Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Amberger Árpád Vezérigazgató. SMART TV alkalmazásÖTV média-portál.
Advertisements

A kiemelt projekt tapasztalatainak hasznosítása „Tett - Program az áldozatokért és tettesekért” nyitókonferencia december 16. Siófok Lénárd Krisztina.
Dr Raffay Ágnes Dr Lőrincz Katalin Hajmásy Gyöngyi
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
„A megye szerepe a parlagfű elleni mozgalomban” Tájékoztató a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat által kezdeményezett Megyei Parlagfű-mentesítési.
A helyi lapok szerepe az önkormányzati kommunikációban
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
A A helyi kommunikációval foglalkozók képzése A MÚOSZ évtizedes tapasztalatai a helyi médiumok szerkesztőinek képzésében.
Sajó-Bódva regionális hulladékgazdálkodási program
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
Készítette: Dr. Szabó Péter Főosztályvezető
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
KLASZTER A FOGYATÉKOS EMBEREKÉRT Szakmai konferencia Pécs, szeptember
Pápa Városi Televízió.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Környezetipari Export Klaszter pályázat 2011-ben Morvai Balázs - Pál Attila KSZGYSZ – dec. 14.
Zalai Falvakért Egyesület Zala megyei Önkéntes Centrum.
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
Győr város szociális ellátórendszerének működtetése az önkormányzati, civil és egyházi szolgáltatók közreműködésével. Páternoszter Piroska főosztályvezető.
Agrár- és Vidékfejlesztési Operatív Program Budapest, február 9.
„Nyitott kapu” a rendszeres testmozgásért és kapcsolódó egészségfejlesztési programok Vámospércsen Ménes Andrea polgármester.
„ Tiszaalpár Nagyközség szennyvízelvezetése és tisztítása a település vonzó természeti környezetének, felszíni és felszín alatti vizeinek megóvásáért”
Új bölcsőde építése Kartalon – passzívház közeli energiatakarékos formában KMOP
ATL - mit hirdessünk és hol?
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar A vidék fejlesztésének titka, a sikeres vidéki térségek és települések Nyugat-Magyarországon.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
A kiskorúak védelme a hatósági gyakorlatban dr. Futó Gábor Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiafelügyeleti főosztály szeptember 28.
FEJLESZTÉSI FELADATOK FINANSZÍROZÁSA Gazdaságfejlesztési pályázatok a tervezéstől a megvalósításig - több száz nyertes pályázat tapasztalatai alapján -
A hasznosítást koordináló szervezet által elérhető eredmények a lakossági szelektív gyűjtésben Viszkei György ügyvezető igazgató Budapest, február.
„Egyenlő Eséllyel a Rák Ellen” szűrő és felvilágosító program hátrányos helyzetű nőknek
A fogyasztóvédelmi társadalmi szervezetek működésének tapasztalatai Dr. Eitmann Norbert, elnök Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület június.
Utazás 33. Nemzetközi idegenforgalmi kiállítás Futár Veronika Monor, február 15.
Minőségbiztosítás a falusi turizmusban
A könyvtár, mint közösségi tér. Tények a VPG könyvtáráról A könyvtár állománya: dokumentum Tartós tankönyvek:4 000 Periodikák :
A könyvtár, mint közösségi tér. Tények a VPG könyvtáráról A könyvtár állománya: dokumentum Tartós tankönyvek:4 000 Periodikák :
MÁS-KÉPp 60 Esély a tanulásra – csatlakozás a jövőhöz Hatvanban Hatvan Város Önkormányzata Hatvan Városi Művelődési Központ és Könyvtár Grassalkovich Oktatási.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
„New Hungary” Rural Development Programme „A nemzetközi gazdasági válság hatásainak a vidéki térségekben történő kommunikációja” című Komárom-Esztergom.
A Nyugat-dunántúli Operatív Programok jelenlegi helyzetének bemutatása
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
Republikon november 24. P alócz Éva A magyar gazdaságpolitika mozgástere a válság után Republikon november 24. P alócz Éva KOPINT-TÁRKI Zrt.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
1 Az egészségügy tematizálása a médiában Marketing, public relations és reklám az egészségügyben VII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, 2004.
BFH Európa Kft. Hollósi Szabolcs ügyvezető
A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült.
A napelemes (PV) hálózatra termelő villamos erőművek helyzete a világban, és Magyarországon.
XXX. Jubileumi OTDK Kémiai és Vegyipari Szekció Április
Az Eötvös József Alapítvány évi beszámolója Rendes évi közgyűlés február 10.
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP
A CIVAQUA program jelentősége, megvalósításának feltételei Nagyerdő Konferencia szeptember 16. Előadó: Orbán Ernő osztályvezető TIKÖVIZIG.
TÁMOP-5.5.2/09 „Önkéntesség elterjesztése” c. pályázati kiírás előzményei, céljai és háttér-információ Információs nap április 9.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
Schmidt Csaba polgármester október 24. Városi Fűtéskorszerűsítési Program Tatabánya.
BME Közösségi sportlétesítmények non- profit üzemeltetésének új iránya Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem november 5. Andor György –
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
Eger Város Önkormányzata gazdálkodásáról. A városi intézményrendszer Oktatási intézmények Óvodák (13) Nevelési Tanácsadó és Logopédia Általános iskolák.
1 PETŐFI SÁNDOR MŰVELŐDÉSI - SPORTHÁZ ÉS KÖNYVTÁR CSEPREG.
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
„2007 a médiaszabályzás kezdete” 12. Televízió és hangtechnikai konferencia Budapest, május 2-3. Dr. Sarkady Ildikó MeH, Médiapolitikai Főtanácsadó.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
AZ EURÓPA RÁDIÓ MISKOLC TÖRTÉNETE. A TÁRSASÁG CÉLJAI november 23-án kezdte adását szerződést kötött a Magyar Rádióval /Kossuth Rádió Reggeli.
Készült a PH Gazdasági Igazgatóságán „Szolnok tovább épül” Összefoglaló a 2016.évi költségvetésről 16,5 milliárd bérek 3,9 milliárd fejlesztés 5,7 milliárd.
Gyermekszegénység elleni program a hevesi kistérségben TÁMOP /
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Televízió.
Az oldalak tartalma Tartalomjegyzék TV-műsor Hirdetés Helyi hírek
Az oldalak tartalma 001 Tartalomjegyzék 002 TV-műsor 003 Hirdetés
Előadás másolata:

Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság Ahogy a helyi sajtó látja Pálinkás Ildikó főszerkesztő Gyöngyösi Városi Televízió

Helyi Televíziók 46 földfelszíni sugárzású tv 479 vezetékes műsorszolgáltató Összesen 540 helyi tv Mindössze 100-200 gyárt legalább heti 4 óra friss műsort (ORTT 2009.)

Gyöngyösi Városi Televízió Első adás: 1994. november 20. 30 km-es körzetben sugároz Kábeles terjesztés 40 településen összesen 200.000 potenciális néző 24 órás sugárzás

Nézettségi adatok napi rendszeres nézők aránya 12% heti átlag több mint 25% 80%-uk megnézi a hírműsort! A nézettség feltétele a sokoldalú, hiteles tájékoztatás!

Nézői szokások A nézői (felhasználói) szokások jelentősen átalakultak a közösségi oldalak megjelenésével. A hírek nem maradhatnak titokban! Ehhez a közélet szereplőinek is alkalmazkodniuk kell!

Műsoraink Aktuális című hírműsor Tematikus napjaink vannak, állandó magazinokkal Élő testületiülés-közvetítések (közvetítőautóval) Közéleti beszélgetések Választási műsorok

Munkatársak 15 főállású munkatárs 10-15 külsős Képzőintézmények gyakorlati helye Rendszeresen bedolgozunk az országos televízióknak is

Finanszírozás Önkormányzati támogatás Reklámbevételek Pályázatok Beszállítói szerződések

Új források keresése Mozi üzemeltetés Helyi újság kiadás Teljes körű pályázati kommunikáció Városi honlap üzemeltetés

Költségvetési adatok Önkormányzati támogatás: 33 M Ft 28 M Ft 2010 2011 Önkormányzati támogatás: 33 M Ft 28 M Ft Tv reklám bevétel: 22 M Ft 16,2 M Ft Pályázati kommunikáció: 8,8 M Ft 20,5 M Ft ORTT pályázat: 5,3 M Ft 3,7 M Ft Mozi: 39,1 M Ft 52 M Ft

További tervek videokommunikációs szolgáltatások bővítése közösségi oldal tudatos felépítése saját brand erősítése

Nehézségek Bizonytalan üzleti környeztet Alacsony bér miatti motivációhiány/fluktuáció Elavuló eszközpark Várható digitalizáció

Köszönöm a figyelmet! Pálinkás Ildikó 30/6311-352 palinkas.ildiko@gmail.com