállítója A Novell világszerte vezető szerepet tölt be a Linux-alapú és nyílt forráskódú.
“Tudásmegosztás és szervezeti problémamegoldás a mesterséges intelligencia korában” Levente Szabados Technológiai Igazgató.
EX-LH, Ex Libris bemutatkozás
Skype for Business bevezetés és alközponti összeköttetés kialakítása
Farkas Bálint | Technical Evangelist | Microsoft
TechReady 22 6/25/2018 © 2015 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks.
Blockchain…de mi hajtja?
WS16 TP4 újdonságok Gál Tamás Budapest Sysadmin Meetup
Microsoft Azure Marketplace & Microsoft Azure Certified program
A nagyváradi villamosok megbízhatósági modellezése
Készletek kezelése építőipari logisztikai feladatok során
„Agilis-e vagy?” – egy váltókezelő naplója
HWSW Meetup – Felhő és ami mögötte van
Microsoft SQL licenselés a gyakorlatban
Csurgalékvíz tisztítás
Microsoft eszközpályázat
Build /24/2019 © 2015 Microsoft Corporation. All rights reserved. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION.
Előadás másolata:

Szolgáltatás interakció-központ SAP Best Practices for CRM

Szcenárió áttekintése – 1 Felhasználási lehetőségek és előnyök: Felhasználási lehetőségek Ez a szcenárió az ügyfelekkel e-mailben vagy telefonon érintkező ügyfélszolgálati interakcióközpont-ügyintéző tipikus tevékenységeit mutatja be. Előnyök Megnövelt reakció és ügyfélelégedettség Javuló interakciókonzisztencia és ügymenet Pontos ügyfélinformáció, ami könnyen elérhető az ügyintéző asztaláról Megnövelt árbevétel azáltal, hogy a megfelelő ügyfelek a megfelelő szolgáltatásokat kapják a felhatalmazások alapján Hosszú távú és értékes ügyfélkapcsolatok Lefedett főbb folyamatok Beérkező e-mailek feldolgozása Megoldás feldolgozása (ismeretkeresés) Bejövő telefonhívások feldolgozása Üzletipartner-információk Szervizrendelés létrehozása Rendelés továbbítása (2. szintű helpdesk)

Szcenárió áttekintése – 2 Szükséges SAP-alkalmazások: Szükséges SAP CRM 7.0 A folyamatokban érintett vállalati szerepek Interakcióközpont-ügyintéző szolgáltatás Interakcióközpont-ügyintéző támogatás

Folyamatábra Szolgáltatás interakció-központ Kezdő-pont Beérkező e-mailek feldolgozása Kezdő-pont Ügyfél-kapcsolat (beérkező e-mail) IK-ügyintéző szolgál-tatás E-mail kiválasztása Ügyfél azonosítása Ügyfél-információk ellenőrzése Megoldás feldolgozása Megoldás javasolása válasz e-mailben Kapcsolat utófeldolgozása Bejövő hívás feldolgozása Kezdő-pont Ügyfél-kapcsolat (bejövő telefonhívás) IK-ügyintéző szolgá-ltatás Ügyfél azonosítása Ügyfél-információk ellenőrzése Szervizrendelés létrehozása Kapcsolat utófeldolgozása Szervizrendelés eszkalációja IK-ügyintéző támogatás Szervizrendelés feldolgozása

Jelmagyarázat Szimbólum Leírás Felhasználási megjegyzések Szimbólum Sáv: egy felhasználói szerepet jelöl, mint például a számlaellenőr vagy az értékesítési megbízott. Ez a sáv egy adott szerep helyett szervezeti egységet vagy csoportot is jelölhet. A folyamatlefutás jelen táblázatban található egyéb szimbólumai ezekben a sorokban vannak elhelyezve. A szcenárió összes szerepének megragadásához megfelelő számú sor áll rendelkezésre. A szerep sávja a szerepre jellemző feladatokat tartalmaz. Külső események: a szcenáriót elindító, lezáró, vagy a szcenárió során a történéseket befolyásoló eseményeket tartalmaz. Folyamatnyíl (folytonos): ez a vonal jelzi a lépések szokásos sorrendjét és az áramlás szokásos irányát a szcenárióban. Folyamatnyíl (szaggatott): ez a vonal jelzi a ritkán használt vagy feltételes feladatokat a szcenárióban. Ilyen nyíl mutathat a folyamatlefutásban szereplő bizonylatokra is. Összeköt két feladatot a szcenárió folyamatában vagy egy nem lépésekből álló eseményben. Üzleti művelet / esemény: a szcenárióba vagy onnan kivezető műveletet vagy egy olyan külső folyamatot jelöl, amely a szcenárió közben zajlik. Nem felel meg a dokumentum feladat-lépéseinek. Folyamategység: a szcenárióban lépésről-lépésre ismertetett feladatot jelöl. A dokumentum egyik feladat-lépésének felel meg. Folyamatreferencia: ha a szcenárió egy teljes másik szcenárióra hivatkozik, ide kell beszúrni a szcenárió nevét és számát. Alfolyamat-referencia: ha a szcenárió egy másik szcenárió egy részére hivatkozik, ide kell beszúrni a szcenárió nevét és számát és a szcenárió adott lépéseinek számát. Folyamatdöntés: döntést / elágazási pontot jelöl, ahol a végfelhasználónak választania kell. A rombusz különböző pontjairól kiinduló vonalak különböző döntéseket jelentenek. Általában nem felel meg a dokumentum feladat-lépéseinek, egy lépés végrehajtása után meghozandó döntést jelöl. Szimbólum Leírás Felhasználási megjegyzések Következő / előző diagram: a diagram következő / előző oldalához vezet. A folyamatábra az előző / következő oldalon folytatódik. Nyomtatás / bizonylat: nyomtatott bizonylatot, beszámolót vagy űrlapot jelöl. Nem felel meg a dokumentum feladatlépéseinek, a lépések által létrehozott bizonylatot jelöli. Az alakzatból nem indulnak ki folyamatnyilak. Pénzügyi tényadatok: pénzügyi könyvelési bizonylatot jelöl. Költségkeret-tervezés: költségkeret-tervezési bizonylatot jelöl. Manuális folyamat: manuálisan elvégzendő feladatot jelöl. Általában nem felel meg a dokumentum feladatlépéseinek, olyan manuálisan elvégzett feladatot jelöl, amely befolyásolja a folyamatlefutást, mint például a lerakodás a tehergépkocsikról a raktárakban. Meglévő verzió / adat: Ez a jel egy külső folyamatból származó adatot jelöl. Általában nem felel meg a dokumentum feladatlépéseinek; az alakzat olyan adatot jelent, amely külső forrásból származik. Az alakzatból nem indulnak ki folyamatnyilak. "Sikeres / sikertelen" rendszerdöntés: a szoftver által automatikusan meghozott döntést jelöl. Általában nem felel meg a dokumentum feladatlépéseinek, a lépések végrehajtása után a rendszer által automatikusan meghozott döntést jelöl. Diagram-kapcsolat <Funkció> Nyomtatás / bizonyat SAP külső Pénzügyi tényadatok Költségkeret-tervezés Üzleti művelet / esemény Folyamat-egység Manuális folyamat Folyamat-referencia Meglévő verzió / adat Alfolyamat-referencia "Sikeres/ sikertelen" rendszer-döntés Folyamat-döntés

© 2010 SAP AG. All rights reserved. No part of this publication may be reproduced or transmitted in any form or for any purpose without the express permission of SAP AG. The information contained herein may be changed without prior notice. Some software products marketed by SAP AG and its distributors contain proprietary software components of other software vendors. Microsoft, Windows, Excel, Outlook, and PowerPoint are registered trademarks of Microsoft Corporation. IBM, DB2, DB2 Universal Database, System i, System i5, System p, System p5, System x, System z, System z10, System z9, z10, z9, iSeries, pSeries, xSeries, zSeries, eServer, z/VM, z/OS, i5/OS, S/390, OS/390, OS/400, AS/400, S/390 Parallel Enterprise Server, PowerVM, Power Architecture, POWER6+, POWER6, POWER5+, POWER5, POWER, OpenPower, PowerPC, BatchPipes, BladeCenter, System Storage, GPFS, HACMP, RETAIN, DB2 Connect, RACF, Redbooks, OS/2, Parallel Sysplex, MVS/ESA, AIX, Intelligent Miner, WebSphere, Netfinity, Tivoli and Informix are trademarks or registered trademarks of IBM Corporation. Linux is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries. Adobe, the Adobe logo, Acrobat, PostScript, and Reader are either trademarks or registered trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. Oracle is a registered trademark of Oracle Corporation. UNIX, X/Open, OSF/1, and Motif are registered trademarks of the Open Group. Citrix, ICA, Program Neighborhood, MetaFrame, WinFrame, VideoFrame, and MultiWin are trademarks or registered trademarks of Citrix Systems, Inc. HTML, XML, XHTML and W3C are trademarks or registered trademarks of W3C®, World Wide Web Consortium, Massachusetts Institute of Technology. Java is a registered trademark of Sun Microsystems, Inc. JavaScript is a registered trademark of Sun Microsystems, Inc., used under license for technology invented and implemented by Netscape. SAP, R/3, SAP NetWeaver, Duet, PartnerEdge, ByDesign, Clear Enterprise, SAP BusinessObjects Explorer, and other SAP products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP AG in Germany and other countries. Business Objects and the Business Objects logo, BusinessObjects, Crystal Reports, Crystal Decisions, Web Intelligence, Xcelsius, and other Business Objects products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP France in the United States and in other countries. All other product and service names mentioned are the trademarks of their respective companies. Data contained in this document serves informational purposes only. National product specifications may vary. The information in this document is proprietary to SAP. No part of this document may be reproduced, copied, or transmitted in any form or for any purpose without the express prior written permission of SAP AG. This document is a preliminary version and not subject to your license agreement or any other agreement with SAP. This document contains only intended strategies, developments, and functionalities of the SAP® product and is not intended to be binding upon SAP to any particular course of business, product strategy, and/or development. Please note that this document is subject to change and may be changed by SAP at any time without notice. SAP assumes no responsibility for errors or omissions in this document. SAP does not warrant the accuracy or completeness of the information, text, graphics, links, or other items contained within this material. This document is provided without a warranty of any kind, either express or implied, including but not limited to the implied warranties of merchantability, fitness for a particular purpose, or non-infringement. SAP shall have no liability for damages of any kind including without limitation direct, special, indirect, or consequential damages that may result from the use of these materials. This limitation shall not apply in cases of intent or gross negligence. The statutory liability for personal injury and defective products is not affected. SAP has no control over the information that you may access through the use of hot links contained in these materials and does not endorse your use of third-party Web pages nor provide any warranty whatsoever relating to third-party Web pages.