Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság Ahogy a helyi sajtó látja Pálinkás Ildikó főszerkesztő Gyöngyösi Városi Televízió
Helyi Televíziók 46 földfelszíni sugárzású tv 479 vezetékes műsorszolgáltató Összesen 540 helyi tv Mindössze 100-200 gyárt legalább heti 4 óra friss műsort (ORTT 2009.)
Gyöngyösi Városi Televízió Első adás: 1994. november 20. 30 km-es körzetben sugároz Kábeles terjesztés 40 településen összesen 200.000 potenciális néző 24 órás sugárzás
Nézettségi adatok napi rendszeres nézők aránya 12% heti átlag több mint 25% 80%-uk megnézi a hírműsort! A nézettség feltétele a sokoldalú, hiteles tájékoztatás!
Nézői szokások A nézői (felhasználói) szokások jelentősen átalakultak a közösségi oldalak megjelenésével. A hírek nem maradhatnak titokban! Ehhez a közélet szereplőinek is alkalmazkodniuk kell!
Műsoraink Aktuális című hírműsor Tematikus napjaink vannak, állandó magazinokkal Élő testületiülés-közvetítések (közvetítőautóval) Közéleti beszélgetések Választási műsorok
Munkatársak 15 főállású munkatárs 10-15 külsős Képzőintézmények gyakorlati helye Rendszeresen bedolgozunk az országos televízióknak is
Finanszírozás Önkormányzati támogatás Reklámbevételek Pályázatok Beszállítói szerződések
Új források keresése Mozi üzemeltetés Helyi újság kiadás Teljes körű pályázati kommunikáció Városi honlap üzemeltetés
Költségvetési adatok Önkormányzati támogatás: 33 M Ft 28 M Ft 2010 2011 Önkormányzati támogatás: 33 M Ft 28 M Ft Tv reklám bevétel: 22 M Ft 16,2 M Ft Pályázati kommunikáció: 8,8 M Ft 20,5 M Ft ORTT pályázat: 5,3 M Ft 3,7 M Ft Mozi: 39,1 M Ft 52 M Ft
További tervek videokommunikációs szolgáltatások bővítése közösségi oldal tudatos felépítése saját brand erősítése
Nehézségek Bizonytalan üzleti környeztet Alacsony bér miatti motivációhiány/fluktuáció Elavuló eszközpark Várható digitalizáció
Köszönöm a figyelmet! Pálinkás Ildikó 30/6311-352 palinkas.ildiko@gmail.com