Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Web2 és a blogok. Mi az a web2? 1.Filozófia (tartalom) szabadság nyitottság közösség 2.Eszköz(készlet) egyszerűség integráció kompatibilitás mobilitás.
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
A Vállalkozásfejlesztési munkacsoport
// Internet és KKV-k Fent vagyunk az Interneten! Hogyan tovább?! Dr. Nemes László, igazgató - Carnation Rt. Budapest, szeptember. 27.
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel
Intranet portál bemutató
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Mobil e-ügyintézési rendszer kifejlesztése
Önkormányzati informatika ASP alapokon
A vevői igényekre formált informatikai innováció
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az informatika szerepe a vállalati kultúra és versenyképesség javításában Dr. Kornai Gábor AAM Tanácsadó.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Naprakész Microsoft technológiák banki környezetben Bessenyei László Magyar Külkereskedelmi Bank Rt.
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
Webes java technológiák 2011
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Csoportmunka szolgáltatások megvalósítása a T-Mobile-ban Keresztúri Éva T-Mobile Magyarország.
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
SharePoint 2007 Farkas Bálint. Miért? Vízió a webről: a fejlesztés annyi, hogy „összekattintjuk” a weboldalakat előre megépített komponensekből Pl.: napló.
CRM Customer Relationship Management –
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Az Office Business Application (OBA) alkalmazásmodell Az üzleti probléma: központosított, mégis rugalmas feladatkövetés A lehetséges megoldások nagyvállalati.
A CRM bevezetési projektek sajátosságai
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Nagyvállalati projektmenedzsment megoldás a Fővárosi Vízművek Rt.-nél Előadó: Fritsch Róbert CIO, Fővárosi.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia „Motorunk a minőségünk” Darabkövetés az Audi Hungaria Motor Kft-nél Tóth Gábor Audi Hungaria Motor Kft.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az ERP jövője – a jövő ERP-je Biber Attila Microsoft Magyarország Kft.
Előadó: Kárpáti Péter Üzleti folyamatvezérlés nagyvállalati környezetben (BizTalk Server 2004, Office InfoPath 2003 és Windows.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat Microsoft Project Server 2003 Egyedi projekt alkalmazások: pályázatok, beruházások kezelése a.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Dokumentumkezelés GTM szeminárium sorozat Kontor 2004 ügyviteli keretrendszer Előadók: Szalontai Zoltán (T-Systems) Albert István (MSDN Kompetencia Központ)
TISZK informatikai rendszerek MS alapon
Látványos vektrorgrafikus és deklaratív prezentációs réteg 3D támogatássalLátványos vektrorgrafikus és deklaratív prezentációs réteg 3D támogatással Egységesített.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Az IKTA/ számú pályázat alapján: Ügyfélbarát ügyintézést támogató informatikai rendszer prototípusának kialakítása (Elektronikus Polgármesteri.
Microsoft BI technológiák az eszközmenedzsment szolgálatában
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
Copyright © 2012, SAS Institute Inc. All rights reserved. STATISZTIKA ÉS VIZUALIZÁCIÓ - ÚJ LEHETŐSÉGEK A STATISZTIKAI ADATOK MEGJELENÍTÉSÉRE ÉS FELTÁRÁSÁRA.
Controlling a gyakorlatban
Az Euro One Számítástechnikai Rt. Egy távmunka-projekt bevezetésének tapasztalatai Vass Gábor gazdasági igazgató Euro One Számítástechnikai Rt December.
Liferay A Nyílt Forrású Sharepoint Alternatíva
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Nemzetközi Rehabilitációs Központ
Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
Dokumentumkezelés Magyarországon
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az utalvány-nyomtatás nemzetközi folyamatának automatizálása az Accor Services-nél Emmanuel Petit Accor.
Egy keretrendszer bevezetése Affentáller László MarkCon Informatikai Kft.
Intranet, extranet portál GTM szeminárium sorozat Microsoft Office Sharepoint Portal Server 2003 bevezetési tapasztalatok Előadó: Sali Róbert Vezérigazgató.
Intranet, extranet portál GTM szeminárium sorozat Tartalom életútja a keletkezéstől az internetes és intranetes publikációig Microsoft SharePoint Portal.
Live Communication Server Integrált kommunikációs infrastruktúra Mobil támogatás Munkaterület Instant üzenetküldés VOIP Alkalmazások, munkafolyamatok.
Webfejlesztés, Internet Explorer 10 Komjáthy Szabolcs
Kommunikáció-technológia specializáció
Csoportmunka megoldás a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumában
.NET FRAMEWORK Röviden Krizsán Zoltán 1.0. Tulajdonságok I Rövidebb fejlesztés 20 támogatott nyelv (nyílt specifikáció) 20 támogatott nyelv (nyílt specifikáció)
Irány a felhő Előnyök, tapasztalatok Sárdy Tibor
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
A JaDoX, mint repozitórium szoftver a közgyűjteményi informatikában JaDoX 3 Monguz Portál24 Monguz Kft. Mazula Zoltán.
Ajánlat, szerződés, számla dokumentumok egységes kezelése
Az ORACLE JDE EnterpriseOne ERP rendszer bevezetésének tapasztalatai
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
HunTéka – több mint könyvtári rendszer
Közgyűjteményi megoldások
DRUPAL Előadja: Nagy Nikoletta :05.
Tarcsi Ádám, egyetemi tanársegéd ELTE Informatikai Kar
Előadás másolata:

Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005

Intranet, mint belső kommunikációs csatorna a Richterben Halai Heléna Richter Gedeon Rt.

Richter Gedeon Rt. bemutatása Alapítás: 1901 Privatizálás: 1994- Nemzetközi képviselet: 31 Foglalkoztatottak száma: 5.600 Munkaállomások száma: 5000 - standard irodai környezet: 3600 PC

Tulajdonosi szerkezet 2004. december 31-én ÁPV Rt. 25,0 % Külföldi befektetők 62,2 % Belföldi befektetők 12,8 %

Richter Intranet – történeti áttekintés 1998. április: Intranet bevezetése a Richterben - statikus html alapú megoldás, decentralizált technológiai háttér - spontán tartalomfejlesztés - publikáláshoz HTML programozási ismeret szükségessége - nem egységes külső megjelenés, keresési lehetőség hiánya  nehézkes eligazodás az oldalon  költséges működtetés  felügyeleti problémák, a működési biztonság nem garantálható

SPS alapú EE Marketing Site Kísérlet az SPS-sel: - 2002. március: Kutatási portál - 2003. január: EE Marketing portál Ethernet Computer KÜLFÖLDI IRODA INTERNET rgnet.org RG VPN hálózat Richter belső hálózat Intranet/ SPS alapú EE Marketing Site

2003. március: döntés az új Intranet bevezetéséről Fő célkitűzések: Egységes technológia Egységes megjelenés Sokrétű, színes tartalom Alulról építkező, decentralizált intranet Jelentős megtakarítás

Partner kiválasztási szempontok Referencia, szakmai tapasztalat Mozgósítható fejlesztői és tanácsadói háttér Kreatív kommunikációs ötletek és ezek eredetisége Megvalósításhoz szükséges idő Az ajánlat újszerűsége, átgondoltsága, az elképzelések megvalósíthatósága Költségvetés

Miért az SPS? Illeszkedik az RG MS alapú informatikai környezetébe Meglévő MS üzemeltetői ismeret Office integráció Webes megoldások elérése Funkcionális elvárások: információk megosztása, közzététele és keresése könnyű karbantarthatóság, bővíthetőség jól definiált jóváhagyási és hozzáférési rendszer testreszabhatóság lehetősége külső adatok integrálása felmérések, kérdőívek, fórumok lehetősége Design szempontok: a rendszernek igazodnia kell a Társaság már kialakult arculatához tartalomtól független grafikai megvalósítás (design váltások alkalmával)

Bevezetés folyamata Igényfelmérés Tervezés Testreszabás, fejlesztés Oktatás Tartalomfeltöltés Éles indulás: 2004. szeptember

Ilyen volt 1998-ban… és 2003-ban….

és ilyen lett…

Tartalmak csoportosítása Kezdőoldal: aktualitások Hírek és közlemények Események Érdekességek Részvény árfolyam Hírek Szervezetek Közérdekű Szabadidő Alkalmazások Munkacsoport Telefonkönyv

Előny a felhasználóknál, előny a vezetőknél egységes navigációs menü, könnyű tájékozódás keresési lehetőség néhány órás betanítás után bárkiből lehet tartalomgazda   folyamatosan bővülő információmennyiség Vezetők lehetőség a szervezeti egység megjelenésére technikai ismeretek nélkül ellenőrizhető tartalom korlátozható hozzáférés

Bevezetési tapasztalatok Megbízható működés Egyszerű karbantartás Mentés-visszaállítás Nehézségek a bevezetés során: Jogosultsági kérdések kezelése, átláthatósága Magyar ékezeteket tartalmazó .pdf állományok megnyitási probléma Humán tényezők

Legkedveltebb felhasználási területek Tudta-e? Telefonkönyv Műszaki könyvtár Közlemények, hírek RG Apró Emberierőforrás-igazgatóság Menetrendek RG étterem

Köszönöm megtisztelő figyelmét! Elérhetőség: Név: Halai Heléna Cím: 1103 Budapest, Szlávy u. 18. Telefon: 06/20-319-9120 Email: h.halai@richter.hu

Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005

Együttműködésben – a külvilággal, együttműködésben – a piaccal CMS alapú Internet megoldás a Richter Gedeon Rt-nél Dolgos Olga, PhD Wildom Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.

A Wildom Kft. bemutatása Elenderből kivált webfejlesztő és tanácsadó csapat Nem webgyár, hanem szakmai műhely Fókuszban a használati érték és hasznosság MS CMS bevezetések Magyarországon Richter Gedeon Rt. Külügyminisztérium Egyéb kompetenciák: MS Sharepoint Portal Server MS Project Server MS Provisioning Framework

Milyen igények tették szükségessé a CMS bevezetését? Releváns célcsoportok információ-igénye Média Szakma Laikusok Aktuális és releváns információk iránti igény A kapcsolattartás tranzakciós költségének csökkentése – CRM Az információk célzott, célcsoport-orientált eljuttatása Üzleti tartalmak hatékony pozícionálása révén közvetlen értékteremtés Tartalommenedzsment rendszerek lehetővé teszik a célzott kommunikációt értékes tartalmak publikálhatók az információ keletkezésének helyén Elégedett látogató = visszatérő látogató

Internet stratégia – kinek? hogyan? Funkcionális alrendszer Vállalati site Befektetők és újságírók Regisztráció Publikus Publikus Szakmai subsite Szakemberek Regisztráció Szakemberek Regisztráció Publikus Funkcionális alrendszer Publikus Regisztráció Szakemberek Pub. Reg. Microsite1 Microsite2 Microsite3 Szakemberek Szakemberek Szakemberek Publikus Publikus Publikus Regisztráció Regisztráció Regisztráció

Miért az MS CMS? Többnyelvűsítés Távoli támogatás lehetősége Illeszkedés a meglévő informatikai infrastruktúrához Integrálható az MS infrastruktúrába (szerverek, felügyelet, mentés) Out of the box funkcionalitás vs. fejlesztés Módszertanilag támogatott bevezetés és kiszámítható upgrade Funkcionalitás: Nagyvállalati skálázhatóság és integrációs képesség Több site kezelésének lehetősége – komplex célcsoport, cégcsoport Tartalom és a megjelenítés szétválása – delegálható tartalomfelvitel Többnyelvűsítés Távoli támogatás lehetősége Egységes munkakörnyezet (tartalomfelvitel, szerkesztés, jóváhagyás) Az internet megjelenés valódi szervezeti projektté tehető, mindenki a saját kompetenciaterületén dolgozhat

Webrendszer architektúra Szerkesztőségi rendszer publikáció, megjelenítés Adatintenzív alkalmazások MS CMS Portálmodulok Katalógus Bejelentő Statisztikák Site Multi Site Publication Channel Resource Template Workflow Authoring Authentication Preview Presentation Regisztráció Felhasználókezelés Űrlap és DB Statisztika Keresés Cross-Browser Library Control Library Kapcsolat Kérdőív Naptár M a n a g e m e n t Fórum Hírlevél FAQ

.NET Framework (azonosítás, komponensek futtatása, perzisztencia) Alkalmazás – logika MS CMS Sablonok kezelése Resource könyvtárak Placeholder integráció Tartalomkezelés Admin UI Design (CMS kompatibilitás) Wildom for CMS Interaktív elemek Szavazás Fórum Hírlevél Működési környezet Alkalmazás-logika .NET Framework (azonosítás, komponensek futtatása, perzisztencia) SQL Server 2000

Bevezetés >>> Tapasztalatok Követelményspecifikáció Rendszertervezés Design Testreszabás és egyedi fejlesztés Oktatás Próbaüzem Éles indulás

Kiszámítható folyamat Projektindítás Funkcionális tervezés Design (kreatív, szoftver) Egyedi komponensek Telepítés és tartalomfeltöltés Komponensek Fejlesztése, teszt & QA (a’ la MSF) Komponensek telepítése

Kinek ajánljuk? Multi-site management „CMS korszak véget ért” Nagyvállalatoknak Sok szervezetet kiszolgáló site-menedzsernek Az internet felé publikálásra „CMS korszak véget ért” ? a CMS nem intranet portál keretrendszer Minden célra a megfelelő eszközt használjuk!

Köszönöm megtisztelő figyelmét! Elérhetőség Név: Dolgos Olga Telefon: +36 1 814 2160 Web: www.wildom.com Email: dolgoso@wildom.com