Személyközlekedési Igazgatóság REGIONÁLIS KÖZLEKEDÉSSZERVEZÉSI IRODÁK A KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉS SZOLGÁLATÁBAN Aba Botond Személyközlekedési igazgató 2008.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
Advertisements

Heves megye jövője az NFT 2. rendszerében Előadó: Sós Tamás elnök Heves Megyei Közgyűlés.
Információs Társadalom Parlamentje, június 1., Budapest Magyarság az információs társadalomban Szövetség a Közös Célokért társulás, Felvidék  Az.
A komplex minősítés tapasztalatai az ORSZI Dél-dunántúli Regionális Igazgatóságánál előadó Dr. Benkovics László.
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
Nemzeti Közlekedési Stratégia kialakítása Magyarországon Szűcs Lajos, főosztályvezető Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, Közlekedési Infrastruktúra Főosztály.
INTEGRÁLT ÖSSZKÖZLEKEDÉSI MODELL
„ Nyílt Pályán – Nemzeti Vasúti Kerekasztal” HUNGRAIL Magyar Vasúti Egyesülés szeptember 15. Orosz Balázs.
A REGIONÁLIS INNOVÁCIÓ IRÁNYÍTÁSI RENDSZERÉNEK HÁLÓZATI MEGKÖZELÍTÉSE korreferátum ME RFK ülés Kecskeméti Főiskola, Gépipari és Automatizálási Műszaki.
Városrehabilitációs konferencia Mosonyi Balázs – ROP Irányító Hatóság április 29.
Velünk egy jobb világért! Kérdőív feldolgozás Magyar Ökumenikus Segélyszervezet Országos Módszertani Családok Átmeneti Otthona és Regionális.
1. Előzmények -Munkavállalói és Munkáltatói érdekképviseleti szervezetek együttműködése -Meglévő MSZOSZ jogsegély szolgálat és a Partnerek helyszíneinek,
Magyar Államkincstár Dél - alföldi Regionális Igazgatóság Állampénztári Iroda Kecskemét, Tájékoztató a évi HÖF pályázatokról.
Tóthné Temesi Kinga Szombathely,
Integrált Ütemes Menetrend a Budaörsi kistérségben
INTERREG IIIA – Hogyan pályázzunk Európai Uniós Pénzforrásokra? INTERREG IIIA – Hogyan pályázzunk Európai Uniós Pénzforrásokra? Az EU intézmény rendszere,
E-számlázás Veszprém Lengyel Tibor elnök-vezérigazgató Euroexpert Holding zRt elnök Magyar Könyvelők Országos Egyesülete
MUNKAERŐ-PIACI PARTNERSÉG
Gazdasági versenyképesség növelése Készítette: Németi Szilvia.
Készítette: Lázár Nikolett Földrajz BSc II. évfolyam.
Az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT) Dr. Tóth Sándor irodavezető, Pécsi Helyi Vidékfejlesztési Iroda Területfejlesztők és Polgármesterek.
Borbély Tibor Bors szakmai tanácsadó Budapest, március HEF OP „Képződj, hogy segíthess” Foglalkoztatás és szociális.
„Felsőoktatás új utakon” Fejlesztési célok és források a felsőoktatásban november 28. Budapest.
A Dél-dunántúli régió helyzete, fejlesztési lehetőségei és az RFT szerepe a DDOP végrehajtásban Dr. Wekler Ferenc elnök szeptember 14.
Régiók alulnézetből: merre tartanak a hálózatok? Dr. Kaiser Tamás Egyetemi docens Pannon Egyetem, Veszprém.
Nyugat-dunántúli Régió
Magyarország észak és dél között – régiós fejlesztések március 29. Dr. Veres János pénzügyminiszter.
A Magyar Kutatói Mobilitási Központok Hálózata Kovács Enikő Tempus Közalapítvány.
Pikó Zsuzsanna, NIOK Alapítvány.  A TÁMOP es pályázatok c) komponensének megismertetése civil szervezetekkel országszerte  Gyakorlati segítség.
A Ceglédi kistérség bemutatása, civil szervezetek lehetőségei a területfejlesztésben Cegléd, október 20.
Europe Direct Hálózat Magyarország Vedd ki a részed! március 18. Vizsnyiczai Márta Békés Megyei EIP.
Akkreditációs eljárás a megbízható foglalkoztatásért december 4.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
S OUTH E AST T RANSPORT A XIS D ÉL - KELETI K ÖZLEKEDÉSI T ENGELY SETA Közlekedési Fórum Szombathely november 15.
Közlekedés-szervezési és Hálózatfejlesztési Tagozat
A REPÜLÉSI ZAJPANASZOK HÁTTERE Hajdú Sándor tagozatvezető helyettes tudományos főmunkatárs március 12. Járműtechnikai, Környezetvédelmi és Energetikai.
2008. március 12. A FIATAL GÉPJÁRMŰVEZETŐK OKTATÁSÁNAK FELÜLVIZSGÁLATA Különös tekintettel a többszintű képzésre Kedves Miklós tudományos segédmunkatárs.
ELKÉPZELÉSEK ÉS VALÓSÁG a évi forgalmi adatfelvételek tükrében Albert Gábor tagozatvezető-helyettes március 12. Közlekedésszervezési és Hálózatfejlesztési.
A Jövő Internet kutatás hazai támogatási lehetőségei Fonyó Attila Nemzeti Erőforrás Minisztérium Tudománypolitikai Főosztály.
Logisztikai Központok Finanszírozása szeptember 24.
1 Pályázati lehetőségek az Új Magyarország Fejlesztési Tervben Kecskemét, június 21. Dr. Kónya József.
UMFT támogatások felhasználására benyújtott pályázatok százalékos megoszlása.
A KTI az EU és a hazai közlekedéspolitika irányelveit követve a fenntartható fejlődés szempontjait figyelembe véve folyamatosan fejlődő,
A Nyugat-dunántúli Operatív Programok jelenlegi helyzetének bemutatása
Környezetvédelmi és közlekedési infrastruktúra prioritás Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
Nemzetközi kapcsolatok RFÜ Vissi András Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht Sopron, február 1.
A es NYDOP akcióterv előkészítése. Várható ütemezés  Végleges módszertan: március  Főbb változások, újítási szándékok jelzése, egyeztetése:
Gazdasági kapcsolatok és regionális együttműködések Félixfürdő május 17. Miklóssy Ferenc alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Holcim Hungária Zrt. © 2010 Ismeri Ön a Holcim Hungária Otthon Alapítványt?
Az Országos Fogyatékosügyi Tanács sajátos szerepe az Európai Uniós szabályozások érvényesítésében hazai nemzeti és helyi szintű szabályozásokban Horváth.
Versenyképes képzés Versenyképes képzés Energetikusok és vállalati versenyképesség Előadó: Solti Károlyné tanácsadó Budapest, február 23.
ENEREA Észak-Alföldi Regionális Energia Ügynökség Nonprofit Kft
MaSzeSz-MMK kerekasztal Budapest, december Üzemeltetői észrevételek a KEOP pályázati rendszerhez MaSzeSz – MMK KEREKASZTAL Szücs István Előadó:
Önkormányzatiság Romániában – helyzetkép és jövőkép Kovács Péter, az RMDSZ ügyvezető alelnöke INNOVA KONFERENCIA Szabadka
Együttműködési lehetőségek az Észak- adriai kikötők és a Nyugat-Dunántúli regionális logisztikai szereplők között PBN Szombathely.
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben május 24. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Nyugat-dunántúli Régió Brüsszeli Képviselete.
Az Oktatási Hivatal és a felvételi eljárás
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
Iparpolitikai és regionális szempontok a GKM Stratégiájában és az ÚMFT-ben Dr. Cservenyák Ildikó Főosztályvezető, GKM MRTT, V. vándorgyűlése október.
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
Magyar Tudományos Akadémia Regionális Kutatások Központja Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet Új fejlesztési övezet: Közép-Európa Az autóipar telephelyválasztásának.
A vasúti továbbképzések lehetőségei a hazai és a nemzetközi elvárások változása kapcsán Előadó: Dr. Vincze Árpád főtanácsos Gazdasági és Közlekedési Minisztérium.
EU-s pályázati források keresése Összeállította: Dr. Juhász Erika.
A helyi közösségi* közlekedés jövőképe, várható intézményi keretei Dr. Berényi János tudományos tanácsadó Magyar Civinet 3. Találkozója Debrecen, 2014.
TWIST Workshop MTA Regionális Kutatások Központja
A személyszállítási piacnyitás tapasztalatai és lehetőségei Közlekedéstudományi Konferencia Győr, március 25. ÁCS BALÁZS KTI Közlekedéstudományi.
Moderátor: György Tibor személyszállítási és műszaki fejlesztési igazgatóság, titkárságvezető VOLÁN Egyesülés XXII. ORSZÁGOS SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI SZAKMAI.
Minőségi követelmények a közúti és vasúti személyszállításban Munkácsy András Közlekedéstudományi Intézet Közlekedésszervezési és Hálózatfejlesztési Tagozat.
KÖZSZOLGÁLTATÁSI SZEKCIÓ
KÖZSZOLGÁLTATÁSI SZEKCIÓ
Előadás másolata:

Személyközlekedési Igazgatóság REGIONÁLIS KÖZLEKEDÉSSZERVEZÉSI IRODÁK A KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉS SZOLGÁLATÁBAN Aba Botond Személyközlekedési igazgató március 12.

Témavázlat: A regionális közlekedésszervezési irodák szerepe a KTI-ben Az irodák szerepe a közösségi közlekedés szervezésében A szakma jövőképe március 12.

A regionális közlekedésszervezési irodák szerepe a KTI-ben március 12.

Tudományos Igazgató Járműtechnikai, Környezetvédelmi és Energetikai Tagozat Közlekedésbiztonsági és Forgalomtechnikai Tagozat Közlekedéspolitikai és –gazdasági Tagozat Közlekedésszervezési és Hálózatfejlesztési tagozat Út- és Hídügyi Tagozat Zöld Autó Központ Ügyvezető Igazgató Személyközlekedési Igazgató Észak-magyarországi Regionális Közlekedésszervezési Iroda Közép-magyarországi Regionális Közlekedésszervezési Iroda Észak-alföldi Regionális Közlekedésszervezési Iroda Dél-alföldi Regionális Közlekedésszervezési Iroda Dél-dunántúli Regionális Közlekedésszervezési Iroda Nyugat-dunántúli Regionális Közlekedésszervezési Iroda Közép-dunántúli Regionális Közlekedésszervezési Iroda Gazdasági Igazgató Gazdasági és Humánpolitikai Iroda Üzemviteli Iroda Marketing és Pályázati Iroda március 12.

Személyközlekedési Igazgatóság fő fő fő fő fő fő fő március 12.

Az irodák szerepe a közlekedésszervezésben március 12.

Közlekedési Minisztérium Városi Tanács VB MÁV Volán BKV Önkormányzati vállalatok De hol voltak az utasok? március 12.

Itt! március 12.

Közlekedési Minisztérium Önkormányzatok Szolgáltatók Utasok KTI március 12.

A szakma jövőképe március 12.

A közösségi közlekedés nyitott kulcskérdései 1.Utasközpontúság és/vagy konvergencia program? 2.Milyen legyen a személyközlekedési piac? - Kínálati? - Liberalizált? - Privatizált? 3.Milyen legyen a finanszírozás? - Keresztfinanszírozás? - Veszteségfinanszírozás? - Teljesítményfinanszírozás? 4. A verseny legyen nyílt, szabályozott vagy korlátozott? 5. Ki viselje a kockázatot? március 12.

Állampolgárok/ utasok Piacszervező hatóság Üzemeltetők Felhasználói párbeszéd Szerződéses dialógus Politikusok Együttes küldetésünk: A közösségi közlekedés optimalizálása Kormányzati párbeszéd Állampolgári párbeszéd A közösségi közlekedés szereplőinek kapcsolata Forrás: Bernt Nielsen, Senior Advisor, Swedish Public Transport Association Kulcskérdés: A kockázatok allokálása március 12.

Kilométerköltség Forrás: Bernt Nielsen, Senior Advisor, Swedish Public Transport Association március 12.

Az üzemeltetők tulajdonosa Forrás: Bernt Nielsen, Senior Advisor, Swedish Public Transport Association március 12.

Elégedettségi index Forrás: Bernt Nielsen, Senior Advisor, Swedish Public Transport Association március 12.

Következtetések  A regionális szervezetek bevonása * Regionális tervezés * Infrastruktúra fejlesztés * Közös közlekedéspolitika * A szociális számla megfizetése  Proaktív utasszemlélet: több és elégedettebb utast!  Gazdasági kompenzáció = veszteségkiegyenlítés 50 % március 12.

KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET !

Economy (PT Op.)  Total turnover 15 billion SEK  Profit 2003: million SEK  2004: million SEK  2005: million SEK  2007: black figures? március 12.